Eken M001: malý tablet PC s Androidem za dva tisíce

Diskuze čtenářů k článku

29. 11. 2010 15:53

We are wholesaler of Android Tablet PC in China. 7 inch Android 2.1 Tablet PC is only USD $118. You can visit our

website www.netacce.com for more information.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 19:26

chlapi, vy se tady rozplyvate nad timto suntem, a pritom se takoveto zarizeni da bezne koupit - rika se tomu PNA neboli navigace . neznackove, ktere stoji od 2 tisic, se daji pouzit jako normalni PDAcko, nebot jedou na windous mobile, displeje zacinaji na 4 palcich, za 2500kc se da koupit displej 5" ....chybi jen wifi, ktere se da vyresit wifi kartou do sd slotu.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
09. 05. 2010 20:50

sry, o windows mobile malo kdo stoji, ... jen exot to povazuje za pouzitelne zarizeni ... je to spis muceni v kapse.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
09. 05. 2010 20:51

android je krapet na jine uzivatelske urovni , doporucuji otestovat rozdil. WM je mrtva fosilie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 17:26

Tohle vypadá hodně zajímavě, hlavně za tu cenu. Ale zabíjí to výdrž baterky, takových 5 hodin by bohatě stačilo. Sem línej si spoustu věcí tisknout a pak je nemám po ruce, když je potřebuju. Tady by měl člověk malou placku na čtení PDF, na ukrácení dlouhé chvíle se dá pustit film nebo wifi v kavárně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 20:14

jj s tou vydrzi to nejak nedomysleli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
09. 05. 2010 20:52

bohuzel v tomhle pripade domysleli pouze cenu ... a te podridili vse ... nesel bych do toho, nejsem tak bohaty abych si kupoval veci az takhle levne -- rozumej ... odflaknute.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 17:13

Koupit muzete zde za cca 4300,- Kc.

http://cgi.ebay.com/NEW-Mini-Eken-7-touchscre... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 11:57

Co mi tam chybí?

- USB host

- větší výdrž baterie

- GPS

Co naopak nemusím?

- kapacitní displej

Takže se zdá, že i nadále budu radši pošilhávat po SmartQ 7, který až na GPS splňuje všechny moje představy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 12:24

Ten kapacitni display je spis vyhoda, mam dve zarizeni s rezistivnim a ze by to bylo terno, se rozhodne rict neda... Hlavnim argumentem proti je stylus. Ovladat s nim neco drzic se v tramvaji je peklo a to ani nemluvim o jeho hledani na podlaze mezi lidma v metru

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 12:28

Mam deset zarizeni s rezistivnim displejem a moznost ovladani stylusem je pro mne neoddiskutovatelna vyhoda. Nejsem frikulin, ktery musi po displeji rejdit prstama, aby cele metro videlo, jak cool to je

Zato moznost neco presne nakreslit je pro mne k nezaplaceni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 13:56

A co s tím běžně kreslíte, smím-li se zeptat ?

http://www.mobilmania.cz/clanky/rezistivni-nebo-ka... ... (tohle je sice celkem nepřesný článek, ale leccos to člověku sdělí)

A tohle už je jeden z příkladů v praxi :

http://www.mobilmania.cz/clanky/rezistivni-nebo-ka... ...

Já sám mám starší BB STORM 9500 a jsem naprosto spokojen. Myslím si, že je budoucnost v kombinování obou typů displeje. O tom svědčí i aktuální novinky :

http://www.zive.cz/video-kdyz-date-pero-a-mu... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 15:05

Dej mi dva libovy parky a na kapacitnim to zvladnu taky! :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 16:41

Pokud ti stačí malé Klausovky, tak klidně, ty libovej frajírku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 14:52

Jestli je definici frikulina to, ze nechce lezt po podlaze tramvaje hledajice stylus(a ze jsem to delal mnohokrat) a nebo se mu nedostava koncetin na drzeni se madla, pristroje a stylusu, tak ano jsem frikulin.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 15:10

