Do Messengeru vlítne rozšířená realita. Firmy mohou ukázat produkty tak, jako byste je měli

Facebook na nedávné konferenci F8 slíbil zjednodušit Messenger a společně s tímto oznámením přišel i s novinkami pro firemní zákazníky. Ti totiž budou moci pro prodej využít i rozšířenou realitu přímo v rámci Messengeru. Zákaznice si tak rovnou budou moci vyzkoušet promovanou rtěnku nebo se podívat, jak dané auto vypadá v prostoru.

Funkce je prozatím v uzavřené betě, navazuje ale na snahy Facebooku přimět firmy komunikovat se zákazníky přímo skrze Messenger. Už nyní je možné nastavit automatické odpovědi na konkrétní otázky či nasadit chatboty.

Nyní vás tak může aplikace vyzvat k aktivaci fotoaparátu, abyste si produkt z reklamy nebo mohli promítnout do reálného světa. Využití se nabízí u nepřeberného množství zboží od telefonů přes auta či kosmetiku.

Nedávno Facebook Messenger vylepšoval skupinové chaty:

Váš názor Další článek: Cenzura emoji, pohřby robotů a britský sněm plochozemců

Témata článku: Facebook, Facebook Messenger, Instant Messaging, Komunikace, Rozšířená realita, Chat, Reálný svět, Produkt, Nedávná konference, Automatická odpověď, Množství zboží, Nepřeberné množství, Zákazníci, Realita, Messenger, Skupinová chata, Firemní zákazník, Uzavřená beta

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Jak rychlé je nabíjení bez drátů?

Test 11 sluchátek pro hráče

Aplikace, které vám zachrání dovolenou

Kompletní přehled datových tarifů