EU pořád něco diktuje! A nemají strach především politici o své soukromí? Když tvrdí, že Microsoft je špionský operační systém, tak asi oni potřebují své aktivity skrývat.
Dobrý den.Uvědomme si, že Microsoft se stal velmi dobrým nástrojem na sledování díky svému jasnému monopolu po celém světě nikoliv sám pro sebe, ale jako už několikrát v historii i jiné firmy pro tajnou službu. Není nic geniálnějšího, než dát Microsoftu nějaké ty doláče aby sbíral a poskytoval informace CIA, než platit armádu agentů, hackerů, spoustu vybavení, tajných bytů a sledovacích pozic, základen a pod. Myslím, že CIA velmi velmi ušetřila i kdyby zaplatila Microsoftu za každou licenci dvojnásobek tržní ceny. Všimněte si, že uživatelům starších Windows ji poskytli zadarmo a nová licence stojí také méně než dnes výběhové W7 nebo W8. "A-ha, to bude asi ta pověstná Americká dobročinost. Chvalme pána, chvalme pána."Sledování se prý nemusí bát ten, kdo nic zlého neprovádí. A tak se tedy nebraňme. Jsme-li slušní nemůže se nám nic stát. Bohužel tomu tak není.Platí totiž, že vše co řeknete (napíšete) může být použito proti Vám.A také platí, že tisíckrát opakovaná lež se stává pravdou a proti pomluvě se nelze bránit.Z toho plyne, že pokud o vás někdo něco ví i když jsou to jen nevinné a legální věci, a bude mít zájem si svámi třeba jen pohrát ale také třeba využít vaše schopnosti, zanlosti, konexe a pod., může to být snadno použito proti Vám. Stáváte se tak ovládaným pěšákem v poli. Od směrované reklamy, přes filtrace informací až po konfrontaci s vašimi fóbiemi. To už je pak jen věcí kreativity chorobné mysli šmíráka.S pozdravem...
😀 tam kde něco bez vědomí cokoliv odesílá nedá se to vypnouot nastavit ani omezit ověřit či pořádně analyzovat je vždy na místě otázka proč se to vlastně děje 🙂 nikdo nikoho nenapadlo že amerika je náš přítel chce přesně analyzovat co na počítačích děláme a jestlli to náhodou neděláme špatně ? 🙂
A pak je tady jistý Edward Snowden, který ukázal, že nás nějaké šmírování u win10 trápit nemusí, když si každýho mohou doslova "vygooglit".
Windows 10 jsou přesně totéž jako když si do bytu dáte mikrofon a kameru a to celé budete přenášet na internet. Kdo řekne, že se toho nebojí, tak to nemá v hlavě v pořádku.
Dalsi expert, co tomu prd rozumi.... a jenom blaboli
V hlave to nemá v poriadku ten, čo si myslí, že jeho Win7 neposielajú von nič. HAHAHATakže vypni PC alebo internet a budeš šťastný. 🙂
vás ntb šmíruje ! co když před ním sedíte nahatí a děláte tabulky do excelu . . radši nechtějte vědět co má váš windows na svědomí když nejste doma . .
Takže windows vadí, ale radikálové ze strany uprchlíků ne. Hm tak sme to dopracovali. Podotknu že Google, fb, apple ví mnohem více věcí....
Nelži!
Názor byl 2× upraven, naposled 21. 2. 2017 22:13
máš pravdu, Kott02 nelže
Přesně tak, nelže!😀Ty jsi vážně dementní člověk.B-]EDIT: Zase to zeditoval, chcípák.
Názor byl 1× upraven, naposled 22. 2. 2017 09:09
Berenz, udělej něco pro lidstvo a chcípni. Na světě bude líp
Kdysi davno Zeman ve snemovne prohlasil ze 70% naroda jsou d.menti, alkoholici apod. On uz asi tenkrat znal profil svych nynejsich volicu ktere oblbuje tim, jak se zaslouzil o to, ze v cesku zadni islamsti uprchlici nejsou. Oni tam ale zadni ani nechteji a i kdyby je tam nekdo privlekl nasilim, tak v ten okamzik budou na ceste smerem na Rozvadov. Takze v cesku by vam mel vic vadit ten virus od MS. Ne proto ze by v Redmontu mezi vama hledali teroristy nebo pedofily, ale protoze se tam musi naramne bavit co jste za omezene trotly.
brekeke brekeke kedlubna raketa cimprcampr...tak asi takova vypovidaci hodnota je tu asi tak u 98 % prispevku, at uz proti windows, eu, nebo mistni pravni bitka...vctene meho prispevku... 😉
brekeke 😉
ono existuje 11 rokov staré info" 70 percent of the world's open source developers are based in Europe"http://conferences.oreillynet.com/eurooscon/coverage/O'Reilly's Europen Open source Convention, October 17th-20th,2016 Amsterdam
Pro ty co se bojí existuje free prográmek co tyhle adresy zablokuje,nebo stačí nastavit v internet explorer..Živě.cz=tupost.
o těhle "prográmcích" bych radši pomlčel pročtěte si různá fóra na toto téma tyhle pokusy o zakázaní nucených aktualicí a telemetrie akorát rozhodí systém a ve většině případů to skončí u BSOD sám jsem si podobné hokus pokusy ve virtuálce zkoušel a vždy to nadělalo víc škody než užitku
A vy vašemu OS důvěřujete natolik, že si myslíte, že vám nelže?Sedněte si k těm Windows s Wiresharkem a přesvěčte se. Naivko.
Řešení je přitom tak jednoduché. Stačí dobře nastavený firewall (nebo DNS block), který nepustí nic na telemetrické servery Microsoftu.Jsou to tyto:v10.vortex-win.data.microsoft.comsettings-win.data.microsoft.comwatson.telemetry.microsoft.comoca.telemetry.microsoft.comZablokujte si i Vy tyto adresy na svém domácím routeru. 😉
ještě líp *.microsoft.com a je vyřešeno 😀
Kéž by to stačilo.Sedněte si k takovým Windows s Wiresharkem. Třeba přestanete šířit bludy.
já mám v host ještě nějaké adresy navíclocalhost settings-win.data.microsoft.comlocalhost vortex-win.data.microsoft.comlocalhost vortex.data.microsoft.comlocalhost vortex.data.microsoft.comlocalhost vortex-win.data.microsoft.comlocalhost mand.telemetry.microsoft.comlocalhost mand.telemetry.microsoft.com.nsatc.netlocalhost oca.telemetry.microsoft.comlocalhost oca.telemetry.microsoft.com.nsatc.netlocalhost sqm.telemetry.microsoft.comlocalhost sqm.telemetry.microsoft.com.nsatc.netlocalhost watson.telemetry.microsoft.comlocalhost watson.telemetry.microsoft.com.nsatc.netlocalhost redir.metaservices.microsoft.comlocalhost choice.microsoft.comlocalhost choice.microsoft.com.nsatc.netlocalhost df.telemetry.microsoft.comlocalhost reports.wes.df.telemetry.microsoft.comlocalhost wes.df.telemetry.microsoft.comlocalhost services.wes.df.telemetry.microsoft.comlocalhost sqm.df.telemetry.microsoft.comlocalhost telemetry.microsoft.comlocalhost watson.ppe.telemetry.microsoft.comlocalhost telemetry.appex.bing.netlocalhost telemetry.urs.microsoft.comlocalhost vortex-sandbox.data.microsoft.comlocalhost survey.watson.microsoft.comlocalhost watson.live.comlocalhost watson.microsoft.comlocalhost statsfe2.ws.microsoft.comlocalhost corpext.msitadfs.glbdns2.microsoft.comlocalhost com,patexchange.cloudapp.netlocalhost cs1.wpc.v0cdn.netlocalhost a-0001.a-msedge.netlocalhost statsfe2.update.microsoft.comlocalhost akadns.netlocalhost sls.update.microsoft.comlocalhost akadns.netlocalhost fe2.update.microsoft.comlocalhost diagnostics.support.microsoft.comlocalhost corp.sts.microsoft.comlocalhost statsfe1.ws.microsoft.comlocalhost pre.footprintpredict.comlocalhost i1.services.social.microsoft.comlocalhost i1.services.social.microsoft.com.nsatc.netlocalhost feedback.windows.comlocalhost feedback.microsoft-hohm.comlocalhost feedback.search.microsoft.comlocalhost rad.msn.com, preview.msn.comlocalhost ad.doubleclick.netlocalhost ads.msn.comlocalhost ads1.msads.netlocalhost ads1.msn.comlocalhost a.ads1.msn.comlocalhost a.ads2.msn.comlocalhost adnexus.netlocalhost adnxs.comlocalhost az361816.vo.msecnd.netlocalhost az512334.vo.msecnd.net
Je to fraška.Lidi odsouhlasí věc, které nerozumí.EU to má zachraňovat?A redaktor, který o tom píše, nechápe význam slova minimum: "Microsoft zároveň připomněl, že sběr telemetrických dat lze upravit v nastavení Windows, kde podobný monitoring omezit na naprosté minimum."Co na to říct? Vezměme rozum do hrsti a nespoléhejme se na bandu úředníků.Poněkud mi to připomíná tohle: https://en.wikipedia.org/wiki/HumancentiPad... Až na to, že v South Parku nebyla EU, která by tomu nasadila korunu (lidi nečtou, tak budeme číst za ně...).
Google "securilla privacy repairer", download, run... You're welcome!
A přitom by stačilo tam prostě přidat možnost tu telemetrii vypnout úplně...
Však o to vůbec nejde.Microsoft tu možnost všem nedá. Nic ho k tomu nenutí a nutit nemůže. EU se bez něj neobejde.Možná to vypadá jako vyjednávání, ale ve skutečnosti si M$ může dovolit tvrdě diktovat. Ale v zájmu obou (MS i EU) zachovávají dekorum.
