Pan Musk vůbec nemá představu proč se neukáží a jaký ktomu mají důvody.Spousta lidí by mnela tendenci se jim smát jak vypadají.Jsou nám hodně podobný.By to narušilo veškerý naše dějiny lidstva,náboženství,na lidi psychický dopad.Musk o nich neví ale oni oněm určitě vědí.Věřím že jestli se ukáží,on bude ten komu rádi pomůžou jak na MarsUFO-mimozemstani.Promne nejstarší žijící civilizace ve vesmíru .
No když to řekl Ferda mravenec, tak to bude pravda. I když já mu nevěřím ani slovo.
Nedávno som písal do diskusií o prudkom zvýšení počtu mobilov s kamerami a nezvýšení záberov UFO.
Takže lidé na ISS nejsou? Mimozemšťan je kdoliv mimo zemi, takže i astronauti.
Ne. Mimozemšťan je kdokoliv kdo nepochází z planety Země. Mimozemšťan/mimozemský = extraterrestrial = extra (mimo) a terrestris (pozemský).
Možná by se měl Musk stavit u Podesty, astronauta E.D. Mitschela nebo Clintonové. V uniklé korespondenci na Wikileaks se totiž o mimozemšťanech baví vcelku otevřeně (tj. o ETI - ExtraTerrestrial Intelligence). I o tom, že jsou s nimi v přímém kontaktu. Tak ať mu domluví schůzku a může si udělat fotek v UDH kolik chce. :)https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/1802... https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/6983...
Názor byl 2× upraven, naposled 9. 5. 2021 11:45
Naprosto souhlasím, ale podotýkám.Seti a pátrání po signálech z kosmu, ať se jedná o vysokoenergetické částice nebo SETI, má význam. Ono totiž kdyby k nám doputovala nějaká zpráva, byla by minimálně 5 000 let stará v tom nejlepším případě nebo i třeba půl miliardy let stará zpráva.Informace by to byla obrovská, ať by byla jakákoliv, umělá nebo přírodní.Doproučuji se zapojit do programu zachycení vysokoenergetických částic a stáhnout si k tomu aplikaci z obchodu Play zvanou CREDO:https://www.novinky.cz/veda-skoly/clanek/temnou-... ... Budete se divit, co dokáže fotočip Vašeho mobilu. Krása.Nebo ne, hrůza, co nám to padá za částice na hlavu 😀
Ještě by nám mohl Musk prozradit (co mimo jiných) tedy zaměřily letadla US Navy kolem kauzy Tic Tac...Pozemské to rozhodně není jak říkají samotní piloti...
Ak mimozemštania existujú, tak majú k pozemšťanom vzťah podobný tomu, aký má India k Sentinelcom obývajúce Adamanské ostrovy (ostrovy patria Indii).India a prakticky celý svet vie, že tí domorodci žijúci v dobe kamennej existujú, a aj ako žijú, ale nemajú najmenší dôvod tam prísť a učiť ich modernému spôsobu života.Sentinelci sú spokojní s tým, čo majú, cudzinci sú tam nevítaní a okamžite zabíjaní (viď nedávno nejaký americký "misionár"). Sentinelci tiež čosi tušia o svete mimo ich sveta, z času na čas asi vidia nejakú veľkú loď či lietadlo na nebi. Ale možno to vnímajú inak - nie ako znaky oveľa vyspelejšej civilizácie, ale ako súčasť prírody, ktorej oni nerozumejú, pretože sa nachádza niekde "za morom".A možno si aj myslia, že sú najrozumnejší a najsilnejší na svete. Veď svojimi oštepmi a lukmi dokázali zabiť votrelca z iného, im neznámeho sveta, a žiadna odplata za tú smrť neprišla. Z ich pohľadu sú títo votrelci možno takí slabí, že sa boja konfliktu so Sentinalcami. 🙂A prečo India zakázala vstup na tieto ostrovy? Samozrejme by nebol problém týchto ľudí "scivilizovať", ale aký by to malo zmysel? Tak ich nechávajú žiť svoj vlastný život vo svojej vlastnej rezervácii. Pokiaľ sa Sentinelci náhodou niekedy nevydajú na bojovú výpravu s cieľom dobyť svet votrelcov. 🙂Stačí si našu civilizáciu vymeniť za Sentinelcov a mimozemšťanov za našu civilizáciu, a máme možno dôvod, prečo sa nám mimozemšťania neukazujú a nechávajú nás na pokoji.
Názor byl 2× upraven, naposled 1. 4. 2021 09:12
Ooo velký Elone, zvěstuj nám další a další názory na všechno kolem. Vše co říkáš je náš zákon a my Tě budeme sledovat do pekel nejhoroucejších.... omg... ten člověk je až nemocný egoista. Jeho skálopevné přesvědčení, že by "určitě" věděl, kdyby to bylo (jako že mají mimozemšťanio povinnost hlásit se v HQ Tesla nebo co?), mě přivádí k myšlence, že nemá správnou lékovou medikaci. Myslím si, že nejeden psychiatr by si na něm zgustnul. Pro začátek bych mu doporučil léčit si jeho přebujelé ego a maniodepresivní psychózu.
Tak vždyť je to jasné. V rámci reklamní kampaně vystřelil svou Teslu do vesmíru a objednávky žádné nepřišly. To jasně znamená, že tam nahoře nikdo není 😁
Nejsilnějším argumentem je, že kdyby nějaký mimozemšťan existoval, stejně jako například "vládou utajované čisté a levné zdroje", tak by se to mezi lidma VŽDYCKY ROZKECALO, dřív, nebo později. ŽÁDNÁ VĚČNÁ TAJEMSTVÍ NEEXISTUJÍ! 😀
SETI byl vždycky nesmysl - zbytečné vyhazování peněz ne moc bystrých lidí. Mimozemšťany k ničemu nepotřebujeme - ani nevíme, jestli pro nás naopak nejsou hrozbou. Každopádně, pokud budou poblíž, tak se vzájemně určitě "nepřehlédneme".
rozlišení kamer se sice prudce zlepšilo, ale rozdíl mezi starým kinofilmovým přístrojem s pevným sklem zamířeným na noční oblohu a fotící předmět vzdálený 300 metrů a totéž focené běžným mobilem je ... skoro nulový. Pořád to bude jen malý shluk pixelů na šumícím pozadí.
Řekl bych, že důkaz o mimozemském životě na Zemi máme pokaždé, když se podíváme do zrcadla. 🙂Jsme jediný, obrovsky inteligentní druh oproti jiným na Zemi. Všechna naše náboženství a staré texty říkají něco ve smylu: "Bůh stvořil člověka k obrazu svému." Tedy aby byl jako on.Také mnoho starých náboženství a textů mluví o "lidech s extra schopnostmi", kteří dlouho žili, uměli ovládat speciální zařízení jako "mocné hole", vyrábět různé fičury, uzdravovat "nevyléčitelně nemocné" atd.Na Zemi je množství tisíce nebo i desetitisíce let starých staveb, které bychom dodnes nedokázali postavit znovu a ke kterým bylo potřeba mít obrovské znalosti matematiky, fyziky, mechaniky a dalších oborů v době, kdy údajně nejinteligentnější život tady běhal s klackem a vydával skřeky.Takže osobně myslím, stejně jako mnozí další, že lidstvo na Zemi je takový "bio" projekt inteligentní mimozemské civilizace starý zhruba několik desítek tisíc let, kdy tady přistáli z nějakého důvodu naši předkové a dožili tady. Postupně jejich vědomosti a technologie upadly a my jsme takové "vlčí děti velmi inteligentních bytostí", které postupně znovuobjevují ztracenou civilizaci a postupně se dostávají na úroveň, kterou měli jejich prapředci.Ostatně je to logické. Kdyby mě někdo vysadil na ostrově domorodců a měl jsem s sebou kontejnery z lékařskými přístroji, stavební technikou, počítači atd., tak taky budu "Bůh", který bude "tvořit hotové zázraky". Ovšem všechna technika mi jednou odejde, všechna zařízení se pokazí a rozpadnou a jelikož počítače budou držet všechny vědomosti, tak se většina jich taky ztratí a zbyly by po mně jen legendy a "nepochopitelné" ruiny staveb.
ako som toto od Vás čítal, tak mimochodom mi naladla taká "kacírska" vec ... 😀Ako vznikla tá prvá superinteligentná civilizácia v celom vesmíre 😀. ktorá začala po vesmíre pobehovať a odovzdávať svoje vedomosti ďalším civilizáciám?Akože nič v zlom, len taká kacírska myšlienka poťouchlého matematika 😀
Úplně stejně jako "první slunce", "první planety", "první sluneční soustavy" atd. Ve vesmíru je mnoho všeho a bude to platit i o vyspělé inteligenci - bude jich mnoho na mnoha místech a vyvíjely se různě a paralelně, podobně jako je tomu u všeho ve vesmíru. Nic ve vesmíru se nevyvíjí podle pořadníku. 😀Že jsme "nic neobjevili" neznamená, že "nic není", ale jen nedostatečný záběr. Pokud pojedete k moři někde v Bibione, lehnete si na pláž a vlezete po kolena do vody a podíváte se co vidíte, tak NIC - jen vodu, písek a NIC. Žádné velryby, žádné korály, žádné delfíny, žádné žraloky, žádné hlubinné ryby... Stojíte přímo v moři a NIC z toho, o čem píší encyklopedie nevidíte. Ovšem to neznamená, že v mořích a oceánech nic není. 😀
A nebo jsme první my 😀. Ono nemáme vůbec představuKlaus Fuchs o četnosti života ve vesmíru a ale o statistice vzniku inteligence. Pokud je dostatečně malá, klidně můžeme být první, protože vesmír zase tak stary není a relaticně přívětivé podmínky (stabilní hvězdy této generace a věku, optimální pro rozvoj na planetách) nejsou déle, než 6 Mld. let. Z toho nějakou dobu trvá zformování planetárního systému a vůbec vznik podmínek pro rozvoj života.
A kterou přesně stavbu by jsme nedokázali dnes postavit?Pokud nebereme důvod a investici, technicky není problém nic. I třeba velkou pyramidu v Gíze už někdo napočítal - cca 120 Mld. Kč, z opracované žuly v celém objemu, včetně dopravy materiálu z různých dolů po světě. Tzn. nestálo by to ani tolik co Dukovanský reaktor, pokud by jsme k tomu měli nějaký důvod, zvládli by to i Češi a to i ekonomicky. Ono by jste ani nepotřeboval vybavení, bohatě by vás stačim mozek průměrně vzdělaného obyvatele západní civilizace. Jednoduché stroje, základy metalurgie, základy zemědělství, matematiky, statiky, chemie, práva, i medicíny bych, jako středně pokročilý inženýr asi byl schopný předávat dobře, jen s tím co mám v hlavě.
Názor byl 2× upraven, naposled 31. 3. 2021 22:38
Věc se má tak: Kdyby byli mimozemšťané na podobném stupni vývoje jako jsme nyní my, nedostali by se k nám. A pokud jsou na mnohem vyšším stupni vývoje než my, nebude jim dělat velký problém utajit svoji přítomnost. Mimochodem, pokud bychom byli pod drobnohledem nějaké mimozemské civilizace, jistě nebudou její zástupci provádět výzkum naší Země osobně. I dnes, tři sta let od vzniku technické civilizace a šedesát let od našeho vstupu do Vesmíru, máme již k dispozici poměrně sofistikované robotické sondy. Dovede si někdo představit čím bude naše civilizace disponovat za tisíc let? A tisíc let z hlediska Vesmíru není nic, to je okamžik. Opravdu si nemyslím že výzkumník nějaké vysoce vyvinuté mimozemské civilizace nasouká své tělo do skafandru, vleze do plechového talíře, zavře poklop a odletí zkoumat naší Zemi 😀
Tak to je jasný, Mudrc Musk ví všechno přece nejlíp. Všude byl, všechno prozkoumal. Uplná hlubina myšlení, co má určitě i mnohem lepší odpověď na základní otázku života, vesmíru a vůbec (pokud tou odpovědí nebude jen vyšší číslo než 42). 😃Doufejme, že s tím vším věděním, při kolonizaci pouště na Marsu, dopadne líp, než na Zemi dopadly všelijaký pokusy o zůrodnění Sahary. Na Marsu to určitě bude uplná rajská zahrada (nejen ta pražská). Hlavně žádný honění trika, s tím že se pro dobytí pouště na Marsu udělá poušť i ze Země. Pokud se to teda vůbec stihne realizovat dřív, než začne bránit v bezpečným průletu do vesmíru Muskův Starlink shield. ;)
prečo ho musíte za jeho názor ponižovať?Ako nesmierne šikovný a múdry človek s excentrickým správaním sa, vyslovil na túto vec svoj názor. Musí byť za ten názor ukrižovaný, ukameňovaný, nastoknutý na kôl, obesený, gilotínovaný alebo sa s ním dá slušne polemizovať a oponovať mu?
Hh, reakce z davu jeho tiskových ovčáčků na sebe nenechala dlouho čekat. 😃
seti ale nedokazuje mimozemstanov na zemi, to je velky rozdiel. napr taky teleskop jamesa webba, ak ho tento rok(citaj o 20 rokov) vypustia, bude schopny analyzovat zlozenie atmosfery niektorych blizkych exoplanet a ked tam zisti napr vysoky obsah kysliku v atmosfere, je znacne pravdepodobne, ze tam funguje nieco ako fotosynteza - pretoze mimo zivota je kyslik pevne uvazneny v oxidoch, vid akekolvek vesmirne teleso ktore sme boli schopni navstivit.a ked zistia napr freony, budu vediet ze ti ludkovia ziju este v 70tych rokov.
Kdyby měl Musk čas si přečíst nějaké sci-fi knížky, tak by zjistil, že většina nápadů už byla detailně prozkoumána, včetně protiargumentů. Vymyslet nějakou opravdu originální myšlenku je hodně složité.
Podle hloupého je každý hloupý.
Ještě bych sem hodil citát od Andreje Čikatila: " Tisíc lidí, tisíc chutí."
to je ale iba cast pravdy, co si ako inteligent iste uvedomujes 😀
pane, kde Musk povedal podľa toho článku, že je každý hlúpy? Alebo ste mysleli tým hlúpym niekoho iného?
Nepřítomnost emzáků je přeci uplně jasná... a není na to potřeba kamera.- Lidé nežijí v klecích jako křečci, ani nás neloví vyšší predátoři.- Kdyby přiletěli, tak to nebude klábosení jako v "Blízká setkání třetího druhu", ale střet civilizací jako "Kolonizace Jižní Ameriky".- Vždyť ani nerozumíme zvířatům, která vraždíme a jíme - a to je jen jiný druh ze stejné planety. Je bláznivé si myslet, že porozumíme jinému druhu z jiné planety!- Prostě by nás zotročili, snědli, dali do zoo a pár si nás nechali v klecích jako domácí mazlíčky.
Názor byl 2× upraven, naposled 31. 3. 2021 01:11
A jaký by k tomu byl důvod? Civilizace schopná rutinního mezihvězdného cestování by měla veškerých myslitelných zdrojů prakticky neomezené množství. Srovnání s kolonizací nedává moc smysl, tam šlo o prudkou expanzi a boj o prostor. To je z hlediska vesmíru nepodstatné.Pokud je ve vesmíru inteligentního života málo, mohlo by pro takovou civilizaci být zajímavé nějaké studium, ev. nějaká forma obchodu (při čemž jediné, co by bylo zajímavé je lidská síla, ale určitě ne nějakým otročením, protože to je velmi neefektivní - což je také důvod, proč už i zde to bylo prakticky opuštěno - za prá technologických drobků by bylo možné si bez problému kupovat miliardy člověkohodin práce).A pokud je takového života dost, tak jsme absolutně nezajívaví, stejně, jako je pro nás kupka mraveniště někde v Sibiřské tajze. Vydáte se tam, aby jste je vypálil?
my sme tiez mnohokrat nad zvieratami a robime to. pritom az teraz sa zistuje, ze dokonca aj hospodarske zvierata su prekvapivo inteligentne. napriek tomu ich chovame v malych klietkach a zabijame pre maso.
Ano, ale to má objektivní důvod - je to pro nás aktivně budovaný zdroj. Analogie je, že by jste vyrazil vybíjet nějaká divoká zvířata někam, kde vám nijak nepřekáží a nevadí - proto to maraveniště na Sibiři.