Mně za pět let stylus neupadl nikdy. Chápu to tedy tak, že kapacitní je pro nešikovné a pro ostatní je to jedno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 15:22

Tak to mas muj obdiv, ja byl v jednom kuse na kolenou, obcas me dokonce spadl celej Palm, to kdyz jsem se prave jednou rukou drzel madla a snazil se ho v ni zaroven udrzet abych mohl na nem psat V podstate mas ale pravdu, rukama se neuzivim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 04. 2010 08:29

Mně to teda z rukou nepadá, ale taky nevím, proč bych s ním měl balancovat na jedné noze visíc za jednu ruku a při tom na něm něco dělat. 8-o

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 04. 2010 13:37

Ehm o noze nebyla rec. Mimochodem, ty jsi nikdy v hromadne doprave nemusel zapsat telefonni cislo co si se prave dozvedel ci zchuzku do kalendare?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 04. 2010 12:56

Ach jo... To lidi už ztratili objektivní názory na věc? To si opravdu myslíte, že to lidé rádi ovládají prstem, protože to je pro okolí cool? Já si spíš myslím, že jim takové ovládání prostě vyhovuje. Rozhodně si nemyslím, že si lidé kupují taková zažízení, aby jím půlka metra záviděla (když ta druhá půlka takové zařízení už má).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 13:48

No, už aby se hojně vyráběly hybridní alternativy obou typů displejů. Tohle dohadování je totiž celkem o hovně, protože se jedná o individuální záležitost.

Každopádně bych se také spíše přikláněl k výhodám kapacitního.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 14:54

A já bych zase u HD2 kapacitní hned měnil za "stylusový" trefovat se prstem do písmenek při psaní je horor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 15:00

Pokud je ovladani od zacatku navrzeno pro prsty, tak to trefovani neni vubec problem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 16:37

muj HTC Touch (ten prvni) ovladam vetsinou prstem aj na te defaulni win klavesnici :D no... čekám na iP 4G :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 16:46

Tohle já neznám...Já mám v podstatě kapacitní displej i rezistivní displej, kterej zvládám ovládat i špičkou malíčku, co se přenosti týče. Navíc mám ten displej dvoukontaktní (promačkávací), takže opravdu neřeším tyhle problémy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 14:58

To neni treba, na kapacitni display stylus totiz uz davno existuje. Treba ted jsem vytukal pin srolovanym platkem sunky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 16:46

dobra je aj mrkva ....nevyhodou je ale to, ze musi byt relativne cerstva :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 15:12

Ano na hybrid, nebo alespoň pořádný stylus ke kapacitnímu se těším taky. Do té doby to nebudu řešit. Na 7" displeji se dá prsty ovládat i rezistivní a to velmi pohodlně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 16:55

Já hlavně moc nechápu, proč by si v dnešní době někdo vůbec kupoval rezistivní...

Já nevím no..U svého telefonu se obvykle dobře trefím i špičkou malíčku, jak už jsem tu psal. A navíc většinu věcí potvrzují promáčknutím dispeleje, jakobych tam měl pod ním tlačítka, takže se běžně nestává, že by docházelo k překliknutí. Nepromačkávám snad jen u Opery.

Ten stylus mi tak trochu připadá jako nepotřebný přežitek, pokud máte kvalitní přístroj s dobrým displejem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
09. 05. 2010 20:46

gps ? ... naco ? predpokladas ze s takovym tabletem budes litat po lesich nebo ho pouzijes v aute jako navigaci ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 11:48

este pridat gps modul a ksandu na napajanie v aute a nie je co riesit, sygica spustim aj na androide

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 10:10

Má to Pixel Qi displej, anebo se to bude používat jako zrcátko?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 09:38

Jsem spis potesen, ze se neco takoveho objevilo z asie. Neco maleho s androidem za 2K. Takze nebude problem si pak poridit neco za 5K od nejakeho znamejsiho vyrobce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 09:02

No parada? Ma to irda? Bych to pouzil jako dalkovej ovladac :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 10:03

DO, ktere porad visi na nabijecce. Ehm.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 10:33

No to je fakt, neni k tomu zadny dock :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 07:52

malý dotaz - Neříkalo se podobným zařízením ještě před pár lety "PDA" ? Jejichž trh prakticky zanikl? A teď tomu stejnému říkáme tablet PC i když to má (jak je v článku uvedeno) mobilní OS.

Nebo ví někdo o podstatném rozdílu proč to nemůže spadat do kategorie PDA?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 08:08

PDA zanikly protože si většina - jako třeba já koupili věc co ma všechny funkce PDA + telefonní modul,takže kdyby se neslovíčkařilo tak prostě defakto tu furt PDA jsou.No a PDA to teda být nemůže protože tahat sebou toto v kapse u kalhot asi nebude průchozí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 08:15

PDA bylo kapesni zarizeni urceny na prenaseni vsude sebou. Tyhle novy Tablet PC sou minimalne 2x 3x vetsi a spis na domaci pouziti...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 10:57

Ale přesně něco takovýho chybí. PDA aneb komunikátor mám (HTC HD2). Ale na něco je moc malý a nettbook zase moc velký a těžký. Prostě něco co není cítit v tašce a má to dost velkou uhlopříčku. Ideální tak 12´ a 1366 x 768.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 15:20

Pokud nemate uplně atrofovane svalstvo tak zkuste nějaký ultralehký notas - on ten rozdil v připadě 12 uhlopřičky nebude nijak dramatický - nicmeně odpověd je ve slově taška stejně,vtip je v tom že když už taška tak tam strčim něco co je k něčemu,pokud bez tašky tak volba je jasná.Jinak PDA je male na přehravaní filmů,cokoliv kolem grafiky vzdalenou plochu a na cokoliv co je prace delší dobu.Nicmeně nepohodlně ale jde to a nemusím tahat nic.Tyto věci nejsou tak malé jenom malé takže na delší akce přesednete ještě rad k PC ,muziku si myslim přesto pouštět budete jenom aby jste měl radost že to hraje jakakoliv jina volba včetně par gramového přhravače činske výroby je o level výš o mobilu nemluvě,filmy no tak představa jak někdo jede ve vlaku jako argument a sleduje 3 hodiny film s těmito superergonomickými hračkami je k popukání,zbývá fakt ta čtečka knih - to je pěšky jako za vozem jestli drží ečtečku nebo toto.

Jakmile se totiž zvětší na požadovaných 12 tak se mrkněte na rozdil ve vaze mezi timto a pokud budete něco kupovat cileně co nejlehčí notas.Takž e subnotebook.No a tam bude nakonec limit cena spiš.Protože jestli něco važí 1.2 kila nebo pul kila neni nijak extra rozdíl.A pokud jako bonus vam takový zařizení nabízí směšnou výdrž a hlasí se jako mobilní - tak to je výsměch v tomto aspon jednu jedinou věc ma ipad vynikajicí.Pořad málo ale lepší než toto - mimo cen NIC.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 08:54

PDA s GSM se dnes říká komunikátor...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 08:55

A PDA s velkým displejem se říká tablet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 08:55

A u Applu se tomu říká iNěco...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 10:03

iShit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 20:10

no kdyz to clovek slysi, tak to zni jak "Já HOV.." :D Takze bych to moc nerikal :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 09:48

.....nebo MDA :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 19:34

MDMA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 09:07

Je to vetsi nez ta zarizeni, kterym se driv rikalo PDA.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 10:03

PDA nezanikly Jen se do nich pridalo GSM a prejmenovaly se )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
09. 05. 2010 20:45

HTC Desire je v podstate PDA ... s telefonem ... vsechny Androidi jsou v podstate PDA s telefonem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 12:21

Tak treba iPod Touch je v podstate PDA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 07:45

Tyto hračky budou pro mě zajímavé až budou fungovat také jako navigace do auta. Do té doby to je skutečně jen hračka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 08:54

Na android už nějaké navigace jsou, nebo ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 17:12

Na Android bude hlavně v brzké době free autonavigace ve stylu Google street view.

Btw. Co vím, tak na Android bude například nejprofláknutější TOMTOM (Možná už je)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
09. 05. 2010 20:39

tak na tohle si pripravim obsirnejsi odpoved, protoze tohle si ji zaslouzi ...

budou to odkazy na podrobne informace o kazde dostupne navigaci:

Google Navigace - http://wiki.androidforum.cz/index.php/Mapy_Google_-_N... ...

Navigon - http://wiki.androidforum.cz/index.php/Navigon...

Sygic - http://wiki.androidforum.cz/index.php/Sygic...

NDrive - http://wiki.androidforum.cz/index.php/NDrive...

pod jednotlivymi odkazy najdete popis, i obrazky a fotografie

a na zaver Zde je pravidelne udrzovany uplny prehled navigaci pro Android : http://wiki.androidforum.cz/index.php/Kategorie:Mapy_... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 06:45

To je jako se zbozim na trznici, je to levny, papirove to ma i dobre funkce, ale kvalitativne je to nestesti. Vydrz 2 hodiny u prenosneho zarizeni tohoto typu je skutecne fiasko, co se tyce uzivatelskeho konfortu, ten myslim nejlepe vystihuje web browsing na tom videu, nejsem dost bohatej na to abych si mohl kupovat takoveto dreky. Zarizeni typu tablet by mi mohlo vydrzet nekolik let, takze jsem ochotnej do toho nejakych 10 -15 tisic investovat. At uz to bude ipad, ci nejake jine android zarizeni, ale urcite to nebude tohle otresne smecko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 06:46

Btw, packalstvi vyrobce dobre vystihuji ty silene diody.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 07:26

Co bys chtěl za dva litry,na to tahat to sebou je to velký,na nouzový přistup k mailům dokumentům atd mně stačí mobil,knižky osobně na níčem ani podobným bych nečetl,kdo jo tam už využití je - takže ve vysledku jsou tyto hračky jedna vedle druhe na přenašení k ničemu - moc velký,to můžu mit sebou rovnou notas a na doma toho umí malo,spiš nic a držet to v ruce by mně to za 10 minut přestalo bavit.

Takže největší umění je přesvědčit lidi jak je to fajn aby si to koupili,pokud se objeví něco kolem 4000 korun s trojnasobnou vydrží bude to tak adekvatní cena aby člověk vyhodil peníze do kanalu jenom častečně a mohl nad tím mavnout rukou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 07:32

tak mě to zas tak hrozný nepřijde. dvě hoďky jsou pro mě v poho - na čtení pdf v mhd by mi to stačilo. mám mobil s malým displejem, takže tohle by bylo lepší a není to přitom zas tak velký jako třeba ipad. spíš by mě zajímalo, jestli se to dá někde sehnat za těch 100 dolarů. já to našel na ebay za 200, což za tohle rozhodně nedám.

a hlavně bych se bál toho, že se to tak za měsíc podělá a budu to moct vyhodit - kvalita asi nebude nic moc :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 08:05

Jo tak - ono asi fakt zaleži na využití člověk od člověka,pro mně je nutnost u mobilní věci vydrž alespon 5hodin,přijem,prohlednutí,popřipadě editace dokumentů,a prace s několika email ůčty najednou bez toho abych lezl do menu.A je problem u těchto zařizení - k tomuto jsou fakt k ničemu na to nejsou vubec cílený a to i kdybych je nosil furt jako pako sebou,takže malé ale ne dost malé,něco umí ale některe min než mobil což je na pováženou .Cílová skupina - student nebo někdo kdo si to prostě koupi jako další hračku,jako třeba volant k PC.Multimedia mně moc nezajima jestli to bude chrastitko nebo polochrastitko takže bída nebo naleštěná bída.