No muze a nemuze, muze se stat, ze ho to bude stat penize navic. Koneckoncu, tezko rict co musel platit v Mnichove, aby se ten vratil do stada. A tim linuxem a libreoffice se da vyhrozovat vzdycky. Pokud nejaky urad rekne, ze nebude mit jedine win10, dokud se nebude dat vypnout telemetrie... Urad bude mit publicitu, ta muze vyvolat paniku mezi BFU... Pak uz to muze byt jen drahe (pro MS).
To uvidíme. Jednak si nejsem jistý že máš pravdu. A i kdybys ji měl, museli by ti EUředníci být příčetní a racionálně zvažovat prospěch EU a nejen v záchvatu šílenství hledat způsob, jak někoho zešikanovat.Zákaz používání W10 na úřadech celé unie je politicky i technicky proveditelný. Jak drahé by to bylo nevím, ale pro začátek by jistě stačilo zakázat upgradování a jet na těch úřadech dlouhodobě důsledně na starších verzích windows. Linuxem by stačilo jen strašit, po 10 letech takového stavu by jistě škody pro MS byly nemalé.
Každý ví, že Microsoft je velká zlá nadnárodní korporace a u jejich produktu se naštve nejeden uživatel. Takže je populární si do něj nějakou regulací kopnout a zvýšit si popularitu a možná shrábnout i nějaké prachy za pokuty, když to vyjde. Přitom se ukázalo, že ten neotřesitelný monopol microsoftu by mohl skončit pěkně rychle i sám od sebe, když se pc propadají a uživatelé mají mnohdy jen mobil nebo tablet s androidem a na hry playstation. Bez těch rozumbradů z brusele by měli takový podíl na trhu, jaký si svými produkty zaslouží.
"...monopol microsoftu by mohl skončit pěkně rychle i sám od sebe..."Víte kolik má M$ produktů? Snažil jsem se to spočítat, nakonec jsem skončil u odhadu "stovky".Věci jako MS Dynamics se nedají zahodit ze dne na den. Windows a Office vytvářejí platformu, která i kdyby byla sebehorší, je nezbytná k běhu mnoha dalších věcí. Na byznysu kolem M$ je navíc závisla spousta ostatních - antiviry, tooly, vývojáři her... ten ekosystém je obrovský.A to je taky ten důvod, proč by nemohl monopol skončit pěkně rychle sám od sebe. Pokud tedy nepovažujete desítky let za "rychle" a s pomocí Googlu za "sám".
http://www.zive.cz/clanky/facebook-o-nas-vi-... ...
V MS si myslí že z lidí můžou dělat se svýma Desítkama debily donekonečna.
A jak tak koukám, povedlo se! Aspoň tedy ve tvém případě.
Ty win7 tam maji ty smirovaci nastroje taky. Zkus se nekdy podivat trosku hloubeji, co se pousti a tak. Pokud nechces smirovace od MS tak to nepouzivej. Ostatne neverim, ze by Apple byl lepsi (v iOSu urcite ne).Mas linux (unix obecne), ktery je o nekolik radu pruhlednejsi nez win (do win prestavaji videt i v Redmondu), ale budes se muset naucit. Na rozdil od toho MS tady ta moznost je a neni to zas az tak slozite. A mas to vsechno pod kontrolou. Bezi ti tam vsechno co urcis, nic skryteho, nic o cem nevis co dela. Tohle chces? Nebo tady jen tak marne placas ve stylu "udelejte to lip".Teda vztahuju to na OS, samozrejme dal muze smirovat napr chrome.
W7 jsou dost dobře kontrolovatelné a jsou známé ověřené postupy, jak šmírování zastavit.To bohužel o W10 neplatí a při způsobu jejich fungování asi ani platit nemůže. W7 obsahují šmírovací nástroje, které lze vypnout. W10 vytvářejí dojem, že jsou uzpůsobeny jako šmírovací operační systém, který je cíleně upraven tak, aby nemohl být pod plnou kontrolou jeho uživatelů.
Když jsem to tu před časem tvrdil, že win10 jsou šmírovací os, to bylo mínusů. 🙂
A budou znova, protože je to kravina.I v článku je jednoznačně uvedeno, že k tomu nikdo nepředložil věrohodné důkazy. EU zkrátka dělá to, co umí nejlíp, buzerovat a omezovat úspěšné. Co na tom, že bez důkazů, hlavně ať to hezky vypadá.
Důkazy jsou, ale kdo je vidět nechce, neuvidí.Achjo.... lidská blbost je nekonečná:"Finally, we will access, disclose and preserve personal data, including your content (such as the content of your emails, other private communications or files in private folders), when we have a good faith belief that doing so is necessary to: 1.comply with applicable law or respond to valid legal process, including from law enforcement or other government agencies; 2.protect our customers, for example to prevent spam or attempts to defraud users of the services, or to help prevent the loss of life or serious injury of anyone; 3.operate and maintain the security of our services, including to prevent or stop an attack on our computer systems or networks; or 4.protect the rights or property of Microsoft, including enforcing the terms governing the use of the services – however, if we receive information indicating that someone is using our services to traffic in stolen intellectual or physical property of Microsoft, we will not inspect a customer’s private content ourselves, but we may refer the matter to law enforcement."
A ještě:"Let’s start with Cortana’s fundamental lust for your data. When it’s working as your virtual assistant it’s collecting your every keystroke and spoken syllable. It does this so it can be more helpful to you. If you don’t like that, well, you’ve got more problems than just Cortana. Google Now and Apple Siri do the same things. And it’s not just virtual assistants; every cloud-based software as a service (SaaS) does this to one degree or another — Google Docs, Office 365, whatever.But Cortana doesn’t stop there. With the recently released Windows 10 Anniversary Update, hereafter Windows 10 SP1, you can’t shut Cortana off.(WTF?!?!!))"
Anniversary update mám a Cortanu lze zapnout/vypnout.
Hm, hezké, co to je? Když už něco chcete citovat, tak aspoň napište zdroj, nebo odkud to je vzato. Takhle je to jen blábol.Třeba jako skutečnost, že základ pro všechna ta tvrzení o špehovacích Windows vychází z jednoho zjištění u TESTOVACÍ verze ještě z doby před vydáním hotových W10, a z testovacích buildů, kde to je vcelku logické, že systém více sleduje uživatele. U hotových Windows už to nikdo neprokázal...
typciky ms odpad 😃DDDDDapple osx je uplne nejlepsi!!!!!!!!!!! B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]
Běž si trollovat jinam
ty jsi bez trollooat jinam!!!!!! 3-[3-[3-[3-[
jenže ty jsi naprosto jasnej troll.Nikdo IT znalý by nefandil takovému humus shit OS jako je OSX..Ten krám umí prd.
Ano, přesně tak. OSX nemá jen některé údaje, ten pro jistotu sbírá úplně všechno, včetně souborů 😀
Ještě víc smajlíků jsi měl použít! Klikej dokud to formulář dovolí!
Upřímně nechápu proč je EU poslední dobou tak nenáviděná. Oproti místním politikům jsem od EU neviděl žádné negativní kroky vůči občanům nebo trhu. Naopak. V rámci svých kompetencí (které má bohužel malé) dělá vše skvěle. A to její počínání sleduji bedlivě (tak mi ujde jen málo). Nejsem příznivce nějakých (důkazy) nepodložených teorií, ale zdá se mi, že ta nenávist je pouze důsledkem cizí propagandy, které dost lidí naletělo (= nejsou dost odolní a dají se lehce zmanipulovat). Naprostá většina kritiky EU je nepravdivá (žárovky, zabijačky, pom. máslo atd.). A vzhledem k historii propagandy jednoho nejmenovaného východního státu, lze soudit, že v ní nadále pokračuje. Děkuji tedy EU za to, že chrání občany, že je život díky ní lepší ve všem.
Putin chce rozložit EU, Trump chce rozložit EU i Čína chce rozložit EU. Proč? Protože je EU jejich ekonomickým i politickým konkurentem. A bohužel se mezi obyvateli EU najde spousta užitečných idiotů (terminus technicus), kteří naslouchají propagandě i různým populistům a nacionalistům (i na nejvyšších místech politiky) a k rozkladu EU tak ještě pomáhají.Samozřejmě že je v EU spousta problémů, nicméně se zapomíná na jeden z důvodů, proč EU (tedy lépe řečeno ES) vznika, a to aby evropské státy mezi sebou neválčili (a že ta nevraživost mezi národy vždycky byla je a bude je nasnadě). A nebudeme si nalhávat, že něco takového už nehrozí - jediný rozdíl oproti minulosti je v tom, že máme dokonalejší a ničivější zbraně, jinak se lidstvo z minulosti nepoučilo a nikdy se asi bohužel nepoučí 🙁
EU se rozkládá sama i bez pomoci zvenčí. Užitek daný tím, že už na nás jiné státy EU snad nezaútočí vojensky je vykoupen tím, že nás mohou daleko lépe poškozovat politicky a ekonomicky, což taky zhurta dělají. Nevím, jestli se to za tu cenu vyplatí.Společných zájmů mezi ČR a několika vedoucími zeměmi které fakticky EU řídí je velmi málo a naše zájmy EU určitě nehájí ani nerespektuje.
Pokud to "uprimne nechapete", tak Vam to rad snadno a rychle vysvetlim: Protoze na jeden krok jakztakz spravnym smerem udelaji bolsevici z Brusele tak 15 kroku primo do pekla. Ale na Vasem prikladu je videt, ze PR funguje a te verbezi to prochazi. Ke skode nas vsech..
Ano, právě jste nepoužil vůbec žádný argument. Pouze nadávky. Zklidněte emoce, pak Vás někdo možná bude brát i vážně.
