Se podivejte jak je číňák úspěšnej třeba na rusi!https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto...f6b220ee8/Jak si ho tam užívaj! Nádherný vozy!
z textu:vysvětluje Šarapin a pokračuje: "Musíme si uvědomit, že v Číně se prodávají za pakatel a v naší zemi (Rusku) jsou drahá jen kvůli vysokému clu a recyklačním poplatkům." Podle Šarapina by se tak neměly na čínské taxíky klást stejné požadavky jako na "známá a mnohem kvalitnější auta vyrobená v Ruské federaci, jako třeba Hyundai, Kia nebo Volkswagen".
Stále čítam o čínskych autách prečo som ešte žiadne nevidel na ceste? Lebo do auta made in china si sadne len samovrah
Nepotkal jste někde na cestě třeba Volvo? Nebo MG? Já je potkávám prakticky denně. Nevím jakými cestami teda jezdíte Vy 😉.
Švedske Volvo to kupili ryžožrúti? wtf?Idem pozriet kolko MG uvidim na ceste predpokladám, že ani jedno.
Jak som predpokladal včera som pozeral asi 20 min a MG som nevidel ani jedno. Najviac bolo Škoda, potom dake korejske a nemecke francúzke... Ale Činske som nevidel ani jedno, ludia nie sú samovrahovia. naštastie
V naší kraťoučké ulici zrovna parkují 2 kusy MG.Samovrazi?https://www.denik.cz/automagazin/ci...-2021.htmlhttps://www.idnes.cz/auto/zpravodaj...tomoto_fdvV Japonsku autem roku 2023 je čínské BYD Atto 3.A proč nejsou čínská vozidla rozšířená v Česku? Jsme moc malý trh a pro vstup na trh se musí zajistit rozsáhlý servis stanic, vyškolení techniků, dostupnost náhradních dílů, ....
Je občas vidět auto MG, takový nenápadný design.Co se týče jejich elektroaut, tak to jsou značky NIO a BYD těch u nás jezdí málo.
Čína se hroutí do sebe, dvacetiprocentní nezaměstnanost mezi mladými, nákladová nekonkurenceschopnost v porovnání třeba s Indií, čím dál větší odklon západních firem v důsledku vykrádání patentů a politiky "co překročí hranice Číny, s tím si může Čína dělat, co chce". Ještě pár let a Čína bude řešit zásadně větší průšvihy, než jen nějaká cla na elektromobily.
Tyto fráze slyším od půlky 90. let. A zatím exponenciálně Číně roste národní důchod, my jsme prožili 2 finanční/hospodářské krize.GNI Chinahttps://data.worldbank.org/indicator/NY.G...cations=CNA když se odklikne Czechia:https://data.worldbank.org/indicator/NY.G...ions=CN-CZPřípadně přidat United Stateshttps://data.worldbank.org/indicator/NY.G...s=CN-CZ-US
Názor byl 2× upraven, naposled 14. 11. 2024 18:48
EU a USA ztratili technologický náskok, který jim pomáhal prosazovat se ve světě.Teď hraje prim Čína.A my budeme chudnout.
Mohu potvrdit. Pracuji v průmyslu.
Mohu potvrdit že vy dva chudnout opravdu budete
technologický náskok? autami z wishu? hahaha
Najdi si recenzi auta NIO....
Čína umí především dobře lhát. A na tebe to platí...to ale neznamená, že tomu věří všichni. Aut budou mít hezký tvary, plno displejů klidně i dvě řadičky a i dva volanty, protože je to víc, jak jeden, ale že by jsme si do číny chodili pro radu? To asi nee.Jedna věc ale je v číně lepší...mají náskok v baterkách. Surovinách, výrobě i vývoji.
Jak může čínská automobilka vyrábět auta tak levně -Japonci zjišťovali:https://www.chip.cz/inzenyri-rozeb...-tak-levnea nejen elektrovozítka, ale i rychlovlaky opisují Japonci, z EU německý Siemens, uskupení Bombardier a další, což nás nemusí desítku let zajímat. 😉
Názor byl 1× upraven, naposled 7. 11. 2024 12:01
Tak jasně, čína čórne si co je potřeba, to se v článku přejde že to je OK, přitom to zabírá taky nějaký čas a peníze, lidí co bude dělat za hubičku má neomezeně, ještě si je pohlídá kreditem a šmírováním.S ekologií to taky našmukuje, aby to nějak pěkně vypadalo.Upřímě, za mě bych klidně jezdil nějakým západním autem z 80.let ....
Názor byl 2× upraven, naposled 7. 11. 2024 09:44
Tak hlavně, aby jsme od nich čórli tu produktivitu.Podívej se, jak Xiaomi vyrábí telefony, zcela bez montootroků.
Xiaomi telefony mám rád, ale Xiaomi je zároveň také největší z outsourcerů. Skoro žádné telefony sami nevyrábí a že jejich dodavatelé nemají montotroky, na to bych si fakt nevsadil. Spousta výroby dnes dokonce není ani v číně ale ve Vietnamu a dalších jihoasijských zemích.Jinak co se výkonu evropské ekonomiky týče, ten bude jen klesat, pokud se zvýší daně, zpřísní legislativa a zavede hromada poplatků, tak ani nic jiného čekat nelze. Už jen splnit veškeré bezpečnostní předpisy, ISO atd., zaplatit ekologické poplatky, drahé energie, zavřené doly a nové neotevřené z "ekologických" a právních důvodů, to vše výkon účinně brzdí.Jediné, co nás může částečně zachránit, je celková změna politiky a uvolnění řemenů. Něco smysl samozřejmě dává, ale většina je naprosto zbytečná byrokracie.
No, asi tak...https://www.idnes.cz/ekonomika/doma...nomika_ven
Jsem proti všem. Jde o produktivitu. To, že VW bude zavírat továrny neznamená krach VW, jak tvrdí všichni.Ale může to znamenat i zvýšení výroby, pokud zbývající továrny budou zmodernizovány.
zvyseni vyroby neni problem pokud je poptavka :o)
VW táhne nákladově obří aparát včetně expertů ve vývoji. To s jejich cenovou politikou přímo souvisí, nyní stojí jejich auta jako BMW před 15 lety (v přepočtu na kupní sílu obyvatelstva EU). To jest už dávno to není "Volks", ale jen "wagen".A protože wagen je obecně širší pojem a je jich všude dost, tak je to za tu cenu nekonkurenceschopné....Ano částečně díky EU legislativě, ale ta to prodražuje všem automobilkám.Jinak k článku. Elektrický tatík je samozřejmě číno-idealista, protože zcela ignoruje tamní politicko-geografické faktory a dělá z nich sluníčka. Už nenapíše, jak se u nich (obecně v Asii) na případné reklamace z hluboka...., atp. Navíc nevím co chce evropský výrobce aut od čínského "kopírovat", když všechny podstatné komponenty rovnou u toho číňaa objedná, nebo rovnou celé celky doveze a smotuje v EU (že Stellantis...)...Bacha na lídry evropských automobilek, jsou to vykutálenci a kujóni, kteří chtějí vlády v EU řádně podojit a ještě u toho ze spotřebitele udělat blb.ce.....
Byl by z vás dobrý eurokomisař
Vem si, že VW staví ve Španělsku továrnu na 3 000 000 aut,moderní továrny mají 2x větší kadenci než staré linky u VW.Takže se vyšší produkce nabízí.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.