A tento výrobek jsou 100 pro vyhozený prachy pokud ted ma vydrž 2 hodiny po pul roce to bude taky možná 45 minut jenom

Nevim no vyjit něco s normalní vydrží a s poměrem cena - užitečnost normalním,tzn. odečtení jeee efektu jak je to roztomilý a milý tak by šlo uvažovat ale to bude tak za rok ted se budou pakovat než to lidem dojde.

Nebo vyloženě jako sofistikované čtečky s rozšířenou funkčností- ono to defakto nic jinýho není,tak si dovedu představit rozhodování mezi čtečkou za X a radostným zakoupením něčeho takovýho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  28. 04. 2010 08:48

zo skusenosti 2h vydrz u noveho zariadenia = 1h vydrz po polroku, 30min vydrz po roku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 08:53

Dvě hodiny jsou strašně málo, 4 hodiny je minimum, co bych snesl. Právě kvůli výdrži uvažuji na čtení e-knih koupit něco s e-ink, jinak nedělám furt nic jinýho, než že nabíjím...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 10:39

podobne by som chcel taketo zariadenie vyuzivat hlavne ako citacku e-bookov, rozhodujem sa medzi e-linkom a nejakym tabletom (asi iPad). Problem je ze obidva koncepty maju svoje pre a proti a momentalna technologia zatial neponuka to co by som potreboval. to znamena citatelnost na slnku a zaroven aj inu moznost vyuzitia ako len citacky :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 14:45

displej iPadu je este lepsi ako na iPhone (osobne som nevidel, ale kazdy recenzent to tvrdi) + je to IPS. Podsvietenie je velmi silne. Zo skusenosti s iPhone mozem povedat, ze pri plnom jase je aj citatelnost na priamom slnecnom svetle velmi slusna. Samozrejme, na prehliadanie fotografii na slnku to nie je, tmavsie oblasti sa stracaju ak slniecko moc pecie. Ale ak sa jedna o text na bielom pozadi, tak s tym nie je ziadny problem.

Bezne takto niekde pri vode citam nejaky ten web alebo nemam problem vidiet kontakty v zozname. Takze tohto by som sa az tak v pripade iPadu nebal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 15:36

tak ja iPhone mam, takze priblizne viem ako to bude s iPadom na slnku. Vychadzam len z toho videa co tu bolo na zive. Rozdiel medzi iPadom a e-linkom bol dost podstatny. Ale asi aj tak pojdem do iPadu, predsa len ma sirsie moznosti vyuzitia.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 16:20

Ide o preferencie...ak si ches citat 80% casu z pouzivania. Tak je to jasna volba za e-ink, ale inac by som bol za takisto za iPad. Na druhej strane, ako casto si budes citat na slnku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 04. 2010 08:23

Pokud hodně čtete, tak osobně bych vám doporučil kombinaci e-ink + nějaký mobil s větším displejem (> 2,2"). Cena bude v součtu stejná jako za iPad, ale pokud budete chtít číst pohodlně, tak e-ink vede, a na čtení na zastávkách, v čekárnách a podobně ten mobil v pohodě stačí (pokud máte normální oči). Pokud chcete kompletní multimediální zařízení, tak vám naopak místo iPadu doporučím netbook, stojí polovinu a možnosti využití jsou mnohem univerzálnější. A v posteli si ho položíte na pupek a čtete, to s iPadem nejde...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 04. 2010 10:07

mobil mam iPhone. Takze som na apple system zvyknuty a paci sa mi koncepcia app store etc. Netbook nechcem, pretoze az tak siroke moznosti vyuzitia nepotrebujem, na to mam desktop a laptop. iPad ponuka pre mna vyhody, kt. su podstatnejsie ako to ze netbook ma klavesnicu, full OS atd.

Islo mi skor o to ze taky Kindle DX stoji priblizne tolko ako iPad a malokedy sa stava ze by som cital viac ako 1hodinu nepretrzite, lebo dovtedy stihnem zaspat:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 01:35

Z videa se mi zdá ta odezva nějaká zpomalená...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
09. 05. 2010 20:32

ja pracuji denne s telefonem HTC Desire ... taky Android platforma, a procesor 1GHz Snapdragon, to je blesk, plynuly za vsech okolnosti a to co jsem videl za trhance ve videu mne priznam se opravdu az zarazilo. Nechtel jsem verit tomu ze takovy vykon mysli vazne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
09. 05. 2010 20:33

nerikam ze to nebude pouzitelne, ale za techto okolnosti bude uzvatelsky komfort spis takovy ze budete kazdou chvili uvazovat nad upgradem. ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 01:07

Az na tu vydrz na baterie je to nadhera. A za 2k neni co resit, z tabletu se stala spotrebka

Ale jeste o trochu vic touzim po tomhle: http://www.engadget.com/2010/01/05/marvell-shows-... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 00:39

Tohle chci domu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 00:32

Tak jestli to bude za dva litry tak asi není co řešit ;) furt čekám kdy bude něco normálního na net za zajímavý peníz ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 01:22

Cena jistě zajímavá, ale to video je celkem odrazující.Myslím si, že zůstanu rád u svého telefonu.

Video jsem projížděl v rychlosti a celkem jsem se pobavil, když se mu to skvěle seklo při prohlížení fotek (nedá se přehlédnout, jak si tam chlapec pohrál se střihem).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 16:10

Radsej budem prehliadat net na svojom iPhone 3G a s radostou budem setrit na iPada kludne este cely rok, ako by som si mal kupit takyto cinsky brak.

Nikdy v zivote by som si nekupil 1.lacny multimedialny, alebo pracovny telefon 2.lacny multimedialny prehravac ani "tablet" ako je toto 3.lacny pocitac

Vsetko co je papierovo dobre, ale stoji to 3 a viac krat menej ako od konkurencie nemoze splnovat ergonomicke poziadavky ani omylom. Keby som si toto kupil na druhy den to hodim o stenu, lebo pol sekundove odozvy na dotyk a dalsie niekolkosekundove odozvy na poziadavku by som naozaj nerozdychal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 20:22

Bohužel, v denšní době zdaleka neplatí přímá úměra mezi cenou a kvalitou, často se prodává podprůměrné zařízení za prémiovou cenu. Na světě je bohužel dost hloupých lidí, co se nechají obalamutit marketingem, a nejsou samostatně schopni posoudit kvalitu zařízení na základě reálných parametrů a užitné hodnoty. Pak to dopadá tak, že se vyrábí "prémiový"/"stylový" šmejd tlačený marketingem, poněvadž se na něm vydělává nepoměrně víc, než na zařízení, které je kvalitní a technicky na výši. Ti, co používají vlastní hlavu, pak mají docela problém něco koupit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 04. 2010 10:04

1+

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 04. 2010 11:41

Ja ale netvrdim, ze napr. notebook za 20k musi byt nutne lepsi a kvalitnejsi ako ntb za 15k. Ako ale bude vyzerat napr. notebook za 5000? Pravdepodobne tak ako tento eken. Proste brak ktory nebude splnovat absolutne ziadne kvalitativne a ergonomicke poziadavky. Netvrdim, ze sa neda kupit lacnejsi a kvalitnejsi pristroj ako drahsi premiovy, ale ta hranica moznosti niekde konci a Eken ju daleko prekrocil. Ja sa riadim znamym heslom: Nie som tak bohaty aby som si mohol kupovat lacne veci. A oplati sa to. V minulosti som si kupil nejake lacne prehravace a podobne. Vzdy to bolo k nicomu, takze som si zvykol radsej priplatit. Jasne ze diky marketingu si clovek moze kupit aj drahy smejd, ale ked si kupujem nieco drahsie, tak si to vacsinou aj vyskusam a nieco si o tom zistim takze sa nenecham oplachnut

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 05. 2010 23:05

koupit si ho můžeš, stačí zadat do google "android tablet prodám", stojí 2300

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor