nechápu proč by měla být každá zahraniční služba v češtině? proč by to někdo dělal? pro par zaostalých čechu co si neumi přeložit pár zakladnich slov? kdo neovlada alespon zaklady angličtiny nema právo nic kupovat at jde o ebay aliexpress a dalsi eshopy a burzy. Pro tyhle jsou dve cesty- nauč se trochu angličtinu do faze ze si umis vyhledat a zakoupit zboží a nebo si to zboží kup od schopneho ovšem za přirážku.
Nemyslím si, že by měla být dnes angličtina problém. České školství by mělo produkovat dostatečně zásobené studenty do života už nějakých 15-20 let, aby věděli, co je "Buy" a pod. A starší lidi stejně neumí ani v češtině nakupovat na internetu.
Starší lidi je hlavně problém přesvědčit, že je nákup od Číňana na eBay bezpečnější než od Čecha na Bazošu nebo Aukru.
Přesně tak. Číňanovi záleží na každé hvězdě, ikdyž má desetitisíce prodejů. Věřím jim tam víc, jak čechům. Sice už jsem tam zažil dva podvodníky ze 300 nákupů, to mi ebay zrušil nákup a paypal poslal zpět platbu. To se na bazoši a aukru nestane.
Na Bazoši jsem provedl asi 5 nákupů, z toho jeden skončil u policie, protože jsem ještě v mladistvé nerozvážnosti zaplatil předem za mobil, který mi nepřišel. Je to už asi 6 let a zrovna minulý měsíc mi přišel dopis, že dostal rok natvrdo - podváděl docela ve velkém. Peníze jsem zpět nikdy nedostal.Aukro je v naprosté většině tvořeno vyčůranými překupníky, kteří nakupují na eBay a přihodí si marži, aniž by k tomu nabízeli jakoukoliv přidanou hodnotu - většinou neumí jak vyplnit popis, tak ani produkt vyfotit a poslat jej obratem.Na eBay mám stovky nákupů, většinou drobnosti, ale např. i notebooky (repasované ThinkPady) a podobné a neměl jsem NIKDY ani jeden problém. Jednou jsem ze srandy koupil za 3 stovky tablet, kde jsem tušil, že jde asi o podvod... podvod to byl a do týdne jsem měl peníze zpět v rámci eBay Protection. Stejné zkušenosti mám i s e-shopy typu DealExtreme, kde mi proběhlo několik reklamací způsobem, že jsem se jen zmínil o nefunkčnosti a bez jakéhokoliv prokazování problému mi obratem posílali nové zboží, ještě s jedním kusem navíc jako satisfakci.Angličtina je podle mě v dnešním globalizovaném světě druhým rodným jazykem, opravdu nechápu, jak bez ní vůbec někdo může fungovat. Určitě to jde, ale každý si tím zbytečně komplikuje život.eBay v češtině mi proto přijde jako spíš aprílový vtípek.
Názor byl 1× upraven, naposled 6. 4. 2018 19:39
mínuskáři jsou asi mladí, co se vykašlali učit angličtinu
ani tak nejde o překlad stránek jako o podporu. když vás někdo okrade nebo je problém, je obtížný to vyřešit, trvá to dlouho, výsledek nejistý
Naopak, je to velmi jednoduché a rychlé. Pokud něco koupíte na eBayi, zaplatíte přes PayPal a přijde Vám prázdný balík, reklamujete to přímo u eBaye, cca do týdne máte peníze zpět na účtu a nadále to portál řeší s prodejcem za Vás - osobní zkušenost. Co by se stalo, kdyby prodejce prokázal že on vše odeslal v pořádku a vy jste si vymýšlel, nevím.
Nejlepsi lokalizace je se naucit i neco jineho nez cestinu. To pak mate lokalizovanou skoro kazdou sluzbu ;)
Tak nejak, plynula anglictina je zaklad. Pocita se az dalsi cizi jazyk.
CS mi nevadí, občas tam také něco najdu, ale nic většího. Bojím se nakupovat tímto způsobem, jsem spíš podezíravý typ a mám k tomu své důvody. Mám rád, když vím kde obchod vč. internetového sídlí, když mohu řešit záruku osobní cestou, alespoň na prodejce. V případě obchodu s člověkem, když za ním mohu dojet, podívat se na zboží (už zde se odhalí nepoctivost, podvodník se začne vymlouvat), případně si věrohodně zjistit (je-li daleko), identitu. Nedám moc ani na nějaká hodnocení, ty jsou často hromadným podvodem, zařízeným klikacími farmami. Respektuji ovšem, že $ jsou každého věc, zisk / ztráta také, tedy čistě můj přístup.
_dolfe, _dolfe... Ty jsi tak moc vzdálený od reálného života. Nemůžeš si koupit zboží, které v ČR prakticky není na prodej, nebo s enormní přirážkou za exkluzivitu..a už vůbec si to zboží nemůžeš prohlédnout na růžku u známého zelináře.Koneckonců celý podnikatelský sektor je založený na důvěře, že mi protistrana proplatí fakturu, takový je život.
Chápu předběžnou opatrnost plynoucí ze strachu a neznalosti. Taky jsem tím trpěl. Za 10 let mi však prošlo rukama snad už stovky "zahraničních" balíků, desítky úspěšných reklamací a jen jednotky zklamání. Možná mám talent na výběr prodejce a čuch na kvalitu zboží, jsem technik, možná je to obecná kvalita těch globálních prodejců a služeb. Díky tomu jsou někteří ti čeští "prodejci", ačkoliv u nich vím adresu a můžu tam přijet jim "vynadat" autem, po těch letech u mě u ledu, bez zájmu, strašné jednání a handrkování...Efektivita je klíč.
PayPal češtinu má už minimálně rok, možná déle. Tvrzení, která jsou takto lehce ověřitelná si prosím ověřte, než je zveřejníte.
Názor byl 1× upraven, naposled 6. 4. 2018 11:20
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.