Mark28
Mark28
24. 5. 2018 • 14:06

samozřejmě má pravdu, létající auta jsou dokonalá hloupost už jen z pohledu efektivity provoz a náročnosti na pohonné hmoty, mnohem levnější vždy bude šoupat vozítko po nějaké koleji s co nejmenším třením než se jej snažit vrtulemi vyhnat do výšky ... bezpečnostní otázky jsou taky pádný argument ale myslím že svět spíš slyší na ty ekonomické a tady je naprosto jasná stopka pro létající osobní auta 🙂 a jasná zelená pro budoucí auta na kolejích v budoucnosti možní i ve vakuových tunelech ... což je ve zkratce Muskův záměr ... v tomhle je jeho vize naprosto správná.

světelná tyč
22. 5. 2018 • 17:02

Nejdřív zkus udělat aspoň jednu věc pořádně, ty fušére.😀😀
https://autobible.euro.cz/tesla-model-3-schytala-od... ...

jehoVista
21. 5. 2018 • 14:34

Kde je Dolph? Nestalo se mu neco?

Daniel Procházka
Daniel Procházka
20. 5. 2018 • 23:30

Tak mě bylo hned tady na začátku jasné, že je Elon úplně blbej a nemá to vůbec domyšlený. Asi nezná Živě a zdejší geniální diskutéry, jinak by to totiž dělal všechno úplně jinak. Jen nechápu, kde sebral ty miliardy dolarů a proč je nemají ti chytří diskutéři zde. Nad tím se budu muset ještě zamyslet.

agent000
20. 5. 2018 • 20:44

Praha, Metro, Linka B má přepravní kapacitu 21000 osob / hod ve špičce. Tzn, že pokud se do jedné kapsle vejde 16 lidí tak k dosažení stejné přepravní kapacity ve špičce by bylo potřeba, aby se na jedné stanici vyměnilo 1313 těchto kapslí za hodinu. To je jedna za 2,7 sekundy.
Navíc musíme uvážit, že tam je výtah, který kapsli táhne nad zem a pod zem. Řekněme, že výtahu trvá dostat kapsli nahoru 10 sekund. Dejme 15 sekund na výstup nástup a 10 sekund zpět pod zem = 35 sekund na kapsli ve stanici, což je 103 kapslí za hodinu, což je 1648 lidí maximální propustnost stanice.
Kapacita: https://cs.wikipedia.org/wiki/Metro_v_Praze... Nyní se můžeme ptát dále. Což když bude chtít více než 1648 lidí za hodinu vystoupit na stanici X? Vznikne zácpa. Pod zemí. Tudíž problém se zácpami nevyřešil, jenom ho přesunul z povrchu pod zem.

vransen
20. 5. 2018 • 20:20

No vida, je to tady. Hyperloop asi nebude možné realizovat, tak je tady pomalejší alternativa. Rychlosti přes 240 km/h nicméně umí už pár desítek let i vlaky. Az tohle Musk zjistí, tak se dostaneme na klasické metro...

Určitě si přečtěte

Články odjinud