Polovina září patří předním odborníkům na digitální byznys. E15 International E-commerce Summit (www.ecommercesummit.cz) je největší virtuální akce svého druhu v Česku. V průběhu čtyř dnů se představí 50 špiček české i zahraniční e-commerce.
Omlouváme se, video v současné době nelze přehrát.
Mezi speakery nechybí Oliver Dlouhý (Kiwi.com), Jan Bednář (ShipMonk), Tomáš Braverman (Heureka), Simona Kijonková (Zásilkovna), Martin Kasa (Pilulka), Milan Polák (Zoot) nebo Jitka Dvořáková (CZC). Na programu jsou přednášky špiček v oboru a panelové diskuze.
International E-commerce Summit se koná od 13. do 16. září. Vstupenky lze koupit online a kromě pasivního sledování umožňují pokládat dotazy, diskutovat se speakery a propojovat se s dalšími účastníky. Nebude chybět ani závěrečná „kamenná“ networking party, kde se budou moci všichni přednášející a diváci naživo potkat. Po akci se otevře přístup k více než 50 videím, rozhovorům, přednáškám a podcastům.

Vedle témat, která vznikají přímo vlivem živelného vývoje e-commerce během posledních měsíců (chování zákazníků či nezbytnost digitální transformace byznysu), přitáhnou pozornost prezentace a workshopy věnující se přesněji zacíleným tématům: marketplaces, omnichannel, logistika, ecomm trendy, finance, investice, fúze a ecomm nástroje. Akce bude pokračovat velkým diskusním panelem leaderů české ecommerce.
Agenda
- 13. září: Czech day (přednášky v češtině)
- 14. září: Czech day (přednášky v češtině)
- 15. září: International Premium day (angličtina, nebo čeština s anglickými titulky)
- 16. září: Live networking party v pražském Vinografu
Program se průběžně aktualizuje, současný stav najdete níže, aktuální verze je na webu.
Akci pořádá společnost Czech News Center, která vydává také Živě.cz.
Czech days (13. – 14. září)
(přednášky v češtině)
Marketplaces
- Tomáš Braverman, Heureka Group, CEO - Trh marketplace ve střední Evropě a ve světě.
- Miroslava Biresova, Kaufland, International Sales Manager for CZ and SK - Jak fungují online tržiště a jak mohou podpořit prodej ve vaší multikanálové marketingové strategii?
- Jakub Kováč, Mall Group, International Sales Manager for CZ and SK - Tržiště jako cesta do zahraničí.
- David Cikánek, Expando, Official Amazon SPN Partner & Expert - 5 věcí, které dělají úspěšní marketplace prodejci
Omnichanel
- Michal Mašika, Notino, Head of sales & analytics - Překlenutí bariéry online nákupů u produktů spojených se zážitkem.
- Matěj Kapošváry, Shopsys, COO - Připravenost českých prodejců na omnichannel.
- Daniel Horák, Dr.Max, CEO - „Je e-Commerce po covidu – stejná jako před ním?“
- Hana Součková, SAP, CEO
Ups & downs
- Jan Horešovský, Vinograf, co-founder - Gastro ups & downs v době covidu.
- Václav Vítek, Amazing Places, CMO - Influencer marketing.
- Jan Foret, Wolt, General manager - Od rozvážky jídla k obchodnímu domu v kapse.
Logistika
- Daniel Mareš, WE DO, CEO - Příjemce zásilky na prvním místě aneb vliv zákazníků e-commerce na balíkovou logistiku.
- Filip Fingl, Dáme Jídlo, Regional Director | International Markets - Europe - Quick commerce.
- Jan Bednář, ShipMonk, CEO - Automatizace skladových systémů.
- Tejnický Bohumil, VertiFlex, managing partner - Využití umělé inteligence ve skladové automatizaci.
E-comm trends
- František Štrupl, Google, Retail Industry Head - Budoucnost umělé inteligence v e-commerce.
- Radek Hudák, Shoptet, CMO - Tři příležitosti, které do e-commerce přinesl Covid.
- Magdalena Divišová, Online People, Partner - Lidé v ecommerce před 5 lety a za 5 let.
- Jiří Pecina, MeddiHub, CEO - Digitální aplikace pro oblast telemedicíny.
