Dovolím si vyslovit kacířskou myšlenku, že v tomto případě je úplně jedno jestli jde o elektro/benzín mobil. Při takovém to rekordu už tolik nezáleží na tom, jestli zrychlím o jednu, dvě setinky rychleji, nebo ne, ale spíš o to, jestli tohle auto dokáže zatáčku projet "jenom" 150km/h, nebo díky všemu možnému od aerodynamiky, přes pneumatiky až po aktivní řízení trakce zvládne tu samou zatáčku projet 200km/h a více. Tam se totiž ztrácí nejvíc času.
No a prave to aktivni rizeni trakce je s elektromotorem mnohem jednodussi. Zvlast teda kdyby meli pro kazdy kolo motor zvlast...
"Dokonce i s novým systémem DRS (Drag Reduction System) dokáže jet tento vůz maximálně 270 km/h"A proto třeba v čase 0:47 jede 307 km/h....
Díváte se na rekordní čas Porsche 919....
Tady to máte pro VWhttps://youtu.be/lRHIiJjWhWo...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.