E-komerce v cestovním ruchu hlásí obrovský nárůst

Diskuze čtenářů k článku

Michal Tomek  |  20. 04. 2001 19:03

Vážený pane Hlavenko,

viděl jste vůbec stránky cestovní kanceláře FISCHER?
Když jsem se před měsícem rozhodl, že poletím na dovolenou do Řecka, samozřejmě jsem si jej chtěl pořídit na Internetu. První adresa která mě napadla, byla www.fischer.cz , jak nemilé ale bylo zjištění, že ty stránky až na relativně dobře zvládnutou grafiku nenabízejí potencionálnímu zákazníkovi téměř nic. Získáte zde informace o teplotách v letoviscích, o last momentech, můžete si objednat papírový (!!!) katalog (pro internet - surfaře nepochopitelné). Mimo jiné můžete zadat vyhledávací kritéria a vyhledat si dovolenou v on-line katalogu na léto 2000. Když opomeneme, že vyhledávání není šťastně řešeno a je trochu nepohodlné, dostaneme vytouženou nabídku zájezdů - po kliknutí na vybraný hotel si přečteme, jak krásně se budeme mít a co tam všechno budeme dělat. Dokonce si můžeme prohlédnout volné kapacity hotelu, ALE když se rozhodnete, že zájezd chcete objednat, můžete myší hledat odkazy po obrazovce jak chcete, ale stejně žádný nenajdete. Tak jaképak vychválování o E-businessu. On-line objednání zájezdů na stránkách Fischera prostě neexistuje - není tam ani primitivní forma e-kšeftu, tj. objednávání emailem. Jako kontaktní informace je tam email, telefon a adresa na centrálu. Jenže internetový uživatel nemá Internet proto, aby používal služeb České pošty, Českého Telecomu, nebo dokonce vlastních nohou. Nakonec jsem si pohodlně objednal zájezd u nejmenované CK, která sídlí v přízemí jednoho paneláku v Bohnicích, pochopitelně přes Internet.
I přesto, že si pana Václava Fischera jako člověka velmi vážím, jako podnikatel v době, kdy se všemu modernímu říká I nebo E, zaspal.
S pozdravem
Michal Tomek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  20. 04. 2001 19:03

Určitě máte pravdu v tom, že se tam dá ještě moc a moc zlepšit - ale mezi českými CK je to pořád ta nejlepší. Minimálně lastminute mají udělaný dobře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor