Elektroauta nad 3,5 tuny, jsou ten největší nesmysl jaký z tech návrhů EU vypadl.Místo aby se vyvýjely lehké elektrovozítka do čtvrt tuny, které by zvládl napájet i střešní FV panel (viz Asie a přestavěné tuk-tuky a další pláťáky), dohání se dojezd hromadou baterií, které pak zaberou většinu hmotnosti, že ani 3,5 tuny nestačí.Takže místo slabého elektromotoru, který spálí pár W, máme elekromobil pálící proud po kW, jen aby se vůbec rozjel. Kde ja pak ta ekologie? Sorry jako, ale ty přetížené elektro krámy by se měly zakázat spíš, než spalovací motor.
Celkem srandovní režim je ta EU. Neschopové a lemplové chtějí po druhých bezchybnost a dokonalost. Žádní mrtví to asi nebudou ani žádní cestující. Neměli by troškovat. Takový závazek, že v EU nikdo neumře dokud nedosáhne 70 let by odpovídal jejich moudrosti a osvícenosti.
Názor byl 1× upraven, naposled 2. 3. 2023 17:04
Rozhodně bych neposouval hmotnostní hranice vozů u skupiny B.
Další hezký střípek do systému sociálního kreditu. Co půjde kdekoli vydat, to taky půjde i odebrat. Jakpak se s těmi mladými řidiči popasuje princip rovnosti před zákonem? Diskriminace na základě věku na evropské úrovni? Správně by to mohlo fungovat leda tak, že jiné podmínky bude mít řidič nikoli mladý věkem, ale ten, který má třeba čerstvě vydaný řidičák bez ohledu na to jestli to dělá v 17ti nebo v padesáti.
Jaka rovnost je v tom, ze ho ted stejne jako mladoch dostat nemuzes?
Hranice dospělosti je pořád 18 let, neplnoletí mají hromadu různých omezení. Teď těm 17letým jedno tak trochu skončí. Ta zkušební dvouletá doba se má týkat všech s čerstvým řidičákem bez ohledu na věk. Nulová tolerance alkoholu u nováčků mi také nepřijde jako velké omezení. A už vidím, jak někdo bude lobbovat za to, aby si mohl taky trochu přihnout (do 0,3 promile je to dnes bez bodů). :)
Názor byl 2× upraven, naposled 2. 3. 2023 14:41
Nulová tolerance je hlavně absolutní legislativní i fyzikální nesmysl. V praxi se stejně toleruje do 0,2-0,3 promile podle metodiky a přístroje. Tak proč to netolerovat legálně? Na řízení má taková hladina alkoholu stejně pramalý vliv.
No kdyby bylo po mém, tak bych netoleroval vůbec a nedělal žádné výjimky nebo stupně podle promilí. Pak by lidé prostě nepili a neměli hloupé výmluvy, že si před jízdou dali akorát rumovou pralinku. :)
Tohle bych zavedl pouze z důvodu tolerance měření alkoholtesteru. Nulová tolerance mi přijde správná, protože to že někomu 0,3 vůbec nic neudělá neznamená že někomu jinému třeba také ne. Pokud někdo nepije tak na něj bude mít alkohol větší vliv a navíc to celé zavání tím, že to je brána pro neustále zvedání hranice.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.