drobnuostka
26. 11. 2007 • 17:09

kua...CO to vlastne testovali...?Counter Strikes - Sauce O * O O Vavle

Bedas
26. 11. 2007 • 22:42

jo chlapíku...to by mě taky zajímalo ...ony skoro všechny hry jsou tam tak divně napsaný:-/

djelinek
26. 11. 2007 • 16:04

Asi před 3 roky jsem to 3D ve hrách intenzivně zkoušel s polarizačními brýlemi (přepínanání dle frekvence) a dohrál jsem takto Vietcong a SplinterCell. Samozřejmě jsem vyzkoušel více titulů, cca 15. Už jsem znal z hlavy všechny klávesové zkratky pro konfiguraci 3D zobrazení v NVidia driverech. Největší problém (nepočítaje nepřjemné stavy po 3 hodinách souvislého hraní), ale pro mě byl naštelovat nastavení 3D zobrazení, abych někde neměl "duchy" (posunutý obraz). Když jsem si to dobře vyladil pro nejbližší objekty, tak jsem měl "duchy" vzadu a obráceně. Nevím jestli mám příliš "chytrý" mozek, který nejde jenom jednoduše obalamutit, nebo to je v něčem jiném (se zaostřením oči do jiné hloubky nemám problém - streoskopy apod.). Bohužel jsem neměl nikoho známého na "úrovni" s kým bych to konzultoval.Dle obrázku to vypadá, že se filtrují sudé a liché řádky, takže do oka asi půjde obraz s polovičním počtem řádek, ale takto podle mne alespoň 3D drivery od NVidie neuměly pracovat. Pochopil někdo do detailu jak to funguje?

djelinek
26. 11. 2007 • 16:16

Tak jsem si stáhnul manuál a v nastavení driveru je opravdu nyní položka:
Stereo Type - "Horizontal Interleaved (VREX)".Z toho také plyne, že hra musí být puštěna v "plném" rozlišení displeje, což může být u Wide verze problém, protože ne všechny hry nabídnou rozlišení 1600x1050. Novější jo, ale ty zase mohou mít problémy s výkonem na starší generaci karet a starší hry, které by mohly jet rychle, zase nebudou umět toto rozlišení.Ale pokud se to u nás začne prodávat a budou už drivery pro GeForce 8 tak jdu do toho.

Tomáš Holčík
26. 11. 2007 • 9:21videoeditor

3D displejů jsem na výstavách už viděl opravdu hodně, jedině tyto od Zalmanu ale ukazovaly opravdu příjemný 3D obraz v běžně známých hrách (ukazovali mi WoW a bylo to fakt hezký). Vše ostatní jsou experimenty pro reklamní účely, nebo vyžadují 120Hz monitory (přepínací brýle). Prostorové video je blbost, když pro to není obsah ani nástroje na vytváření, hry jsou užitečnější.

Roman Nepšinský (Mem_)
26. 11. 2007 • 10:33

A jak se v praxi projevil ten malý vertikální pozorovací úhel? Přiznám se, že 10-12 stupňů zní celkem děsivě, když si představím svůj monitor doma, kde někdy sedím vzpřímeně, někdy se válím atd.

Tomáš Holčík
26. 11. 2007 • 14:37videoeditor

Popravdě mi to ani nepřišlo nějak hrozivé. Ten pozorovací úhel se asi týká plného 3D zážitku. Bez brýlí je to běžný monitor s běžnými pozorovacími úhly, když si nasadíte polarizační skla, tak si zkrátka musíte sednout před monitor, to se ale týká téměř všech 3D monitorů. Obecně u 3D monitorů platí, že malý pohyb hlavou znamená větší pohyb v 3D obrazu. takže musíte sedět zkrátka opatrněji, ale díky tomu, že je to kompatibilní s běžnými hrami ve vysokém rozlišení, tak si to hned zamilujete. Opravdu to za ty peníze není vůbec špatné.

Roman Nepšinský (Mem_)
26. 11. 2007 • 15:05

Díky za informaci, ta cena je skutečně velmi dobrá, pokud nebudou problémy s dostupností, mohlo by to nastartovat menší revoluci :)

Určitě si přečtěte

Články odjinud