Doplňky pro Chrome: Pomalu jich přibývá

Diskuze čtenářů k článku

28. 11. 2009 11:41

Schvalne jakou ikonu ma chromeos

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2009 18:27

áhoj, prosim vas, jak zmenim u toho whois tu domenu na ceskou ?? dikys

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2009 11:00

Já používam Chrome Plus, nahral jsem si tam asi 6 doplnku, a nezaznamenal jsem pokles rychlosti prohlizece ani jeho startu ci velikost pameti .. ale to se uvidi casem ..

Jinak neexistuje neco jako permanentni zoom stranky jako v Opere ?? ze mam nastavení zobrazeni 90% velikosti stranky (velikost pisma v chrome) permanentne, nebavime pokazde a na kazde strance delat Ctrl + -

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2009 11:07

Jak ten Plus funguje ? To je nějaký sandbox na doplňky ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2009 11:30

Pokud vím,tak Chrome Plus je prohlížeč (samostatná větev) napsaná na základě Google Chrome,je tam něco přidáno už v základu co klasický Chrome nemá a samozřejmě je to plně kompatibilní (stejné jádro),takže lze používat i doplňky pro Chrome,ale rozšíření pro gesta myší je asi zbytečné.to má Chrome Plus v sobě.Tady je odkaz na domovskou stránku http://www.chromeplus.org/default.html...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2009 11:36

Taky o tom byl nedávno článek na Živě, jen jsem se ptal na zkušennosti s tím...

http://www.zive.cz/clanky/chromeplus-kdyz-je... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 11. 2009 15:21

Přesněji vychází z Chromia.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2009 15:45

Bez problemu, i IE tab je super, s poslední verzi i přes 6 pluginu se mi spousti ani ne jednu sekundu ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2009 07:45

Doporučuji ještě doplněk "Get Flash",který umožní z libovolné stránky stáhnout flash animace nebo videa a potom také "Fit to width",který vám sice přidá permanentně "status bar",který Chrome vůbec nemá,ale pro hůře vidící nebo ty co koukají dlouho do noci na monitor je to fakt k nezaplacení,od doby co Chrome zvětšuje celou stránku (od verze 2),už nezalamuje text na šířku a tak je velké přiblížení prostě problém kdy člověk zase musí posouvat zleva doprava,tímhle doplňkem si stránku prostě přeformátuji na šířku svého monitoru.Takže ještě něco co nahradí "linkification" z FF a můžu FF definitivně odinstalovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2009 08:26

Get Flash - Z libovolné ne. jen tam, kde to mají povoleno.....Právě jsem to testoval na webech, kde nepomůže ani Real Player Downloader, Moyea FLV Downloader, Download Helper, Orbit Downloader, .... maximálně se stáhne 52 kB swf

Mimochodem, většina z těch zázračných doplňků umí Opera i IE8

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2009 08:42

toto sem nepatří, takže změna

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2009 08:50

Pro většinu uživatelů,pokud tam není tlačítko stáhnout,tak to prostě stáhnout nejde.Předpokládám,že kde se nechytá Download Helper pro FF,tam tohle bude asi taky dost k ničemu.Vím,že tohle lze doplnit i do IE,ale IE je mi krajně nesympatické a pokud ho zákazník nepožaduje,automaticky ho nahrazuji něčím jiným (obvykle právě Chrome).Opera se bohužel nesetkává s pozitivním ohlasem,obvykle se jí vytýká absence tzv. "lišty záložek" a potom nemožnost přerovnávat si záložky stylem "drag and drop"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2009 08:52

Ty 2 vlastnosti Opeře nechybí. Sám je používám denně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2009 09:36

Teď se projevím jako BFU,ale abych řekl pravdu,nikdy jsem operu nepoužíval moc dlouho,takže vím,že v základu tam ta lišta záložek není a nějak nevím kde se zapíná

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2009 09:42

vedle tlačítka domů nebo kdekoli tam kde není ikona klikněte pravým tlačítkem, dejte přizpůsobit - přizbůsobení vzhledu, a ted bez klikání kamkoli na ok (jakoby v editačním módu) můžete natahat odkazy do toho panelu pomocí držením a tažením levé myši (drag drop).....např bing.com (ten odkaz) si tam přetáhnete. Možná to jde ještě jinak, jednodušeji,,,ale Já to dělám takto

a až bude celý první řádek plný, tak si to můžete bud zalomit do více řádků, nebo jako zobrazit menu extenderu.... tato volba také ve stejné nabídce - přizpůsobení vzhledu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 11. 2009 09:51

Shift + F12, Toolbars, Personal Bar a už stačí přetahovat například bookmarky nebo taby!

