Vážený pane Cimmer,
naše studie se primárně zaměřovala na velké obchody, tedy obchody s obratem přes jeden milión Kč. Snažili jsme se zároveň oslovit obchody z různých segmentů, abychom se ujistili, že neopomineme žádný významný segment, který by mohl naše výsledné číslo zkreslit. Pokud si již respondent dal tu práci, vyplnit dotazník, byl samozřejmě do průzkumu zařazen, bez ohledu na jeho aktuální velikost. Principem tedy bylo neopomenout velký obchod, a tedy raději zařadit několik menších, než nezařadit jeden velký.
Vážím si obchodů, jako je spotrebak, a myslím si, že jsou velmi dobře technicky provedeny a že jejich význam poroste. A vzhledem k tomu, že Internet roste opravdu rychle, tak -pokud je aspoň trochu pravda, co jsme předpověděli - spotrebak rádi zařadíme již do našeho příštího průzkumu, který bychom chtěli uskutečnit v červnu.