Dalo by se to vše shrnout do přísloví "sytý hladovému nevěří". 1) Kdo to nedostal a nebo nezná nikoho s vážným průběhem, tak to bude popírat. 2) Kdo tím prošel, tak se může snažit jak chce a stejně nic nevysvětlí, protože narazí na lidi z bodu 1).Často slyším i názory, že roušky by měl nosit jen nemocný. Ale:1) Ne každý ví, že je nemocný... nemá příznaky.2) Nemocný by neměl nikam chodit.3) Pokud by roušku měli jen nemocní, pak se stanou terčem ostatních. V lepším případě je lidi budou obcházet. V horším můžou skončit zmlácení někde v příkopě (lidi takový jsou).Jediné řešení tedy je nařídit zákazy a nošení roušek plošně pro všechny... aspoň do doby než bude lék.
rousky asi ok, to nikomu problem delat nemuze. ale je divne, ze z covid jsou lidi na vetvi a ze zloutenky ne, pritom je jasne, co je horsi. Jedine, u ceho je s Covidem problem je to, ze kdyz to ma 1 clovek na firme, tak zbytek je po dobu 1 mesice bez prace. A to je PROBLEM, JEDINY problem.
Vždyť to je strašné, že kvůli jednomu poťouchlíkovi, který se nechal otestovat, je 100 lidí 3.000 dní (8 let) bez práce.
ty jsi ozralej, a nebo jsi fakt tak bl*ej?
Zřejmě jsem odpovídal na komentář, že jeden přichycený pozitivní způsobil, že byla celá firma měsíc bez práce. Když je 100 lidí 30 dní bez práce, tak to je 3000 dní. Co na tom nechápeš? Měl by dostat trest 8 let bez práce.
Názor byl 1× upraven, naposled 6. 7. 2020 21:51
Žloutenak se šíří kapenkovou cestou? Opravdu? Ze čtyř typů žloutenek existuje na dva typy očkování,třetí je ve vývoji...Epidemie žloutenky se dá v rozvinutých zemích potlačit relativně snadno,ale rozvojové země ale například i Rusko má s tímto problém..Nicméně,srovnávat jí s Covid je nesmysl
problem covidu je ten, ze pokud to ma jeden clovek na firme, tak to za chvili ma vicemene cela firma, ty jelito :)ukaz mi neco, co je tak nakazliveho jako covid - a to je ten problem. problemem covidu je jeho nakazlivost, a celkem mala smrtnost. takze se to da vesele roznaset. a to je pak ten pruser.hodne nakazenych -> hodne nemocnych -> zahlceny zdravotni system -> krome tech z covidem zacnou umirat spousty lidi s banalitami
Tak jednak žltačka je trochu iný šport, ale predovšetkým keď jednému z kolegov vo firme našli žltačku, tak boli nariadené extra časté dezinfekcie záchodov a iných priestorov, v kuchynke aj na záchodoch sme dostali dezinfekčné prostriedky a vylepili sa tam podrobné informácie o chorobe. A neviem, či aj jeho blízkym spolupracovníkom nerobili testy.Bola z toho firma "na vetvi" alebo nie?
a lek uz je, jsou myslim 3. Pokud si na to nezvykneme, tak to zachrani jen ockovani, na ktere ale moc neverim.
Spolehlivy lek zatim bohuzel opravdu neni. To co je, tak muze sice zdravotni stav zlepsit, ale neni tam potvrzena 100% ucinnost a navic je tam riziko vedlejsich ucinku, proto se to nasazuje jen u tech nejtezsich pripadu. Jinak treba i u nas se pracuje na moznosti jak potlacit prehnanou imunitni reakci a tim snizit mnozstvi umrti, nebo trvalych nasledku, ale je to teprve na zacatku.https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/koronavirus... ...
Svědectví ženy s covid: https://twitter.com/DaniOliver/status/1279155... ... 30 let, předtím úplně zdravá, 3+ měsíců nemocná, nejspíš dlouhodobé následky. NENÍ to jen tak obyčejná chřipka.
Názor byl 1× upraven, naposled 5. 7. 2020 10:06
tak za 1. je to svědectví jedné ženy. kdyžto proti ní jsou tisíce svědectví bezpříznakových. Co žena vykládá jsem slyšel už dřív. Ta žena ráda přehání a předvádí se. Jestli lidi věří této ženě a o 1000 sportovcích a hornících si myslí, že je chcou obelhat, tak jsou to magoři. A ještě byly 2 holky ve videu, kde popisovaly jaké úporné bolesti museli snášet. Jenže páni strašpytlové, uvědomte si, že blogerky se živí tím, že šokují a přehrávají, aby jim lidi video sdílely. Ale když reportér osloví kolemjdoucí, tak ti nemají čas vymýšlet lež a řeknou první, co je napadne.
neni, "obycejna" chripka muze byt i horsi
Pochopitelně. Pro zdravého člověka to není žádné nebezpečí a slabé kusy prostě pojdou. Slabý kus může pojít na cokoliv. U Covid je problémeme jen to, že má větší smrtnost než ta chřipka. Část těch opatření měla smysl, protože ve zdravotnictví by pak nastal totální chaos. Teď si užijeme v klidu léto a na podzim vypukne totální šílenství. Bude se tu míchat chřipka s Covidem a za kýchnutí v MHD vás bude to hysterické stádo pomalu věšet. Nejvtipnější jsou ty cedule v obchodě u potravin - nekýchejte na rohlíky, používejte rukavice .... to je samozřejmost, kterou ještě před třemi měsíci nikdo neřešil. Ale jednu výhodu to mělo - někteří lidi určitě zlepšili svoji hygienu ....
Jak definujete ,,zdravý,, člověk? Nic takového v drtivé většině neexistuje.,,Zdravý,, znamená velmi často pouze bez subjektivních příznaků.Jinak řečeno s lehkou nadsázkou,když projde 1000 lidí různého věku kompletním vyšetření třeba magnetickou rezonancí 900 lidí bude mít nález, 90 lidí bude bez nálezu ale bude baštit antidepresiva a 10 bude ZATÍM bez nálezu a bez medikace.Covid je MNOHEM horší jak klasická chřipka a není pravda že pro ,,zdravého,, není žádné nebezpečí.Statistika smrtnosti mluví jasně.Zatímco na chřipku respektive komplikace neumírají třicátníci u Covidu se to stává...Další velký problém je ten že chřipka má nástup příznaků vždy relativně rychlý,tedy nakažený ví že je velmi pravděpodobně virulentní a podle toho by se měl chovat,zatímco u Covidu toto často není...Tedy,zavřené obchoďáky,školy,velké akce atd. a nemluvě o nutnosti nosit roušku měly velký význam ne že ne....Minimálně do doby než bude vakcína či zaručená léčba.Jenže příznivci teorii věřící na to že Země je plochá,Apollo nepřístalo na Měsící či že Covid je spiknutí vlád budou dál šířit své blábolení...Pokud někomu můžeme poděkovat za Covid tak Číně...
