Asi bude docela zajímavé, jak by se řešily případné poruchy na trase. Např. že by nějaká ta kapsle s cestujícími zůstala stát někde uprostřed tunelu a další kapsle na cestě by tedy nemohly pokračovat dál. Jak rychle by se asi takový tunel zaplnil odstavenými kapslemi a za jak dlouho by se ho pak podařilo uvolnit a obnovit provoz?
A jak se to dnes asi řeší v metru...
Nějaký rozdíl tam asi bude, protože Metro nejezdí ani tak rychle, ani v tak krátkých intervalech. Takže asi není problém nechat cestující z dalších souprav vystoupit ve stanicích a přesednout na náhradní linky. Ale při vysokých rychlostech a velmi krátkých intervalech mezi jednotlivými spoji to nejspíš nepůjde řešit podobným způsobem, jako v klasickém Metru ...
ten web elonx je nějaká náboženská společnost?
Ne, to je server, který vznikl proto, aby mentální kriply jako tebe mohl nasírat... Ale zase se musí ocenit, že když něčemu nerozumí tvůj zcvrklej mozeček, tak se zeptáš... I když zcela demagogicky a s jasnou ukázkou, co ty jsi za debila...
Až na to, že nasraný jsi akorát ty, blbečku.B-]
" Kapsle poháněné elektřinou posviští každých třicet sekund směrem do centra "-pokial viem tak to ma byt kazde 2min. Za 30sekund nastupit s batozinou je podla mna nemozne.
To nemusí být úplně v rozporu. Než se podaří aspoň částečně zaplnit cestujícími tu jednu hruba za 2 minuty, tak tam mezitím pošlou svištět 3 prázdné? 😉
Anebo na stanicích bude několik kapslí. Čas na nástup 2 minuty a odjezd každých 30 vteřin.
Prostě tam budou jezdit prázdné kapsle v situacích, kdy v jednom směru bude cestujících málo a v opačném směru bude cestujících momentální přebytek. Jinak by se na jedné straně ty prázdné kapsle hromadily a na druhé by chyběly.
nieje problem spravit bocne tunely, pripojky, kde budu odstavene dalsie kary a vysielat sa budu podla zataze
Nekonečné množství kapslí na jedné i druhé straně by opravdu nebyl problém z hlediska prostoru pro jejich umístění a celkové ekonomiky provozu? 😉
Může tam být více nástupišť a kapsle se budou do provozu zapojovat postupně.
To by asi bolo mozne.
Přecházení mezi více nástupišti by mohla být úžasná kratochvíle pro zejména spěchající cestující? Prý si to lze občas vyzkoušet na některých našich nádražích .... 😉
S názorem souhlasím, ale "2min." a "30sekund" - to je vážně strašný...
Tu samou trasu nyní zvládne metro Blue Line za 41 minut. Metro jezdí každých 7-8 minut.
Očividně je přetížené.
Pretizene ani neni, spise je hnusne jako kazda MHD v USA.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.