Škodovka se má ještě hodně co učit.Proč se neinspiruje třeba u Hyundaie, aby se mu alespoň trošku přiblížila? Takový IONIQ 5 N - světový elektromobil roku 2022. Dosahuje výkonu až 478 kW (650 k) v režimu N Grin Boost a zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,4 sekundy. Maximální rychlost je omezena na 260 km/h. Baterie s kapacitou 84 kWh umožňuje rychlé nabíjení, kdy se z 10 % na 80 % nabije za 18 minut na 260 kW DC nabíječce.
Pochybuji, že tato šáde bude fungovat jako RS rallye sport.Spíš tento těžký koblížek se bude ploužit po asfaltkách jako pojízdná nákupní taška.
* Zrychlení - největší chlouba? Vůbec mě nezajímá 🙂* Vzhled auta - nic moc, řekl bych hrozný, ty rysy ok, přední maska fuj, celkově vypadá tlustě, ale dobře nejvíc to kazí ta přední maska.* Interiér - pěkný, vypadá komfortně až luxusně, super* Displej - velikost celkem dobrá, možná i trochu větší na výšku* Modré podsvícení tlačítek, modrá grafika na displejích - naprosto, ale naprosto, katastrofální. Fuj. Už je to jako Ford nebo Toyota. Pokud to jde změnit na teplejší barvy (červenou, fialovou) tak OK, pak je to jen o nastavení. Pokud ne, tak už jen kvůli tomu je to nekoupitelné. To malé rozlišení, rozmazaná grafika, je doufám jen chyba fotky. Jestli to tak vypadá ve skutečnosti tak další fuj. Rychlost animací a ovládání z fotky poznat nejde.* Logo - nápis škoda místo znaku, hrozné (Škoda ztratila identitu, vypadá to jako nějaký brand VW)Jinak, dá se s tím rozumně jezdit? Jako, že, má to aspoň místo na rezervní kolo?
No 550km, není to málo Antone Pavloviči ?
Ujede 550 km a pak se rozpadne? No, to asi úplně nechci 🙂
Auto je to krásné, to je pravda. Ty prametry a cena ten dojem ale bohužel docela dost kazí. Mám Teslu za 1,2mil, pod kapotou 500 koní a není problém letět 230 (v Německu). Nabíjení mám 250kW - a zde jasně, to letí jen chvíli plnou palbou ale je to 250kW a ne 180kW. Vybírám druhé auto pro manželku a nedává mi logiku za tohle zaplatit 1,2mil jen protože je to hezké. Myslím, že kdyby Škodovka zapracovala na těchto aspektech, cenu by si hravě obhájila. Jak jsem už psal, opravdu se mi to líbí, ale tu cenu to bohužel nemá.
Podle Bjorna se ID.7 nabije rychlej než Tesla. Takže tenhle Elroq na tom bude ještě líp, má psaný vyšší výkon. Navíc na rozdíl od Modelu Y je to i slušný auto.
První pohled, docela dobrý.Druhý pohled - ergonomie interiéru 0.Velká oslňující obrazovka. (Modrá!)Málo mechanických ovladačů.Chybí kousek aspoň "trochu rovné" odkládací plochy.
Názor byl 1× upraven, naposled 3. 4. 2025 15:54
Ergonomie interiéru 0? A autům co nemají ani páčku na blinkry a pro změnu směru musíš jezdit prstem po displeji dáváš kolik?
Nemá Tesla Model 3 performance v podobné ceně 500 koníků a zrychlení 3,1 a maximálku 260km/h? Proč se soudruzi nezeptají Muska, jak se to dělá 😉
A k čemu že to je dobrý, soudruhu?
Tak Model y LongRange v barvě stojí 1560tis. To by mě zajímalo kde bereš 1,2mil za Performance...
Asi to nebylo (diky Bohu!) to hlavní, o co Škodovce šlo 🙂.
Auto je to pěkné. Barva super, kola taky. Nicméně zvýšení výkonu oproti běžné verzi je tak malé, že bych to RS prostě nenazýval. Stejně tak maximální rychlost a výkon tomu označení vůbec neodpovídá když uvážíme, že konkurence dělá silnější i "obyčejné" verze svých EV. Lepší by bylo třeba RS Line - ať je jasné, že jde pouze o optický paket a auto je pořád to stejné, jen líp vypadá.🤷🏻♂️ A až to technika VW jednou dovolí a posunou výkon o dejme tomu 150kW výše, tak budou mít skutečné RS.
- výkon 185 kilowattu (chci videt kolik takovych nabijecek je)- budete-li nabíjet střídavým proudem s výkonem 11 kW (wallbox), jste z nuly na plné kapacitě za 8 hodin- základní cenu na úrovni Škody Enyaq Sportline 85x, která začíná na 1,3 milionu korun...a velebnosti jdu blejt.
- ono to stejne nenabiji porad 185 a na mistech kde bys to potreboval takove nabijecky jsou- nenabijis z nuly na 100 a vic doma ani nechces. I kdyby to bylo 8 hodin, tak to neni problem. Navic tohle se hodi kdyz jses treba nakoupit, na sport, do kina atd.- cena je ulet za takovej zastaralej pekac
Souhlas, ale to chce druhe auto na delsi trasy a dum s nabijeckou. Presne takhle zije 99% populace. :)A nakupni taska na sport a kino za skoro 1,5 mega?? Jdu blejt podruhy.
Druhe auto na delsi trasy? Ja proste nechapu, proc si tohle lidi myslej.Ja vim, ze jezdis spalovakem a kluci v praci rikali, ze elektro je jako mikrovlnka s kolama, nikam to nedojede a nabijet se to neda. Ze potrebujes mit na sidlisti super rychlou nabijecku a podobny hovadiny. Ale proc to ten troubum veris? Ptal ses nekoho, kdo to ma?Kazdopadne se rozcilovat nemusis, stejne si takovou karu nekoupis, i kdyby byla v benzinu. Ja tohle taky ne, ta cena je vzhledem k neadekvátní a nechapu, kdo kupuje tyhle zaostaly auta. Snad jedine proto, aby byly stejne spatny jako ty jejich stary
Ja s tebou celkem souhlasim, ale s tim nabijenim je to fakt problem. Ziju v bytovce z roku 2019 a v garazich nemame rozvedenou elektriku, aby se dalo nabijet. Proste se na to developer vysral, to je realita. A komu se asi ted chce rozkopat kvuli tomu pulku prakticky nove garaze?Kdyby to EU necpala vsem do chrtanu horem dolem, lidi by na to nebyli uz z principu tak nasrany, nastup by byl prirozene treba o 10 let pomalejsi a nestalo by to bambilion.
Když se chce, tak jde všechno...U nás se elektrika pro wallboxy tahá v lištách pod stropem. Rychlý a levný.
Příště se vyblij doma, než půjdeš mezi lid, díky.
Před 95% dobíjení u elektromobilů je realizováno doma. Beztak člověk každý den potřebuje dobít zhruba 10 kWh.
Superb 3 2.0 TSI 206kW měl zrychlení 0-100 za 5,1s v poslední generaci, kdy přidali krouťák na 400Nm a dali tam 7 stupňové DQ381.Za 5,6 zrychlovala první generace s DQ250 a 350Nm.
Zrychleni je fajn ale i maximální RYCHLOST je důležitá.
Zrychlení je fajn ,ale maximálku využijete jen na neomezené dálnici - Německo, jinak v ČR těch 180km/h bohatě stačí a v Rakousku byste se ani nejspíš nepokusil překročit jejich rychlost o tolik. ;)
Měl jsem stejný pocit, když jsem na svém autě nechával odblokovat omezovač na 250 a popravdě musim říct, že rychleji jak 250 jezdím tak zřídka, že je to vlastně úplně jedno, jestli tam je nebo není.🤷🏻♂️
Naopak. Zrychleni je v praxi mnohem dulezitejsi.Jina vec je, ze maximalka 180km/hod je dost neprijemne nizka.A ze ani jedno z toho v realu nebudete prilis vyuzivat (skutecny dojezd..), je vec jeste uplne jina..
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.