Epson Stylus C64 - Fešák z levného kraje

Diskuze čtenářů k článku

penamo  |  20. 07. 2007 10:48

Měl jsem C84. Tiskla nádherně. Potom ale došlo k zaschnutí hlavy i při používání drahých originálek. Protože jsem doma měl ještě jednu sadu DuraBrite originál kazet tak jsem se rozhodl si koupit novější DuraBrite model C86 s tím, že za tu dobu již technologie hlavy postoupila dále a nezasychá. OMYL!!!!! Nejenže mi starší náplně nebyly k ničemu (stejný obsah, ale jiný tvar) ale problém se opakoval. Pokusil jsem se tedy hlavu vyčistit - čistící roztok, čistící cartridge. Dělal jsem s tím celý týden. Všechno nanic !!!!! Pokud tedy někdo má potřebu používat Epson tak mu doporučuji ,po vyprázdnění náplní dodávaných s tiskárnou , rovněž zahodit tu tiskárnu. Přijde to nejlevněji !!!! Podívejte se na cenu originál tiskárny s náplněmi a cenu originál náplní .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
willy  |  08. 06. 2005 09:19

Zdravím,mám Stylus CX 3200 a chtěl jsem " ušetřit ".Koupil jsem neoriginální černou cartrige po dvou týdnech ukončila činnost.Mám otevřít okno,nebo jde nějak zachránit ? Podotýkám,že jsem ho koupil pro to,že vyšla levněji než náplně do HP 610,tedy téměř.Dávat cca 1.200,- Kč za černou orig.se mi moc nechce.Vážně začínám uvažovat o laserové.Můžete mi srovnat ekonomičnost provozu ?Díky Willy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZdenekP  |  08. 06. 2005 19:18

Záleží, kolik Tě tiskárna stála. Jestli to bylo víc než tak 4 až 5 000 Kč, tak doporučuju poslat ji do autorizovanýho servisu Dileris - www.dileris.cz . Nemusím snad zdůrazňovat, že záruku Ti v tomto případě kvůli neoriginálnímu inkoustu neuznají.
Cena opravy záleží na tom, co se s ní stalo. Pokud se ucpaly trysky neorigoš inkoustem tak, že bude nutný vyměnit celou hlavu, tak to bude drahý, možná dražší, než nová tiskárna. Pokud třeba vyhořel zdroj nebo tak něco, tak by třeba záruku uznali; to přesně nevím. Na zahlcený zásobníky na odpadní inkoust se záruka neuznává - to je běžná spotřební věc.
Mimochodem, co jsi tam dal za neoriginál kazetu - Armor, Abel nebo co?
Zdeněk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PEPE  |  17. 11. 2004 00:54

Skuste resetator pro epson http://www.ssclg.com/epsone.shtml
scru them up

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JC  |  23. 02. 2005 07:37

* Chip z kazety nič nesníma - len odhaduje.
* Bez resetera si ani neškrtnete.
* Ak nemusíte, tak čo najmenej zapínať, vypínať a prečisťovať hlavu ---to fakt žeréeééééé (najhoršie je to, že si nevyberiete ktorej farby trisky má prečistiť - takže čistí všetky).
* Ak kazetu rozpytváte, tak zistíte prepracovaný sifónový systém (nie špongia) a preto tam vždy ostane mnoho tušu.
* Návod na refill origin. kaziet, ktorý mi pomohol, je na http://www.1a-refill.de/an_de_epson-2.htm
(ale s tým, že ja som vŕtal otvory cez preliačeninu pod horným rohom (nad čipom)).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Svatoslav JENÍK  |  23. 06. 2004 19:54

Mám Epsona Styluse C 64 , tiskne mi pěkně, ale jelikož to mám novou tiskošku, tak jsem musel po kratší době měnit cartridge - černou.V návodu píší, že napoprvé je spotřeba větší než se nacucá hlava. Manažér ingoustu na mě zařval, že dochazí inkoust, tak jsem vyměnil cartridge. V práci mi to nedalo a tak jsem starou cartrige rozkuchal, ale nějak mi to nedá spát. Jak je možné, že v té patroně ještě bylo tolik ikoustu a už to řvalo výměnu. A největší bombonek je , že jsem hledal propojení mezi cartridgí a čipem a nic. Tak jak vlastně pozná čip, že je málo inkoustu v patroně, když to nemá žádný snímač, ani kapacitní ani odporový. Kdo ví ať mi odpoví.

Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Webking  |  31. 10. 2004 22:37

No to je právě ono,že ten chip to jen odhaduje :) Takže je to slušná kurvárna... no používám teď jettec (volny.cz/jettec) 30% navím a lepší papír,kterej tolik nesaje... největší problém je neustále odplivávání tiskárny.. před tiskem,po tisku... to bude asi hrozný plejtvání...takže to dělám tak,že pokud vyloženě nepotřebuju tisknout tak se snažím vše natiskat najednou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Webking  |  14. 04. 2004 20:56

C64 mám doma a po počátečním šoku z ceny (hlavně černé barvy) jsem začal pátrat... asi jediná firma,která to bude vyrábět resp. to uvádí na svém webu http://www.inktec.cz/pmenu.php?c=cenik&f=epson Písnul jsem jim maila a k objednání snad koncem května... :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sam  |  05. 05. 2004 15:06

Mám řadu let Epson SC 600. Po pokusech s refilama jsem přešel na neoriginální (kompatibilní) náplně a je to v pohodě. U mého starého modelu seženu čenou za 150,-´a barevnou za 250,- Kč. V nabídce jsou i náplně pro C64 a C84 . Černá za 470,- barevné po 220,-.  Dá se předpokládat, že ceny pro nové modely tiskáren půjdou dolů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Webking  |  05. 05. 2004 15:30

Ještě doplňuji odkazy kde už je mají:

www.jet-tec.cz a www.kmp.cz doporučuji to druhé sice nedávají 30% náplně navíc jako jettec,ale záruka na opravu tiskárny je zajímavá věc :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek  |  13. 04. 2004 14:21

Mám Minoltu PP6, už několik let, OK, teď jsem koupil PP1205W a bez problemů. Uvažuji o barvě,ale inkoust nechci, s každou jsou nějaké potíže. Jaké jsou zkušenosti s barvou Minolta? Znáte někdo laser IBM InfoPrint8? Nabízejí se jako repas za pár korun i s tonery.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  11. 03. 2004 22:05

Zhanim elektroniku na HP 610C, asi vadna , pise to chyba pri nacitani, nebo nejaka rada(treba jestli tam neni nejake pocitadlo), bo se mi nezda ze by to bylo necim jinym!!........ A ke Star LC 24-15 zhanim Tisk hlavu, nebo koupim celou s vadnou elektronikou......Dik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  06. 02. 2004 10:43

Moje zkušenosti:

Stará Epson Stylus 800 na nic, drahý provoz a neustálé problémy s inkoustama a to i s originálníma kazetama. HP LJ 4 fungovala dobře asi4 roky, pak umřela, ale jinak spokojenost. HP LJ 5P sice pomalejší, ale funguje spolehlivě a dlouho. Stará HP LJ 3P, tenkrát stála snad 40000, ale funguje do dnes, tj. snad už 10let. Minolty color PageProL na nic, problémy, problémy, drahota, drahota... Minolta LJ A3 černá, problémy, samej servis. HP inkoustovku jsem přímo neměl, ale znamý jsou celkem spokojený. S barevnou HP laser namám zkušenosti. Máte někdo? Zatim mi vycházejí z hlediska splolehlivosti nejlíp HP.... Co vy na to? Jak je na tom Canon?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dam  |  01. 02. 2004 11:37

Já mám už asi dva roky Epson Photo 890. Koupil jsem si ho hlavně kvuli fotkám, ty obrázky jsou z něho opravdu skvělé (papír Epson a inkousty taky) Zatím nebyl žádný problém, co týká zasychání, tak mi to dělá černá barva. Barevné nezaschly za tu dobu ani jednou. Ale s tím jsem byl dopředu smířen, viz. všeobecný problém zasychání inkoustovek. Jinak mám s Epsonem pozitivní zkušenosti co se týká kvality. Ve firmě máme laserovku Epson 2050+ a krom toho, že se tam doplňuje papír a za čas vymění kartridge, tak nevíme že tam ta tiskárna je, to vše při vynikající kvalitě a velkém objemu tisku. Před tím jsme měli Minoltu a to byla katastrofa. Věčně s ní něco bylo a při těch cenách, fakt hrůza. S tím Epsonem nám to po výměně tiskáren připadalo, jak z jinýho světa

Ale je taky potřeba říct, že v segmentu levných tiskáren je maximální tlak na snížení ceny a člověk by neměl očekávat zázraky, za ty je třeba připlatit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk  |  01. 02. 2004 09:24

Já mám Epson C42SX a po počáteční (tři týdny po koupi) kompletní výměně printing mechanismu včetně inkoustů  jede v pohodě. Ty první tři týdny byla taky bez problémů, ale pak začala jako ucpávat trysky nebo co a čištění nepomáhalo; dokonce ani výměna hlavy a náplní. Všechno to ale bylo v záruce, takže v pohodě

Jediný co mě štve, tak je podmínka použití origoš náplní, jinak přijdu o záruku - takže třeba renovace nepřichází v úvahu. Další problém by byl v čištění - když netisknu třeba týden, tak mi to před tiskem pěkně vysává náplně a že jsou nevelký  a drahý .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
quino  |  31. 01. 2004 15:24

Chtěl bych akorát upozornit případné zájemce, že moje C64 byla bez USB kabelu. Dnes dopoledne jsem šel kolem jednoho PC obchodu, kde ji zrovna měli... a taky bez USB kabelu. To jen ať se nemusíte vracet.
Já jsem zatím spokojen. Nemá smysl, abych více hodnotil, protože je to moje první tiskárna a mám ji dva týdny. Vytiskl jsem pár fotek a nějaké texty... a dá se na to koukat. Za tři tisíce v E......W.....

quino

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
quasimodo  |  01. 02. 2004 08:25

Musim potvrdit.V EW pracuji a kabel neni soucasti tiskarny,tak jako u 90%  tiskaren.Cena 3000 je vic nez zajimava a za ty prachy ta tiskarna neni k zahozeni.Jeji design je velmi pekny a kompaktni, takze se za ni nemusite stydet.Pravy opak bych rekl treba o canonu i250,i350.Dnes kdyz se i kancelare snazi vypadat pekne je i vzhled dulezity.Ne ze bych ho stavel nad funkce.V ramci reklamaci a poctu prodanych kusu je HP podstatne horsi.Vyhoda HP je v bezproblemove vymene do jednoho mesice.

 

Quasi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wolfstone  |  30. 01. 2004 16:21

Pěknej kram, kraval to děla jak nevim co ??::!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vaklaf  |  30. 01. 2004 17:41

to teda jo

taky jsem si zapnul video

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Saladín.  |  30. 01. 2004 22:35

Mam Epsona 935  (kupil som ho k skeneru ze nech su jednej znacky) (predtym som mal a este stale k staremu pc mam staru hp) a Epson nikdy vice. Preco?

- hnusny nekvalitny plast, vidno na tom este stopy po odlievacej forme   

- farbou zatial vobec netlacim (za tie 4 mesiace som vytlacil snad +-20 stran ciernobielych dokumentov) a info hlasi 1/3 farebnej naplne (takze vysycha? pekne) - ciernej je este takmer plna cartridge

- jeden zasobnik prazdny, hoci druhy, napriklad cierny, este plny ? vopred zdvorilo upozornuje ze v takom pripade tlacit nebude. zakaznik=otrok, mikrosoftie praktiky 

- desne dlha doba nabehu, od zapnutia kym sa da akoze da tlacit rachoti ca. 5 minut, to je neskutocne. oproti 5 rokov starej hp ktora je pripravena okamzite fakt pokrok.

- v manuale sa "doporucuje" ju aspon raz tyzdenne zapnut aby si cucla svoju davku farby. moje nervy. 

suma sumarum: s vynimkou lepsie vyrieseneho podavania papiera vedie na kancelarske pouzitie 5-rocna stara tlaciaren. fajn ze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  30. 01. 2004 21:52

tak si to video nepouštějte na plný pecky do 5+1 s vysmaženým subwooferem ;)

není to tak zlý, prostě je jen při tisku slyšet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor Chocholaty  |  30. 01. 2004 11:31

Docela by me zajimalo, ktere vsechny operacni systemy ma autor na mysli ve vete: "... ovladače, které jsou k dispozici pro všechny dnešní operační systémy s výjimkou Linuxu...".

Pokud neni podporovan ani druhy nejrozsirenejsi operacni system, pak netusim, ktere jsou ty vsechny. Chce snad autor rici, ze jsou podporovany HP-UX, Solaris, AiX, xBSD, BeOS, MacOS, True64, VMS, Windows, ale jen ten chudal Linux ne?

Prosim vas pekne, prispivate do IT periodika, tak se laskave vyjadrujte ponekud presneji. Mozna by stacilo, kdybyste napsal, ze vyrobce tiskarmy posporuje ruzne verze OS Windows a na vsechny ostatni zvysoka kasle.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
venca  |  30. 01. 2004 14:43

Taky mě tato věta zaujala.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr andrs  |  30. 01. 2004 18:25

z techto uvedenych jsou akorat Win a MacOS desktopove systemy, o kterych vubec ma smysl se bavit, zbytek je pro servery nebo mrtvola (BeOS). To uz spis mi tam chybi OS/2 - eComStation.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor Chocholaty  |  02. 02. 2004 14:14

Linux je pro servery? Třeba ja ho používám minimalne 90% času, kdy jsem u kompu zapnutej.

