Neměl si reagovat, protože si pořádně ani nečetl co jsem napsal. Já totiž všechno včetně poštovného zaplatil předem převodem z účtu, nechávám stranou, že systém vygeneroval špatný-nepoužitelný variabilní symbol, protože to na můj dotaz e-mailem bylo velmi promptně opraveno. Ale prostě všechno jsem zaplatil, na knihu poměrně dlouho čekal, nenapadlo mě, že to bude trvat několik týdnů (myslím, že tři). Když kniha odcestovala z pošty zpět, tak jsem reklamoval knihu nebo vrácení peněz (celkem 3x v průběhu toho roka), jednou dokonce byla příslíbena náprava, ale nestalo se nic.
Tudíž, se obávám, že chybu učinil prodejce, nebo myslíš, že ne? Mimochodem když se kniha vrátila, tak mě nikdo nekontaktoval proč jsem si ji nevyzvedl, že mi ji pošlou znovu a že budu muset platit poštovné, prostě ticho po pěšině.
V současné chvíli musím konstatovat, aby konec byl optimistický, že pan David Petrla začal věc řešit, a i po tak dlouhé době to vyřeší. Soudě podle mailu, který mi poslal. Takové lidi si držte, je jich málo.