Finance, investice, fúze
- Jan Laštůvka, Lemonero, CEO - moderátor
- Jiří Hlavenka, Serial investor and enterpreneur - Příběh úspěšného investora.
- Vít Endler, Fingood, spolumajitel a ředitel - Crowdfunding jako investiční nástroj a crowdfunding jako způsob firemního financování.
- Milan Polák, Zoot, CEO - Fúze s Bibloo, Urban Store a Different. Jak spojit 4 eshopy v jednu firmu s obratem 1,6 mld.
- Citi Bank - TBA
E-comm tools
- Roman Dobiáš, Affiliate síť Dognet, Country Manager - Jak pracovat s affiliate kampaněmi a dostat z nich maximum.
- Petr Heller, Retailys, CEO - Omnichannel aneb jak spravovat 10 e-shopů v celé Evropě.
- Petra Stupková, Legitas, Founder - Nejdražší právní přešlapy v e-commerce.
- Petr Janošík, Smartlook, founder - Jak zlepšit digitální zážitek zákazníků e-commerce pomocí kvantitativních a kvalitativních dat.
International Premium Day (15. září)
Leaders panel
(česky s anglickými titulky)
- Tomáš Braverman, Heureka Group
- Simona Kijonková, Zasilkovna.cz
- Martin Kasa, Pilulka
- Jitka Dvořáková, CZC
- Petr Pavlík, Rohlik.cz
- Milan Polák, Zoot
- Samuel Huba, Shoptet CEO
Investors panel: Role kapitálových investic v e-commerce
(česky a anglickými titulky)
Do čeho investovali v posledním roce? Poroste atraktivita ecommerce a Eshopů? Jak přemýšlejí o strategii do koho investovat? Exitové strategie investorů. Srovnání EU s CZ - jak si na tom stojí česká ecommerce, investice do zahraničních eshopů a zahraniční investice do českých eshopů.
Co se změnilo s COVID - vnímání investičního rizika a příležitosti v ecommerce. Vliv lídrů, zakladatelů na valuaci společnosti/investici. Celkově klíčové atributy, které vstupují do hry při valuaci e-commerce hráče.
Special guests
(česky s anglickými titulky)
- Oliver Dlouhý, KIWI, CEO - Jak Kiwi prošlo pandemií.
- Pavel Doležal, Keboola, CEO - "Proč u dat rozhoduje rychlost a jaké mohou být pasti, když chcete využívat data? Analýzy, které by si měl udělat, každý e-shop"
- Václav Staněk, Vasky , CEO - Růst brandu Vasky - jak růst trojnásobně. Fashion v e-commerce. Tradice vs. fyzický produkt v e-commerce.
- Jan Jelínek, Alensa, Marketing director - Expanze: Jak díky automatizaci do roka expandovat na 32 trhů a prodávat lépe než lokální hráči.
- Samuel Huba, Shoptet CEO – CEE jako jeden region pro působení českých e-shopů
International day
(pouze anglicky)
- Scott Cunningham, eCommerce Marketing Agency | Certified Shopify Experts, CEO - The most common tricks of e-shops, how to get the most revenue from black Friday ?
- Bénédict von Mérey, EcoCart, Director Of Business Development - "Two thirds of online shoppers will check if a brand is sustainable before they proceed to checkout. Learn about ways to get your brand from 0 to 1 in your sustainability journey - and what it takes to get from 1 to 10!"
- Dr. Renata Thiébaut, Innovator 25 Asia-Pacific Award Winner, E-commerce & Innovation Executive - "Future developments of social-commerce live streaming: lessons from China. A strategic approach to marketplace for cross-border e-commerce"
- Martin Johnston, Crafted Society, Founder - How ecommerce is changing the customer experience and sales in the luxury segment.
- Kamila Arca, Recruiting Specialist, EMEA - Google - People at the heart of high performance culture
- Petr Heller, Retailys, CEO - The role of Saas in the comprehensive omnichannel expansion into Europe.
- Emma Schermer Tamir, Marketing by Emma, Owner and Marketing Expert – Differentiate to Dominate: How to Stand Out and Create Conversion-Spiking E-commerce Copy.
- Citibank