Mel se vic soustredit na ty "plamenomety". Ty jedine z celeho tunelarskeho projektu mely aspon nejaky smysl.
Už se těším na ten nekonečně dlouhý tunel (2 km), kde se s vytřeštěnými očima a kodrcavou jízdou budu řítit bleskovou rychlostí (40 km/h) B-]Aspoň tak nějak vypadalo první demo tunelu ...
První "letadlo" těžší než vzduch vyrobili bratři Wrightové přibližně v roce 1903.Budete to též srovnávat s dnešními stroji a vysmívat se jim?
Jenže velké tunely už v řadě měst existují, nicméně Muskova vize je, že postaví levně uzoučké tunely a bude jimi posílat auto každou vteřinu rychlostí přes 150 km/h a dopravovat je do nich z povrchu výtahem místo osvědčené rampy. To je nereálná blbost, která z hlediska bezpečnosti i realizovatelnosti nemůže projít. Navíc v Americe je třeba vykupovat pozemky i pod budovami, celý projekt se prodraží na standardní cenu tunelů. A jestli půjde o "metro pro auta" navíc v kapslovém individuálním provedení, tak pokud nebude tunelů dvojnásobek co u normálního metra, tak ta přeprava lidí za jednotku času bude ubohá.
Co takhle tomu dát několik roků čas a pak se uvidí.Mně osobně Musk nepřipadá (dle výsledků jeho firem) jako naprostý osel.Netuším do kolika kilometrů hloubky sahají v USA práva majitele pozemku a tím jeho případné finanční nároky.Znovu zdůrazňuji, že jde o první 'dětské' krůčky v tomto oboru a na nějaké hodnocení proveditelnosti a užitečnosti je brzy.
Jenže o dětské krůčky nejde, tunely se staví už řadu let.Dětské krůčky jsou u hyperloopu, protože přestože koncept vakuového vlaku nový není, nikdo ho nerealizoval, kvůli mizivé bezpečnosti a chybějící technologii, která udrží vakuum i při tepelné dilataci potrubí s kolejemi uvnitř.Pokud jde o elektromobily a rakety, tak to jsou staré technologie v novém marketingovém balíku se značnou finanční podporou státu.
Doufejme, že si tentokrát Elonek vyřídí všechna povolení a nebude ho stavět jako v Los Angeles načerno.
Názor byl 2× upraven, naposled 13. 3. 2019 19:33
Ministr Tok: "D1 bude funkcni do konce roku." 😀
Že by do konce letošního roku opravdu stihli nejen dokončit funkční tunel, ale také vyřídit celou administrativu EIA (tedy posouzení vlivu na životní prostředí) pro celý plánovaný komplex tunelů, aby vůbec mohli s takovou rozsáhlou stavbou začít?
Sliby se slibují a blázni se radují... 😀
Vypadá to, že v prosinci budeme vyrábět 20 000 Modelů 3 za měsíc.Elon Musk, Červenec 2017https://twitter.com/elonmusk/status/881757617... ...
A teď ji vyrábějí více. Měli zpoždění oproti plánu? Měli. Podívej se jaké zpoždění mají ostatní automobilky.
Jo pokud extrapolují data z jednoho týdne na celý měsíc či z jednoho dne, jak předvedli u "6000ks/týdně". V průměru za kvartál se na 5000ks/týdně nikdy nedostali.
to bude tym ze ine automobilky maju niekolko krat viac skusenosti ako tesla ktora je v masovej vyrobe v podstate stale iba novacik. som si isty ze o 20 rokov bude tesla schopna chrlit tolko aut kolko bude sama potrebovat
Tak minulý kvartál měli v průměru 4750 kusů a v prosinci dokonce 5600.
Nikoliv. Odhad za Q1/19 je 57000 kusů. Vydělit to číslo třema už snad zvládneš sám.
Dle tohoto odkazuhttps://www.bloomberg.com/graphics/2018-tesla-tracker/... bylo do konce Q4 2018 vyrobeno 155.663 kusů Model 3dnešní stav je 219.704 kusůčili k dnešnímu dni bylo zatím v Q1 2019 vyrobeno 64.000 vozů tohoto typutzn. že za 2,5 měsíce letošního roku bylo měsíčně vyrobeno 25.600 kouskůČísla jsou jistě přibližná, ale na stručný obrázek to myslím stačí.
Názor byl 1× upraven, naposled 14. 3. 2019 13:30
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.