Elon Musk je hrozný, je to kombinace křivého kapitalisty a blbého komunisty, ode všeho trochu. Nejdřív si nahrabe na pracovních podmínkách v Tesle, pak si s Boring Company hraje na Lysenka. Tvrzení, že veřejná doprava je pro vrahy a nahradí jí mikroskopický tunýlek pro maláautíčka je na úrovni našeho pana expremiéra. Ti jsou si podobní. Ten kdyby byl diktátor tak svoji zemi sám vyhladí.
Ale blbost, má pořád stejný majetek, o nic nepřišel, jen jeho peněžní ocenění je nižší.
Platilo by pokud by neprodal část akcií tesly 🙂
Muskovi jde o peníze jenom do té míry, aby mohl financovat to, o čem usoudí, že to má nějaký přínos pro lidstvo a jestli akcie ztrácejí nebo ne, mu je celkem jedno. Co se týče akcií Tesly, tak ty ztrácely i proto, že jich sám mnoho prodal, ale zapomíná se, že i když koupil Twitter za víc peněz než je jeho hodnota, tak stále nějakou hodnotu má. Takže, na Tesle ztratil, ale na Twitteru získal, i když mnohem méně. Tato hodnota se však do jeho jmění nepočítá. A jestli se mu podaří Twitter zachránit a dostat do zisku, může mít v "konečném" účtování víc peněz, než kdykoliv předtím. Každý, kdo ho zná, ví jak vypadala Spacex někdy před 17 lety nebo Tesla před 5 lety. Těsně před krachem a kde jsou ted.
By mne zajímalo, když jsou ty kolektivizované zisky a on jako osoba co zaplatil největší berně v historii lidstva, jestli bude odškodněn při ztrátě a budou i ztráty kolektivizované...
ztraty si muzete odecist z dani, viz to co predvadel trump😀
Jediný politik co ve funkci ztratil mění. Prý "Art of Deal" když si neumí ani nahrabat, měl by si vzít lekci ze svého nástupce, nebo z Pelossi který tím proslula.🙂
A není to dezinformace? Vždyť tam byl split akcií 3:1 25. října při hodnotě 300 USD. Teď je hodnota 123 USD. Tak jsem debil já nebo všichni ostatní? Nazdar!!!
Mám dojem, že při splitu se historické ceny přepočítávají. Nejvyšší cena předtím byla přes hodně USD 1000, teď je 414.50. Jinak by byl v grafech šílený bordel.
gratuluji k zapsání do Guinessovy knihy rekordů!
zacina stvat velky investory, kousek po kousku to roste😀prece jenom investice do vizi jsou vrtkave, jak si vezmou evaluaci na starost ucetni tak se bude diskontovat😀 a u toho nikdo nechce byt...
Spis to neni parazit jako vetsina ceskych oligarchu, ale skutecne INVESTOR. A neboji se investovat. Za me klobouk dolu, je to jina trida nez ten francouzsky buzerant Arnauld. Nejde mu o moc a penize, ale o to co dela a proc to dela. Takovych lidi by tam nahore melo byt vicero.Napr. Jak muze odevni buzik Arnauld mit majetek 300 mld USD, co za tim stoji?
to mate spatne 😀 investori investovali do jeho napadu a do nej, on cast toho odlil do sveho noveho pet projektu se ketrym si ted hraje.neni to uplne technicky presne ale spousta jeho investoru to tak citi.Arnauld je sikovnej umi prodat nablisteny hovno za desny penize prachacum.
No nevím, podle všeho mu jde hlavně o moc a tak trochu i o ty peníze. Ale nejvíc mu jde o vlastní ego a mediální pozornost.
Nyní jsem šokován, jak všechny automobilky začínají používat Snapdragon digital chassis. A Qualcomm to nebude dodávat zadarmo.K TeslePokud vyletěly akcie Tesly za 2-3 roky 20x, tak se dal čekat i propad.Tomuto růstu se divil i Martin Jahn, takže korekce nikoho nepřekvapí.Jsem zvědav, jak Tesla bude prodávat tu šílenou produkci, jenom v Berlíně to bude 650 000 aut ročně.
Názor byl 1× upraven, naposled 12. 1. 2023 14:55
Jestli v tom Berlíně letos udrží podobnou kvalitu výroby jako loni, tak to asi tak půlka výroby půjde rovnou do šrotu? 😉Viz např.: https://www.autojournal.cz/tesla-ma-vazne-problemy-s... ...
"Autojournal" tak určitě.
No jo, jedná se jen o český překlad originálu v němčině: https://efahrer.chip.de/news/ueber-60-prozent-aus... ... 😉
Myslím, že on je ten poslední koho to zajímá. Jenom se snížila tržní kapitalizace akcií které držel.
Přesně, žádná ztráta majetku to není. Ani žádná ztráta to není. Mr.ky mediální.
Samozřejmě se jedná o ztrátu oproti vrcholu na trhu. V účetnictví bude ztráta.
Růst ceny akcií není zisk. Pokles ceny akcií není ztráta.Zisk nebo ztráta vzniká až při prodeji na základě rozdílu nákupní a prodejní ceny akcií.
Ono tomu neprida ani ta vcerejsi zpravicka, kdy se zjistilo, ze nejvetsi prodejce elektromobilu je v cine. Tusim slo o 1.8 milionu proti 1.3 muskovym teslam :)
BYD byl největší výrobce elektromobilů do roku 2020, pak ho přeskočila Tesla. Teď ji zase přeskočil BYD. Ale není se co divit. Většinu BYD prodejů tvoří malá levná autíčka. Je to jako tvrdit, že Dacia je lepší než Porsche, protože prodává více aut. Tesla je daleko ziskovější než BYD
Názor byl 1× upraven, naposled 12. 1. 2023 14:52
Je to stejná fake news jako ta Muskova "ztráta" majetku. Mr.ky mediální.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.