Nebo se podobně dá využít i panel při levém okraji (F4). Nebo si to v editačním módu natahat kam je libo jak bylo zmiňováno...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2009 10:02

Nevíte, zda li jdou odkazy poté ručně jak přejmenovat ? (např...u Zive.cz .... tam mám celý titulek takže to zabírá více místa ""O počítačích, IT a internetu - Živě.cz"" ) jak to přejmenovat ?

.... aha, koukám, že to celý život dávám do hlavní lišty a ne na osobní lištu, která je ktomu určená

A to je právě na Opeře krásné. I po letech se člověk stále učí ... Má to výhodu že v Opeře se dá skoro všechno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2009 10:29

Tak jsem se něco opět přiučil.člověk nemůže asi znát každý program dokonale,ale jedna věc mi stále nejde.U FF nebo Chromu (tam je to pod menu ostatní záložky),prostě kliknu.vyberu položku záložky,vyroluje se mi okno kde mám všechny záložky,tam prostě tu záložku chytnu a přetáhnu si ji do jiné složky nebo na jinou pozici.V Opeře sice kliknu na nabídku záložky,taktéž se mi objeví okno se záložkami,ale jejich přetahování myší prostě nejde,pravé tlačítko také nevyvolá žádnou akci,takže jediný způsob jak to celé upravit je přes správce a to docela zdržuje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2009 10:38

Pravé tlačítko na záložce vyvolá nabídku k editaci (změna adresy, názvu, dodatečných poznámek)

u "oblíbených". Je to prostě jiná filozofie. Opera si nehraje na náhodné kliknutí. Když chcete přesouvat záložky, tak to lze jednoduše přes správce záložek. IMHO - daleko kvalitnější než v Chrome a Firefoxu dohromady. IE8 má zase tu nevýhodu, že tam nejde označit více oblíbených zároveň, takže se musí posuvat každá zvlášť. To moc nechápu. V IE6 to fungovalo. ......,,,ale k věci,,,, To co popisujete je spíše nešvar, než výhodná funkce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 11. 2009 10:43

Tedy ať klikám na záložku pravým jak chci, nic to nedělá a musí do Správce záložek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2009 10:54

jo, omlouvám se, ... ani nevím jak to dělám, prostě to dělám, nějak tu záložku vždycky zedituju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 11. 2009 10:42

Počítám, že to není funkce, kterou děláte 5x denně, takže se s tím dá žít, ne?

Mně se třeba na Opeře líbí, že když procházím záložky, mám v každém rozbaleném "podmenu"/"podadresáři" volbu "Přidat stránku do záložek", která vloží stránku právě do tohoto podmenu. Jak jsou na tom ostatní prohlížeče?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2009 10:51

Zhruba stejně, jen si nepamatují poslední adresář, do kterého se vkládalo. A taky mi to rozhraní přišlo celkově pomalejší to ukládaní a listování (projíždění ve správci záložek). Konkrétnější snad budou Foxáci a Chromisti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2009 10:56

Tam to není nikde.IE nepoužívám takže nemůžu referovat,ale FF a Chrome používají stejný způsob,po stisknutí CTRL+D se prostě zobrazí dialog o přidání stránky do záložek,kde si upravím název a případně i složku kam se záložka umístí.FF na výběr složky ještě používá jakousi personalizaci,kdy často používané složky nabídne rovnou a zbytek pod volbou "Vybrat"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2009 11:00

Ano, už si vzpomínám to byly časy .... no, Ctrl+D je běžná zkratka se funguje ve všech prohlížečích

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 11. 2009 23:10

Přejmenovat jde pravým myšítkem nad odkazem a vybrat první možnost "properties"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2009 22:33

>Možná to jde ještě jinak, jednodušeji,

Ano lze

=> Zmacknete SHIFT a pak si muzete primo pretahovat tlacitka

Jeste se mi libi moznost udelat si jednoduse vlastni menu/dialog/tlacitka:

Tlacitka:

http://operawiki.info/CustomButtons/...

Jak si vytvorit vlastni:

http://nontroppo.org/tools/buttonmaker/...

http://people.opera.com/rijk/opera/dndbuttons.html...