Co se týče jiných unixů, pak říkají ti něco jména jako Sun Blade, IBM IntelliStation POWER či HP řady b,c,j?

To jsou ony OS pro servery?

http://www.sun.com/desktop/products/ws.html
http://www-1.ibm.com/servers/eserver/pseries/hardware/workstations
http://www.hp.com/workstations/risc/index.html

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pevvv  |  30. 01. 2004 10:37

crocodyle (refill kity) nemá ve své nabídce snad ani jednu sadu na epsony, a tisknout 3x dráž než na hp se bude chtít asi málokomu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kaspery  |  30. 01. 2004 10:45

3x draz nez u HP? Predpokladam HP refil x Epson/Canon original. Bud rad Crocodyle je hodne velka mizerie dostava me kolega s Canonem, kdyz mi ukazuje jaky pekny krapniky mu tento ink dela v kepine

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pevv  |  30. 01. 2004 12:38

Porovnávám že refill od Crocodyle mě stojí cca 380 Kč a naplním s ním barevnou cartrd. na 100 %, kdežto originál HP barevná cartd. mě stojí 2000 Kč (100 %) a 1100 Kč (50 %). Plním cca 8 cart. za měsíc (v práci), doma mi vydrží cart. 1 rok.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kaspery  |  30. 01. 2004 14:35

HP vs refil uz rozumim HP je svinsky drahy jak na spotebak tak na dily ale zadny div jeho trzni politika tomu odpovida

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubexxx  |  31. 01. 2004 12:17

Nechci rýpat, ale to by se ti v práci(pokud plníš 8x do měsíce) vyplatila barevná LJ nemyslíš?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pevvv  |  03. 02. 2004 15:55

1. color  inkjet stojí 3.500 kč

2 . color laserjet stojí cca 30.000 kč

za jak dlouho se mi vrátí náklady na laser ????

3. údajně extistuje silný mýtus že co  je z lejzru je levnější - ale u barevných kopií to NEPLATÍ !!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mican  |  30. 01. 2004 10:23

Začínám pochybovat, jestli jsou oddělené barevné zásobníky vůbec výhoda. Mám Epson C70 a tisknu na tom nárazově, ale zase ve velkém objemu (500stránkové PDF a podobně). Pokud netisknete všechno jednou barvou, tak vám stejně dojdou všechny barvy víceméně současně a pak dáte 1350Kč za nové tři kazety. Tříbarevná kazeta sice stojí také 1300, ale nic vám nebrání si koupit něco "kompatibilního"  za 350Kč a tisknete dál. Kompatibilní jednobarevná  stojí asi 320Kč, což proti 450 za originál zase taková úspora není.

Škoda že se do Epsonů nesežene samotný inkoust v lahvičce. Čip už vyresetovat umím, jenom mi to je tak nějak na nic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ruda D.  |  30. 01. 2004 10:43

2 Mican - podívej se na http://www.refill24.cz  , ty stránky jsou sice příšerné, ale jejich inkousty jsou dobré...a mají tam právě ty inkousty v lahvičce.

Nebo http://www.refill24.de

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  30. 01. 2004 13:42

skryta reklama :)
taky si tam nechavam plnit HPcko a plna spokojenost. Kamos s Epsonem si taky nestezuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepik  |  05. 03. 2004 16:06

V nabidce namaji Epson C64. Existuje vubec nejakej refill pro tuto tiskarnu - Jedna se mi hlavne o cernou napln. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Webking  |  05. 05. 2004 15:28

Plnit to nelze kvůli chipu,ale hotové koupíš na www.kmp.cz nebo www.jet-tec.cz KMP dává záruku při poškození jejich inkoustem ti zaplatěj opravu tiskárny :) Já si od nich teď koupil první sadu takže ještě nemůžu moc porovnat,ale hlavně rozdíl v cenách černého inkoustu je velikej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor  |  06. 07. 2005 09:02

Rád bych se stebou podělil o nějaké poznatky ohledně tiskárny Epson C 70, jestli máš zájem pošli mejla na liboro@post.cz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dzon  |  30. 01. 2004 09:17

Mam jeste v zive pameti tisk na bt100 z Desktopu na ZX Spectru - jedna A4 poctivych 25 minut :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pooh  |  30. 01. 2004 10:05

jojo, to byly časy... A když to jelo přes kopírák, tak to tisklo i tři kopie najednou. To už ty dnešní moderní stroje nedokážou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kaspery  |  30. 01. 2004 10:39

japato jakakoliv jehla :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hermik  |  30. 01. 2004 13:02

Nedavno jsem koupil ZX 81 do sbirky i BT100, asi ji o vikendu provetram

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eidž Eidž  |  30. 01. 2004 15:20

Viděl jsem splašený hřebík v akci a je to síla. Já jsem měl polskou drukarku D100 a tiskl jsem 7 jehličkami v grafice nebo 9 jehličkami znaky. Jo, to byly časy, když jsem se dělal háčky a čárky a pak to vypálil do EEPROM Tiskárnu ještě mám, jestli chce někdo do sbírky, ať se ozve na můj mail...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  30. 01. 2004 07:33

nebude to "objektivni" prispevek protoze mam po ranu jinou praci nez vysvetlovat duvody, ale za posledni rok jsem mel co do cineni se 3 ruznymi "levnymi" tiskarnami od epsonu, a se vsemi byly takovy potize (podavace, jen se vratily ze servisu jely tam za tyden znova...) ze epsona ja uz nemusim

je stokrat lepsi si priplatit (ve finale to stejne vyjde levneji) a investovat do laserjetu ... nebo koupit 2-3x epsona a pak se divit :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Vávře  |  30. 01. 2004 09:01

100% souhlas. Ještě bych k tomu dodal, že EPSONy nikdo ani nezkoušejte plnit a jestli se chcete vyvarovat problémů, používejte jen originální spotřebák a alespoň 1x týdně něco vytiskněte všemi barvami. Tím se dostanete na šílené náklady na tisk, ale nějak to bude fungovat.

Taky se mi nechce dlouhosáhle vysvětlovat, ale shrnu to do věty, že EPSON, Olivetti a Lexmark jsou typické zboží do hypermarketů. Tím je asi vystiženo vše.

Autorovi článku: nenapadám Vaši objektivitu, článek je zdařilý, moc se mi líbí i to video. Jenže nové koště dobře mete a kouzlo Epsoních piezo hlav poznáte až tak po půl až roce

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vita  |  30. 01. 2004 09:46

Nejak tak... hlavne ty priserne ceny inkoustu a to jakym tempem mizi. A po pul roce to zacne hrnout - pic, prazdna napln. Vytisknete 50 papiru... pic, prazdna napln - ktera mela vydrzet osminasobek, to vse pri peclive udrzbe. Jinak podotykam ze takove zerty to zacne hrat az asi po pul roce pouzivani temer nezavisle na poctu stran. To vse ovsem pri pomerne solidnim kravalu co epson dela a prisernem 'vykecavani' pri vypnuti.

Nene, mel jsem epson a uz nikdy vic. Na realny test je potreba vic nez petidenni testiky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kaspery  |  30. 01. 2004 09:47

Nechci zpochybnovat Vase zkusenosti ale v nekterych vecech s Vami nesouhlasim. Muzu Vas ujistit ze napr. zasychani trysek se tyka vsech ink. tiskaren bez vyjimky (jen tak pro zajimavost vlastim Epson C70 a po dvoumesicni pauze jede naprosto bez problemu). Srovnavat Epson s Lexmarkem aj. je alespon pro mne dukaz Vasi neodbornosti ci malych zkusenostech v tomto oboru. Co se tyce refilu Epson nikdy nebyl a nebude vhodnym kandidatem jelikoz se spise soustredi na kvalitu tisku a to i u low-endu. Chcete refil kupte HP v horsim pripade Canon toto plati leta letouci.

2m: problem s podavaci? To by me docela zajimalo obvzlast pokud to uz v servisu bylo. Uprimne problem s podavacem jsem vetsinou resil necistoty, kanc. sponky, pravda nekdy vyskocena pruzina ale i takovy low-endy jako C42-3 snad vaznejsi problemy s podavacem nemeli...

Ps: Nejsem nejakym vyznavacem Epsonu a nechci tu vyvolavat flame ale vykriky "tohle NE" ale zduvodnovat to nebudu neni to prave orechove...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hermik  |  30. 01. 2004 13:01

Ja mam 970cxi, tisknu dvakrat za rok a jeste mi napln za ty dva roky nezasychla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Vávře  |  30. 01. 2004 14:02

Protože 970cxi je HPčko, které má díky jiné technologii tisku dost malé sklony k zasychání. Akorát se nám to u zákazníků projevuje při renovaci kazet. Jinak originály  a vůbec se ani nedivím tomu, že tisknete 2x za rok a jste v pohodě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Vávře  |  30. 01. 2004 13:58

Nevim kdo nebo kym jste, ale nevim, proc zpochybnujete me zkusenosti z oboru. Aby jste měl větší než já, musel by jste být šéftechnikem autorizovaného servisu několika značek. Myslim ze jsou dostatecne na to, abych si mohl dovolit napsat to, co jsem napsal a stat si za tim. Nesrovnávám jako stejné tiskové technologie, ale to, že jsou na cep. Problem se zasychanim se tyka víceméně VSECH Epsonu. To proto, ze se tyka víceméně VSECH inkoustovek a u Epsonu výměna tiskové hlavy = výměna tiskárny.

A to mi nevymluvíte, vy "odborníku"!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kaspery  |  30. 01. 2004 14:33

Ano uhad jste jsem technikem autorizovaneho servisu.

"To proto, ze se tyka víceméně VSECH inkoustovek. A to mi nevymluvíte, vy "odborníku"!!!"

proc bych vam to vymlouval nevim jestli ctete pozorne vzdyt si pritakame:
"zasychani trysek se tyka vsech ink. tiskaren bez vyjimky"

Zpochybnovat Vase zkusenosti nechci ale srovnavat Lexmark (opravdu marketovy produkt) s Epsonem je trochu moc.
Ps: jakpak jste prisel na Vami uvadeny zpusob reklamace? Hlavu jsem napr. za lonsky rok menil jen jednou protoze byla vadna elektronicky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  01. 02. 2004 00:43

LOL.... mozna by neskodilo trochu mene arogance

Zasychani je obecnej problem inkoustu, tak proc se o to dohadovat ?
Ja naopak vetsinou nadaval na HP. Byly doby, kdy jsem rikal at se drzej laserovek a plotru, ale do inkoustovek at se radeji necpou. Permanentni problemy s podavanim papiru, extra rychle zasychani a jeste mizerna kvalita tisku pri priserne cene spotrebaku. Az teprve posledni dobou je to snad lepsi.  

Ale on ani levnej Epson neni zazrak, co si budeme povidat. Spolu s cenou klesla i kvalita.
Vymena tiskove hlavy je sice financne narocna, ale u kolika tiskaren se musi delat ? Co naposledy pamatuju, tak to byla Stylus Color 1520, ale tam to bylo z duvodu opotrebeni. Nepamatuju, ze by to bylo z duvodu zaschnuti inkoustu.
Pokud jde o osobni dlouhodobejsi zkusenost tak na vedlejsim stole mi tu zahali Stylus Photo 750, kupovana kdysi jako horka novinka. Kdysi vytiskla dost. Dnes se na ni prasi, protoze se na ni tiskne jednou za cas. Ale pokud potrebuju tisknout, tak prijdu, zapnu, vytisknu test trysek, pustim 2-3x cisteni, znovu test a muzu v pohode tisknout.

PS: Lexmark je paskvil, jenze ma ponekud blize k HP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Haif  |  30. 01. 2004 10:31

Mam uz asi 1,5 roku tiskarnu Epson C70 a jsem spokojeny. Refil tiskarny je trochu slozitejsi, pokud vsak najdete prodejnu kde vam cartrige vyresetuji, popripade si koupite vlastni (cca 900 kc) muzete plnit do aleluja - 100 ml cca 10 davek sady cerneho inkoustu stoji cca 1200 kc...

Jedina vec ktera mi celkem vadi je ze idkyz jsem za cely rok vytiskl jen jeden barevny obrazek, hladina vsech 3 barev se potupne dostala na uroven temer PRAZDNA. Tak se mi zda ze Epson a nejen ten tzv. "suli" a pri kazdem tisku nenapadne ubere vsem zasobnikum..Mate take ten pocit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kaspery  |  30. 01. 2004 10:37

Predpokladam ze hodne tisknes a cistis. Jedno cisteni je cca. 2% procenta obsahu naplne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vita  |  30. 01. 2004 20:37

Jo, hlavne je tam nake pocitadlo ktere po urcitem poctu cisteni zacne hlasit jakousi chybu o ktere se epson nikde nezminuje. Jedine co se da delat je stahnout jakousi cizi utilitu (neepsonackou) ktera vam to pocitadlo resetne. Jinak po te chybe tu tiskarnu bez toho resetu nerozbehnete ani kdybyste se stavel nevim na co.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kaspery  |  30. 01. 2004 21:49

Staci precist navod nejdrive blika (temer prazdna napln ukazuje v Status monitor) pak sviti (prazdna napln) tiskarna je samozrejme funkcni po vymene naplne. Tabulka s chyboymi hlaskami je v navodu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pevvv  |  30. 01. 2004 10:41

když se nastaví čb tisk na hp, tak se tak taky přihazuji kapky všech barev, barevná cartd. nejde vytáhnout nebo netiskne tiskárna vůbec (hp 640, hp 656)

nová hp 3420 - tam nejde nastavit čb tisk vůbec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jixx  |  30. 01. 2004 11:00

Měl jsem HP 610C (640) i HP 3420 a na obou jde nastavit tisk POUZE v černé barvě, bez jakýchkoliv barevných přídavků.
Refil je u těchto HP naprostá pohoda. Originální černou cartridge mám plněnou po 4. a troufám si říct že kvalita tisku se nezměnila. Jen rozchodit všechny trysky po refillu chvíli trvá a úroveň inkoustu se pak ukazuje špatně... Ale za tu cenu se to vyplatí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pevv  |  30. 01. 2004 12:43

Díval jsem se znova: hp 3420 mi neumožní nastavit čb tisk ve stejném menu jak hp 920/640 (upřesnit/ odstíny šedé) prostě tam to menu chybí !!! za cca rok jsem na to nepřišel kde se natvrdo zapne čb tisk ze všech aplikací

hp 640 tiskne barevně i když se jedná o čb dokument  !!! chce si to vzít výtisk pořádně doruky a podívat se zblízka - jsou tak kapky barevnýho inkoustu, i když tam správně nemá co dělat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Olin  |  30. 01. 2004 13:49

Kravina.... HP DJ 640C mam, a staci zaskrtnou volbu Black Only. Od te chvile tiskne tiskarna cernou bez barvy... Jen je potreba netahat ceske ovladace ale ovladace anglicke. Ceske tuto volbu nemaji.... (nebo uz ano ? nevim jak jsou na tom nove, ja ceske nepouzivam)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eidž Eidž  |  30. 01. 2004 15:16

Model HP 930C si též bez barevné cartridge nevrzne. Pokud naběhnou wokna, zapnete tiskárnu a pak vytáhnete barevnou, tak ještě tiskne. Po vypnutí už jen škytá a řve, že není barevná hlava i při čb tisku....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr andrs  |  30. 01. 2004 18:21

nehadejte se, klidne muzou existovat dvoje ovladace - od HP a z windows, muj lexmark taky ma dva druhu - jedny pouzivajici genericke win drivery, maji klasicke dialogy a sou v celku normalni a pak tzv. kustom drovers, ktere hraji vsemi barvami a dokonce mi to tam dalo i nejakou NT sluzbu - hned to slo z domu, takze odlisnosti ve funkcionlite se mohou vyskytnout, samozrejme vyndvat cartridge a pak se pokouset tisknout je pitomost, kdyz dopise a nemate v umyslu kupovat novou, tak tam proste nechte tu prazdnou, pokud to ovsem neni naka ta debilita s cipem, ktera si to vynuti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eidž Eidž  |  30. 01. 2004 20:06

Já jsem si tu "pitomost" nevymyslel, ve firmě nemáme čas na hraní s plněním inkoustu a tak to posíláme "ke kolegovi". Čili hlava jde ven a jelikož "kolega" hold dodal plnou trošku později, tak jsme to zjistili - po vypnutí to netiskne a netiskne, ač čb hlava tam je... A pak bych se tedy nedivil, že i při čb tisku to sem tam cákne barvičku pro rychlejší vyčerpání inkoustu....

Epson to udělal ještě lépe, chip hlásí prázdno o chvilku dřív...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr andrs  |  30. 01. 2004 18:16

priste chci zkusit doplnovat az bude kazeta podle ukazatele skoro prazdna, ale ne uplne abych si prave usetril to rozepisovani, je to otrava a nakej inkoust prijde vnivec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr andrs  |  30. 01. 2004 18:14

to je svinsky podraz hp, kamos tiskl prevazne cerne a kdyz mu dosla jedna barva, divil se ze ma cerny text nadech do zelena. To mu delal s orig ovldaci HP. Potom kopil novy komp s XP a pouzil driver znich a ne ten od vyrobce a ten na cernobily tisk pouziva opravdu jen cerny inkoust.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr andrs  |  30. 01. 2004 18:08

Mam Lexmark Z25, stala me 1000 a mel sem kliku, byly v ni obe velke naplne. Barvu moc nepotrebuju a tedy nepouzivam, takze vlastne nevim jestli zaschla nebo sem ji nejak vymatlal, kdyz sem si s tim hral, jakze ty barvicky vlastne vypadaj. Ovsem cerna je v pohode, v drafty je i hodne rychla a pritom porad kvalitnejsi nez jehlaran, kterou sem tim nahradil, i kdyz sem to kvuli cene inkoustu nemel puvodne v umyslu. Ted uz sem cernou znova plnil kdrokodylem a zatim v pohode, jedno napleni vyjde dobre 4x levnejc nez origos, kvalita se mi pri pruzkumu lupou zdala malinko horsi, na bezny tisk bohate staci. Dalsi plneni uz me vyjdou na 40 Kc protoze nadobicko uz mam a deci inkoustu stoji 400. Az hlay v cartridge odejdou tak koupim novou origos a zas ji budu plnit, to co chtej za originalni inkoust je zlodejina a chipovani naplni aby tam nesla dat neoriginalni, no to uz je proste vrchol.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Langer  |  05. 02. 2004 17:12

Jestli je tiskárna za 800 Kč zlodějina, jak bys potom nazval třeba cenu lístků v multikinech?

Vždyť ta tiskárna stojí míň než rodinné vstupné...

Hádej ted, kde výrobce bere peníze na vývoj, výrobu a prodej? Na tiskárnách asi ne..

 

Takže to holt musí být na cartridgích.

 

Už chápeš, proč jsou cartridge mnohdy dražší než tiskárna?

 

Tomáš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr andrs  |  05. 02. 2004 17:56

Ja sem za tu tiskarnu, ve ktere byla velka cerna i barevna napln dal 999, byla to akce ElektroWorldu, takze predpokladejme beznou cenu 1500. Kdybych si chtel znovu koupit ty same naplne co tam byly tak za ne dam tak 2500, takze nam tu neco hapruje, bud jsou predrazene naplne, takze je to zlodejina, nebo jsou tiskarny za dumpingove ceny, coz take neni povazovano za zrovna cestne obchodni praktiky, rekneme, ze je tim napriklad poskozovan trh s laserovymi tiskarnami, kde tato deformace neni nebo alespon ne v takove mire. Preberte si to jak chete.

Listky do kina mi prijdou predrazene, proto sem tam uz nekolik let nebyl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RS  |  30. 01. 2004 07:14

No určitě mi zde chybí údaje o možnosti doplňování inkoustu takříkajíc "self-made", jestli jsou cartridge chráněné čipem, za kolik a jak kvalitní refil se dá sehnat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mexiko  |  30. 01. 2004 08:46

tak to mi chybi taky, protoze u tech Epsonu to je skutecne problem. A pokud nekdo ze zakazniku uvažuje o Epsonu, tak mu to rozmlouvam. A na problemy s plnenim slysi hodne moc lidi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mc  |  30. 01. 2004 09:52

Mam Epson SC 480, tiez jedna z lacnych modelov a plnim "self made" ciernu aj farebnu v pohode bez problemov uz 2 roky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zbynek  |  27. 06. 2005 17:00

Mam epson stylus CX3200 a plnění inkoustu není vůbec žádný problém.Já jsem si je nechal naplnit už asi 5x a nemám žádné problémy.Plnění u firmy REFILL 24 CZ stojí:černá 200kč,barevná 300kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kaspery  |  30. 01. 2004 09:49

Samozrejme cip ma. Od serie C42ma u vsech naplni cip.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr andrs  |  30. 01. 2004 17:58

no u epsonacke piezo technologie neni hlava soucasti cartridge ale soucasti tiskarny, takze bych se refily byl opatrny, kdyz zkurvite hlavu, tak to nespravi nova origos cartridge jako u bubblejetek, ale je to na servis

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jw  |  16. 02. 2004 12:28

Presne, mel jsem stylus color c440 (snad to tak je presne) uz na piezo tech.  po treti  vymene cerne cartidge to zacalo vynechavat body (bile carky v tisku), u 5 prestala tisknout uplne cernou. V servisu mi rekli, ze je "vyzrana hlava",  oprava skoro jak cena tiskarny.  Od 2 nebo treti naplne jsem pouzival neepson cartridge (armor nebo crocodile, ted nevim), ne rucni plneni.  Epson nebrat. Ultratenky trysky, hlava se neda vymenit = zadelano na problemy. Orig. epson cartridge byly skoro 3x drazsi jak alternativni vyrobci = pres 1000kc na 400 A4 stranek cerneho textu je nesmyslny pro provoz.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  21. 10. 2005 13:47

Jestli mohu doporučit: www.resco.cz
mají tam kvalitní náplně za dobrý ceny. Používám to už asi dva roky a neměl jsem s nimi problem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 04. 2011 19:07

No vidíš to, já zase nakupuji na www.supernakup.com a jsem taky spokojený

Cenově to tam mají mnohem výhodnější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  21. 10. 2005 13:49

Jestli mohu doporučit tak nejlepší zkušenost mám s www.resco.cz
Refill kity jsou kvalitní a prý nejlevnější v celé ČR. Mají tam i nové a repasované cartridge za dobrý ceny. Používám to už 2 roky a jsem spokojený.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor