Nevím jak zrovna vypadal FreeSpace, ale triků jak zobrazit třetí rozměr se používalo hodně. Nejspíš to byla jedna z her která používala "vector" nebo "isometric" graphic podobně jako Battlezone, Tomahawk, Sentinel, MicronautOne, či KnightLore, Ant Attack a spousta dalších té doby a i ještě po ní na PC ( Stunts, LHX, TestDrive atpod). Pokud vím, tak šlo o to, že hra neměla žádný 3D model jako takový. Počítala pouze body, které dohromady teprve daly jakýsi pseudomodel. Výhodou bylo, že to vypadalo jako trojrozměrný objekt. Nevýhodou bylo, že se to nedalo, špatně se manipulovalo s obsahem (když žádný nebyl) a často body ulítly trochu jinam, takže se objekty různě deformovaly a natahovaly, což by se s klasickým 3D modelem nemohlo stát. Stále šlo vlastně o dvourozměrné objekty. Podobně jako když si nakreslím kostku na papír.