Jinak než bude někdo slovíčkařit...Na kmeny současné chřipky a v dnešní době zpravidla neumírají třicátnici.Snad nikdo nebude vytahovat epidemii chřipky ze začátku 20.století.
Chlape, všechno sis vycucal z prstu, jšeš pomatenej jatk troky. Všichni nemají nález. Pak je tu ještě mizivá skupina lidí, co baští vitamíny. Nejen nějaké předpřipravené multivitamíny, ale všechny vitamíny v dávce 3 kdát vyšší než minimální DDD k přežití. Tito to lidi jsou extrémně zdraví, bez nálezů. bež poškození, bez degenerace. Co se týče spiknutí vlád. Tomu opravdu nikdo nevěří. Ani tomu , že museli mrtvé nakládat do společných hrobů bagrem, že umřel někdo třicetiletý, a že Boris Johnson byl na ventilátoru. Toho vyvezli hned zadním vchodem z nemocnice a uščuřoval je jak napálil hloupé ovečky, co nesouhlasily s předraženými testy a náhubky.
Gratuluji k vynálezu léku na vše...Vitamíny:)Pokud někdo trojnásobně převyšuje doporučené denní dávky k přežití (což je sama o sobě nesmyslná definice),pravděpodobně myslíš doporučené denní dávky,tak si koleduje o relativně vážné zdravotní problémy u vitaminu rozpustných v tucích které tělo neumí často odbourat...Něco podobného psát není jenom hloupé,ale přímo škodlivé.Je řada studii dokazující že dlouhodobé předávkování vitaminy je více škodlivé jak prospěšné a klidně může dojít do stavu přímo ohrožující život...Takže ano vitaminy ano,ale v rozumné míře a jako doplněk klasické medicíny.Vitamíny samy o sobě nikoho nevyléčí ani neudělají nesmrtelným:)A jinak k závěru tvého blábolení.Popírání počtu obětí Corony je hyenismus v nejhorší podobě.Ona řada nemocí tě nezabije ,,přímo,,ale umřeš na komplikace.
Právě kvůli dezinformacím tak mizivé množství lidí užívá vitamíny v dávce 300% DDD. Vy používáte jen vyčtené rozumy, ale ne z odborné literatury. U každého vitamínu rozpustného v tuku se dá zjistit, jak velké dávky vedou k hypervitaminóze (ta je pochopitelně škodlivá). Bývá to 5-20 násobek DDD.Lidé se otravují nadbytkem vitamínu D pod vlivem demagogů jako jste vy, a trpí chybějícími vitamíny, které nemají v rovnováze. Vitamín D má velmi malé terapeutické rozpětí a už při 5 násobku DDD vede k hyperkalcémii, degeneraci a urychlenému stárnutí.Když jsou ty vitamíny podle vás tak škodlivé, tak proč se tím ty lidi neřídí a užívají právě ty prokazatelně nejškodlivější a žádné jiné? Máte pravdu, že vitamíny jenom USNADNÍ vyléčení a udělají lidi DLOUHOVĚKÝMI i když smrtelými.
Názor byl 2× upraven, naposled 5. 7. 2020 15:06
Na podobné blábolení nemá smysl odpovídat.Ještě pro pomaleji chápající.Dopučovat někomu brát trojnásobek doporučené denní dávky kteréhokoliv vitamínů je obecně zdraví poškozující nesmysl.V určitých případech se dá aplikovat velké dávky vitamínů rozpustných ve vodě (například C ) v době klasických zánětů horních dýchacích cest atd.Ovšem i zde je hodně sporné jak moc podobné užívání vysokých dávek vlastně pomáhá,nicméně většinou neškodí určitě ne při nedlouhé době dávkování...Ovšem znovu a naposled.Doporučovaná denní dávka by se u osob relativně zdravých neměla překračovat a rozhodně ne bez vědomí ošetřujícího lékaře.
Hlavne si tie nadbytky vitamínov telo vylúči.
Co říkáte, je nerozum. Každou látku tělo vyloučí. Podle vás by tak žádný lék neúčinkoval, protože ho tělo vyloučí.
Názor byl 1× upraven, naposled 6. 7. 2020 01:33
Ty si márny prípad keď nemáš ani vedomosti zo ZŠ.
Takže lidi, slyšeli jste. Žádné pojídání patáků a omlazování vitamínama není povolené! A už nikdy nesmíte poznat pocit dokonalého zdraví a osvobození od všech neduhů.
Jistě nebudeš mít problém doložit nejlépe ověřenou klinickou studii o tom jak výrazné navýšení určitých vitamínů omlazuje a prospívá:) Asi ne co?Já zapomněl,zlá lobby výrobců léku tomu zabránila...Podobné výkřiky mají to co doporučují pít vlastně naředěné Savo...
Vitamíny jsou definované jako látky bez nichž život není možný. To u každého vitamínu bylo zadokumentované. Mně stačí dokázat, že lidem chybí vitamíny ve stravě. Tím je dokazování u konce. Ověřenou studii si vygoogli, ty brouku Pytlíku. Je to na palicu požadovat studii na vitamíny. Máš znát základní poučky z chemie a farmakologie: Zvýšením dávky na trojnásobek se zvýší účinek na trojnásobek. Školní učivo ti nebude nikdo ověřovat dvojitě slepou studií!. Kdo chce, tak si vitamín s cenou 250 Kč na měsíc koupí a vyzkouší. I když by si člověk koupil 10 vitamínů a zjistil, že jen 3 mu dělají dobře, tak je to výhodná investice. Ty nepřející panáku, závidíš lidem výhodu v podobě vyšší výkonnosti a wellbeingu.
Názor byl 4× upraven, naposled 6. 7. 2020 16:04
Zkus si najít tabulky s obsahem vitamínů v potravě. Zjistíš, že nejsi schopen pokrýt potřebu vitamínů ze stravy ani u jednoho jediného vitamínu. Teď hovořím o optimálním množství 300% DDD, protože 100% DDD je jen pro holé přežití. Dám příklad s biotinem. Když bys bral 100% DDD, tak bys to uzavřel, že to nemá žádný terapeutický význam. Tak jak se to psalo v učebnicích před 50 lety. Ale kdybys užíval dávku 10.000% DD, zjistil bys že biotin je silnější stimulans než většina nootropních látek. Biotin nemusí chybět každému. Je zjištěno, že při střevních dysbiózách chybí, protože přemnožené špatné bakterie žerou biotin, místo aby jej vytvářely. Podobné je to u ostatních vitamínů.
Názor byl 1× upraven, naposled 6. 7. 2020 16:04
Biotin bývá označován jak B7 nebo jako vitamín H.
Názor byl 2× upraven, naposled 6. 7. 2020 13:09
Co jiného lze čekat od psychopata, což není nadávka, jen podstatný rys jeho psychologického profilu.
Každý, kdo čte noviny si může udělat názor, jak to je. Spíš je zarážející, kolik lidí má opačný názor. Všimněte si , že pod příspěvky jsou kladné a záporné hlasy. Asi půlka lidí má na to iracionální názor, ačkoli se dočtou nezpochybnitelná data, tak věří svému strachu. Někdo je podvádí, chce je vystrašit. A oni věří těm podvodníkům víc než lidem, co to s nimi myslí dobře. Třeba hlavním podvodníkem je televize Nova, která tvrdí každý den, že přibylo řádově 1000 chorých. Ačkoliv pravda je, že to není 1000 chorých ale tisíc přistižených chorých. My nemůžeme vědět jestli skutečných nakažených je 100 krát víc nebo 1000 krát víc, protože lidi, co mají bezpříznakový průběh se netouží testovat. Víme jen to, že počet hospitalizovaných a mrtvých je skutečný. Je však podezřele nízký: 13 osob na milión obyvatel. Kdyby to byla chřipka, byl by počet hospitalizovaných v 10.000.
A ako je to s Babišom? Je to podvodník, alebo to s ľuďmi myslí dobre?😀
je to tak
Musk toho nakecá a jeho názory treba brať s rezervou. Hlavne keď sa jedná o záležitosti, ktoré ohrozujú jeho podnikanie.
Ono je to pochopitelne, kdyz jeho podnikani ohrozuji ridici, kteri bouraji do policejnich aut. Nekolik jeho vozu melo i technicke problemy. Takze si zase potreboval vylepsit PR.😉
vola sa to survival bias. ti co zomru, uz o tom nebudu vasnivo diskustovat na internetoch. zostanu iba ti ktori to nedostali(drviva vacsina - vdaka extremne prisnym opatreniam) a ti ktori nemali priznaky(resp si este nevsimli mierne ale trvale poskodenie pluc, obliciek atd).ja poznam niekolko ludi co to velmi pravdepodobne mali a nebola to sranda, este po mesiacoch sa necitia uplne ok.takze navrhujem aby kazdy popierac bol infikovany koronou, s tym ze im bude odmietnuta akakolvek lekarska pomoc(ako simulacia zkolabovaneho zdravotnictva, ktore by vsade nastalo pri uplnom uvolneni opatreni). minimalne 20% z nich to dokaze nebezpecnost korony, par % ich to zabije a to nikdy nieje naskodu sa zbavit par kretenov a zvysok pomoze kolektivnej imunite.
Názor byl 2× upraven, naposled 4. 7. 2020 08:19
Jsou popírači holokaustu, tak proč ne i covid-19. Konspirační teorie, očividně lidi zajímá více než pravda. Anebo je to prostě proto, že nezabere tolik času něčemu uvěřit, než si ověřovat, co je pravda.
hej to je tiez smutne, ale popieracov holokaustu je par percent fanusikov fasismu, ale covid19 popiera dobrych 70% populacie
“ja poznam niekolko ludi co to velmi pravdepodobne mali”Švagor ten vírus mal, nič mu v podstate nebolo. Sestra a deti dokonca negatívne.Obidve skúsenosti absolútne nevypovedajuce. Tvoja je dokonca až úsmevná.
aha, takze moje 4 skusenosti su usmevne a tvoja jedna je smerodajna.. ok 😁
Samozrejme, že je úsmevná. Pretože vírus ASI mali.Sa pozri koľko ľudí sa denne testuje a koľko ich je naozaj pozitívnych.
ano, sedia vsetky priznaky, v rovnakom case. vsetci sme mali presne rovnake priznaky aj priebeh, pricom boli dost ine ako cokolvek doteraz.objektivne zistit sa to uz neda, vtedy na zaciatku sa testy nerobili a protilatky po 2-3 mesiacoch miznu.
Ako koho si myslíš, že testujú? Ľudí bez príznakov?
Přesně tak. Oni testují lidi bez příznaků. V dole Darkov nutí k testům plošně všechny pod pohrůžkou vyhazovu. A nalezenými případy odůvodnili zavření dolu, který je v současnosti ztrátový, a proto by musel zavřít tak jako tak.
to ze testuji vsechny, je naprosto v poradku. ono nejde v podstate ani tak o to, zjistit, kdo to ma, ale jde o to zabranit aby se to sirilo dal.a to, ze nemaji priznaky, neznamena, ze nejsou nakazlivi. a to, jak to dopada, pokud ti to zacnou lidi masove roznaset, to reknou italove, spanele, anglani ... a ted uz i americani a brazilci.
vsetci spominani mali vyraznejsie priznaky
Podobne príznaky má viac chorôb. By som mal covid tento rok už druhýkrát.
no tak si zjavne nemal ani raz, ked nevies o com hovorim. ten priebeh choroby bol iny ako cokolvek co sme doteraz zazili
No dobre ty. Samozrejme, že všetci majú rovnaky priebeh.
Okrem toho som písal, že obidve nevypovedajú úplne o ničom. Takze nepodsuvaj.
Já jsem popírač a přitom jsem to měl. Byla to lehčí chřipka, i když to bylo bolestivé. Bolelo to proto, že jsem měl zároveň ještě jiné střevní infekce. Ukázalo se že jsem měl nedostatek mnoha vitamínů, hlavně vitamínu A a kyseliny metyl-listové. Jakmile jsem začal vitamíny užívat, tak se mi zdravotní stav během týdne velice zlepši. Líp než před nákazou. Nedostatek vitamínů je velmi běžná věc. Nejsou ve stravě, i v multivitamínech je jich zanedbatelné množství. Lidi žijou už dlouho s nedostatkem vitamínů. Je to způsob jak je udržovat práce schopné, ale žijou jen na 50%, chřadnou a brzy umírají.
crevne problemy su jeden z priznakov aj korony
Ale já jsem to měl jiného původu. První zmizelo po Vermoxu a druhé zmizelo po Endiaronu. Ty léky nepůsobí na virová onremocnění. Zároveň průjmy jsou příznakem nedostatku vitamínu A. I ta snížená kapacita plic, bolesti hlavy jsou příznakem hypovitaminózy A. Kdyby se lidi léčili po svém, tak jsou v pohodě a žádného doktora nepotřebují.
"Já jsem popírač a přitom jsem to měl."Mas zrejme trvale nasledky, konkretne schizofreniu.
Ty máš zase oligofreniju. Já nepopírám, že existuje virus, ale popírám, že by způsoboval smrt. Také jsem vystupoval proti zavádění restrikcí, které nikoho nezachránily od smrti, ale zničily ekonomiku a také ponížily miliony lidí.
ty jsi smoula.tys to zrovna prezil (preziva to 90% lidi), takze je to v poradku.ty restrikce zachranily (celosvetove) par desitek milionu zivotu. pokid by nedoslo k globalnim “lockdownum”, meli by to za chvili vsichni. a pri smrtbosti, kterou to ma ... nechci vedet, kolik lidi by zemrelo primo na covid. spousta.ale podstatne vetsi pruser (a podstatne vetsi pocet mrtvych) by byl zpusoben pretizenim a paralyzou zdravotniho systemu. zacalo by se opet umirat na banality.ale jinak ... jo, chapu, ze kdyz jsou magori, co veri na placatou zemi, tak se najdou i magori, co neveri na covid.
Covid není legrace a to ani v případě, že to člověk přežil téměř bez příznaků. Lehčí chřipčička a podobné hlouposti by nikdo říkat neměl, zvláště když není lékař. A to ani ten Musk není. On jen mluví do všeho, protože potřebuje být ve středu zájmu. Není mi vůbec sympatický a vlastně jsou mi jeho názory šumafuk.
lehci chripecka je porad blba nemoc. jsou to 2 rozdilne choroby a chripka je mozna i vaznejsi
Když je smtnost u chřipky 0,1%, tak nám logicky vychází, že u koronaviru je nižší. Když v Darkově ze 600 lidí žádný nemusel do nemocnice ani neumřel a k tomu připočteme tisíce skrytě nakažených tak to je méně než 0,01%. Těch co jsou v nemocnicích nebo umřeli je tolik, kolik je. Ale nakažených je mnohonásobně víc než "přistižených". Jediné vysvětlení je, že obhájci restrikcí jsou slabí v matematice.
Měl říct skutečnou pravdu, že lidí je jak (moc) a nějaký virus to nezmění.
"Kdyby Tesla skutečně vyráběla ventilátory, v mžiku bych byl zpátky"----------------To ovšem nezáleží pouze na něm. To by ho musel zpátky chtít taky i jeho bývalý zaměstnavatel. A cosi mi říká, že po velkohubých zaměstnancích žádná velká sháňka nebývá. :)Jinak, co se týče té falešné pozitivity, tak viděno bez emocí má Musk prostě pravdu. Bude-li nepřesnost testu - falešná pozitivita např. 1%. Tak z každého tisíce provedených testů bude průměrně odhaleno 10 "nemocných" i přesto, že jsou v reálu tnaprosto zdraví. A protože ti lidi nebudou mít žádné příznaky, tak o nich bude prohlášeno, že jsou bezpříznakoví a budou šoupnuti do karantény.Netušíte jaká je přesnost testů prováděných v Česku?
Názor byl 1× upraven, naposled 4. 7. 2020 07:40
U PCR testu se udava specifita (> 98 %) a senzitivita (> 95 %). Takze test je schopen zachytit i male mnozstvi viru ve vzorku a vysoka specifita znamena, ze falesna pozitivita je velmi nizka. Vyssi pravdepodobnost chyby je pri nepovedenem odberu vzorku, nez u samotneho testu. Testy se proto delaji opakovane a tim by melo byt dosazeno spolehlivosti 100%.Jinak nevim kam tim miris ? Do karanteny jdou prave lide naprosto zdravi, protoze jsou vytrasovani jako kontakt nakazeneho. V karantene pak musi preckat inkubacni dobu a toto rozhodnuti se nedela na zaklade testu, ale prave toho setkani s nemocnym.
Je nesprávné dávat lidi do karantény nebo uzavírat celé vesnice. Je totiž úplně jedno, od koho se choroba šíří. Když v nemocnicích je nula až 1 nemocný, tak se nemocnice nezahltí, jelikož zdesetinásobení nemocných není pravděpodobné. Lidé by se měli bránit testování, karanténám, protože je to škodlivé pro společnost. Zatímco čím rychleji onemocní 80% obyvatelstva, tím dříve virus vychcípe, neboť přes vyléčené lidi se nemůže šířit. Čím dříve se otevřou hotely, aerolinky, tím dříve poklesne nezaměstnanost.
Názor byl 1× upraven, naposled 4. 7. 2020 19:47
Ano, je jedno od koho se choroba siri, podstatou totiz je, aby se nesirila pokud mozno vubec. Stejne tak je jedno kolik lidi je v nemocnicich, protoze to zalezi na tom, jestli to zasahne rizikovou skupinu, nebo ne. Ale pokud se to nebude sirit, tak se to k teto rizikove skupine pochopitelne nedostane, takze pak nemusi do nemocnice nikdo a nejsou tedy ani zbytecne naklady na zdravotnictvi. Ono totiz na mesic pobytu jednoho neinfekcniho pacienta na JIP (zadny plicni ventilator, natoz ECMO) padnou mesicni odvody ZP od cca 115 zamestnancu s prumernou mzdou. Bohuzel naklady na covidoveho pacienta na JIP jsou mnohem vyssi.Prozatim jediny znamy zpusob jak virus zastavit je ten, ze nebude mit hostitele a tim "vychcipe", ale to znamena vsechny nakazene od prvopocatku do vyleceni dukladne odizolovat, jenze toho nejsme schopni.Ano pri dosazeni imunity na 75-80% by virus take mohl zmizet, ale toho bude mozne dosahnout jen s vakcinou. Zda skutecne bude nejaka spolehliva a zaroven bezpecna vakcina nyni bohuzel stale nevime. Imunita po prodelani nemoci zrejme nebude trvala, ale ze zkusenosti od jinych koronaviru byva v rozsahu par mesicu az asi 2 roky a to na dosazeni 80% proste zdaleka nestaci. Takze cim rychleji se to dostane mezi ostatni, tim se jen zvysuje sance, ze se to tu trvale usadi a zacyklujeme se v opakovane nemocnosti az do doby, nez se kazdy z nas dostane prave do te rizikove skupiny. To je totiz jen otazka casu.Zda bude imunita alespon ty 2 roky budeme bohuzel vedet az za ty 2 roky. Tohle urychlit nejde a v tom je ten problem. Delat nejaka odvazna rozhodnuti bez potrebnych znalosti je hazard, protoze to nelze vratit zpet.Takze v zasade plati, ze cim mene nemocnych, tim mensi dopady na ekonomiku jako celek.
Bery řekl: Ale pokud se to nebude sirit, tak se to k teto rizikove skupine pochopitelne nedostane. Já říkám: Jelikož nejde přenos snížit o víc jak 70% tak se to šířit bude. Jediný známý způsob, jak virus zastavit, je: Mít v populaci 80% vyléčených osob. Pak se to k rizikovým osobám už nedostane, protože vyléčení to nepřenášejí, ani to podruhé nedostanou. Já to vím, protože už jsem to měl 2 krát.Jenže je otázka, co je horší pro rizikovou osobu, jestli se půl roku schovávat. S nikým se nesetkávat, stressovat se a tím si snižovat imunitu a ztloustnout. Anebo se nakazit bezpříznakovým covidem-19 a pak být v pohodě. Bery, vy jste nebezpečný blázen, který všechno překroutí a dochází k mylným závěrů. Pro lidi jako celek je nejvýhodnější, aby se všichni co nejdříve nakazili a buď se vyléčili nebo pochcípali. To se vám směju, protože mrtvých celkem je za půl roku 30 osob na milión.
Mrtví, to byli staří lidé s jednou nebo více smrtelnými chorobami, kteří chytli koronavirus zrovna, když umírali. Jinými slovy bezpříznakový průběh to má u všech, jen ti umírající mají navíc příznaky svých smrtelných chorob.
Názor byl 1× upraven, naposled 5. 7. 2020 01:50
Virus zasahuje vsechny vnitrni organy, nejvice plice, ale i srdce, ledviny, obehovy system, atd... Bylo to prokazano na pitve opice druhu makak, kterou pred usmrcenim nakazili virem. Proto ti lide umiraji, virus totiz tu nemoc znacne eskaluje. Kdyby se nenakazili, tak vetsina z tech lidi mohla nekolik let dal zit.
To máte vyčtené rozumy. Já jsem to měl a nic poškozeného nemám stejně jako další s bezpříznakovým průběhem.
Jo a pak jsou tu jini, kteri meli smulu...https://www.seznamzpravy.cz/clanek/95-dni-bojoval-s-k... ... On totiz predem nikdo nevi jak dopadne. A pokud to za 2 roky dostane znovu, tak uz takove stesti mit nemusi...
Měli smůlu, ale my za to zodpovědní nejsme. Já jsem užíval vitamíny počínaje vitamínem A, a proto jsem měl mírnější průbeh. Ale ležák v nemocnici se k vitamínům nedostanet, ledaže by si je objednal přes notebook. Na hypovitaminózu A mohou lidi zmírat, i když mají v krvi měřitelné koncentrace vitamínu A.
Bezpečná země je ta, která má více infikovaných, protože pak infekce je dál a je blíž ke stavu, ky se přestane šírit. Česko přišlo o status bezpečné země právě pro ty snahy násilím testovat lidi v dole Darkov a uměle navýšit počet nakažených na papíře. Jenže karanténami a restrikcemi se promořování zpomalí. A to by se v bezpečné zemi dít nemělo.
To je kardinalni nesmysl. Promorovani neni potreba zpomalit, ale zcela zastavit. Jinak se problemu nikdy nezbavime. Bohuzel se nepostupuje dost razantne, takze riskujeme, ze se to zase roznese do bezproblemovych okresu a na pruser je zadelano.
Nevím, jestli jste nějak nezaspal dobu. Restrikce už byly zrušené, takže se to právě rozjede. Promořování zcela zastavit není reálné, protože nikdo už další hospodářské ztráty nechce. Musíte se připravit, že vás koronavirus schvátí a že ty bolesti se skřípěním zubů vydržíte. My se zbavíme problému přece tím, že se nákaza rozšíří a nakazí se všichni. To se právě musí kvůli tomu, že vyléčení už nákazu ani nešíří, ani nemohou znovu onemocnět. Bezproblémové okresy jsou tam, kde nejsou žádní nefachčenkové, kteří by se chtěli hodit marod. Nákaza tam probíhá skrytě, nepozorovaně, bez testování. I ti, co se bojí viru, jsou potichu, protože nechcou, aby se na ně ukazovalo, že jsou nakažení. Pamatujte si, že koronavirus probíhá bezpříznakově i u lidí na smrtelné posteli. Jen majií navíc příznaky svého smrtelného onemocnění.
Názor byl 2× upraven, naposled 5. 7. 2020 11:29
Mimochodem, předchozí koronaviry - SARS i MERS - prostě nějak samy vymizely. Přestaly představovat nebezpečí. Zřejmě postupně zmutovaly do podoby, která už není nebezpečná. Proč by se ten současný vir SARS-2 měl chovat jinak?
SARS i MERS se povedlo vcas izolovat, nedoslo k masivnimu rozsireni a virus bez hostitele neprezije. Tim myslim lidskeho hostitele, protoze napr. MERS nejspis ze sveta uplne nezmizel, letos byl opet zaznamenan vyskyt.https://www.who.int/csr/don/24-february-2020-... ... Pravdepodobne to byl opet prenos z nejakeho velblouda.
"ani to podruhé nedostanou. Já to vím, protože už jsem to měl 2 krát."Vic asi nema cenu komentovat 😀😀😀
Vy neumíte ty informace zpracovat. Já jsem to měl 2x a podruhé už to trvalo jen 1 den a bylo to velmi slabé. Takže si myslím, že člověk je pak odolný proti opakované nákaze.
Ale umim ty informace zpracovat. 😀 Vtip je v tom, ze ten virus tu neni jeste ani rok, natoz dva, aby se dalo rict, ze to nelze dostat opakovane.
Takze se potvrzuje, ze u lehcich prubehu je imunita slaba, nebo zadna a lze to dostat opakovane.https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/koronav... ...
Popletl jste to. Článek nepsali vědci, ale nevzdělaný novinář, který nevidí rozdíl mezi protilátkami a imunitní odpovědí organismu. I když protilátky vymizí za měsíc až dva. Imunitní systém si virus stále pamatuje a při opětované nákaze jej urychleně zničí
Mířil jsem tím k tomuto - denně jsou provedeny tisíce testů a odhaleny desítky pozitivních. Mají ti lidé skutečně COVID, nebo prostě jsou jen falešně pozitivní a jsou označeni za nakažené i přesto, že tomu tak není? Pokud by existovala falešná pozitivita v 1%, tak by bylo možné testovat libovolně dlouhou dobu a stále by při tisících testech docházelo k "odhalení" desítek "nemocných".Ad. karanténa - zřejmě jsem použil nevhodný výraz. Netuším jak je nakládáno s lidmi, kteří mají pozitivní test, avšak žádné příznaky. Domníval jsem se, že jdou do karantény.Jinak, ad. nebezpečnost COVIDu - myslím, že skutečnou reálnou nebezpečnost bude možné zhodnotit teprve až za pár let, až budou k dispozici statistiky úmrtnosti a bude možné analyzovat jak vypadaly před, během a po koronáči.... Pak také nejspíš dostaneme i odpověď kolik lidí zemřelo na jiné nemoce díky tomu, že zdravotní systém byl ochromen protikoronáčovými opatřeními.
Máte dobrý postřeh. Při 1% falešné pozitivity je 10 z 1000 pozitivní. Takže my nevíme, jestli jsou to jen falešně pozitivní nebo je mezi nimi i někdo skutečně nakažený. Myslím si že smrtelnost po mnoha letech už nikdo nedokáže, protože ti, co umřeli na nějaké smrtelné onemocnění a zároveň chytli koronavirus anebo byli falešně pozitivní, tak ve statistikách nejsou jejich nemoci zapsané.
Falesnou pozitivitou trpi ty tzv. rychlotesty, proto se pak delaji kontrolni PCR testy.Nicmene, pokud by existovala falesna 1% pozitivita, tak ta se v podstate eliminuje druhym testem, protoze testy jsou opakovane. Jinak receno, otestuje se 100.000 lidi a 1.000 lidi bude falesne pozitivni. Pri opakovanem testu by pak museli mit sakra smulu, aby se dostali opet do stejne 1% skupiny s falesnou pozitivitou. Druhym testem dostaneme tu falesnou pozitivitu na hodnotu 0,01%.Staci takto ?
Díky za odpověď, každopádně na její zhodnocení bohužel nemám znalosti. Jde totiž o to jaký je mechanismus vzniku té falešné pozitivity. Pokud její vznik není jen věcí náhody, ale vzniká na základě nějakého konkrétního parametru, který je u toho falešně odhaleného člověka jiný než u ostatních, tak potom do dovedu představit, že i opakovaný test by vykázal falešnou pozitivitu. Jinak, co se týče nebezpečnosti koronáče - myslím, že naprosto výborně názor na celou tuhle záležitost vyjádřil doktor Žaloudík (onkolog, bývalý ředitel MOU, dnes senátor). Kolik lidí zcela zbytečně zemřelo na rakovinu díky tomu, že zdravotní systém byl koronáčem ochromen? Vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby to číslo bylo podstatně vyšší než jsou ty 3 stovky zemřelých s koronáčem.
PCR test neni serologicky test na protilatky, ale zjistuje se pritomnost nukleove kysenily, tedy pritomnost samotneho viru. Falesna pozitivita by tedy nejpravdepodobneji vznikla kontaminaci vzorku. Ciste teoreticky, pokud by u nekoho vznikala falesna pozitivita pravidelne, nemohl by byt takovy jedinec nikdy uznan za zdraveho a to se zatim nikde na svete nestalo.Zdravotni system byl sice do jiste miry ochromen, ale ne tolik, jako treba v Italii. Neodkladne pripady byly reseny, pripadne prevezeny do jinych nemocnic, pokud doslo k nakaze v nejakem zdravotnickem zarizeni, coz bylo minimum pripadu. Pozastavena byla prevence a doslo k odlozeni planovanych neakutnich zakroku. Ty dopady by tedy nemely byt nijak zasadni. Mnohem horsi by byla situace pri ktere by doslo k soucasnemu rozsireni nakazy do vetsiny nemocnic a pak by nemohly byt reseny ani ty neodkladne pripady. Neumim si predstavit operatera s horeckou a kaslem jak dela treba transplantaci srdce. To by pak byla katastrofa.
No není možná nebezpečný pro ostatní ale pro Ameriku to je nebezpečné 😂 a je to dobře. Btw stále víc lidí umřelo na obyč chřipku a to nikdo neřeší.
ale chripka je nemoc na kterou se umira!! neni to rozhodne obycejna nemoc!!! se vzpamatujte
Ale jak vidím tak to nevypadá že by ji brali lidé vážně, že řeší koronavirus ale chřipku to ne, ale že na ní umře víc lidí.. To nikdo neřeší. Vždy vidím člověk kašle má rýmu a nevezme si roušku, objeví se koronavirus a hned má každý aby náhodou ji nedostal a nebo ji nepřenášel ale chřipku běžné přenáší.
Covid má lepšiu reklamu. Momentálne iné choroby ako keby keby neexistovali.
jj, ma to vetsi reklamu. ja za svuj zivot mel chipku asi 1x. a nechcu ji chytit znova, ta ma vetsinou tezsi prubeh. Radsi teda covid, kdyz s 80% sanci budu jen kaslat.
ale 10x vacsiu sancu ze zomries proti chripke. a to plati aj pre mladych a zdravych.
nastesti to tak neni
Mno, kdybych si mel vybrat, tak nechci chytit ani jedno. Bude tu ale dost slusna sance chytit oboji najednou...
pocet mrtvych na chripku byl mrtvymi s covidem prekonan uz pred nekolika mesici.
Brouk pytlík Elon Musk se pasoval na virologa 😀 Když to bylo v NY nejhorší, těla zakopávali do dočasných masových hrobů, ale dle boha císaře Elona Muska je to jen chřipečka a celé se to moc přehání. A místní fandové mu to zobou z ruky 😀https://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-5224... ...
Rozum zůstává stát. Kde se bere cvok, když uvěří, že mrtvé dávali do společných hrobů?. Počet mtvých byl přibližně stejný jako je stále, takže pohřební služby neměly žádně s stíhaly pohřbívat.
V dnešní době bych BBC jako seriozní informační zdroj brát už nedokázal. Spíš to vnímám jako zdroj propagandy a fake news.😝
Ty ses blbej jak poleno. Tobe kdyby na BBC par dnu tvrdili, ze mas kadit hlavou dolu, ze budes cely den krasne vonet, tak to budes delat. A jeste bys u toho zpival pionyrskou pisnicku z youtube "Rozmazej to na me, rozmazu to na tebe". Clovek co premysli jen metr pred sebe a dal uz ne. Vis proc v italii byly takove cisla? Protoze za kazdeho oznaceneho s covidem, ne s rakovinou na kterou fakticky umrel, ani se selhanim organu vlivem stari na coz fakticky umrel, dostavali prachy z krizovych fondu. Z rakoviny, srdecnich vad, selhani organu by prachy nekaply. Tady jde o prachy danovych poplatniku a ne o nejakou horsi nemoc nez ty, ktere tu uz mame. Uz se prober proboha a nezer ty rousky, nedela ti to dobre na mozek.
Souhlas.
Každý kdo není hloupí a naivní ví, že pandemke COVID-19 je jen velká globální bouda a akcí WHO/Světové zdravotnické organizace a farmaceutických firem. Celé shrnutí v článku: https://zelena-trojka.cz/2020/06/09/smyslena-pande... ...
no zas nejakou velkou konspiraci bych v tom nehledal. To, ze se na tom prizivily media a dost hodne to nafoukly, se vsemi dusledky, co pisete, je ale pravda.
Covid je viróza jako každá druhá. Pro někoho nepříjemná, pro někoho nebezpečná. Většina ani netuší,že jsou nakažení. Vloni zemřelo za období březen až červen o několik tisíc lidí více než letos za trvání epidemie. Přesná čísla NA ČSÚ. Vlny úmrtí kopírují chřipkové výskyty po celém světě.
To není pravda.
no, ja si myslim, ze je
at uz je nebezpeci pravdive nebo ne, je problem ze vladam se neda verit, takze kdyz reknou pravdu, stejne to jako fakt nemuzu brat.
Nejen politik lže jako když tiskne. Není moc lidí, kteří se drží pravidla, že co slíbím, to dodržím. Že co řeknu, je pravda. Však i tady v diskusi, se názory zaměňují za fakta.
On se jen veze na konspirační teorii Republikánů. Holt za vše můžou Demokrati. Černobílé vidění světa, pokud přijde na politiku, je tam běžné...
demokrati jsou moderni levicovy HNUS. horsi jak strana zelenych v zaostalych zapadoevropskych zemich
Není Demokrat jako Demokrat. Je tam více myšlenkových směrů, momentálně je nejvíce slyšet směr, který má blízko ke komunismu. Možná i proto, že spousta Američanů ani moc netuší, o čem ten komunismus vlastně je. To samé ale platí i o Republikánech. I tam jsou radikálové viz masturbace je hřích, homosexualita by se měla léčit atd. A jak je vidět, obě strany nemají problémy s demagogií, pokud jim to pomůže získat voliče...
Nezaostalé země jsou předpokládám Čína a Rusko.Jedna horší diktatura jak druhá.A podle hromadných hrobů v Číně to medvídek Pů opět zbabral...
Z ministerstva se můžete podívat na počty chorých s covid-19https://onemocneni-aktualne.mzcr.cz/covid-19/prehled-hospital... ... Nyní je 130 nemocných. Nejvíc bylo 440 nemocných, to znamená, že v některých nemocnicích nebyl nikdo a v jiných byl jeden. Už 10. dubna přestal počet nemocných růst, takže se vyjasnilo, že k zahlcení nemocnic nemůže dojít. A přesto nechali ještě měsíc zavřené školy obchody a náhubky. Je to jasná zlodějna. Jinak to nejde vysvělit. Každý epidemilog ví, že restrikce se dělaly proti přehlcení nemocnic. Restrikce dokážou jen zpomalit šíření, ale nemůžou nikoho ochránit před nakažením a nemůžou nikoho zachránit před smrtí.
Názor byl 2× upraven, naposled 3. 7. 2020 21:07
Proč zachránili nula životů? Restrikce byly zavedené proti zahlcení nemocnic. Ony nedokážou ochránit před nákazou jen zpomalit počty nových případů. Ale když nemocnice byly prázné, tak to bylo neústavní omezování lidských práv.Přece když někdo zemře na koronavirus v prázdné nemocnici, kde je dost doktorů, tak by ho nezachránilo před smrtí ani kdyby zůstali bez práce úplně všichni a nosili 2x víc náhubků.Další věc je, že se vůbec nezaznamenávaly ostatní choroby, na které ten člověk zemřel. Dám krk za to, že nezemřel ani jeden člověk, který by měl koronavirus a jinak žádnou jinou smrtelnou chorobu.
Názor byl 1× upraven, naposled 3. 7. 2020 21:13
Krásná ukázka generála po bitvě. B-]
Asi jste si nerozklikl odkaz a průběh hospitalizovaných za rok. Ten graf tam byl už v březnu, tedy před bitvou. A když počet hospitalizovaných přestal stoupat při množství 0 až 1 hospitalizovaných v 1 nemocnici, tak i ten největší negramota by měl pohopit, že k zahlcení nemocnic nedojde. Přesto nás socani v čele s Hamáčkem ještě 1,5 měsíců ochraňovali před zahlcením nemocnic. A kdyby jim soud neřekl, že je to protiústavní, tak by to dělali déle. Přitom vznikaly 100 miliardové ztráty. Jak můžete vidět, tak nákaza se i přes nejpřísnější restrikce šířila dál asi s třetinovou rychlostí. I největší hlupák by z toho měl pochopit, že zastavit nákazu je nemožné. A nesnažil by se o to, tím spíš, že restrikcemi nezachrání ani jednu osobu před smrtí. Takovým oslem je třeba Ivo Vondrák, hejtman MS kraje, který se přiznal, že nutil vedení OKD, aby testovalo víc horníků. Přitom on byl děkanem Fakulty elektrotechniky a informatiky. Později rektorem. Takže je buď blbej jako troky, anebo ušil nějakou rozkrádačku. A ta spočívá v tom, že OKD chce ztráty z útlumu svalit na virus a vytloukat peníze ze státu.
Názor byl 1× upraven, naposled 5. 7. 2020 23:57
ses kapku, vlastne teda uplne, mimo. ale tikam si, jestli ma smysl ti vubec vysvetlovat, jaka je realita.
a ma pravdu
je to jeden z mala lidi, ktery neni priposrany z mainstreamu, ktery hlasa naprosta minorita hlupaku
Plácáš nesmysly. 🙂
no jo no
vsak snad uz kazdymu kdo neni uplne slepej a tupej doslo ze je to jedna obrovska bouda, otazka je jen jakej ma ucel
účel je v tom, že fámu vytvořili bohatí lidé. Oni mají tolik peněz, že je ani nemají do čeho investovat, a tak je mají ladem. Vyčkávají. Čas od času se jim podaří vytvořit krizi, recesi. Pak vydělávají na tom, že půjčují zadluženým firmám a skupují zkrachovalé firmy za babku. Proto základem demagogie bylo: Musíte přestat pracovat, nikam nechodit. Každý je váš potenciální nepřítel. Dále klišé musíme zachránit před smrtí starší spoluobčany, at to stojí, co to stojí, co to stojí. Třeba 1 život za 100 miliard korun. Je to samozřejmě hloupost, protože když zachraňovali vadné děcko, tak mu nakonec nedali lék za 52 milionů a nechali ho zemřít. Ale v případě koronaviru byli ochotní zaplatit 100 mld, tedy 2000 krát víc. Nejen ochotní, ale aji to utratili za záchranu nula žívotů.
Názor byl 2× upraven, naposled 3. 7. 2020 21:03
Proč zachránili nula životů? Restrikce byly zavedené proti zahlcení nemocnic. Ony nedokážou ochránit před nákazou jen zpomalit počty nových případů. Ale když nemocnice byly prázné, tak to bylo neústavní omezování lidských práv. Přece když někdo zemře na koronavirus v prázdné nemocnici, kde je dost doktorů, tak by ho nezachránilo před smrtí ani kdyby zůstali bez práce úplně všichni a nosili 2x víc náhubků. Další věc je, že se vůbec nezaznamenávaly ostatní choroby, na které ten člověk zemřel. Dám krk za to, že nezemřel ani jeden člověk, který by měl koronavirus a jinak mu nic nebylo.
Názor byl 1× upraven, naposled 3. 7. 2020 21:04
Naprosto souhlasím. A navíc se rozjel obrovský byznys ve zdravotnictví, dodávky všech možných ochranných pomůcek, dodávky všech možných nesmyslů, které jsou na nic, ale jsou covid cool... 3-[
no to urcite😁
"účel je v tom, že fámu vytvořili bohatí lidé......Musíte přestat pracovat, nikam nechodit."Coze? Bohatym ludom ma toto vyhovovat, ze ludia nepracuju, podniky nezarabaju a oni tym prichadzaju o zisky?V tejto teme su teda "nazory", "globalnu krizu vyvolali bohati ludia, aby nemohli podnikat, vytvarat zisk a ludia ktori stratia pracu nemohli kupovat ich produkty?!" 😐
Predpokladám, že táto teória má nejaké "rozumné" vysvetlenie. Napríklad, že bohatí ľudia zámerne vyvolali túto krízu, aby mohli svojich otrokov vydusiť, znížiť im platy a otroci im ešte za to budú vďační.😉
Za všetkým sú bohatí ľudia. Tým začína každá podobná teória.
Další konspirační teorie ohledně koronaviru do mojí sbírky, děkuji 😀
Ti bohatí lidi, co budou půjčovat nevydělávajícím firmám a kupovat zkrachovalé firmy za babku, pro to nemuseli až tak moc udělat. Nejsmutnější na tom je, že mají spojence, hloupé lidi jako vy, kteří jim pomáhají šířit bezplatně tu demagogii o smrtelném viru.
Nastastie je tu skupina osvietenych internetovych diskuterov, ktori prekuknu a prekazia kazde sprisahanie bohacov. Az sa tym bohacom divim, ze ich to stale bavi takto prehravat proti elite ludstva.
Svatá prostoto... Média se na tom přiživují, to je jasné. Jen si prosím něco přečtete co to je SARS... Že ještě žijí vaši rodiče - prarodiče můžete být vděčný lidem, kteří dodržují pravidla. Jestli to nechápete, tak se běžte podívat do nemocnic, kde musí lékaři dávat přednost mladým lidem a starší nechat na pospas osudu...
sars nikdy nepropukl, je to snad vzdy lokalni, a jak rychle prisel tak rychle odesel, ve vysledku to ma na svedomi par obeti
SARS (nakazeno pres 8000 lidi) i MERS (do roku 2015 nakazeno 1250 lidi) se dle cisel povedlo celkem slusne a vcas izolovat. A pri te vysoke smrtnosti je jasne, ze kdyz si vir zlikviduje hostitele, tak neprezije. Nicmene riziko je stale, protoze podle WHO se treba MERS zase objevil letos v lednu.https://www.who.int/csr/don/24-february-2020-... ...
Naše psychika nás nutí myslet si, že žádná velká událost nevznikne jenom tak, že za tím musí stát něco velkého. Takže: jeden malý virus přece nemůže ochromit půlku planety, to musel měkdo zorganizovat, říká lidská psychika. Nebo: šestnáct lidí ve čtyřech letadlech absolutně nemůže zničit dva věžáky a kus Pentagonu a vyvolat takové důsledky jako válka v Afghánistánu a další navazující věci. S tím jim musel někdo pomoci.Najděte si něco o pojmech kognitivní omyl nebo filtrování informací. Na Technetu jsou o tom pěkné čkánky. Je to jenom o psychice, proto těmhle kravinám lidi věří.
jenze problem je uplne jinde a to v tom ze se to zamerne dramatizuje i kdyz realita jasne ukazuje ze nejde o nic horsiho nez klasickou chripku na kterou u nas rocne umiraj cca 2000 lidi, na UDAJNY covid jich umrelo kolik, 400 ? ale uz se nikde nezminuje ze to byli lide kteri meli i jina tezka onemocneni a pokud se u nich prokazalo onemocneni covid tak i kdyby umreli na rkovinu tak se automaticky pocitaj mezi obeti covidu, o tom asi nevis co, ono se o tom taky zamerne nemluvi, ve skutecnosti je dost mozny ze covid zabil treva jen 20 lidi
400 ľudí pri veľmi tvrdých opatreniach, ktoré počas chrípkovej sezóny vôbec nie sú. Čiže absolútne neporovnateľne čísla a situácie.
jasne a vis taky ze chrispkova sezona je vpodstate jen par mesicu z roka ? chripka se siri mnohem rychlejs
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.