Haunter
1. 10. 2019 • 12:38

😀 úplně to vidím, jak za 20 let se staženým ocasem bude většina odpůrců tady kupovat ojetou Teslu 😀

Kuk Vykuk
Kuk Vykuk
30. 9. 2019 • 21:25

Až je začnou fakt montovat do aut a prodávat tak mě vzbuďte. Zatím je to jen fajn příslib. 😉

Walkeer_CZ
30. 9. 2019 • 14:53

To je marne. I kdyby ty baterie byly zadarmo, nepotrebovaly zadne suroviny pro vyrobu a meli zivotnost milion let a kapacitu 1MWh, stejne to mnoho lidi nepresvedci a neco si na tom najdou.Good job tesla, tohle je dulezity milnik na ceste k udrzitelne doprave a energetice.

Spajq
30. 9. 2019 • 9:44

Dobrý den, jsem hejter Elona Muska, jsem tady správně?

madloki
30. 9. 2019 • 8:17

Ja uz mam pro RC jasno100-150 cyklu lipo vetron, pak uz baterka neda na stoupani dost amperDalsich 100-150 cyklu auto nebo clun, pak uz baterka dava < 1CChvilku ji jeste pouziju jako prenosnou powerbankuKazdopadne to znamena precizni nabijec, udrzovat kolem 20C teploty, neprebijet, nenechavat podvybitou, koncit mezi 3.5-3.6 V na clanekAle rad si kazdy 2 roky poctu o tech novych nikdy nevidenych zazracich

baragardan
30. 9. 2019 • 8:04

to si vždycky vzpomenu jak je na tom vozový park ČR, průměrný věk skoro 16 let, prodeje nových aut kde téměř 3/4 jsou firemní zákazníci a pak to tak vypadá, jakákoliv technologická či i zákonná novinka týkající se výbavy vozidla se tu promítne až až za hodně dlouhou dobu

Roman Langer (RomanL)
30. 9. 2019 • 7:20

No, to v reálu zjistíme teprve za pár let, jestli se ty sliby opravdu podařilo splnit. Osobně o tom dost pochybuji.

Jarda.abc
30. 9. 2019 • 6:36

Ta životnost stávajících baterí je dle grafu průser.

Michal Ficus
Michal Ficus
30. 9. 2019 • 4:24

No vida. A pak že výzkum nenalezne v Li bateriích žádné zlepšení... A podle všeho to uvedou na trh v dohledné době. Což se o HE3DA! říct nedá. Tam ani nevíme, zda to má nějaký parametry, natož aby to někdo vyzkoušel, neřku-li viděl...

Názor byl 1× upraven, naposled 30. 9. 2019 04:24

Arvo
Arvo
30. 9. 2019 • 2:31

To budou používat český akumulátor HE3DA!

vzach
29. 9. 2019 • 23:23

Pokud vydrží nová baterie tak dlouho, kdoví, jestli vydrží tak dlouho i karoserie, když spoustě zákazníků prý začíná reznout na modelu Tesla 3 neobvykle rychle? 😉

Katikakus
Katikakus
29. 9. 2019 • 23:12

Autor má zřejmě poněkud potíže číst s porozuměním. Elon nic nesplnil, naopak, opět něco dalšího slíbil. Takže znovu a lépe.

bfu-R
29. 9. 2019 • 22:56

a vyrobi uz niekto konecne podobnu bateriu aj pre mobily? Taku ktora by vydrzala mnoho cyklov bez poskodzovania. Vdaka.

Amra
Amra
29. 9. 2019 • 22:30

Kvůli 20% obsahu kobaltu tato technologie nedává moc smysl. Kobalt je jednoznačně nejdražší prvek v celé baterie a také nejhůř dostupný. Pro srovnání baterie vozu Tesla 3 obsahují kobaltu pouze 2.8%.Tento objev chápu jako start výzkumu v technologii výdrže baterie neplánovaný pro masovou výrobu. Případně jako součást auta Tesla "taxi edition". Standardní model by to zbytečně prodražilo.

Atlasz
29. 9. 2019 • 22:02

Mne sa zdalo, ze tohto-mesacny clanok o novej super technologii nabijacich bateriek sme uz absolvovali.

Net.Xtreme
29. 9. 2019 • 21:17

Podle článku nesplnil další slib, ale naopak učinil další slib.
Zda tato senzační baterie bude fungovat v praxi se teprve ukáže, jen aby na životnost pak nemělo vliv, pokud se baterie moc vybije, moc nabije, dosáhne vysoké/nízké teploty...

jirkajiri
29. 9. 2019 • 20:46

Nyní se spíše začínají vyrábět NMC 811, které mají vyšší kapacitu. NMC532 je již zastaralý typ. Mimochodem v článku je jednou NMC523 a potom NMC532.
Nicméně pokud se jim podařilo NMC532 s takovou výdrží, tak klobouk dolů.

Lukas1107
29. 9. 2019 • 20:26

Takovych akumulatoru tu uz mame tolik, kdy vylepsili vyrazne jeden parametr, ale stejne vyrazne ubrali jinde, ze bych to nenazval zadnym uspechem. Pro me zatim vede ten akumulator jak vylepsili energetickou hustotu a mel dobrou zivotnost, ale pomalu se dobijel, tam je to resitelne, ale pokud nemaji vysokou energetickou hustotu coz je naprosty zaklad az pak se ladi zivotnost, tak je tahle baterie naprosty propadak.

Adam Vágner
29. 9. 2019 • 20:11

Super, čili vydrží víc, akorát to má na svůj objem ještě menší kapacitu než ty stávající? Hm.

StormBorec
29. 9. 2019 • 20:04

Robo-taxi. Není k tomu náhodou potřeba autonomní řízení???

vilik
29. 9. 2019 • 19:45

Najde se někdo, kdo tomu věří? Té termínové slibotechně? 😀

Určitě si přečtěte

Články odjinud