Ještě jednou tenhle výžblept nakopíruješ? 😀EU je neschopná sebranka budižkničemu co sem pustili miliony neandrtálců, které měli rovnou na hranicích střílet!
a ty jsi to vubec cetl? protoze zas vidim jen nadavky a nic rozumneho.Mozna bys mohl jit na hranici a ty rodiny s detmi zabijet sam.Napsat takovou blbost. Ze ti neni hanba...
Rodiny s dětmi? A to ti naservírovala ČT?Většina z nich jsou mladí, produktivní muži(v jejich zemi, u nás jsou na úrovni opic, díky Islámu https://www.youtube.com/watch... kteří ani nemají nárok na jakoukoli pomoc z naší strany! Jsou to jen ekonomičtí úprchlíci, co tu jsou k ničemu!
Nelžete!
Jsi hlupák, ty nemáš dost inteligence na to, abys posoudil, kdo tady lže, debiIe.
Myslím, že si si pomýlil web. Choď sa odbavovať na parlamentnilisty.cz alebo do inej krčmy.
Myslím si, že ses spletl v jazyku, kterým tu píšeš.Chtěli jste se odtrhnout?? Tak se nevtírej ty slovenskej póvle!
Že jsi duševně nevyrovnaný ti může napsat i slovensky. To, že to stejně nepochopíš na tom už nezměníme.
Jelikžo jsem na českém webu, tak cize psané příspěvky jednoduše přeskakuju.. Nebudu se patlat s nějakým odpadem z Maďarska, nestojí mi za to.
Sorry, ale ty si čo za hovado???? Takýchto kreténov máme tiež plné diskusie, preto sme v sračkách, tak ako aj vy :-O
Inak na margo toho odpadu z Maďarska, tvoje priezvisko je také tipicky české, ty trubka...
kam jsme to dotahli, kdyz uz je youtube lepsi zdroj nez CT.
Každý zdroj je důvěryhodnější než zmanipulovaná sluníčkářská ČT.
Nápodobně. Ani vy jste v úvodu vlákna nepoužil žádný argument, pouze jste vyjádřil názor, nepodložený argumenty.Navíc uvádíte jako nepravdivé věci, o kterých aspoň zčásti vím, že pravdivé jsou: žárovky, zabijačky, pom. máslo - nevím jak je to se zabijačkama, ale to ostatní má EU na svědomí a je to celkem snadno doložitelné prostým kliknutím na google vyhledávač.Takže nápodobně - zkuste fakta, třeba vás pak někdo bude brát vážně.
Žárovky jsou normálně v prodeji. Když ne edisonky, tak led. Což není žádný problém a má to svůj původ v tom, že chceme být méně závislí na surovinách ze třetích zemí. Nehledě na to, že ušetříme. Pomazánkové máslo je přejmenováno, protože si ČR nevyjednala výjimku. Slovo máslo značí, že obsahuje min. 80 % mléčného tuku. To, že soudruzi (tím myslím opravdové soudruhy) v době bídy udělali náhražku, která je chutná, ale nemá s máslem nic společného za to EU nemůže, snaží se jen chránit spotřebitele (na celém trhu) od podvodníků. Zabijačky, to jsou lež. Naše úprava je stejná už cca 60 let. EU do ní nijak nezasahovala. Já fakta znám.
Aha. Zabijačky neřeším, nic o nich nevím. U toho ostatního vidím, že vystačíte s překrucováním zjevné skutečnosti.Led nejsou žárovky. Pokud se pravé žárovky ještě (omezeně) seženou, je to díky obcházení existujícího předpisu, ten zákaz je skutečný. V době zavedení zákazu byly na trhu zářivky a ne ledky, nákupem zářivek se neušetřilo nic, protože neměly oficiálně uváděné vlastnosti. Pokud se dnes výrobou a prodejem ledek opravdu šetří peníze domácností a suroviny pro ekonomiku, nebyl důvod řešit to zákonem, kdyby úspory byly skutečné, trh by je sám prosadil. Zákaz žárovek existuje, znamená deformaci trhu, spotřebitele omezuje a poškozuje, nebo aspoň dříve poškozoval. Jeho ekonomický přínos je nereálný, kdyby byl reálný, prosadil by se sám.To, že jsme nebyli dost silní, abychom se ubránili právnímu nátlaku EU a vyjednali si výjimku z předpisu o másle, není vina ČR, ale EU, která ten právní nátlak vytvořila. I kdybychom si výjimku vyjednali, nic to nemění na nesmyslnosti předpisu. Duševně zdravý spotřebitel je schopen odlišit pojmy máslo a pomazánkov máslo, kdo není gramotný a duševně zdravý, toho předpis navíc nevytrhne. Škody způsobené našim výrobcům zavedením tohoto předpisu jsou celkem hmatatelné a někde na webu i porůznu spočítané, žádný užitek nevidím. Já číst umím a máslo od pomazánky poznám i bez předpisu.K tomu všemu je k teoretickému přínosu takových předpisů třeba vzít v úvahu také škody, které všichni ti euroúředníci působí nám všem tím, že za takovouto "práci" berou plat. Anebo chcete-li, korektněji, ten úřednický aparát stojí hodně peněz a je sporné, zda si vydělá víc, než kolik nás stojí jeho udržování.
Stále máte možnost se z Evropy vyčlenit.https://en.wikipedia.org/wiki/Liberland... Já zůstávám. EU mi přináší více, než kdybychom byli padesát mezi sebou válčících státečků.
Používáš rétoriku ulhaného STBáka Bureše, to ti možná zapůsobí na milovníky koblih(ehm, voliče agenta Bureše), ale na ty inteligentní nikoli.Lžeš! Lžeš! Lžeš! (argument či důkaz nedám žádný, stejně jako TY)Ty máš do chápání faktů hodně daleko.
Lžete. Bureše jsem nikdy nevolil, ani nebudu.
Minimálně ses v něm inspiroval.B-]
Argument jsem pouzil, byt nic konkretniho jsem neuvedl, nadavky jsem naopak nepouzil zadne. Tudiz LZETE, pane Berenzi, lzete! ;o)O emoce me osoby prosim nemejte strach, ja Eurosajuz sleduju s chladnym soustredenim. Nepritele je lepsi vzdy vnimat timto zpusobem..Prostudujte si Lisabonskou strategii a porovnejte ji s tim, co Eurosajuz opravdu dela. Mozna vystrizlivite a nebudete ten - nyni nadavka - kokoty nedemokraticky vedeny spolek tak adorovat.
EU je presne to, co se rikalo o socialismu (hezky treba tady http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Vzpom%C3%ADnky_na_so... ... ).O te ekonomice se tradovalo nasledujici: 1. Dohnat a předehnat 2. Udržet krok 3. Neztratit stopu (a ten bod 1. byl cilem i Bruselu).Jsme ve fazi 3. Z EU tech par politiku a uredniku chce udelat dalsi USA. Jenze si neuvedomuji, ze ty vznikly za dost jinych podminek (a prosly az dost krvavou valkou). EU je prave jen tech par dobre placenych politiku a uredniku. Sice EU ma asi 500M obyvatel, ale tem je to jedno. Uz je pro to, ze 99,9% z nich EU neprinasi vubec nic. Budou s EU levnejsi rohliky? No nebudou, ze?Proste ten kdo zazil ten socialismus v tom vidi jasnou paralelu.
Kdyby EU neprovedla žádné jiné svi.s.t.vo (jakože EU nesmyslů a škodlivých příkazů jsou mraky), než to, že otevřela společný evropský prostor pro migraci islamistů, to samo o sobě stačí k tomu, aby byla nenáviděna.Nicméně negativních kroků EU vůči trhu jsou spousty, z poslední doby třeba jen omezování obchodu s Ruskem. Vůči Rusům celkem jen zlomyslné gesto zvyšující politické napětí, vůči českému trhu slušná pecka pro řadu producentů, pro běžné občany s přímým důsledkem zatím na výrazném zdražení mléčných výrobků. Ze starších škod třebas likvidace českých cukrovarů, pokřivené podmínky zemědělských dotací obecně. Zákaz prodeje žárovek EU prokazatelně zavinila, zákaz pomazánkového másla je jen drobná zlomyslnost, která nicméně české výrobce hmatatelně poškodila ... Kam se podívám na práci euroúředníka, vidím jen zlo a zkázu, v lepším případě bezúčelné nesmysly a šikanu. Čemu posloužil zákaz tuzemského rumu nebo normy na "správný" tvar okurek a jiného ovoce ...EU je zlo a můžeme jen doufat, že se zničí sama dřív, než stihne zničit nás.
1. Omezení obchodu s Ruskem je důsledek porušení mezinárodního práva Ruskem. Nijak nám to nic nezdražilo. Nelžete!2. EU nezlikvidovala české cukrovary. Nelžete!3. Podmínky dotací jsou nastaveny, tak jak si je ČR vyjednala. Za to EU nemůže. Nelžete!4. Prodej žárovek není zakázán. Nelžete!5. Pomazánkové máslo jsem již popsal výše. Lze běžně koupit pod jiným, neklamavým, názvem. Nelžete!6. EU nezakázala tuzemský rum. Nelžete!7. EU nemá normy na správný tvar okurek. (pouze kvalitativně zařazuje zeleninu dle jakosti, aby bylo stejné názvosloví po celém trhu). Nelžete!Zlo jste Vy, protože jste asi patologický lhář.
Názor byl 1× upraven, naposled 21. 2. 2017 21:23
Výborně. Z této vaší odpovědi už je jasně vidět, proč tvrdíte to, co tvrdíte. Jste nejen zaslepený, ale i fanatik a lhář.Navíc lžete tak hloupě a neobratně, že jsou vaše lži snadno hned viditelné. Je tedy zbytečné se s vámi bavit. Jste fanatik, takže fakta nepřijmete, navíc jste asi poněkud hloupý, jinak byste lhal obratněji, takže fakta ani nepochopíte. Nemá tedy cenu vám odpovídat.
Já to chápu. Vaše lži prostě obhájit nelze.
Příčetný člověk na první pohled vidí, že většinou plácáte hlouposti, to že se mýlíte je tedy zbytečné dokazovat. Vaše tvrzení jsou zjevně naivní a chybná a popírají se sama.A detaily, v nichž možná není na první pohled zcela jisté že se mýlíte,tvoří tak malou část celku, že na pozadí vašeho zcela chybného a zjevně nepravdivého pohledu na fakta nestojí zato, těch pár drobností rozebírat.
Hele Karle, veď on má pravdu. A súhlasím so všetkými vecami, čo spomínal, až na to maslo. Prečo by malo byť maslo len z kravského mlieka? Tam to európski úradníci zmrvili.Nepáči sa mi však ich bránenie súkromia. Načo? Kto nič zlé nerobí, nemá čo skrývať. Nech si MS posiela čo chce. Pokiaľ to nepoužije proti mne, tak je to ok.
Víš, co EU dělá, se ti může líbit, anebo nelíbit. Já sice nechápu, jak se to někomu může líbit, ale s tím nemám spor, to je každýho věc, co se mu líbí.Ale tvrdit, že EU neudělala věci, který zjevně udělala, je lhaní a veliká hloupost navíc. Třebas zákaz žárovek, nebo tuzemskýho rumu - může ti to vadit nebo nevadit, ale jen duševně nemocný člověk jako Berenz bude tvrdit, že se to nestalo.Berenz EU jenom nehájí, on přitom i přehlíží fakta anebo rovnou lže.
Fakt je ten, že žárovky můžete normálně koupit. Ano s jinými vlastnosti. Jsou LED, jsou halogenové nebo jsou klasické odolnější, ale můžete je koupit. Máslo to není zákaz. Prostě jej soudruzi zakázali. Cokoliv, co nesplňuje definici se nesmí tak jmenovat. Je to dobře pro spotřebitele. Nedostane 60% tuk označený za máslo. Kdyby takto fungovaly i jiné potravinářské (vnitrostátní) normy, nedostane párek s 40 % separátu. Nicméně pomazánkové máslo můžete pořád koupit. Jen s jiným názvem. ČR si mohla vyjednat výjimku, neudělala to. Tuzemský rum je stejný. Dokonce horší problém. Jedná se většinou o nekvalitní alkohol. Já když objednám rum čekám ten pravý. Tuzemák vracím. Já nelžu.
Ale notak, opravdu nedokážete domyslet to, co píšete?EU žárovky zakázala. Tím, že začnete jinému produktu říkat žárovky, nijak nevyvrátíte fakt zákazu prodeje původních pravých žárovek. "Pravých" žárovek, chcete-li, když už jste ten pojem použil v souvislosti s rumem. Rum z melasy se vyrábí ve střední Evropě skoro 200 let, přesto to podle vás není pravý rum, měl byste tedy chápat, že náhražka žárovek, vyráběná posledních asi 10 let není žárovka.Zákaz másla není zákaz jen proto, že si myslíte, že je dobře, že ho zakázali? A tuzemák vám nechutná, takže zákaz tuzemáku není zákaz? Že vám tuzemák nechutná je vaše osobní věc, to nic nemění na tom, že ho EU zakázala. Jste jinak jedinej koho znám, kterýmu ten zákaz vyhovuje, ale to je vaše věc, to neřeším.Co není jen vaše věc je, lhát a tvrdit, že zákaz tuzemáku neexistuje.Kdybyste se spokojil tvrzením, že ty zákazy jsou podle vás k něčemu dobré, ještě by se snad šlo o něčem kolem bavit. Ale když máte potřebu popírat obecně známou skutečnost, opravdu nečekejte, že vás někdo bude brát vážně.
Vše výše jmenované se dá koupit. EU nic nezakázala. Dá se koupit edisonka, dá se koupit tuzemák, dá se koupit pomazánkové máslo. EU nic nezakázala."Rum z melasy se vyrábí ve střední Evropě skoro 200 let," To je lež. Mimochodem je zajímavé, že v Rakousku nebo Slovinsku se dá Tuzemský rum koupit pod tímto názvem (v daném jazyce). Je to tím, že EU nic nezakázala. Pouze Češi nebyli schopni EU říct, že my používáme tento název taky. To je celé. Váš problém je, že svalujete vinu na EU. Vinu, za kterou by měl nést politickou odpovědnost člověk, který je dnes prezidentem a jeho vláda.
Názor byl 1× upraven, naposled 23. 2. 2017 00:25
Jan Berenz má pravdu, vy tu účelovo niektoré fakty prekrúcate. Je rozdiel zakázať nejaký názov tovaru a zakázať jeho predaj. Mám na mysli konkrétne ten RUM. Predáva sa stále, ten istý patok ako v minulosti, EU iba zakázala jeho pomenovanie na RUM.
Já EU nenávidím z těchto důvodů:Centrální plánování je vždy nefunkční a v čím větším měřítku se to dělá, tím selhává více.Daně jsou skutkovou podstatou prachobyčejná loupež a čím větší je celek, kde se násilím vybírají, tím je toto nemorální jednání snažší a škody na produktivních jedincích větší.Nikdy jsem žádná svá práva na cokoli nedelegoval na nikoho z českých politiků, natožpak na nějaké šašky z druhého konce evropy, kteří se (EK) neformální delegování čehokoli od občanů ani nesnaží předstírat.
1. EU centrálně neplánuje. Nelžete.2. Daně nejsou loupež. Loupež je definována v TZ úplně jinak. Nelžete.3. Delegoval. Podívejte se do ústavy. Nelžete.
Hloupý a zaslepený Berenz to sice nepochopí, přesto pro ostatní odpovím. Je myslím zajímavé vidět, že se B. mýlí úplně ve všem.Trestní zákon č. 140/1961 Sb., § 234, Loupež:"Kdo proti jinému užije násilí, nebo pohrůžky bezprostředního násilí v úmyslu zmocnit se cizí věci ..." a dále zpřísnění, pokud "spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 jako člen organizované skupiny"Stát by asi mnoho daní nevybral, kdyby to nechal na dobrovolnosti občanů, jak dokazuje i "Trestný čin zkrácení daně: podle § 240 trestního zákoníku" už jen tím, že existuje. Že je daň vybírána pod pohrůžkou násilí s úmyslem se jí zmocnit, je tedy zjevné. Že je daň navíc vybírána organizovanou skupinou osob, je myslím také zjevné. Je tedy zjevné, že způsob výběru daní (organizovanou skupinou osob, pod pohrůžkou násilí v úmyslu se daně zmocnit) přesně splňuje definici loupeže podle trestního zákoníku.Dokladovat ostatní Berenzovy omyly už mi nestojí zato, nebylo by to tak zábavné a Berenz fakta stejně nevnímá.
Ono se proti právníkovi špatně argumentuje. Proto chápu, že Vám to nejde. Navíc jste lhář. Žádný zákon č. 140/1961 Sb. neplatí. Navíc Váš výklad neplatného zákona je absolutně mimo. To snad i žák ZŠ z hodin občanské výuky dokáže lepší výklad. Toliko k faktům o kterých mluví Karel 2. Jsou to lži. Stejně jako vše, co píše. Navíc, a tento jeho komentář to potvrzuje, je nesmírně hloupý. A dost možná i všichni, co s ním souhlasí. I když věřím tomu, že jen z důvodu propagandy, naletěli jeho blbosti, takže jim odpouštím.
Nj., no, tady mě Berenz nachytal 😉. Číslo zákona je jiné, obsah ovšem stejný. Dnes je to Zákon č. 40/2009 Sb., trestní zákoník, § 173 Loupež. Obsah základních ustanovení § o loupeži je vcelku stále stejný, což si můžete snadno googlem ověřit. Jako loupež je definováno násilí, nebo pohrůžka násilím, s úmyslem zmocnit se cizí věci, stejně jak jsem omylem citoval ze starší verze zákoníku.😉.Nikde jsem tedy nelhal ani se nemýlil ve faktech, jediné co je jinak, je číslo §. Dále si prosím narozdíl od nepřemýšlejícího pana B. všimněte, že nedělám výklad zákona, ale pouze konstatuji, že po faktické stránce způsob výběru daní je shodný s popisem pojmu loupeže podle zákoníku a tedy Korie v příspěvku výše má ve svém přirovnání pravdu.Kdyby nám Berenz napsal, z jakého právního důvodu se výběr daní ze zákona nepokládá za loupež, ačkoliv tak dobře splňuje její základní definici, mohlo by to být jistě taky zajímavé, ale to už je o něčem jiném, než o čem jsem mluvil já i Korie.Jo a pane Berenzi, bylo by fajn, kdybyste přestal lidem v diskusi nadávat do lhářů, jen protože se mýlí, nebo mají jiný názor než vy.
Bylo to lhaní. Konstatování " pouze konstatuji, že po faktické stránce způsob výběru daní je shodný s popisem pojmu loupeže podle zákoníku" je výklad zákona. Navíc absolutně neodborný. A pokud se opakuje, tak už je to spíš výklad nějakého mentálně retardovaného jedince. Obsah pojmu loupež v zákoně je absolutně odlišný od daňové povinnosti. Není tam shodné vůbec nic. To musí být zřejmé i žákovi ZŠ. Vy se nemýlíte. Vy prostě a jednoduše lžete. K lhaní použijete i špatný zákon jen, abyste ukázal, že se druhá strana mýlí. Je to vědomé říkání nepravdy, tedy lež. Na tohle Vám opravdu může naletět jenom idiot. A to myslím většina čtenářů živě není.