Morče (například) neví že žije v kleci. Princip studia je v tom, že studovaný neví že je studován (asi jako když v laboratoři pozorujete mravence).Viz stopařův průvodce po Galaxii a náhradní Země 😃 😃 😃
Je to pár dní co jsem se na toto téma bavil s přítelkyní. Faktem je, že většina zveřejněných záznamů pochází z doby, kdy se točilo na film nebo VHS. Dnes už má každý v kapse kameru která natáčí na full HD respektive 4K. A nejnovější záběry jsou stále v malém rozlišení, nebo rozmazané... Je to divný a určitě to stojí za úvahu. Ať už mezi námi jsou nebo nejsou. Pochopitelně si také můžeme klást otázku, kdyby někdo natočil UFO ve 4K, jak dlouho by takový záznam v online světě vydržel 🤷🏻♂️ V demokratických státech sice cenzura jako že není, ale sami tomu nevěříme 😉
preto som pevne rozhodnuty, ze ak raz nieco take natocim, pojde to najskor na torrenty, az potom na youtube 😀
Každý novou kameru mít nemusí. Na youtube je spousta záběrů z aut z ne tak vzdálené historie a na těch mazanicích kolikrát nejde poznat skoro nic 🙂
Ale, vzdyt nasa nedavno prohlasila, ze vetsinu ufo ma identifikovanou. Nerikala, sice, oc se jedna, ale pravdepodobne o ultrazvukove drony s mach5 a podobne. To by odpovidalo vetsine pozorovani. Tresk jako od proudoveho letadla, strasne rychle a to samozrejme bezna kamera nestiha, takze rozmazane. navic, rozmazani nevadi, na to jsou filtry :) Ale pak musite mit predlohu, tipy, co by to melo byt, protoze vetsinou je to prtave a z par pixelu to neudela zazracne odhaleni. Stale to zustane par pixelu :)
Já si občas připadám jako mimozemšťan. Ku příkladu často se to stává, když slyším mluvit nějakého politika.
Mě se bohatě stačí podívat se do diskusí na internetu, třeba na profilu jistého poslance Volného. Nebo vlastně i občas tady na Živě 🙂
Mimozemšťané mohou být ti politici. Třeba Paroubek se prokecl, že měl kontakty na Marsu a klidně by s nimi udělal koalici 🙂
Jak znám lidi tak by je zmínka o mimozemšťanech tak rozhodla že by skákali z okna. Pokud jsou tak se to tají a správně. Konečně mohou pocházet z paralelní civilizace. Stačí přijít bránou. Mohou být velmi blízko
Ono je i klidně možné, že probíhá přípravka na kontakt prostřednictvím populární kultury. Generace se mění, pokud jste průměrný, nepříliš nábožensky založený obyvatel západu, pod 40, už by Vás statisticky kontakt moc nepřekvapil (celkem pravidelně se na toto téma ptají v rámci sociologických průzkumů).
Názor byl 1× upraven, naposled 30. 3. 2021 21:39
Ovšem v reálu to vypadá jinak. Ono je to vážně nebezpečné. Jsme tak zaostalí že by nás snadno mohli kolonizovat. Star wars v praxi..
To by bezpochyby mohli, ale co by z toho měli. Něco kolonizovat je problém a stojí to zdroje, aby jste to dělal, musíte mít dobrý důvod. A prostor ani libovolné suroviny to nejsou, obojího by civilizace schopná mezihvězdných letů měla neomezeně.
No pokud by to byli mimozemšťani typu Goauldů, tak by měli spoustu hostitelů a otroků. Pokud Wraighjti, tak bohaté pastviny. 😉 No ale pokud nás tedy už někdo navštívil, tak to asi budou ti hodní a nebo nejsme pro ně zajímaví, jinak by nás už obsadili.
Oba typy typy které jsme jmenoval by byli na takové výši, že by fakt neměli důvod se fuckovat s nějakými problémovými otroky. Prostě by si průmyslově vypěstovali přesně to, co potřebují. Už ani mi námáme moc daleko k tomu, aby jsme to uměli.
Třeba je Zeměkoule prdel vesmíru, tak co by tu dělali. 😀
Ono to tak jistě je, Sluneční soustava je na okraji galaxie v relativně řídkém prostoru. Šance, že by se to, při rozsahu galaxie objevil jen tak náhodou je 1:10^13 (a to ještě za předpokladu, že galaxie vypadá jako ve startreku - tisíce civilizací schopných rutinních mezihvězdných letů.
Pokud mají mimozemšťani takové technologie jako létající talíře, tak můžou mít i technologii, které způsobí, že jsou fotky rozmazané. 🙂
Nejde o rozmazání - jde o to, jak jsou nasnímány .. v minimálním rozlišení za špatných světelných podmínek ...
Věřím, že tady jsou, ale jinak mě přijde pravděpodobnější že piloti těch UFO talířů bydlí na Zemi schovaný před náma. Třeba tak trošku stylem jako vydra, ale ve větším měřítku. Vchod v hloubce v moři a luxusní bydlení v zemi. Schovaný před naší primitivní civilizací, aby nás nemuseli zabít v sebeobraně a mohli nám umožnit vývoj. Jestli jsou nejen morálně, ale i technicky trochu napřed, tak nevidím problém si tam zařídit vše co je potřeba k životu a k tomu velký prostory a optimální teplotu. Na to je taky spousta přímých a nepřímých důkazů i když důkazy jsou i pro placatou Zemi a pro cokoliv. Spíš v tom vidím i historicky logiku.
Jasně, máte pravdu, akorát to nejsou vydry, ale mloci.
Ne opravdu jsem myslel vydry i když ten úkryt je spíš jen hromada větví, kamenů, hlíny. Věřím, že mlok může být lepší příklad, já o něm nic nevím, nebo jsou jistě jiný lepší příklady co jdou přes vodu opravdu pod zem.
😀 ty máš kvalitný matroš
Nesměj se a sežeň si taky 🙂
Tento svet je už "prekamerovaný" a žiadny slušný záber UFO . Iba náš vaľal má 25 starostových kamier a ešte asi 50 na domco . A keď miestnemu drogovému dilerovi zapálili auto , nebola ani sekunda záberu ! Tak potom ako môžu nafilmovať UFO ? Keď človek vidí tie udajné zábery UFO z vojenských lietadiel , tak podľa tej kvality pochybujem , že dokážu zostreliť jediné lietadlo . Bum do mazanice !
Je to tak, třeba čeljabinský meteorit byl vidět na tolika kamerách, stejně jako spousta dalších bolidů, že kdyby opravdu něco lítalo, záznamy by byly...
ale celjabinsky vybuch mal silu 500kiloton, to si vsimnes 😀 ale par metrovu sondu so zapnutym cloakom...
Nejpádnější Muskův argument proč nevěří že by armáda tajila mimozemskou technologii je v tom, že taková technologie by byla dokonalým a téměř neomezeným zdrojem finančních prostředků. Takže kdyby armáda něco podobného měla, tak by to nejenom že netajila, ale dost aktivně by to propagovala.
priznat neco takoveho by znamenalo bud ze by se technologie musela sdilet mezi staty nebo by zacala valka z obavy ze se jedna zeme stane velice silne technologicky nadrazenou takze ne nikdo by se tim nechlubil
1) polovina vojenského tajemství je v tom vůbec nepřiznat existenci technologie.2) spíš je problém v tom, že reálně na rozvoj takové technologie by bylo nutné mít možná desítky až stovky tisíc lidí a stamiliardy dolarů. Ani jedno se v potřebném rozsahu nedá utajit. Možnost, že si těch pár vojáků v A51 staví X303 je nereálná.
Projekt Manhattan bol v takom rozsahu a utajili ho....
rusi tam mali od zaciatku niekolko spionov. a trvalo to iba par rokov
Trval jen krátce a neutajili. Klaus Fuchs naservíroval sovětům prakticky kompletní váýzkum, podle kterého bombu velmi rychle a za zlomek nákladů postavili.
Ani moc ne, podle všeho...
Redakce, vy už jste asi úplně vymytí. On pošle jednou ironickou neúplnou větu s roky starým memem, a vy z toho uděláte "seriózní" zprávu? Jenom protože to udělal Musk? Nevidím, že byste stejně zaníceně sledovali co tweetne milion jiných lidí. Chcete být objektivní médium, nebo Muskovo PR? Vyberte si.
Tweety toho "milionu" lidí nehnout s ničím ani všechny dohromady, tweet jednoho Muska mění potenciálně fyzický svět kolem Vás .. možná proto.
Možná jsi JiDrozd vymytý sám. nelíbí se ti to? Jdi jinam. B-]
Jakpak by tu nebyli.. Viděl jsem to v televizi.https://www.csfd.cz/film/896622-resident-alie... ...
„Podle mých nejlepších vědomostí neexistují žádné přímé důkazy o mimozemském životě na Zemi“Tak na Zemi mimozemšťané nejsou, pokud se nemýlím, tak to ani nikdo krom konspirátorů netvrdí. Já si taky nemyslím, že by byli na Zemi, to ale neznamená, že nejsou tam někde ve vesmíru."Projekty typu SETI tak Musk považuje za ztrátu času. „Kdyby chtěli, abychom je poznali, mohli by se prostě ukázat a projít po Main Street a říct ‘hej, já jsem mimozemšťan, podívejte se na mě’ víš,“ konstatoval."A na základě čeho se domnívá, že mimozemšťané musí být natolik vyspělí, aby nás dokázali vůbec kontaktovat natož přiletět na návštěvu?Jako upravil bych titulek článku na to, na zveřejnil "nejsilnější argument" (mimochodem tak 20 let zaspal dobu), že jsou záběry UFO podvrh.
Určite je to pravda . Nebudú hlúpejší ako my , ale vyspelejší .Tak potom by museli v ránci zachrány zemegule nás vyhubiť . Ak nie všetkých aspoň zdecimovať ; pre výstrahu ; 1. , 2., 3., ...10. vystúpiť . U rimskych legii to pomáhalo , zvýšilo to bojaschpnosť legie !
Ne napomáhalo.Navíc, když by něco na této planetě vůbec bylo zajímavé, tak právě rozvoj inteligentní civilizace, protože je dost zjevné, že inteligence je dost vzácná i v rámci života.
Jestli je vesmír nekonečný, je v něm i nekonečně mnoho civilizací na všech stupních vývoje.
Je otázka co považujete za Vesmír. Pokud to, co vzniklo po velkém třesku, tak to má prý cca 96 miliard světelných let v průměru, což není nekonečno a tudíž tam ani nemůže být nekonečně mnoho hmoty, ze které by bylo nekonečně mnoho civilizací.Pokud ale uvažujete i to, co je za hranicí našeho velkotřeskového Vesmíru, tak tam teoreticky může být nekonečně mnoho jiných vesmírů a pak ano, může tam být nekonečně mnoho civilizací, ale u těch je nepravděpodobné, že bysme zachytili jejich signál.
To jste nepochopil správně ten průměr se týká prostoru o kterém jsme při zachování stávajících zákonů fyziky schopni získat nějaké informace pokud by jste se posunul pár miliard světelných let kterýmkoliv směrem vaše bublina poznání by se posunula s vámi
A viděl jste seriály o UFO na např. TV History, Travel, Prima ZOOM? A tak 3.roky nazpět se množství takových dokumentů stále zhušťuje, jako by nás někdo chtěl na něco připravit...
Názor byl 3× upraven, naposled 30. 3. 2021 21:59
LOL
nieco podobne som hovoril pred 20 rokmi o filme matrix 😀 ze nas chcu pripravit na velke odhalenie matrixu 😀
A už něco odhalili? :-O
odhaluju sa horsie veci
TV dávají pořád dokola ty samé věci, možná jsou období, kdy jsou některá témata oblíbenější. Ale třeba slunce seno několikrát ročně je snad jistota 🙂
se ani nedivim ze se neozivaj, kdo by se chtel kamosit s rasou co si zvoli zmrdise nebo bajdna 😀
Tak biden zadna vyhra ale tisickrat lepsi nez to co tam bylo pred nim.
Tak to ani náhodou, Biden je naprosté zoufalství a bude to zoufalství ještě mnohem větší, až zdravotně selže a moci se uchopí šílená Kamala.
Je hloupé, když se do národa, který si zvolil Bidena strefuje někdo, kdo patří k pronárodu, která si zvolila dvakrát za sebou Ovara.
Názor byl 1× upraven, naposled 31. 3. 2021 08:38
Taky svéázný názor, že SETI nemá smysl.SETI má smysl.
Hlavní význam SETI je v tom, že docela polehlivě dokázali, že venku nic není. Minimálně v nějaké rozumné vzdálenosti.
Ne. Projekt SETI jen dokázal, že v tomto okamžiku jsme s dostupnými technologiemi a dosavadním chápáním komunikace nic neobjevili. To ale neznamená, že "tam venku" a v rozumné vzdálenosti nemůže nic být.
On to může být i principiální problém. Čím lépe chcete využít komunikační kanál, tím blíž k bílému šumu ten signál má. Pokud tu modulaci neznáte, krom větší výkonové hustoty nepoznáte nic (A tu fakt na desítkách světelných let v šumu nepoznáte).Zrovna si (zatím jen v simulaci) hraju i s podšumovou komunikací. V rámci CDMA, pokud neznáte korelační kodovou sekvenci, nic nevidíte. A takové věci běžně používáme i my (typicky třeba GPS, která už reálně podšumová je, proto trvá zavěšení bez AGPS tak dlouho, a L2 je doposud neprolomena).
myslim ze seti sa skor spolieha na nieco ako radarove signaly. nejde o modulaciu, ale ze vobec nejaky divny signal z divneho miesta prisiel a opakuje sa nepravidelne, alebo v neprirodzenych periodach.kolumbus by tiez nemal sancu rozkodovat opticky internet, aj keby mu svietil rovno do oka
Problém je, že takový signál by musel někdo cíleně vysílat, protože po takových vzdálenostech to ze šumu prostě bez nějaké chytré matematiky, kdy víte co hledat, nevylovíte.
Ale přesně tak tomu je. Nikdy nikdo nedoufal, že bychom zachytili televizní nebo rozhlasové vysílání z jiného hvězdného systému. Vždy šlo o to zachytit "dálkovou komunikaci" .
To říkám už dávno. Že kdybychom nevěděli, že tu vysíláme digitální TV, wi-fi, mobilní internet a spol, tak bychom to třeba taky nepoznali. Pokud člověk neví, že tam má něco hledat, tak si toho nemusí všimnout, natož z toho něco dostat. Stačí se podívat na šifrovaná data, bez znalosti klíče z toho taky nic nedostaneme.
Jenže neexistenci dokázat nejde. Maximálně dokázat něco, co vylučuje existenci toho, co chceme popřít.
Asi nemá . Hladá niečo čo nie je ! Aspoň nie v okruhu nášho sledovania . Na druhej strane povedať , že vlády majú UFO , ale ho taja ? Vedia o tom miliony ludí a nikto nič nepovie , nenaznači , nepošlo anonýmny dopis ...pri tom je známe , že tajonstvo sa dá udržať iba vtedy keď vie iba jedne človek ! Keď to vedia 2 tak je to na 50:50 tajné , a keď sô traja potom to do mesiace vie každý !
kolko informacii zo sisky uslo na verejnost? uplne minimum, pritom tam toho iste maju na terabajty. tajne informacie unikaju iba velmi velmi vynimocne. a tak ako nejaky miliardar kupi kradnuty obraz a chvali sa s nim iba v kruhu spolahlivych priatelov, tak sa hypoteticky mozu tito ludia chvalit aj informaciami o mimozemstanoch, ale mimo ich okruh sa to nedostane. samozrejme je ale omnoho pravdepodobnejsie ze zem navstivena inou inteligenciou nebola a ak bola, je to davno a iba par krat, takze sme zatial nemali to stastie najst spravne sedimenty, alebo je to este davnejsie a vsetky dokazy su uz davno pretavene podsuvanim litosferickych dosiek.najblizsie desiatky rokov vylucujem ze najdu priamy dokaz mimozemskeho zivota, i toho jednoducheho. mozno nieco vymysli silna AI. nechame sa prekvapit.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.