TFSi
8. 6. 2019 • 16:37

Dovolím si vyslovit kacířskou myšlenku, že v tomto případě je úplně jedno jestli jde o elektro/benzín mobil. Při takovém to rekordu už tolik nezáleží na tom, jestli zrychlím o jednu, dvě setinky rychleji, nebo ne, ale spíš o to, jestli tohle auto dokáže zatáčku projet "jenom" 150km/h, nebo díky všemu možnému od aerodynamiky, přes pneumatiky až po aktivní řízení trakce zvládne tu samou zatáčku projet 200km/h a více. Tam se totiž ztrácí nejvíc času.

Martin Kozak
Martin Kozak
7. 6. 2019 • 12:14

"Dokonce i s novým systémem DRS (Drag Reduction System) dokáže jet tento vůz maximálně 270 km/h"A proto třeba v čase 0:47 jede 307 km/h....

Určitě si přečtěte

Články odjinud