To netvrdím. Ale s cenou karet souhlasím - ne, fakt je to palba a ne nelíbí se mi to. RT ROZHODNĚ slepá větev není, ty stíny/GI jsou úplně jiný level Nikdy jsem netvrdil, že na RT je potřeba mít speciální RT jednotky (pár let jsem renderoval, začínal jsem v době 3DS R4 pod DOSem tak si tak nějak dovedu představit kolik síly by muselo CPU/GPU mít aby v plné palbě muselo umět a asi tuším i za kolik peněz).Ad stádium betaverze - to už si právě nemyslím, evidentně se to nějak "zpytlíkovat" dá. V jednom s Belkou souhlasím a to je horizont 5-ti let kdy se třeba mezi hybrid RT/rasterizací začne používat systém kdy nasadím světlo a GPU mi dopočítá ostatní a nebudou se muset zapékat předem vyrenderované textury + interakce.Můžu uvést hned několik případů nasazování nových technologií - filtrování textur (S3 Virge, 3dfx, Matrox), T&L, bump mapping (Millenium Matrox/G400) následně vylepšený Normal mappingem, teselace (Radeon 8xxx?), antialiasing, DoF, Motion blur, pseudo Ambient Occlussion - všechny tyhle věci byly k dispozici na hrstce hardwaru za štangli zlata, ale dneska je to normální.Nechápu proč tu Belka, kterej evidentně neví jak to funguje pořád dokola hází kravinama typu "jé ono je to drahý nekupujte to". To to jako chce zastavit? WTF?Tohle vůbec není o Huangovi