Na Opera "extension"/userjs doporucuji pouzit Unite applikace:

UJS manager -- http://unite.opera.com/application/401/...

Spoustu zajimavych userjs lze nalezt zde:

http://www.opera-prehliadac.com/prehliadac-opera/clanky-a... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 11. 2009 13:12

IMHO lišta bookmarků je tam zbytečná, když mají ten quick dial nebo jak se to jmenuje, proč se zbytečně okrádat o prostor pro zobrazení obsahu stránky a navíc u bookmarků (jak na liště tak v menu) vidíč maximálně favicon a v QD vidíš i náhled webu, není to přehlednější a lepší?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2009 18:41

Mně zase vždycky byl zbytečný ten Speed Dial, nebo Quick Dial (u každého prohlížeče, nebo rozšíření jinak). Náhled webu je zbytečná ztráta prostoru, a pokaždé, když se chci dostat na nejpoužívanější stránky, bych musel klikat na tlačítko pro zobrazení Speed Dialu, takže taky zdržení.... Tohle "rychlé spuštění" vymyslela kdysi Opera, a časem to zabudovali snad všichni. Podle mně je to ale zdržení, ne zrychlení..... Je to taky otázka preferencí a zvyklostí každého....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 11. 2009 20:50

U Maxthon nyní Quick Access. Ale je pravda, že to přidaný boční sloupec rozšiřuje na další úroveň (i když nějaké věci nabízel i Chrome). (Mimochodem celý "SpeedDial" modul jde v Maxthon kompletně vypnout.) Jinak souhlasím, že pro otevírání oblíbených je to zráta času. Na druhou stranu takový řádek zabírá také nějaké místo. Já to mám vyřešené, že se mi oblíbené automaticky zobrazují/skrývají v postranním panelu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
? MS.press  |  25. 11. 2009 06:51
25. 11. 2009 06:28

ad-block?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2009 23:15

No vzhledem k tomu, že nejde na živě ani vložit příspěvek se slovy ad-blo-ck či flash-blo-ck (v kuse bez pomlček a mezer) tak pochybuje, že v článku něco podobného někdy zmíní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 11. 2009 06:22

No mám z budoucnosti doplňků pro Chrome trochu strach. Používám jej doma a utekl jsem k němu právě od Firefoxu, kde je to s doplňky někdy dost velký boj - nekompatibilita, žraní paměti, zvyšování náročnosti a prodlužování startu prohlížeče. Aby se nám z té jednoduché krásy Chrome nestal podobný "slepovaný" a nenažraný cvalík jako je momentálně Firefox.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2009 06:45

Musím s vámi souhlasit. už se to na mém Chromu i Ironu děje. ... Prostě doplňky byly a vždycky budou jen náhražka skutečného prohlížeče. (no flame)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 11. 2009 07:42

nevím co vám vadí na doplňcích, copak vám sedí za zády chlápek z google nebo mozilly a s kvérem u hlavy vás nutí instalovat doplňky, které nechcete používat?

nebo vám vadí že msie v podstatě žádné doplňky nemá protože 99% procent toho, co se tváří jako doplněk do IE je spyware, prostě IE byl , je a bude pouze náhražkou skutečného prohlížeče xD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2009 08:49

Mluvil jsem o Opeře. IE 8 ovšem obsahuje spoustu funkcí (zoom, smart filter,..), na který už třeba firefox bez doplňků nestačí.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 11. 2009 13:05

pokud zoomem myslíte zvětšení textů (MS nemůže nikdy pojmenovat funkce stejně jako ostaní, tak nevím), tak to má firefox snad od nepaměti (zvětšení celé stránky umí též) tak se mi zdá, že jste přestřelil

"smart filter" nevím co to je, nápověda IE nic nenajde a Bing taky ne....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2009 15:58

funkce se jmenuje IE8 SmartScreen Filter .... btw:......... zoom = zoom

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 11. 2009 08:03

aha tak to jen podivně pojmenovaná antiphishingová ochrana tak tu pokud vím Firefox má v základu jen se jmenuje tak, že člověk nemusí googlit aby pochopil, co ta funkce dělá, kdežto od Smart Screen Filtru bych čekal nějaké vyhlazování písem nebo tuning barviček...

zvětšení celé stránky také firefox umí i bez pluginů

tak porovnávejte aktuální verze a nešiřte tu bludy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor