Pokud by ovšem začali místo u pohonu zadní vrtule třeba výměnou nádrže za baterie, tak by už byli z hlediska poznatků ohledně (ne)fungování mnohem dále?
To je nějaký vtip, nebo v Číně mají Apríl v nějakou jinou dobu než u nás? 😀
Ano, elektricka helikoptera bez baterii bude jednoznačně lehčí než helikoptera s klasickym pohonem.
Klasická helikoptéra má výhodu že můžete létat s prázdnou nádrží.
To ovšem s motorem nijak nesouvisí. Ale možná by u takové helikoptéry v případě výpadku motoru přicházelo v úvahu nouzové odhození baterie (zátěže) jako kdysi u balónového létání... 😀
elektrickú na baterky, alebo dajú motor ako generátor energie?
ak to ma byt lahsie, tak generator
Takže místo řešení nádrž, motor převodovka to zlehčí tim, že udelají nádrž motor, generátor, elektromotor? TVL to je zase řešení jak jdi na mě zboku.
No při použití dvou elektromotorů - jeden pro vyrovnávací rotor a jeden pro nosný rotor - zase teoreticky odpadne potřeba celé složité a těžké transmise, takže ve výsledku se to může docela vyrovnat, ale s tím rozdílem, že celá pohonná soustava bude jednodušší.
O tom silně pochybuji.
Uvidíme, zatím nemají ani funkční prototyp a veškeré myšlenky jsou jen na papíře. Budoucnost ukáže, jestli půjde o slepou vývojovou větev nebo o perspektivní konstrukci.
to mně připadá jako dobrý nápad, tedy pokud ten buben s prodlužovačkou bude umístěný na zemi a ne na vrtulníku.
Ale kdepak buben - trolej je to pravé řešení!
hele to není blbé, nech si to patentovat 🙂 Pro ty drony, co mají vozit lidi pořád po stejné trase (letiště - mrakodrap v centru) by to asi použít šlo. Prostě jen další takové vedení VN napětí, stačilo by jen na části trasy pro ulevení baterkám a zároveň jejich částečné dobití.
Od těch vrtulí asi dost fouká, takže kdyby proti nim umístili nějaké větrníky jako napájecí zdroj, třeba by to vypadalo skoro jako perpetum mobile? 😉
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.