Nj, už chvíli vím, že myslet neumíte a nechcete, tak se nesmím divit, že se s vámi nedá diskutovat.Jediné co znovu zdůrazním, ne pro vás, protože fakta moc nevnímáte, ale pro jiné čtenáře fóra je, že v obou verzích zákona, starší i nové, jsou ty základní věci které uvádím stejné, citací starší verze místo nové se nic nemění. Citací starší verze zákona jsem získal zcela stejný výsledek, jako tou novou, úmyslná záměna by tedy neměla žádný význam.Zbytek vašich tvrzení je o myšlení, možná i o potížích s vnímáním psaného textu. Pokud nechápete co jsem napsal, rozumím, že nechápete ani fakta o EU. Možná jste autista? Obecná inteligence vám asi nechybí, váš psaný projev jeví solidní slovní zásobu, ale zdá se, že máte potíže s chápáním psaného textu. Těžší forma autismu by vysvětlovala vaše postoje a názory. Je-li tomu tak, doporučil bych vám raději nevstupovat do diskusí, protože nepochopíte jejich obsah a asi ani sám nebudete pochopen.
Neexistuje nic jako starší verze zákona. Je prostě zákon platný a neplatný. I kdyby byly věty podobné, tak zákon má i obecnou část a ta se liší. Tohle mentální retard nepochopí. Výsledek je samozřejmě jiný, respektive stejně hloupý.Autismem netrpím. To Vy máte problém. Ale je to spíš problém s tím, že neustále lžete.Ale věcněji "Je tedy zjevné, že způsob výběru daní (organizovanou skupinou osob, pod pohrůžkou násilí v úmyslu se daně zmocnit) přesně splňuje definici loupeže podle trestního zákoníku." Toto je hloupost při jakémkoliv výkladu. Stát není organizovaná skupina (i kdyby to patřilo k def. znaku základu TČ) osob podle trestního práva. Nikdo nepoužívá pohrůžku násilí při výběru daní , ani se nezmocňuje cizí věci, protože daň patří, podle jiného zákona, státu.
Názor byl 1× upraven, naposled 21. 2. 2017 22:08
Mentální peklo etatisty...
Máloco naplňuje pojem "organizovaná skupina" víc než stát.Každopádně je dobré vidět, co věci jsou a ne jak se nazývají. Platby za ochranu pro mafii nebo platba daní pro stát jsou v principu to samé. Nějaký mocenský monopol v dané oblasti vybírá pod pohrůžkou násilí nebo omezení svobody prostředky od poddaných a za to jim poskytuje nějaké služby, aby se většina nebouřila a akceptovala daný stav. Jestli někdo chodí k volbám nebo se účastní jednání o novém kmotrovi na tom stavu nic nemění, protože výsledek je platný i pro ty, kteří s tím nechtějí mít nic společného.
Ne. Organizovaná skupina v trestní právu se státu vůbec nepodobá. Vy budete taky analfabet, co?
Organizovaná skupina v trestním právu státu, které je napsané na cárech papíru, pod který se jiní členové téže organizované skupiny podepsali, se státu vůbec nepodobá. Tomu nelze nevěřit.
Pokud popíráte zákonodárnou moc, nemáme si co říct. A jste pro mě bezvýznamný stejně jako s ten, kdo přirovnává stát k organizované skupině dle TZ a ten, kdo daně nazývá loupeží.
Názor byl 1× upraven, naposled 21. 2. 2017 23:35
Tak teď jste mě úplně setřel :( Přitom je úplně vpořádku, když si organizace s monopolem na násilí na daném území napíše nějaká arbitrální pravidla, sama si je odsouhlasí a potom je vynucuje. Ale já vám to ulehčím. Krom popírání zákonodárné moci popírám také legitimitu moci výkonné a soudní v rukách státu. A navíc nesouhlasím ani s povinnou školní docházkou 😃
A je vám to prd platné a všichni respektujeme tudlectu "společenskou smlouvu", která říká, že kdo drží hubu a krok a nevzepře se a nevede soukromou válku, tak s tím souhlasí 🙂
Já daně neplatím, na tenhle stát seru, Babiš je dle mě zmrd a když se mě pokusí zavřít, mám dost prostředků na to, abych si s těmahle hovňousema poradil.
😃 dneska jento zabavna diskuse :)
Jak říkám - koukejte na věci jak reálně jsou a ne jak se nazývají.Skupina je soubor jednotlivcu. Organizovaná znamená, že to má nějaký cíl, hierarchii, vedení. Takže stát, partyzánská skupina, drogový kartel, hokejový tým jsou organizované skupiny.A pokud se bavíme o státu, je dost nesmyslné nazývat věci termíny, kterými je označuje a definuje právě stát. Je to podobná logická past jako debata o bibli. Bibli nadiktoval bůh. Píše se to v bibli, takže je to důkaz existence boha.Stát sám osobě říká, že není organizovaná skupina a že daně nejsou loupež. Tak to je důkaz, že fakt nejsou.Mafie říká, že poplatky za ochranu rozhodně nejsou vydírání a navíc říká, že mafie neexistuje, že jsou to jen takoví podnikatelé, co se podporují navzájem.
na ty růže si rád počkám...
Karel 2. použil termín TZ. Proto se bavíme v termítech TZ. Kdyby použil obecný termín, tak je to jiná. To samé loupež je termín TZ, proto musí být vykládána takto. Ani v diskusi s volem, který si plete platnou a neplatnou právní úpravu, nebudu plést termíny trestního práva a termíny státovědné. To je naprostá hloupost, kterou může udělat jen neznalý člověk. To je ale v pořádku. Pokud to ale udělá i potom, co je na to upozorněn, zřejmě to není jenom neznalost, ale i naprostá hloupost.
Urážky si laskavě strčte, kam slunce nesvítí.Takže jsme si ujasnili, že stát (pochopitelně) podle své vlastní definice není organizovanou skupinou a sám sobě v TZ definuje, že daně nejsou loupež. To vše si sám stát ve svých dokumentech napsal. O tom není sporu, těžko čekat, že sám sebe označí za lupiče.Ale zajímalo by mě od vás jako od zastánce státu, v čem se vlastně FAKTICKY liší podstata daně od podstaty loupeže.Podle mě oboje je odebírání prostředků lokálním mocenským monopolem (stát/mafie/gang v mé čtvrti) pod pohrůžkou násilí, bez ohledu na to jestli je oloupený/zdaněný subjekt rád nebo nerad. Vy třeba platíte rád, já nerad, ale protože převaha mocenského monopolu nade mnou je absolutní, pak platím, protože není východisko. Ale stejně tak bych byl nucen platit kmotrovi v Palermu a má loyalita a úcta k němu by byla stejná jako dnes ke státu. (tedy pouze strach a nenávist)
To jsme si teda neujasnili. To jsem ani nenapsal. Naučte se číst.
Nenapsal CO? Pokud se mám učit číst, slibte, že se na oplátku naučíte psát.
Ale notak, aspoň si zkuste vybavit svoje vlastní příspěvky. Vy jste snad netvrdil, že stát není organizovaná skupina osob a netvrdil jste snad, že výběr daní není loupež?
Opravdu " je dobré vidět, co věci jsou a ne jak se nazývají. " A toho pan Berenz zjevně není schopen.Nějaká porucha myšlení u B. asi bude. Chybí asi schopnost vnímat jiný, než doslovný význam slov, zdá se, že chybí schopnost vnímat širší významový kontext pojmů, rozdíly mezi hovorovou a odbornou verzí jazyka, špatné pochopení psaného textu ...Navíc nesouhlas s vlastním názorem vyvolává jak se zdá výrazné podráždění a emotivní reakce, lidi s jinými názory jsou označováni za lháře ... Já bych to na autismus přece jen tipoval, možná není diagnostikovaný takže o tom B. sám neví. To je snadno možné, autismus se jako nemoc nediagnostikuje dlouho a mezi námi žije celkem hodně autistů starších dejme tomu 30-35 let, bez jakékoli diagnózy.
😀 nekdy jsem v šoku, že lidi s iq houpacího koně (vy) jsou schopni napsat víc, než jednu řádku souvislého textu...
ja nechapu, jak někdo s vasi inteligenci mohl vůbec dosáhnout toho stadia, ze je schopny si zalozit ucet na zive a diskutovat zde...
Tak ale potom nenávidíte aj ČR a väčšinu jej občanov. Pretože väčšina dane nechce zrušiť.Ak zrušíte dane, ako budete pomáhať invalidom???Dane nemôžete zrušiť. Môžete zrušiť dotácie napr. do poľnohospodárstva. Dotovanie poľnohospodárstva je vec, ktorá mi na EÚ vadí. A problém je, že z daní sa platia veci, ktoré by sa z nich platiť nemali.
Nemít rád daně je jedna věc. nenávidět daně tolik, abych si je přál úplně zrušit, je věc druhá a odlišná 🙂.Hádám, že většina lidí sice daně nesnáší, ale stejně jako ty Petře, uznává, že se z nich občas pořizují i věci potřebné a nechtěla by je zrušit úplně. Nicméně existují i způsoby, jak potřebné věci dělat bez daní. Kdyby daně nebyly, mohli bychom každý ze svého odevzdávat dobrovolně nějakou sumu na věci, které jsou podle nás potřebné. Třeba na ty invalidy. Občas někdo tento způsob i vážně prosazuje zavést 🙂.
Většina lidí daně nechce zrušit? Mějte daně dobrovolné a uvidíte, jak si lidé cení státu. Do roka nemáte státní zaměstnance :) A kdyby náhodou stále většina lidí daně platila, byť za neplacení nebude žádný postih, tak super, ne? Pro vás se nic nezmění a já nebudu dál proti své vůli okrádán.A samozřejmě dávat peníze na charitu vám nikdo nebrání ani bez daní. Jen vynecháte prostředníka a obě strany na tom vydělají.Stát charitu a starost o druhé zabíjí. Kdo by dával peníze na chudé, když vám stát 65 % peněz vezme (takže vám na tu charitu houby zbude) a díky jeho PR si lidé myslí, že se o chudé stará stát, takže oni vlastně nemusí. Tohle zabíjí solidaritu, ne absence daní!
Pane Berenz, promiňte ale nelze to napsat jinak.Máte v hlavě naprosto nasráno.
Otázka jestli eu si uvědomuje kolik x% počítačů v EU ma Win 10Kolik y % z těch x% je nefiremních Kolik z% z těch y% je volně připojeno k Internetu....
To je snad úplně jedno, ne? Tady jde o princip, a to že W10 šmírují (ne tedy, že by EU na to byla lépe - viz např. jejich slavný e-call v nových autech, že ...)
Princip je ten, že W10 nešmírují, ale blbci tomu pořád věří.
My už dávno víme, že jsi Microsoftem placenej troll.. Tak se nesnaž, je ti to k ničemu.B-]
Poslední dobou ohledně Petyho docela váhám. Za tak zjevné nepravdy by ho snad neplatil ani Microsoft.
Takovych trollu po ceskych webech lita vic.. spis to vypada, ze microsoft je na tom tak blbe ze lepsi zaplatit nedokaze 😀
No nevím, ale zatím jsem kromě článku na více než pochybném aeronetu (který byl mimochodem vyvrácen zde https://www.root.cz/clanky/windows-10-analyza... ... - kde byla analýza provedena o několik řádů věrohodněji, než nepodložené plácnutéí od aeronetu) nenašel nikde věrohodné prokázání, že se neodesílá nic kromě telemetrie (což je dle mého OK, podle něčeho se musí ovládání systémů optimalizovat) a zprávy o chybách.Mimochodem, proč je pod palbou zrovna Microsoft, proč nen např. Google, kde to opravdu není jen telemetrie a Apple také není úplně svatý.
// neodesílá nic kromě telemetrieA můžeš prosím do detailu popsat, co konkrétně se v rámci telemetrie odesílá?
to uz bylo mnohokráte a na mnoha mistech vysvetleno a odhaleno . najdi si to.je videt, ze vůbec nemas paru o cem luvis.
Nemám páru? Vždyť já pouze položil jednu jednoduchou otázku, tudíž tvůj příspěvek je jenom výkřik naprosto o ničem :-O
Vis... fakt si to najdi. Napr clanek na rootu, ktery zevrubne analyzoval odesilana data... sle chapu, ze pro zvanila na diskusi je to prilis narocne...
Clanek na rootu rozebira jen data, ktera sou citelna. A co to nejdulezitejsi, ktery se posila sifrovane ? Jen microsoft vi, co to obsahuje ...
Např. článek na rootu? On existuje ještě nějaký další? Prosím link...Ale, když vezmu opět ten článek z rootu... "Testování probíhalo 4 dny." - to je nějaká vypovídající hodnota? Navíc v tom článku vidím jenom HTTP komunikaci. A kde konkrétně v tom článku je rozpis těch telemetrických údajů?
Ale když už jsi na mě zase zareagoval, tak se tentokrát už musím smát. Už asi tisíckrát jsi se snažil diskutovat o nějakém tématu a když jsem na tebe reagoval konkrétníma odbornýma argumentama, tak jsi utekl, vůbec nereagoval, ale v další diskuzi ze sebe děláš blbce dál 😀😀
Ty? Odborne argumenty? To urcite :)
Tak si prosím nejdřív projdi historii za cca poslední rok a odpověz na všechny otázky, co ti kdy byly položeny. Například můžeme začít otázkou z 11.2.2017 B-]
plácáš nesmysly nic nebyo vysvětleno všechno jsou to jen doměnky a tvé zbožné přání komunikace je šifrovaná takže nikdo s jistotou neví co to všechno posílá a telemetrie je dost širokej pojem... navíc to že kolem toho MS tak mlží akorát podporuje ty teorie o šmírování další věc jsou data pro cílenou reklamuPS: pokud můžeš předložit nějaký skutečně věrohodný rozbor toho co to posílá prosim rád se přiučím...
Najdi sk jiz nekolikrate zmineny clanek na www.root.cz. Tam to mas dosti do hloubky. A ta data zas tak moc sifrovana nejsou - pomoci MITM se k nim dostanes.
piErcE = totální hlupák
Nevím co po mne chcete. Mám zde vypisovat konkrétní pakety ? To si můžete počíst na tom článku na rootu. Telemetrie je prostě měření - způsobu používání systému (neplést prosím se sledovcání soukromí). Není to něco s čím přišli Win10 resp. ani Microsoft. Jen u těch Win10 jsou z oho najednou všichni na větvi. Upřímně řečeno, nikde jsem nenašel rozumné ospravedlnění tohoto jednostraného útoku (Opravdu jen ten aeronet a ten článek doufám neberete jako bernou minci, to by už bylo mimo jakoukoli diskuzi. Ten článek je mimochodem napsaný opravdu amatérsky). Rozhodně je to věc užitečná, já osobně si myslím, že prostě je nutné, aby výrobci software získávali nějakou zpětnou vazbu, pokud jde o optimalizaci užívání produktu.
Tyhle útoky vznikly už v době, kdy se W10 chystaly. Vývojové verze totiž skutečně mohly sledovat co píšeš a odesílat to, ale za specifických podmínek. A protože konspiracím se věří snáze, začali všichni tvrdit, že to tak je nastavené i v plné verzi. A to bez jediného důkazu a i přesto, že to bylo opakovaně vyvráceno.
Pokud někdo chce v diskuzi diskutovat o nějakém tématu, tak bych čekal, že hodí i konkrétní argumenty. Ale zatím vidím jenom to, že když nějaký článek píše, že se něco posílá, tak je to strašná ničím nepodložená lež, ale pak se najednou objeví jeden jediný článek, který zjistí, že za 4 dny se nic neposlalo (a dokonce ani ta telemetrie), tak se tím najednou začnou všichni ohánět, protože se jim to hodí do krámu.
Hm. A proč ty neházíš konkrétní argumenty - místo tupého trollování, muško?
A proč bych já měl pokládat argumenty? Já položil jednoduchou otázku. Místo odpovědi jsem se dočkal jenom plácání...
Jake argumenty? Zadny tu nezaznel
Ano, nezazněl.. a četl jsi vůbec to, co jsem napsal? Vždyť tvůj příspěvek opět nedává smysl :-O
Uf. No koukám, že přeci jen se bavíme o tom článku na Aeronetu. Oprostím se od plošné důvěryhodnosti článků alá Hrom.Ale budiž. Tak alespoň k té důvěryhodnosti tohoto článku. Aeronet nijak nedokládá způsob, jak k oněm měřením došel. Naproti tomu na Rootu článek jasně popisuje způsob měření tak, aby si jej mohl každý zreprodukovat. (Navíc společně s doloženými pakety). Ano, objevili se názory, že s tímto způsobem odposlechu komunikace MS počítal a pro tento případ sledování neprobíhá. Ale pokud se chcete bavit na této konspirační úrovni, tak pak ne se mnou. To bychom už zamířili k ještěřím lidem, zeměkouli uvnitř zeměkoule apod.Nicméně neplánuju nikoho přesvědčovat o tom, že ten Aero článek je oproti tomu Rootovskému paskvil. Když si přečtete diskuzi na rootu, tak se o to lidi pokoušeli spoustou rozumných argumentů a stejně bez výsledku. Nevidím důvod, proč já bych měl nyní mít úspěch. Prostě, kdo konspiraci vidět chce, tak ji uvidí a neexistuje argument, který by ho vyléčil.PS: Sice tu na každého nadáváte, že neargumentuje. Ale kromě konspirací jsem si ani od Vás nevšiml jediného argumentu.
Já se nebavím o žádných konspiračních teoriích, ani neřeším, jestli nějaké šmírování existuje nebo neexistuje. Pouze se směju tomu, jak si obhájci desítek vyberou jeden jediný článek, který přece za 4 dny nic nezjistil, tak to musí být pravda a všechno ostatní je lež a konspirační teorie...A že já nedávám žádný argument? Ano, v této diskuzi ne, protože jsem tu pouze položil jednoduchou otázku, na kterou jsem naivně očekával odpověď. Ve spoustě minulých diskuzích jsem psal konkrétní argumenty, včetně i kousků kódu přímo z Windows. Jakmile ale přišlo na odborné věci, tak všichni zdejší odborníci najednou utichli a utíkali trollovat do jiné diskuze...
A ještě jedna poznámka na okraj. Pokud bych si o Win10 myslel to co o něm prohlašuje Aero, nikdy bych ho nepoužíval. Zaráží mne tedy, že Vy ano.
Mě zas zaráží, že ještě někdo posuzuje používaný OS na základě ikonky v diskuzi B-]Na druhou stranu, nevím, co konkrétně prohlašuje nějaké Aero, já mluvím například o tom, že když MS tedy nešmíruje, tak proč VS cpe do mých vlastních aplikací vlákna s názvem "telemetry" apod. Ale to už se řešilo asi tisickrát a stále bez nějakých odbroných argumentů B-]
Vzdyt ti tomv one diskusi bylo vysvetleno....
Ne nebylo. Pořád dokola si jenom plácal, že k ničemu takovému dochází a místo argumentů jsi se jenom chytal toho, že dotyčný tazatel použil v otázce slovo injektovat 😀
Nic vyvraceno nebylo. Vi se ze se neco posila. Nevi se co, protoze je to sifrovane. Takze nikdo nemuze vyvratit ani potvrdit, ze se posila jen prosta telemetrie... A to by sme se jeste mohli hadat, co je jeste telemetrie a co uz je pres caru.
Ale ono se vi, comse posila.... ono to totiz bylo pomoci "mitm" metody rozsifrovano a analyzovano...
Pockat. Jako chces rict, ze microsoft to sifrovani podelal a neni bezpecny ? 😀A kde tuhle vec provedli ? Kde o tom napsali ? Prosim odkaz ...
prosímtě přestaň tu tapetovat diskuzi kravinama a hoď sem link na ten tvůj slavný rozbor
Názor byl 1× upraven, naposled 22. 2. 2017 12:04
Ty jsi KRETÉN piErcE a jen LŽEŠ!Microsoft je teda taková LAMA, že si neumí zabezpečit ani šifrovanou komunikaci, jo?😀
Tak ono to sifrovani je tam Na normalni urovni, kterou pouzivaji i treba banky. Pomoci mitm a podvrzenych certifikatu se k tem datum normalne dostanes.Fakt, precti si ten clanek a nedelej tu ze sebe osla.
Takže ty mi chceš tvrdit že "pomoci mitm a podvrzenych certifikatu" se mi dostaneš na účet v bance? :-O Ty jsi vážně idiot 😀 A mimochodem pořád čekám na ten odkaz na článek o kterém tu mluvíš! 😉Edit: A prosím neposílej mi článek na rootu
Názor byl 1× upraven, naposled 22. 2. 2017 12:46
Pomocí mitm a podvržených certifikátů se ti nedostanu na účet v bance (na to jsi přišel jak, prosim tě)?Pomocí mitm a podvržených certifikátů se dostaneš k datům, které tečou mezi tebou a bankou.což je to, o co jde v tomto případě - nikdo se nepotřeboval dostat k informacím, co jsou u microsoftu. důležité ( a o co šlo) bylo dostat se k datům , která tečou od Tebe do Microsoftu. což je to, co se v tom článku popsalo, provedlo a následně se analyzovalo v datech.
Kdyz se dostanes k datum, co tecou mezi mnou a bankou tak se dostanes i k prihlasovacim udajum. Ve vysledku na muj ucet v bance. To by ale nejdriv ten tvuj mitm utok musel fungovat, coz neni stav u bezpecnyho sifrovani.Stale mavas nejakym clankem a stale si neuvedl odkaz...
Ty stále nechápeš, co to je MITM útok v tomto pripade.Pokud se dostanu k prihlasovacim udajum, tak se ti většinou do banky nedostanu, protože je tam ještě nejaky způsob overeni - pokud je to normalni banka. At uz tim, ze heslo je jednorazove, nebo je tam ještě potvrzovací sms ci podobna věc.ale tady si musíš uvědomit, ze ja se nikam nedostavam - tady mi jde jen o odchyceni dat, které tecou v ramci telemetrie mezi tvym pocitacem, a servery microsoftu. a v tomto pripade odchyceni těchto dat bylo relativne jednoduche - vlastní server, na nej presmerovana komunikace, podvrzene certifikáty a obsah dat byl dostupny normalne nesifrovane.
A poskytneš ten relevantní test??Tak NELŽI! Prosímtě, jak získáš důvěryhodné certifikáty Microsoftu, které do toho "svého serveru" nacpeš?? Povídej, přeháněj, zatím to vypadá, že víš totální prd.
jakej důvěryhodnej certifikát Microsoftu? žádnej certifikát microsoftu nepotřebuješ. jinak, ted jsem prosel tuhle diskusi - odkaz na ten článek už tu byl - sam jsi ho videl, a reagoval na něj.bohužel dost hloupě - že prý popisuje jen nešifrovaná data. jenže on popisuje a analyzuje ŠIFROVANÁ data. ono stačí, když nepřeskočíš prních pár odstavců (ja vím, nejsou tam obrázky), a ono je tam přesně popsané, jak pomocí MITM ta data rozšifrovali 😀ach jo, kdyby učili číst.
NE. Zadny odkaz na clanek, kde by byla rozebrana komunikace co se posila sifrovane tu nebyl. Ani tu nebyl odkaz na clanek, v kterem by bylo byt jen jedine slovo o tom co posila application compatibility telemetry, ktere prohrabava cely disk.
on vychází pouze z článku na rootu
Vypada to tak... takze se nechal opit rohlikem 😀
Odkaz na článek, který rozebíral šifrovaná data posíláná v rámci telemetry z windows 10 na microsoft tu byl .. a ne jednou. Jednou ho sem dal někdo jiný, jednou jsem ho sem dal já.chápu, že když tomu nerozumíte, tak nechápete, co je to šifrovaná komunikace a jak ji rozšifrovat, ale přijměte to jako fakt - ten článek na rootu, co se tu rozebíral, se věnoval šifrované komunikaci mezi windows 10 a servery microsftu.
Kdyby sifrovana komunikace fungovala, tak jak si to predstavujes ty... tak by to bylo stejne, jako kdyby zadna nebyla 😀 Stale a znova... odkaz na clanek, kde by byla rozebrana sifrovana komunikace tu nebyl. A clanek ktery byl odkazovany je znacne zastaraly a velka cast komunikace tam neni vubec zminena. Treba ta co je posilana po tom, co application compatibility telemetry prohrabe disk.
Jenze ona tak funguje :))) ja uz nevim jak ti to vysvetlit, ale takhle presne dunguje, a mitm utok je jedna z hrozeb, ktera se v souvislsti s https sklonuje dnes a denne.To je duvod, proc se tak klade duraz na duberyhodne certifakty, opravnenost jejich vydani a jejich duveryhodnost.
Nastesti tak nefunguje. To jen placas o necem o cem nemas vubec tuseni 😀A jako na zavolanou: "Díky šifrované webové komunikaci jsou uživatelé chráněni před odposlechnutím hesel, krádežím cookies či útokům typu man-in-the-middle." http://www.zive.cz/bleskovky/poprve-v-histor... ... Mel by si se dovzdelat...
Názor byl 1× upraven, naposled 22. 2. 2017 14:30
piErcE: Ty sis jen někde přečetl výraz MITM a teď ho používáš kdekoli, kde tě to napadne. Ale přitom vůbec netušíš jak tento útok probíhá a co je k jeho proveditelnosti potřeba.. A ne, jsi prolhaný podvodník, co sem píše jen LŽI.Potvrď, že nelžeš a ukaž nám tu analýzu šifrované komunikace, dej sem jeden blbej odkaz, to snad zvládne i hlupák jako ty, no ne?
Ty stale nechapes, ze ten tvuj vysneny MITM je nesmysl. A mozna te prekvapi, ze minimalne polovina bank na ceskem trhu nema zadne dalsi overeni a umoznuje uzivateli mit roky stejne heslo. Znam cloveka co ma u cesky sporitelny stejny heslo pres 10 let 😀Dalsi kecy nebudu komentovat... stale cekam na ten odkaz na clanek, kde pomoci toho udajneho mitm odhalili co se opravdu posila...
S každým dalším příspěvkem se do toho zamotáváš víc a víc 😀 tím že by ses se dostal k datům co tečou ode mě do banky a rozšifroval je tak bys taky zízkal přihlašovací údaje atd... ale nechme banku bankou a vraťme se k tématu. Většina těch telemetrických dat co od tebe prodí jsou taktéž zašifrovaná a pokud si nenašel nějaký zázračný způsob jak to šifrování prolomit tak víš prdlajs co v nich je 😉
Názor byl 1× upraven, naposled 22. 2. 2017 13:17
Nikam se nezamotavam. Jaký zazračný způsob jak šifrování prolomit? Nic takového není potřeba.Musíš si uvědomit, že telemetrická data jako taková nejsou šifrována - šifrovány jsou na transportní vrstvě.pomocí MITM a podvržení vlastních certifikátů apod. donutíš windows 10 k tomu, aby data byla šifrována tak, aby ty jsi je byl schopen rozšifrovat (použijí klíč, který chceš ty, a ne ten, co dostanou z MS serverů).o tom to celé je.celý postup, jak MITM a související využiješ k rozšifrování toho, co se posílá v rámci telemetrie na servery Microsoftu, najdeš tady:https://www.root.cz/clanky/windows-10-analyza... ... Celá ta tvoje šifrovaná telemetrie jsou vesměs obyčejné JSONy, XMLka a podobné věci, které samy o sobě nijak šifrované nejsou.
gratuluji opět jeden a ten samý článek na rootu ten už znám pomalu nazpaměť přečti si co na to odepsal Big Muscle má odpověď je stejná...
máš na mysli ty nesmyslné pindy?
Ne... nemel na mysli ty tvoje zvratky 😀
/// telemetrická data jako taková nejsou šifrována ... Celá ta tvoje šifrovaná telemetrie jsou vesměs obyčejné JSONy, XMLka a podobné věci, které samy o sobě nijak šifrované nejsou.aha, a jsme u toho... tuto informaci si vzal kde? Na rootu napsali, že za 4 dny se nic neposlalo, tak tím pádem to bude pravda? Nebo jak?
Ja tam zadny postup k mitm nevidim. Je tam zminena na jednom radku http proxy. Udajne s https a certifikatem pro mitm... a dal tam k tomu neni vubec nic, jen rozbor http dat.
piErcE No ty jsi ale idiot!!!! Kde je ten MITM útok a rozšifrování dat???Rozumíš vůbec tomu, co tam píšou ty vole?😀
No, ukazujes, ze opravdu tomu, co je v tom clanku, opravdu nerozumis...Vis, ono musis trosku chapat psany text, ne pres ctrl-f tam hledat "tady ted delam mitm"
Ptám se tě podruhé, kde tam vidíš MITM kvůli odchytávání šifrované komunikace a její následné rozšifrování????Nic takového tam není ty hlupáčku.. 😀
Asi fakt nema smysl ti vsvetlovat, co to je, kdyz ani neumis cist...
To není tak, že tam něco podobného reálně je. Skutečnost je taková, že ty si pouze myslíš, že tam MITM vidíš. Ale jelikož jsi jen neználek co ví kulové, mýlíš se..
jen ti zkusím trošku pomoci ... vsimni si vyskytů slov MITM, certifikát, HTTPS proxy apod v textu.k tomu si také všimni, že tam, kde jsou vypsány odchycené requesty a responsy, tak se jedná o requesty na HTTPS ....prozrad mi .. jak by se autor clanku dostal k HTTPS requestům a odpovědím (ty jsou zasifrovane), kdyby je před tim nejak nerozsifroval?a jak je rozsifroval? noo .. protože v ceste byla HTTP/HTTPS proxy, která se pro testovací windows 10 chovala jako server windows .... jenze podvrhla windowsum vlastní certifikáty, tudíž requesty (a pak i odpovedi) byly ... ano .. rozšifrovatelné.Ta http proxy pak ta data, která z windows 10 na proxynu přišla zašifrovaná pomocí našeho klíče přešifrovala a přeposlala na microsoft, a pak udělala totéž s odpovědí - dostala od MS, rozšifrovala, přečetla, zašifrovala pomocí klíče, který si vyměnili s těmi windows 10, a poslala je dál.Čili - Windowsy jsi myslelly, že komunikují s MS servery, ale nekomunikovaly (komunikovaly s proxy serverem s vlastním certifikátem apod).Servery microsoftu si zas myslely, že komunikují s windowsy, a ono .. hle, ne.Naprosto, ale naprosto ukázkový MITM útok na šifrovanou komunikaci mezi windows 10 a servery microsoftu.
LOOOOL. To je ale vůůůůůl..😀😀😀😀😀
"Díky šifrované webové komunikaci jsou uživatelé chráněni před odposlechnutím hesel, krádežím cookies či útokům typu man-in-the-middle." zdroj http://www.zive.cz/bleskovky/poprve-v-histor... ... Ses naprosto a uplne mimo... hlupacku 😀
Https samo o sobe proti mitm odolne neni.Proti mitm je odolne v okamziku, kdy mas duberyhodne certifikaty, duveryhodne autority atd...Pokud mas klientske pripojeni, ktere se spokoji s jakymkoli certifikatem, ktery mas v duveryhodnych, tak je to idealni kandidat na mitm
Ty ses uplne mimo. Ty na zaklade jednoho clanku, ktery si nepochopil, zpochybnujes nejek fungovani sifrovane komunikace ale i bezpecnost windows. Pokud by to bylo tak jak ty tvrdis, tak by to znamenalo ze microsoft pousti do netu data, ktera nema nikdo videt a kdejaky piErcE by je mohl odchytit 😀 Chapes jak jsou tvoje tvrzeni absudrni?
Takže ty chceš vlastně říci, že dokážeš podvrhnout certifikáty Microsoftu, nebo že si Windows neověřují důvěryhodnost certifikátu????To vážně v Microsoftu pracujou takový LAMY???Nene, celé to bude tak, že jsi neználek a víš prd.B-]
Dobre :) nechapes. Tak to zkusime jinak. Kdyz jsi tak chytry: jak se autor onoho clanku dostal k sifrovanym datum v komunikaci mezi windows 10 a servery microsoftu?
Nedostal, to si myslíš pouze ty.B-]
Ano, je videt, ze obsah tohomclanku jsi vubec nevidel, a specialne ani obsah tech odvhycenych requestu.
Jinak, mimochodem... odpoved na tvou otazku je v diskusi pod clankem. Protoze jempouzivana pro komunikaci normalni http klient komponenta a pro komunikaci se servery ms je pouzite obycejne https (nic custom), tak jedine co bylo potreba - vlozeni vlastniho certifikatu mezi duberyhodne :Cili tady mas odpoved - ano, byl to mitm, a ano bylo to pomoci https proxy, a ano , bylo to pomoci vlastnich certifikatu.
A ty si stále naivně myslíš, že systému komunikuje pouze přes HTTP/HTTPS ?
Ať dělám co dělám, v tom článku postup jak to udělat nevidím.Při prohledání obsahu článku je tam jediný výskyt slova MITM a žádný výskyt slov s kořenem šifr. Pouze jediná věta věta v úvodu: Burb proxy 1.6.01 (http a https proxy s důvěryhodným certifikátem pro MiTM). Použití tohoto proxy slouží k tomu, aby vůbec zachytilo komunikaci jako takovou, ale nevím nic o tom, že by z této jediné věty vyplývalo, že jde o zachycení a dešifrování komunikace šifrované.Asi jde o nedorozumění - z tvého přesně předchozího příspěvku soudím, že si myslíš, že žádné jiné šifrování než to na transportní vrstvě ve w10 neprobíhá. Pak to celé je ale dost zmatečné. Jednak se mýlíš když říkáš, že to je v tom článku popsáno - není. A druhak nikdo krom tebe asi neměl na mysli šifrování dat na transportní vrstvě, ale skutečné šifrování. Pevně doufám, že banky se narozdíl od tvého dalšího tvrzení se šifrováním na transportní vrstvě nespokojí.Zmíněný článek z rootu je k ničemu v tom smyslu, že v tehdejší verzi w10 při 4 denním testování žádnou skutečnou šifrovanou komunikaci nenašel, takže o ní nic nedokládá. A každopádně - cituji - "je znacne zastaraly a velka cast komunikace tam neni vubec zminena. Treba ta co je posilana po tom, co application compatibility telemetry prohrabe disk."
Tak se zeptám i Tebe - kdyby tam nebyl MITM atd - jak by se autor článku dostal k šifrovaným datům? Nic víc, nic mín nechci vědět.Ten proxy server s tím certifikátem tam samozrejme byl právě k tomu, aby šlo onu HTTPS komunikaci rozšifrovat. Jak jinak bys to asi udělal, že. Jinak, odpověděl sis sám - ocitoval jsi odpověď. Ten clovek tam pomocí te proxiny dělal MITM. KDyby to - tohle byl naprosto ukázkový MITM :)
Já mám právě dojem, že ten článek pouze zachytil nezašifrovanou komunikaci. Nevidím tam jediný doklad toho, že by něco z těch dat bylo původně šifrované.Jistě, já tomu tolik nerozumím, takže se o nic přít nebudu, ale podle mě podstata MITM není dešifrování, ale jen odchycení dat.
Tak ten doklad tam je... jednotlive requesty tam maji i sve uri... a svete div se, je tam https.Ms by samozrejme zadna data nesifrovana neprenasel.
Jo ty ses az takhle hloupy 😀 Vis, ze to ze se tam vyskytujou adresy s https vubec neznamena, ze to bylo prenaseno sifrovane ? Uzasny jak se nekteri nechaji opit rohlikem 😁
A proc asi myslis, ze tam instalovat https proxy a fake certifikaty? Protoze se nudil?Kdyby tombylo nesifrovane, tak si ta data odchyti wiresharkě rovnou a nebude tam saskovat s celym tim tyatrem.
U zadnych ze ziskanych dat tam neni napsano, jakym zpusobem je ziskal. Nikde v tom clanku neni ani radka o datech co posila application compatibility telemetry, po tom co prohrabe cely disk. Ten clanek kterym ses nechal oblbnout je o verzi 10240. Aktualni je 14393.
Oslika tu delas momentalne ty. Porad cekam na odkaz na ten clanek, co rozebira ta sifrovana data ...
iba hlupak moze cakat ze si MS nevsimne podvrhnutie certifikatu
a další, co naprosto ignoruje fakta a skutečnost...
a aka je skutocnost k tomu co som napisal?
mal som samozrejme na mysli detekciu na strane windows. bolo treba zistit ci je nejaka zmena v intenzite a objeme zasielanych dat pri origos certifikate a pri povrhnutom, tiez bolo treba system sledovat dlhsie ako 4 dni. navyse sa veci mozu spustat na zaklade nejakych eventov, napr pri zaindexovani suboru how_to_kill_obama.doc 😀 bol to proste odflaknuty test ktory pri troche snahy mohol povedat velmi vela, ale nepovedal skoro nic.
Ono jde spíše o princip a přístup Microsoftu, který si jednak dělá ze všech svých, často platících zákazníků "betastestery", a druhá věc je implementace naprosto netrasparentního monitoringu zákaznických počítačů, kdy bez ohledu na jejich nastavení stejně nikdo pořádně skutečně neví co, a kam se odesílá.Pro srovnání jak to má např. OSX, když už jednou za uherský rok dojde k systémové chybě, vyskočí mi okno, kde je uvedený kompletní log s celým incidentem v txt, který si samozřejmě mohu v klidu prostudovat, a až teprve pak mohu kliknout na ikonku, jestli souhlasím s odesláním do Applu, či zda s tím nesouhlasím a data se jednoduše zahodí. Jednoduché, transparentní důvěryhodné. Proč to nejde v MS opravdu nechápu...
A jak si můžeš být jistý, že se něco u Applu doopravdy zahodí? Je to čirá víra jako v případě MS Fans, nebo to může býti podloženo jako u Linuxu?
Aha. A co ze to dela napriklad app compatibility telemetry ? Prosmejdi to celej disk a nasledne komunikuje se serverama microsoftu...Jeslti to neni smirovani tak nevim.
hmmm... a co je na tom smirujiciho?
Zaludna otazka... co muze byt smirujiciho na necem, co prohrabe cely disk a nasledne ziskana data posila microsoftu... jo uz to mam.. VSECHNO!
a neveris ty aj na plochu zem? 😀
a v cem to smirovani spociva? co ty w10 smiruji? zatím tu jen vidmi placani .. ale nic konkretnihoa e-call? co je na tom smirujicicho?
to je pointa smirovania. vidiet ale nebyt videny
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.