DVD Decrypter: základní program pro kopírování a zpracování DVD filmu

Diskuze čtenářů k článku

janek  |  20. 12. 2004 21:26

jak dvd titulky do do souboru VOB.jak je vyjmout na to už jsem přišel.dekuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bohouš  |  14. 11. 2004 09:18

nemám s tímto programem až tak dobré zkušenosti, na hard film stáhne, ale nero ho pak neumí vypálit pokud chci zálohovat později, teď jsem si stáhnul DVD Decrypter, zdá se, že je o dost spolehlivější pro laika, na ty se dost často zzapomíná, každý přece začínal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TOMAS KUBINSKY  |  04. 03. 2004 14:35

Mohol by ste mi poradit ako dostat titulky do DVD z avi filmov, zatial som na to vhodny program nenasiel

 

                                            dakujem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frenkey  |  06. 02. 2004 10:34

RAW:

RAW je zvukova stopa, ktora ma presnu svoju charakteristiku. (48 - 96 kHz).Da sa vyuzit na dalsie spracovanie zvuku, alebo ako zvukova stopa.Ja som jej uplatnenie nasiel v programe na DVD Authoring.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  16. 01. 2004 20:14

Klucííí, poradte mi prosím někdo. K čemu slouží v "nastavení" v záložce "output files" položka "logical remapping of enabled streams".
Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ales  |  14. 04. 2003 16:37

Staci mi tedy ke zkopirovani DVD9 na 4,7 pouze DVD Decrypter a Shrink ke snizeni kvality a to je vse?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  14. 04. 2003 17:45

Pokud chcete pouze stáhnout DVD9 na DVD5, stačí jen DVD Shrink; Decrypter se hodí těm, kteří chtějí např. vytvářet z DVD Divx.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ales  |  15. 04. 2003 08:34

Diky Pavle, nicmene, DVD Shrink umi DVDcko ocesat co se tyka bonusu, zvuku atd?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  15. 04. 2003 08:40

Asi jste pozorně nečetl článek  DVD Shrink umí odstranit nepotřebné zvukové stopy i bonusy, na DVD může zůstat pouze film bez okras, menu apod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman Stefek  |  17. 12. 2003 22:31

 Prijde Vam to asi docela jako vtip,ale nekolikrat jsem zkousel zmensit film ve DVD Shinku (jak z HDD,tak z mechaniky + jak zdekodovany,tak nikoliv) a proste mi to nejde.Tedy: VOB jsou v pohode-dle mych pozadavku,ale film nejde prehrat jako celek...Cili neco s ifo.Vse delam dle navodu.Ve DVD2One mi to taky dopadne podobne...Mohl by mi nekdo poradit?  Diky moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Awe  |  14. 04. 2003 16:16

Naucte se _KONECNE_ ze jediny spravny cesky vyraz je SIFROVANI.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iki  |  14. 04. 2003 11:48

Čo ma ale riadne štve, že už riadne dlho nedávajú na vytlačenie celý článok. Je také nemožné spojiť článok a dať to na tlač celé ? Však to je dosť nelogické, aby bol rozdelený. Ponáhľam sa a nemám to čas momentálne čítať. Kliknem na ikonu tlačiarne a chcem to vytlačiť a prečítať si neskôr počas cesty z práce domov. Ale ouha, tam je článok rozsekaný a musím to tlačiť na niekoľko krát. No a samostaná kapitola sú obrázky. V texte nečitateľné okienka, takže treba každý samostatne otvárať a tlačiť. Čo takto dať všetky obrázky v plnej veľkosti na jednu stránku ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  14. 04. 2003 12:10

V textové verzi je článek vidět celý, nerozdělený, právě kvůli tisku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  14. 04. 2003 15:08

No... tak to právě neni!!! Je to rozdělený na kapitoly a každá se musí tisknout zvlášť.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  14. 04. 2003 17:47

A určitě jste zkoušel tento odkaz?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  14. 04. 2003 19:43

Omlouvám se, neuvědomil jsem si že píšete "v textové verzi"!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepe  |  09. 07. 2003 09:22

To sice mate pravdu, ze tento odkaz funguje, ale kde ho najdu normalne na tech strankach ? Je tam jenom tisknout (po castech) a nebo poslat emailem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Signal Total  |  19. 05. 2004 10:21

Jdi na záložku Text (vlevo nahoře) a jednu po druhé prolistuj všech 812 stránek- to by bylo, aby to tam někde nebylo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
front  |  14. 04. 2003 11:05

Pokud vob nemuze byt vetsi nez 1GB, k cemu je tedy v nastaveni
dvd decrypteru volba velikosti vobu? Sam jsem to zkousel, nastavil
jsem velikost vobu 6GB, aby se mi cely film vesel do jednoho
a fungolvalo to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marcus  |  14. 04. 2003 11:41

Mno vyznam udelat treba cely main video (ne vob, ale m2v) jako jeden soubor (1GB) to ma v momente, kdy takto ziskany material strkas do dvd-masteringovyho software kdyz kompilujes "nove" DVD. Apropos: pro ucel zazalohovani vlastniho DVD IMHO nejlepsi metoda (RIP-ev. rekomprese video streamu-titulky-dvd mastering-kompilace *.VOB & *.IFO & etc-vypal Gear/Nero/ja nevim co)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marcus  |  14. 04. 2003 11:43

Oops... ono to odfiltrovalo znak vetsi .. v zavorce melo byt (vetsi nez 1GB)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  14. 04. 2003 10:41

Ja teda davam prednost SmartRipperu - ovladani Decrypteru mi neprijde moc idealni. Je to sice zkopirovany CloneCD, ale na rozdil od 3 ikonek v Clone je tady v malickem okynku az moc informaci, chtelo by to minimalne zvetsit okno :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  14. 04. 2003 08:26

Konečně se někde objevil pořádný popis programu, spoustě věcem jsem doteťka vůbec nerozumněl. Hlavně ten slovníček je dobrej. Dotaz na redakci: nechcete napsat článek o struktuře DVD filmu? Moc by se mi to hodilo a myslím že i ostatním čtenářům. Dík

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  14. 04. 2003 10:15

Možná někdy v budoucnu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nepodstatne  |  15. 04. 2003 00:41

Bez urážky myslím níže uvedený text vážně, protože bych se na Žive rád dozvěděl jak to je a ne si v lepším případě četl citáty autorského zákona od někoho, kdo sice je možná právník, ale asi umí jen citovat či se zabývá příklady, které jsou při pozorném čtení zákona a mírném intelektu zřejmé. (jak jsem četl již dříve na živě).

Takže mohl byste prosím:

1/ si osobně a POZORNĚ přečíst aktuální autorský zákon ČR a zamyslet se nad jeho formulacemi
2/ sehnat někoho (ne sebe nebo kolegy) kdo z pozice právníka (titulovaného a zároveň schopného), žel, již jsem se setkal s právníky, kteří sice byli JUDr, ale nebyli ani schopni porozumět významu psaného textu - prostě měli v hlavě znění zákonů, ale uměli je jen papouškovat - nikoliv jim dobře rozumět. K tomu je ještě třeba umět DOBŘE česky a disponovat intelektem pro chápání právních textů. A taky potom schopnost snést se z Olympu dolů ke smrtelníkům a vysvětlit jim to na praktických příkladech, aby pochopili.

Počítám se mezi ony smrtelníky, kteří potřebují slyšet a pochopit. Ale pozor, sice nejsem slepice a neumím snášet vejce, ale jak vejce vypadá poznám, takže když mi někdo strčí pinpogový míček a bude tvrdit, že je to vejce, které právě snesl, protože je slepice, tak mu prostě věřit nebudu... Doufám, že tyto moje příměry nebudete brát osobně, protože se vůbec netýkají Vaší osoby, ale spíše kvality odborných odpovědí laikům obecně. A doufám, že Vám budou spíše podnětem pro důkladný článek o právech a omezeních plynoucích z autorského zákona, který silně souvisí s tématy zpracování šifrovaných filmů DVD než k čemukoliv jinému.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor