KosKarel
2. 3. 2023 • 20:10

Elektroauta nad 3,5 tuny, jsou ten největší nesmysl jaký z tech návrhů EU vypadl.
Místo aby se vyvýjely lehké elektrovozítka do čtvrt tuny, které by zvládl napájet i střešní FV panel (viz Asie a přestavěné tuk-tuky a další pláťáky), dohání se dojezd hromadou baterií, které pak zaberou většinu hmotnosti, že ani 3,5 tuny nestačí.
Takže místo slabého elektromotoru, který spálí pár W, máme elekromobil pálící proud po kW, jen aby se vůbec rozjel. Kde ja pak ta ekologie? Sorry jako, ale ty přetížené elektro krámy by se měly zakázat spíš, než spalovací motor.

Henry Ford
2. 3. 2023 • 17:04

Celkem srandovní režim je ta EU. Neschopové a lemplové chtějí po druhých bezchybnost a dokonalost. Žádní mrtví to asi nebudou ani žádní cestující.
Neměli by troškovat. Takový závazek, že v EU nikdo neumře dokud nedosáhne 70 let by odpovídal jejich moudrosti a osvícenosti.

Názor byl 1× upraven, naposled 2. 3. 2023 17:04

MacPhenom
MacPhenom
2. 3. 2023 • 17:01

Rozhodně bych neposouval hmotnostní hranice vozů u skupiny B.

Afrin Eizra
2. 3. 2023 • 13:25

Další hezký střípek do systému sociálního kreditu. Co půjde kdekoli vydat, to taky půjde i odebrat.
Jakpak se s těmi mladými řidiči popasuje princip rovnosti před zákonem? Diskriminace na základě věku na evropské úrovni? Správně by to mohlo fungovat leda tak, že jiné podmínky bude mít řidič nikoli mladý věkem, ale ten, který má třeba čerstvě vydaný řidičák bez ohledu na to jestli to dělá v 17ti nebo v padesáti.

Určitě si přečtěte

Články odjinud