Akademik CZ
17. 8. 2024 • 14:59

to je hovadina. jaký jsou ztráty při šlapání když se vybije baterie a jezdec musí i pro minimální pohyb po rovině roztáčet generátor a aby to vyrobilo dostatek energie pro pohyb ?? A výsledek toho nesmyslnýho řešení je jen to, že se ušetří řetěz ?? Ať s tím jsou do prdele. 🤦‍♂️

Anton Nevesely (balki01)
Anton Nevesely (balki01)
17. 8. 2024 • 0:41

Problém je, že reťaz je zatiaľ najefektívnejší a najlacnejší spôsob prenosu sily. A nie je ani hlučná, ani špinavá, keď sa o ňu človek správne stará.

radon2
16. 8. 2024 • 13:51

jako cyklistu mne to irituje, protože tohle řešení úplně kašle na všechny ty pravidla, které mám zaryté hluboko pod kůži (minimální jízdní odpory).
Jako starého fotra s technickým vzděláním mne napadá, že to je budoucnost. Lidé prostě nahradí vlastní nohy baterií a ty šlapky tam budou jen pro okrasu a nabíjení ajfouna. Jsme lenoši líní ...

Dashiell
16. 8. 2024 • 13:44

Řetězový převod, který má ze všech ostatních převodů skoro nejmenší třecí ztráty, je takřka nezničitelný a jediné co, tak se musí občas mazat řetěz a když se vytahá, tak vyměnit … to je rozhodně technologie, za kterou je potřeba hledat náhradu…

Určitě si přečtěte

Články odjinud