E-komerční firmy začínají jít po větších zákaznících

Diskuze čtenářů k článku

Tomáš Kohl  |  18. 06. 2001 14:12  | 

Jistě, firemní zákazníci jsou "zajímavější," protože se s nimi dají uzavírat dlouhodobější kontrakty, obchodník má větší šanci vychovat si platící komunitu zákazníků, než je tomu v případě B2C. Na druhou stranu se domnívám, že klasické webové obchody se vším možným nakonec přežijí, tady jde jen o to, aby se e-taileři naučili podnikat, tj. neprodávat pod nákupní cenou (Buy.com), vymezit svůj sortiment na zajímavé niche, které může přilákat pravidelné zákazníky atd. Pravda je, že éra nadšeneckých podniků typu "investore dej peníze a my budeme nabízet náš produkt zadarmo a žít z reklamy" je již v nenávratnu. Nastal čas solidních obchodních modelů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor
Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest 20 procesorů

Srovnání 15 True Wireless sluchátek

Vyplatí se tisknout fotografie doma?

Vybíráme nejlepší základní desky