Drákula 48
17. 6. 2025 • 13:29

Škodovka se má ještě hodně co učit.
Proč se neinspiruje třeba u Hyundaie, aby se mu alespoň trošku přiblížila?
Takový IONIQ 5 N - světový elektromobil roku 2022. Dosahuje výkonu až 478 kW (650 k) v režimu N Grin Boost a zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,4 sekundy. Maximální rychlost je omezena na 260 km/h. Baterie s kapacitou 84 kWh umožňuje rychlé nabíjení, kdy se z 10 % na 80 % nabije za 18 minut na 260 kW DC nabíječce.

Petr Vojvo
16. 6. 2025 • 16:13

Pochybuji, že tato šáde bude fungovat jako RS rallye sport.
Spíš tento těžký koblížek se bude ploužit po asfaltkách jako pojízdná nákupní taška.

Pan Koktejl
5. 4. 2025 • 20:31

* Zrychlení - největší chlouba? Vůbec mě nezajímá 🙂
* Vzhled auta - nic moc, řekl bych hrozný, ty rysy ok, přední maska fuj, celkově vypadá tlustě, ale dobře nejvíc to kazí ta přední maska.
* Interiér - pěkný, vypadá komfortně až luxusně, super
* Displej - velikost celkem dobrá, možná i trochu větší na výšku
* Modré podsvícení tlačítek, modrá grafika na displejích - naprosto, ale naprosto, katastrofální. Fuj. Už je to jako Ford nebo Toyota. Pokud to jde změnit na teplejší barvy (červenou, fialovou) tak OK, pak je to jen o nastavení. Pokud ne, tak už jen kvůli tomu je to nekoupitelné. To malé rozlišení, rozmazaná grafika, je doufám jen chyba fotky. Jestli to tak vypadá ve skutečnosti tak další fuj. Rychlost animací a ovládání z fotky poznat nejde.
* Logo - nápis škoda místo znaku, hrozné (Škoda ztratila identitu, vypadá to jako nějaký brand VW)
Jinak, dá se s tím rozumně jezdit? Jako, že, má to aspoň místo na rezervní kolo?

John Smith (Seqevef)
John Smith (Seqevef)
4. 4. 2025 • 3:43

No 550km, není to málo Antone Pavloviči ?

Miroslav Kašpar (dyckyblues)
3. 4. 2025 • 22:31

Ujede 550 km a pak se rozpadne? No, to asi úplně nechci 🙂

Lukáš Volprecht
Lukáš Volprecht
3. 4. 2025 • 18:06

Auto je to krásné, to je pravda. Ty prametry a cena ten dojem ale bohužel docela dost kazí. Mám Teslu za 1,2mil, pod kapotou 500 koní a není problém letět 230 (v Německu). Nabíjení mám 250kW - a zde jasně, to letí jen chvíli plnou palbou ale je to 250kW a ne 180kW. Vybírám druhé auto pro manželku a nedává mi logiku za tohle zaplatit 1,2mil jen protože je to hezké. Myslím, že kdyby Škodovka zapracovala na těchto aspektech, cenu by si hravě obhájila. Jak jsem už psal, opravdu se mi to líbí, ale tu cenu to bohužel nemá.

frantel
3. 4. 2025 • 15:54

První pohled, docela dobrý.
Druhý pohled - ergonomie interiéru 0.
Velká oslňující obrazovka. (Modrá!)
Málo mechanických ovladačů.
Chybí kousek aspoň "trochu rovné" odkládací plochy.

Názor byl 1× upraven, naposled 3. 4. 2025 15:54

fagot
fagot
3. 4. 2025 • 15:25

Nemá Tesla Model 3 performance v podobné ceně 500 koníků a zrychlení 3,1 a maximálku 260km/h? Proč se soudruzi nezeptají Muska, jak se to dělá 😉

MacPhenom
MacPhenom
3. 4. 2025 • 14:37

Auto je to pěkné. Barva super, kola taky. Nicméně zvýšení výkonu oproti běžné verzi je tak malé, že bych to RS prostě nenazýval. Stejně tak maximální rychlost a výkon tomu označení vůbec neodpovídá když uvážíme, že konkurence dělá silnější i "obyčejné" verze svých EV. Lepší by bylo třeba RS Line - ať je jasné, že jde pouze o optický paket a auto je pořád to stejné, jen líp vypadá.🤷🏻‍♂️ A až to technika VW jednou dovolí a posunou výkon o dejme tomu 150kW výše, tak budou mít skutečné RS.

sx-man
3. 4. 2025 • 11:46

- výkon 185 kilowattu (chci videt kolik takovych nabijecek je)
- budete-li nabíjet střídavým proudem s výkonem 11 kW (wallbox), jste z nuly na plné kapacitě za 8 hodin
- základní cenu na úrovni Škody Enyaq Sportline 85x, která začíná na 1,3 milionu korun...a velebnosti jdu blejt.

Alpha8520
3. 4. 2025 • 10:46

Superb 3 2.0 TSI 206kW měl zrychlení 0-100 za 5,1s v poslední generaci, kdy přidali krouťák na 400Nm a dali tam 7 stupňové DQ381.
Za 5,6 zrychlovala první generace s DQ250 a 350Nm.

Hlinda
Hlinda
3. 4. 2025 • 10:19

Zrychleni je fajn ale i maximální RYCHLOST je důležitá.

Určitě si přečtěte

Články odjinud