Erotika na portálech podruhé

Diskuze čtenářů k článku

KVaalitkka  |  03. 04. 2002 14:53

Příspěvek zrušen. Redakce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chuanita  |  03. 04. 2002 20:31

za 10k czk ti ukazem tony FREE PORN

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chuanita  |  03. 04. 2002 11:51

"Rovněž „e-pornografie“ přestává být zlatým dolem, společnosti krachují jedna za druhou – i to je signál poklesu zájmu. "

 

do erotiky na nete asi moc nevidíte, že?

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  03. 04. 2002 13:24

To, že erotika už není tak zlatý byznys, je poměrně známý fakt. (Neříkám pochopitelně, že se na tom nedá vydělávat a naopak dobře vím, že v ĆR ty zlaté časy jsou právě teď. V USA už to není tak horké).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chuanita  |  03. 04. 2002 20:26

ale zlaty uz nie je ziadny byznys, to je tiez znamy fakt
moje zatial skromne /cca 3rocne/ skusenosti s tymto odborom ma priviedli k zaveru, ze krach hrozi iba tym, ktori by padli aj v uplne inej oblasti a nie je to erotikou na upadku. kto je clever, tak spi pokojne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  03. 04. 2002 21:01

Jasný, s tím úplně souhlasím :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
magic  |  29. 03. 2002 00:59

Lidicky je novej super server www.privat-escort.com Super kocky a videa zdarma bez reklam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza Jeřábek  |  27. 03. 2002 20:52

Článek mne zaujal, tak jsem se rozhodl přesvědčit se na vlastní oči. Neměl jsem moc času to zkoumat, ale zjistil jsem, že pro mne je jakožto pro uživatele TELE2 podrobnější prohlížení nepřípustné. Při kliknutí na nějakou slečnu se mi otevře okno s informací, že obsah je určen pouze pro uživatele Contactelu. Je to asi podobné "kastování" jako vzniklo neblahé paměti na do jisté doby volném FTP Volný. Od určité doby je tento veřejný ftp server "mrtvý" protože je omezen na uživatele VOLu. V podstatě tím nedošlo k plánovanému zabránění šíření pornografického obsahu, ale pouze k omezení jeho šíření mimo uživatele VOL. Je to trošku k smíchu.

Honza

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hellhammer  |  26. 03. 2002 00:16

Ehm vydavat adresu www.katastrnemovitosti.cz/ (coz je zrejme adresa nejake realitni kancelare) za oficialni adresu, na niz se daji nalezt udaje katastru nemovitosti, je mirne receno faux pas. Spravna adresa, odkud se dostaneme k temto udajum, je : www.cuzk.cz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka Lahvička  |  23. 03. 2002 13:59

Myslím, že důvodem provozu erotické sekce není žádná honba za návštěvností, ale prostě přirozená snaha vydělat. Pro srovnání: za čtvrtek naměřil iDot celému Atlasu 114.289 unikátních návštěvníků, sex.atlas.cz jich měl 7.044 (necelá třetina oproti zbytku katalogu, zhruba tolik co mapy nebo pokec nebo mail). Navíc je zde značný překryv - spousta z těch lidí byla i jinde na Atlasu. Vybudování a propagace erotické sekce alespoň u velkých portálů má celkem mizivý dopad na návštěvnost v jednotkách procent. Navíc agregátní návštěvnost portálu může být inzerentům celkem ukradená - rozptýlená reklama na úplně celý Atlas nebo jiný portál se prodá jen zřídka.

I když to tak nevypadá, na erotickou sekci se dá prodat reklama - stačí se podívat na sex.atlas.cz nebo erotiku Seznamu. Na obou místech inzeruje třeba Escort Online. Určitě nejde o žádný zlatý důl, ale pokud by takhle vydělávaly všechny služby na internetu, asi by si málokdo stěžoval .

P.S. Sex.atlas.cz pořád propagujeme, pokud jste už dlouho neviděl naši reklamu, je nejvyšší čas navštívit nějaký erotický server, kde je výměník banner.cz .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  22. 03. 2002 17:45

Tématicky zcela odtažitý detail k poslednímu odstavci článku. Odkaz na elektronický katastr http://katastr.cuzk.cz je správný. Považovat však adresu http://katastrnemovitosti.cz za oficiální adresu katastru je naprostý omyl (jedná se zřejmě o nějakou realitní kancelář) . Oficiální stránky státních orgánů katastru jsou na http://www.cuzk.cz a na nich odkaz na dálkový přístup k elektronickém katastru pochopitelně je.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  22. 03. 2002 18:40

Souhlasím, ale to samozřejmě normální člověk vůbec neví. Pokud normální bytost v této zemi se jme vyhledat katastr nemovitostí, tak buď zadá výše uvedenou adreseu (www.katastrnemovitosti.cz) spatra, nebo toto zadá ve vyhledávačích a bohužel na něj vyskočí opět tato (špatná) adresa!

Slovo ČÚZK jej nenapadne, ani kdybyste jej týden natahovali na mučidlech, a když mu někdo řekne "čúzk!", tak si bude myslet, že dotyčný na něj mluvý nějakým siouxským dialektem. To je bohužel častá slepota - lidí pracující v geoinformatice se pochopitelně vyjadřují v termínech typu "čúzk" nebo "zabaged" a ani jim nepřijde na mysl, že pro ostatní to je hatmatilka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Winzig  |  22. 03. 2002 21:40

Nechci vam do toho mluvit ale katastr neovitosti bych sem netahal jednak je do nej pristup placenej a navic takovym spusobem ze pro normalniho cloveka je mnohem jednodussi si dojit na katasrt nez skladat zalohu 2000Kc a potom se pokouset neco vyhledat v te jejich silene aplikaci navic s vedomim ze kdyz zadate dotaz spatne tak vam to vyhodi mnohasetstrankovej vysledek bez toho ze by se vas to predem zeptalo tato transakcre bude stat 15000KC prejete si pokracovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kamil  |  22. 03. 2002 15:23

S vaším názorem že Redbox.cz je opět ve světě portálů unikum (viz článek) Portál MNS.fr je portál který se v noci mění na erotický portál. Ve dne se na nej dostanete pres Mon MSN. A těmi marnými snahami ostatních portálů jste myslel určitě i uzdroje.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kamil  |  22. 03. 2002 15:20

S vaším názorem že Redbox.cz je opět ve světě portálů unikum (viz článek) Portál MNS.fr je portál který se v noci mění na erotický portál. Ve dne se na nej dostanete pres Mon MSN. A těmi marnými snahami ostatních portálů jste myslel určitě i uzdroje.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  22. 03. 2002 18:08

Rád s vámi budu diskutovat, ale je to těžké, když na nsm.fr nic není a mns.fr taky nic není.

Jinak portál Uzdroje.cz rovněž nemá ambice porazit největší portály v návštěvnosti, především zastřešuje naše služby a doplňuje nabídku pro naše uživatele a zákazníky. Naštěstí naše firma nemusí žít z portálu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kamil  |  25. 03. 2002 13:06

Omlouvám se za svůj překlep , myslel jsem server http://www.msn.fr/ tedy portál společnosti Microsoft, který se v nočních hodinách mění na erotický. Tedy docela významný portál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  25. 03. 2002 14:18

Máte pravdu - uznávám tedy, že Redbox není v tomto světové unikum. Zajímavé, od MSN sítě bych toto nečekal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eth  |  22. 03. 2002 13:13

Pokud vím, tak něco podobného dělal nebo dělá francouzská sekce Zone.com. Takže zase tak nové to není a francouzi si to nemohli vynachválit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  22. 03. 2002 11:34

upřímně mě to překvapilo, protože pokud firmy mají nainstalovanou automatickou blokaci na erotické stránky, tak první takovéto přesměrování zařadí RedBox na black list a šmitec, musím chodit na jiný portál

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Václav Kadlec  |  22. 03. 2002 10:51

Skvělý článek, s nadhledem, vtipný a přitom zajímavý... Jen si říkám - mají skutečně čtenáři Hospodářských novin pro inzerenty větší hodnotu než čtenáři Superu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XYZ  |  22. 03. 2002 11:27

Stačí se podívat na spektrum reklamy. Co se inzeruje. Drahé auto na Superu neprodáte. Bonita klientů je na Ihedu nepochybně větší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  22. 03. 2002 13:10

Správná odpověď by asi měla znít "jak který", nicméně většina čtenářů HN je skutečně podstatně bonitnější než většina čtenářů Superu, rovněž náchylnost k různým druhům inzerovaných produktů a služeb je různá u obou médií. Tj. každý si najde svou cílovou skupinu, raději bych byl ale v kůži vydavatele HN než Superu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XY  |  22. 03. 2002 09:58

Obávám se opak je pravdou inzerenti se orientují podle PV a UIP v auditech

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XYZ  |  22. 03. 2002 10:06

Proto vznikl SPIR ne? Podle čeho se mají inzerenti orientovat? IAUDIT  není ani zdaleka ideální, ale dlouho nic jiného neexistovalo. Orientace na PV přestává platit bohužel až teď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Prescop  |  22. 03. 2002 09:52

Je nadherne videt, jak se meni nazory J,Hlavenky podle potencialu inzerentu. Pred rokem by si nedovolil zadny negativni clanek na Redbox, protoze to byl jeden z nejvetsich inzerentu. Nyni vidi, ze ma nejake penize Tiscali a zajem je hned nekde jinde. Je to k pousmani´. Da se takovym clankum verit?....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  22. 03. 2002 13:02

Vždycky lituju lidi s paranoidním vnímáním světa, kteří vidí za každým stéblem trávy nějakou nekalost a schválnost. Nebo jste možná jen náš konkurent, který se snaží posílat jedy, protože ví, že jak články, tak diskuse zástupci zmíněných firem čtou. Bohužel se to děje docela snadno.

Jak Contactel, tak Tiscali jsou našimi pravidelnými inzerenty: byli, jsou a podle uzavřených smluv i budou. Dá se to poznat poměrně snadno podle toho, že se v našich časopisech i na Internetu poměrně zhusta inzerce obou firem vyskytuje.

Na rozdíl od vašeho příspěvku článek neobsahuje žádné jedovaté nebo poškozující útoky: domnívám se pouze, že strategie, kterou si zmíněné firmy zvolily, není příliš dobrá a dokládám to argumenty. Uvítám, jestli se i ve vaší osobě vyskytnou nějaké rozumné protiargumenty vůči tomu, co se píše v článku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
b. stanik t.  |  22. 03. 2002 08:00

Dobrý den, pane Hlavenko,

dosti mne udivujete svým zaměřením zrovna na portály redbox.cz(dnes erotický) a quick.cz . V případě quicku je erotická sekce pouze v magazínu a to v podobné míře jako ve kterémkoli jiném časopise (idnes.cz nebo i ceskenoviny.cz maji cele rubriky o sexu). Naopak mne zaráží zrovna zmiňování tiscali.cz - dnes jsem se tam podíval jenom díky vám (nevěděl jsem, že takový portál existuje) a hned na úvodní stránce je tentoobrázek:






  ŽENY Zdraví





mbox_wom_muz_telo

Ne vždy může za sexuální dysfunkci psychika
"To nic miláčku, z toho si nic nedělej - to bude psychika," říkají ženy v situaci, kdy muž selže jako muž. 
 více...

Které vydává články s nadpisy: Sex po celý život,Centrum sexuálního vzrušení odhaleno a podobně.

Možná jste měl na misly jiné tiscali.cz - ale na tom, na které jste odkazoval je více takto poutavých témach než na quicku, který mi příjde velice suchý na to, jak je rychlý. (Kromě telefonního seznamu, to je vymoženost, kterou jiný portál nemá.)

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
b. stanik t.  |  22. 03. 2002 08:02

Vyhlašuji soutěž, kdo v mém příspěvku nalezne více pravopisných chyb.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bedrich  |  22. 03. 2002 16:51

No, ja nevim, jestli by nebyla trochu lepsi tuto soutez zrusit .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  22. 03. 2002 08:42

Souhlasím, že na věc mohou být různé pohledy, neberu vám váš, neberte mě můj

Když otevřu tiscali (např dnes), obsahuje titulní stránka informace "až nezvykle korektního charakteru" - politika, ekonomika, finančnictví, burza, opět politika, opět ekonomika, sport. Až kdesi dole jsou ty ženy-zdraví. Odlišujte navíc erotiku/pornografii (typu "grupáč!" nebo "Dívka dne") od seriózního zdravotního článku o dysfunkci - ano, souhlasím, je na téma, které je atraktivní a poutavé. Ale sexuální dysfunkce není pornografie

Článek byl obecně o jiném: zdali je smysluplné, aby si portály naháněly návštěvnost "vypjatou" erotikou a pornografií a jejím mocným propagováním.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
b. stanik t.  |  22. 03. 2002 12:49

Tím chcete říct, že zmíněné články na quick.cz jsou prezentované na první stránce? Nenajdete je ani na www.quick.cz ani na magazin.quick.cz - pokoušel jsem se projít základní kategorie, ale ani tam nebyly. Pokud nepoužijete fultextového hledání, nenajdete je.

Navíc to rozhodně nejsou články pornografické - je to pouze něco podobného jako tento váš článek. Chtěl bych upozornit, že na tiscali.cz jsem také žádné generované porno nenašel. Pouze všichni (včetně vás, tiscali, quick, idnes, ceskenoviny) pouzivaji témat, která táhnou.

Tím nemyslím erotika.redbox.cz, www.atlas.cz nebo flashfun.cz - kde je skutečně generované porno (i když někdy jenom kreslené).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  22. 03. 2002 13:13

Teď jsem nepochopil, ty zmíněné články s nadpisy "Pornoherec musí mít rád sex" atd. jsou "něco podobného jako tento článek?". Z toho mě jde nějak hlava kolem . Souhlasím, že to nejsou články pornografické, jsou ale erotické, či bulvárně-erotické.

Také jsem uvedl, že Quick to dělá v podstatně menší míře než redbox, nicméně to velmi hojně propaguje ve svých mailblastech. V důsledku se obávám, že mu to u inzerentů škodí podobně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan Fuksa Tiscali  |  22. 03. 2002 08:49

 Každému kdo si myslí že se jedná o erotický obsah doporučuji tento článek přečíst a teprve potom si vytvořit vlastní názor. Je pak na čtenáři zda usoudí zda  má tento článek něco společného s tím o čem hovoří článek. Možná u Vás došlo k záměně erotického obsahu s odborným článkem.
Ivan Fuksa www.tiscali.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
amos  |  22. 03. 2002 07:34

O tohle tam jde!
 
Vážený uživateli,

obsah této sekce je exklusivně přístupný pouze zákazníkům využívajícím některý z druhů internetového připojení společnosti Contactel.

Obsah je přístupný automaticky v okamžiku, kdy k němu přistupujete prostřednictvím tohoto připojení.

Nejsnazší cestou k získání takového připojení je registrace k bezplatnému dial-up připojení REDbox Raz Dva nebo garantovanému připojení REDbox Priority.

Vybrat si můžete také z různých variant pevného nebo bezdrátového připojení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  22. 03. 2002 09:36

To je zajimavy, ze se o tom pan Hlavenka v clanku nezminil - to totiz memi podle me trochu pohled na vec - spise nez nahaneni pageviews na redboxu to vypada jako akcicka na zvyseni postu pripojeni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  22. 03. 2002 12:53

Máte pravdu, i to je možné; na druhou stranu tato sekce je, pokud se nemýlím, přístupná každému (nebo není?). Je to otázka názoru, možná máte pravdu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  26. 03. 2002 11:50

Kde to tam je napsaný? díval jsem se na erotiku na Redboxu i přes mobilní telefon via Volny a stejně sem tam měl plný obsah bez žádných omezení....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek Chalupa  |  22. 03. 2002 06:31

"....Stále více příjmů plyne z jiných zdrojů než z plošné reklamy a bude to i nadále...."

Když se tak na téhle stránce dívám na ten blikající cirkus kolem, mám dojem, že živě.cz má ne tuto věc poněkud jiní názor

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  22. 03. 2002 08:33

Článek pojednává o portálech. Tam je jednak vyostřenější konkurence, ale jednak portály nabízejí rozsáhlý balík komerčních služeb (placené odkazy atd.). To živě dělat nemůže - je to čisté médium, časopis.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mičurda  |  22. 03. 2002 17:17

Blikající cirkus? Já teď koukám skrzeva Operu, mám zrovna veškerou grafiku vypnutou, nic neruší. Také se ta stránka rychleji natáhla, že jo. Až ucítím potřebu, zobrazím si jednotlivý obrázek, kde tuším něco zajímavého, nebo prostě zmáčknu písmeno g (nebo ikonu), a grafika se natáhne komplet na celé stránce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Tyl  |  22. 03. 2002 01:34

Kdyz uz jsme u tech portalu/vyhledavacu tak RedBox posledni dobou vubec upada - alespon jeho sekce katalogu. Na zacatku prosince 2001 prevzali system katalogu od webu caramba.cz (aniz by uznali za vhodne dat o tom vedet inzerentum, kterym tam prave bezela kampan) a od te doby neprijimaji zadosti o zarazeni novych odkazu. Nehlede na to, ze puvodni system katalogu byl o dost prehlednejsi nez soucasny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  22. 03. 2002 08:31

Myslím, že "systém Caramba" je velice vtipné a chytré řešení, nicméně že se v českých podmínkách neujme. Důvody jsou na delší debatu; jeden z nich je, že to je "paradigma", které se v českých podmínkách nepoužívá, a aby se ujalo, musely by na něj najet přinejmenším největší portály a nějakou dobu jej propagovat a prosazovat. Ale to se asi nestane. Navíc tady nebude fungovat obchodní systém, který je pro Carambu vcelku účinný venku (Holandsko atd.).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Tyl  |  22. 03. 2002 09:53

Ale o to prave jde - na co mi je velice vtipne a chytre reseni (i kdyz ja si to nemyslim), kdyz se zde neujme. Nehlede na to, ze velka vetsina lidi je proste zvykla na Seznam, takze se na soucasnem RedBoxu nebude orientovat tak dobre jako treba na Centru, ktere je Seznamu velice blizke (myslim tim hlavne katalog).

Nehlede na to, ze katalog, ktery uz skoro 4 mesice neprijima nove odkazy nemuze soutezit s ostatnimi. Registruji uz nekolik let stranky do vyhledavacu a mam docela slusny prehled o tom, kdy se co na jakem zmenilo. Napriklad QUICK ma ve svem katalogu mrtve odkazy, ktere uz neexistuji minimalne pul roku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
w  |  22. 03. 2002 01:03

Tiscali seriozni portal???

U me neztraci serioznost portal, ktery katalogizuje nebo dokonce publikuje erotiku, ale Tiscali u me ztratil pozici seriozniho portalu jeho hnusne agresivni flashovou reklamou (mimochodem samu o sobe odpornou), jejiz komponovani do clanku me na nekolik tydnu odradilo vubec netove e-ziny cist.

Takze i Tiscali ma u me vroubek. Tedy vrub.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Tyl  |  22. 03. 2002 01:28

Agresivni FLASHova politika je v posledni dobe videt na hodne mistech iDnes, Centrum, Seznam atd. Kazdy chce (nebo by mel) aby se mu investice vratili a to jak provozovatele serveru tak inzerenti. Pokud zjistili ze je to ucinejsi metoda tak to budou vyuzivat? Nebo budete radeji za obsah platit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ufak  |  22. 03. 2002 06:41

Pri reklame se stahuji 3 obrazky okolo 130K pri reklame.
Sem se koukal a pripada mi to neuctive k lince klienta.
Kolik maji flashe? Ja sem ho nenainstaloval.
Stahujou se mi tedy flashaci?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lm  |  22. 03. 2002 21:25

Kazdej FLASH muze mit ruznou velikost - tak jako muzes udelat stejnej obrazek jako 10 kilovej i 100kilovej GIF. Nejprimitivnejsi FLASH ma 23bytu, SWF obsahujici jeden obdelnik ma 60bytu (= technologicke maximum). Samozrejme ale muzou existovat uchylaci, kteri tam budou pouzivat rastrovou grafiku misto vektorove, 22fps, atd... coz velikost souboru EXTREME zvysuje.

Slysel jsem, ze FLASH 6 uz bude komprimovatelnej, takze bude mit zase o hodne min. Podobne jako SVG.

SWF se stahujou do tempu ()vetsionou()

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  22. 03. 2002 08:26

Ano, také se obávám, že to je trend, se kterým se nedá nic dělat a reagovat stylem "mají u mě vroubek" je blbost. Prostě se dané firmě podařilo prodat drahou reklamu, což už je sám o sobě důvod k oslavě :). Internetová reklama se bude nadále vyvíjet a proměňovat, takže se budeme setkávat stále s různými novinkami, bohužel také včetně těch hodně agresivních.

Ukazuje se, že lidé si sice možná zanadávají, ale dané médium neopustí, pokud k tomu nemají jiné důvody (jeho zjevná nekvalita atd.). TV Nova s jejich pětiminutovými bloky uvnitř filmů je toho nejlepším příkladem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Vozka  |  22. 03. 2002 09:08

TV Nova s jejich pětiminutovými bloky? Kdo jsou ti "oni"? Nemělo by být spíše: TV Nova se svými pětiminutovými bloky? Bohužel v dnešní době velmi častá chyba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  22. 03. 2002 09:31

Máte pravdu, popel na mou hlavu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carlos  |  22. 03. 2002 11:14

Ale dá se s tím něco dělat, např. nainstalovat program AtGuard nebo něco podobného. Sám jsem reklamu schvaloval do doby, než se na Seznamu objevil první flash skákající do textu, od té doby mají smůlu všichni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bilbo  |  22. 03. 2002 12:58

A co teprve reklamy na nahrobcich na hrbitove

http://www.vajicko.cz/index.php3?akce=clanek&clanek=539&preddal=cl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brota  |  23. 03. 2002 03:53

Je to hruza. Pouzivam Operu a ted jsem si zase po case zasurfoval Explorerem a hruza!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nib  |  22. 03. 2002 04:06

Reklamy řeší proxomitron

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jos€  |  22. 03. 2002 13:07

Reklamy resi webwasher a nejen reklamy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bill  |  22. 03. 2002 14:42

Nebo Zonealarm - jednou ranou umí firewall i možnost "reklamy pryč".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiri  |  22. 03. 2002 00:45

Dobry den, pane Hlavenka. Celkem me udivuje, ze ve svem clanku nezminujete i Atlas, ten ma take svou erotickou sekci. Navic Atlas patri mezi predni portaly u nas. Taky se myslim snazi predehnat Seznam )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Tyl  |  22. 03. 2002 01:26

Nevim jestli jste si toho vsiml, ale tohle je DRUHY dil clanku. Prvni se zabyval prave ATLASem. )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  22. 03. 2002 08:14

O sexu na Atlasu jsem už jeden článek psal, takže mě to přišlo hloupé se opakovat. Navíc si myslím, že tam jde o něco jiného (je to katalog odkazů, i když "speciálně" utříděný), není to vlastní erotický obsah, a Atlas navíc tuto sekci, domnívám se, v poslední době přestal tak silně protlačovat dopředu.

Navíc Atlas je docela nabitý jinými kvalitními službami, s návštěvností je natolik vysoko, že nemusí volit kontroverzní metody k dohánění.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robert Němec  |  22. 03. 2002 00:32

Tomu, že RB přesměrovává v nočních hodinách na erotika.redbox.cz, dokud jsem si to nyní nevyzkoušel. Vážně nechápu, co tím sledují.

Vždyť dnes již snad žádný inzerent není tak hloupý, aby něco měřil jenom podle UIPs nebo pageviews.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Tyl  |  22. 03. 2002 01:25

Ja bych byl se slovem "ŽÁDNÝ INZERENT" velice opatrný. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robert Němec  |  22. 03. 2002 01:39

No jasně, najdou se ještě tací. Ale nechce se mi věřit tomu, že by si velké společnosti nedokázali zaplatit někoho chytrého, kdo by jim řekl, že než reklama na X s 100 000 UIPs/den je lepší na Y s 50 000 UIPs/den.

Znám jen středně velké společnosti: a tam je fakt, že občas úpím. Proto si nás také najímají.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Tyl  |  22. 03. 2002 09:45

Jeste mi to neda, abych si nerypnul. Ja myslim ze u nekterych velkych spolecnosti nejde o to, ze by si nekoho nemohli zaplatit, oni si proste nekoho nezaplati

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
remet  |  26. 03. 2002 20:19

ZADNY INZERENT??? Kdyby jen portaly, ale treba nejmenovany chat, na blbosti inzerentu zije. Tvrdi nesmyslne statisticke udaje vycucane z prstu jenom aby prodali reklamu. No a inzerenti to basti samosebou :)))) Priklad? Prumerny vek na chatu 25let??? Hahahahaha, 18 a to je vysoko nad prumerem. Atd. Jenze proste inzerentum se hodi 25 let, zena, idealne tehotna...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš Slabý  |  24. 03. 2002 05:53

Příspěvek zrušen. Redakce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš Slabý  |  24. 03. 2002 05:53

Příspěvek zrušen. Redakce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor