Ano, je to přesně tak. Expandia Banka udělala změnu, která však v důsledku přináší ještě dražší služby pro klientelu, která nemá mobilní telefon operátora Paegas. Minulý týden jsem si zřídil účet u Expandie, ale zvažuji, že jej zruším, neboť jsem byl nemile překvapen, že Expandie si účtuje 85 Kč za pronájem tzv. el. klíče. Sečtu-li minimální náklady na měsiční vedení účtu za předpokladu, že na účtu nebude docházet k pohybům (k čemuž samožřejmě účet neslouží), jedná se o částku 55 Kč a 85 Kč, tj. 140 Kč, zlevnění je tedy zadnebatelných 20 Kč, přičemž některé služby jsou v tomto cenovém programu dražší. Před změnou, která proběhla v říjnu v cenových úpravách služeb byli zákazníci, kteří měli na svém účtě 30 000 Kč a více bonifikování tak, že jim nebyl účtován poplatek 160 Kč za vedení účtu. Tato bonifikace je však nyní pryč. Jak si tedy Expandie váží svých bonitních klientů? Je to snad úrokovou mírou, která je jednou z nejmenších :o)? Nepřijde mi jako šťastné investování 3 miliard do EB takovýmto způsobem - kam tečou ony 3 miliardy? Určitě do podpory nových klientů?