Hrabůvák
21. 3. 2021 • 19:39

Když to bude za 150 - 200 tisíc, tak do města dobrý. Pokud bude dražší, pak elektromobil nebude mít smysl...

Yarda
Yarda
27. 1. 2021 • 8:51

Tady je popsáno co se stane, když dojde elektrika:
http://www.ebastlirna.cz/modules.php...
Když dojde benzín, kamarád na telefonu s kanystrem případně asistence to řeší.
Kdyby došel vodík, tak snad na nějaké pouti nakoupit pár balónků nebo co do toho teď foukají😀

N8GD
26. 1. 2021 • 19:51

Když někde napíšou, že auto má prostor o třídu většího auta, tak je něco špatně ... stejně jako když u Octavie napíšou 610 l v kufru, vy se podíváte do svého 500 l kufru a nechápete, kde to v té Octavii vzali 😀

Tojevono
26. 1. 2021 • 13:13

Jsem zvědav co napíšete za 4 roky, až ceny EV silně poklesnou.Totiž není důvod, aby ty EV stály více než spalováky.
Baterky této kapacity budou do 100 000 Kč, ale zase bude levnější e-pohon než u spalováků, a to o více než než budou stát tyto baterky.

Názor byl 1× upraven, naposled 26. 1. 2021 13:15

radon
26. 1. 2021 • 10:05

chtěl jsem na to video kliknout, ale pak si říkám proč ... před panelákem to nenabiju, stojí to 2,5x více než můj Golf, ten po 10 letech prodám za čtvrtinu ceny, zatímco tohle bych už kvůli mrtvých drahých baterek stejně neprodal. Jestli to je budoucnost, budu jezdit v důchodu MHD ... ale z pohledu bohatého majitele rodinného domku s garáží to může vypadat jinak ... z pohledu výrobců aut, kteří pak budou vyrábět pouze pro ty majitele rodinných domků, kteří budou ochotní co 10 let odepsat 1 milión korun to pak také může vypadat jinak ... takže pak je tu ještě poslední pohled, člověka který v těch automobilkách pracuje 🙂. Vlastně ještě jeden pohled, pohled státu který se zaměřil na automobilový průmysl a svázal s ním to dobré i špatné ...

Určitě si přečtěte

Články odjinud