A teď si představte, jakým logistickým problémům bude čeli třeba VAG nebo Toyota. Prodávají asi 20x víc aut a minimálně Toy na více trzích.
Bez dotací , zvýhodňování a jiných blbostí by to moc lidí nekoupilo.
Je úplně mimo. To, co se dělo na východní frontě bylo tisíckrát logisticky komplikovanější než nějaká fabrika na auta.
Jelimane zretelne nemate ani tuseni kolik subdodavek ma treba takova Skoda a jak slozite. Cim to ze dnes kazdej trouba ma snahu vyjadrovat se k vecem jako je logistika.
Dřív, než ho začnete kritizovat, tak napočítejte do deseti. Ten člověk vás svými schopnostmi významně přesahuje. Míra vašeho rozhořčení koreluje s mírou vašeho nepochopení.
V pro mě podstatných věcech mě rozhodně v máločem převyšuje. Hraju líp na piano a umím lépe česky. On zase umí vymyslet debilnější jméno pro dítě.
Made my day 😀 Thank you 😀
to je cisty sebastredny idiot..
A tím se chlubí, že museli jít kupovat USB kabely do obchodu? To je diletantismus jak v Čechách.Copak nikdo jiný na světě nevyrábí auta? A mnohem složitější, se spalovacími motory?
On se tím nechlubí, spíš dává k lepšímu historku
Vybudovat za 10 let automobilku takovych rozmeru, urcit trh, vyvinout genialni fyzicky produkt a stovky novych patentovanych technologii. Dat patenty public. Naprosto neuveritelny.
Souhlasím. Stejně neuvěřitelné, jako srovnávat to s druhou světovou.
A prodávat krám co se rozpadá za jízdy , trávíš spoustu času na nabíječkách - mluvím o těch chudákách co dobíjí Teslu na stojanu u Lídlu. Těch mi je fakt líto. Přijedu na nákup trdlo tam sedí v autě, odjíždím trdlo stále v autě. Půl hodiny nato se vracím z dalších nákupů a jedu okolo a on je tam stále. Můj obdiv - být otrokem takového šmejdu.Jo a jestli si neumí objednat USB kabel předem tak je to fakt amatér.
No, tohle spíš vypadá, že je mu milejší sedět v autě než courat po lídlu s manželkou, než že by nedojel k další nabíječce. 😃
Přesně, myslím, že většina z nás by dala přednost tomu sedět v Tesle než jít do Lidlu 😀
přesně, obzvlášť když v Tesle jsou gamesy, Netflix ...
No nevím auto používám jako dopravní prostředek. Chápu že tam museli dát něco na ukrácení dlouhé chvíle jinak by jsi se zbláznil z toho věčného čekání.
Naprsto presne. Uhodil jste hrebicek na hlavicku: https://www.youtube.com/watch...
tak to by mohl sedět i v normálním autě, ne? proč nesedí chlapi v autech na parkovištích před supermarkety ve spalovácích?
Sedí, naprosto běžně sedí. 😀
A pro ty, co mi dali mínusy: Neříkejte mi, že byste šli raději se ženou nakupovat, než zůstali venku 😀 jak jsem rád, že existují služby jako rohlik.cz, kde si moje žena může hodiny a hodiny brouzdat po akcích, a já to pak akorát zaplatím 😀
Byl si vůbec někdy v Lídlu. Fakt oni moje žena tam nedokáže ztvrdnout víc než půl hodiny.
Příště zkuste tomu debilovi zaklepat na okno a zeptat se ho proč tam stojí. Možná i na to proč a jak je s Teslou spokojený. Většina majitelů tím autem žije a když se člověk zeptá slušně bez předsudků, tak jsou i dost komunikativní. Třeba budete odpovědí překvapen. 😉
Já rozhodně, protože takhle si spokojenost určitě nepředstavuji... 😀
Sory jako , znám ty lidi dobře . Jeden to má jako hračku prostě se nějak odlišovat. Ale když jede víc než 500 metrů za město tak si vezme benzinového 3 litrového Mercedesa.A druhý pán to koupil jako fanda do elektřiny, pak se toho chtěl zbavit ,ale ta ztráta z prodeje byla tak obrovská tak si to raději nechal.Jenže nikdo nechce přiznat že utratil balík za krám a tak to zuřivě obhajuje. Proto ten fanatizmus majitelů Tesel.
Takže je to globální a spontánně (ne)řízené spiknutí, které má za cíl udělat z ostatních stejné "blbce" jako jsou ti zmínění dva "známí". To se vždy hodí, podložit svou nelibost k elektromobilitě (nové technologii) zmínkou o známých. Protože v internetových diskuzích přece nikdy nikdo nelže a když se to stalo dokonce dvěma známým cizího člověka v internetové diskuzi, tak to přece musí být pravda.No a nechcete nám ještě povědět tu o chemtrails?
Možná by nebylo nutné ani klepat na okno. Na dobíjecích stanicích bývá takové velké a dobře dostupné červené tlačítko s nápisem typu "Stiskni v nebezpečí". Snad by to stačilo zmáčkout, a tím by se asi přestalo dobíjet. A jestli by ho to nějak upozornilo, že se už elektromobil nedobíjí, pak by možná otevřel i bez klepání na okno? 😉
To je právě naopak. Nabiješ si pohodlně doma a nemusíš ztrácet čas tankováním někde u benzínky. Strčit kabel do zásuvky mi zabere asi 15 sekund.
A ze jsem tak smely, v cem je ten produkt genialni?
Je to právě naopak, ten produkt jde přímo proti přirozenému vývoji... 😉
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 4. 2021 10:35
Neodiskutovatelně je to fenomenální úspěch...stejně jako stovky dalších firem. Jsem ale alergickej na to, že Tesla určila trh. Za jedno tu bylo více výrobců aut, třeba Nissan Leaf nebo VW e-Golf a zadruhé, ten trh určily regulace a ne Tesla. Já si myslím, že právě ty regulace jsou zároveň požehnání a hrob pro Teslu. Elon už oznámil, že auta nejsou v budoucnu prop Teslu priorita..bodejď když do toho vlády navezly všechny velký hráče a ti během pěti let vyvinuly takový produkty, který Tesla dělala 15 let. A nepište, že to okopírovali, Egolf tu jezdil mnohem dřív...ale ty baterky no.
Tvl to je debil. Srovnávat usb kabel s logistikou třeba vylodění v Normandii, to už vykazuje známky nějakého psychického onemocnění v poslední fázi.
Eh, on nesrovnával usb kabel s vyloděním v normandii. On srovnává "Mluvíme o milionech automobilů, obrovském globálním dodavatelském řetězci, 50 zemích, desítkách regulačních režimů"Možná pomůže nevytrhávat z kontextu, a pak ti nepříjde každej jako debil.Dodavatelské logistika za WW2 byly hodně zjednodušena tím že státy měli možnost přímé kontroly nad dodavatelskými řetězci, a vynutit si co chtějí...
A neměli počítače a internet.
Ne.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.