Diskuze: jakou tiskárnu domů?

Diskuze čtenářů k článku

02. 04. 2018 03:30

Dobrý den, zrovna vybavuji mou novou kancelář, kterou se mi podařilo najít tady http://www.eurobydleni.cz/komercni-nemovitosti/kanc... ... Nutně ale potřebuji do nové kanceláře tiskárnu, denně potřebuji tisknou velké množství papíru, můžete mi někdo prosím doporučit kvalitní tiskárnu? Za nějakou přijatelnou cenu, ale aby taky něco vydržela? Děkuji, Ondřej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Polášek  |  18. 08. 2001 07:58

Zatím mně musí stačit EPSON LQ-870..ESC/P2. Tiskne to pro mé skromné účely dobře, pásky jsou laciné. Je to z bazaru, ale nemám od toho manuál. Nenašel by se u někoho český manuál k tomuto stroji? Díky i za info.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavouk  |  10. 08. 2001 09:00

Mam dojem, ze ,,Jakou tiskarnu pro DOMACI pouziti". Jiste pokud ma nekdo doma graficke studio a tiskne jako divy, pak je nevhodne setrit na HW, ale jinak...Muj nazor je, ze pokud si chci doma neco vytisknout (kdy mi jede vlak, potvrzeni rezervace a mozna sem tam nejaky obal na CD, tak mi staci v podstate cokoli co tiskne a kdyz v barve tak tim lip. Ja osobne jsem ,,stastnym" majitelem HP 600 a doma jsem s ni naprosto spokojeny. Bohuzel mam v praci to same a v tomhle pripade je to, kdyz trochu prezenu, tragedie. Myslim, ze zatim u nas jeste nenastala doba, kdy si budeme tisknout doma fotografie z dovolene. Ale jinak, at si kazdy koupi na co ma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavouk  |  10. 08. 2001 08:48

Mam dojem, ze ,,Jakou tiskarnu pro DOMACI pouziti". Jiste pokud ma nekdo doma graficke studio a tiskne jako divy, pak je nevhodne setrit na HW, ale jinak...Muj nazor je, ze pokud si chci doma neco vytisknout (kdy mi jede vlak, potvrzeni rezervace a mozna sem tam nejaky obal na CD, tak mi staci v podstate cokoli co tiskne a kdyz v barve tak tim lip. Ja osobne jsem ,,stastnym" majitelem HP 600 a doma jsem s ni naprosto spokojeny. Bohuzel mam v praci to same a v tomhle pripade je to, kdyz troch prezenu, tragedie. Ale jinak, at si kazdy koupi na co ma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Admin  |  23. 07. 2001 20:59

Pro vsechny HP-ckary: Kdyz vytisknete za stejne prachy tolik dokumentu co vytisknu ja na svym Epson stylus 1520 a Stylus 640 /pouzivejte cartridge "tretich vyrobcu", ktere samozrejme pro HP nejsou /, tak mi dejte vedet . Samozrejme pri stejne kvalite /Photo RET-XXX neni na profi tisk, je to pouze metoda jak "ojebat" BFU/.

Admin

PS: Canon taky neni spatny /a hlavne sam vyrabi Refill-kity/.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Krajco  |  15. 08. 2001 14:58

No ja som zacinal pred siestimi rokmi s HP DJ 850C (ktora tlaci doteraz) a trojrocny EPSON Stylus Color 800 mi odisiel pred pol rokom (vymena hlav by stala 14 000 Sk). Tlacil sice pekne, ale choro pomaly a zapchavali sa mu trysky. No a ku cene tlace: ako som plnil ako EPSONa, tak aj teraz plnim HP OJ K80 (=DJ 970C), takze to vyjde na to iste a  mechanika HPciek je o kus robustensia ako toho EPSONa. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lug  |  23. 07. 2001 14:38

No nadoma bych kupoval HP 930, má super tisk (PhotoRet III) a náklady na stránku vyjdou lépe než na 640 nebo 840, navíc se prodávají velikosti cartridží 38ml u barevné a42ml u černobílé, což 840 a 640 nenabízí, je to o dost levnější než ty jejich "malé cartridge". Jinak na tisky textů a na větší objem tisků doporučuju HP LJ1200C nebo Minoltu 1100L. HP 5L, 6L nebo 1100 nedoporučuju, čirou náhodou jsem dělal nějaký to čas u HP a ze zkušenosti s těmito produkty vím, že vrchní podavač papíru brzy odejde a bere víc papírů nebo nebere vůbec. Mimochodem tiskárny jako HP LJ4000, LJ4050 nebo LJ4100 jsou sice co se týče nákladů super, ale trochu pozapomínáte na kategorii do které spadají - za  domací tiskárnu za 50tis. nepovažuji. Tohle je aspoň můj názor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Olda Ohryzek  |  23. 07. 2001 13:06

Pouzivam HP 640, protoze jsou levne, nevysychaji u nich cartridge, jako napr. u Canonu, a ty jsou navic oddelene (Blk - CMY) takze na obcasny tisk doma ji povazuji za idealni
Olda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radon  |  23. 07. 2001 12:59

HP 500C - má první barva , mizerný výstup, neostré
HP 610 - na text a jednoduchou grafiku dost dobrá, možnost koupě levných neoriginálních ink., ale samostatná náplň pro fototisk je opruz
HP 840 - momentálně doma používám, kvalitní výstup na všechny papíry, neorig. ink. možný pouze černý.
Spokojenost, ale inkousty by mohly být 2x levnější
HP 930 - tiskárna není o moc dražší, než u řady 8xx , výstup je ještě kvalitnější.......ale ta cena inkoustů

Jsem zvědavý, zda  z té diskuze vyjde doporučení na barevný inkoust s kvalitním fototiskem (alespoň jako ta má HP 840), na všechny druhy papíru (ne jako Lexmark), se zachováním barevného podání (ne jako jeden levný Epson se sice velice ostrým tiskem, ale s fotkama zabarvenýma dohněda), s oddělenými barvami (jako některé Canony) a levným inkoustem dolívaným z kanystru a s cenou cca 4000,-Kč    

 

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Květouš  |  23. 07. 2001 09:40

Doma používám inkoustovou tiskárnu HP Deskjet 930.Jsem s ní moc spokojen..

Tiskne rychle a spolehlivě ,akorát kdyby ty náplně byly levnější

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  23. 07. 2001 08:22

Prošlo mi rukama několik typů tiskáren, které jsem měl možnost i dost dlouhodobě provozovat. Pominu-li velmi výkonné tiskárny pro síťový tisk, tak pokud jde o černo-bílou variantu tisku jsou jednoznačně jedničkou laserovky HP. A to HPLJ4 a novější HPLJ5. Celá údržba spočívá ve výměně tonerů a jednou za dost dlouhou dobu je vyčistit od zbytků toneru. Zásahy jiného druhu jsou opravdu velmi vzácné.

Doma mám stařičkou HPLJIIIP a dá se o ní napsat to stejné jako o LJ4 a LJ5. Jen ta její rychlost je trošku menší. Ale kdo pro domácí použití potřebuje 12stran za minutu či více?

Trochu se HP nepovedl podavač v HPLJ1100. Tisk sice na ní také probíhá celkem bez problémů, ale bývají potíže s podáváním papíru. Problém uznali i v HP a pro tento typ dodávají speciální přípravek do podavače, čímž se uvedené problémy výrazně omezí.

A pokud jde o barvu tak mám velmi dobré zkušenosti s inkoustovými tiskárnami EPSON Stylus ať již levný typ 480, či o něco dražší a rychlejší 680, nebo USB provedení 580. A jsou za velmi přijatelnou cenu. Pro opravdu perfektní barevné podání pak EPSON Stylus photo, která je o něco málo dražší. A kdyby náhodou někdo potřeboval barevný tisk na A3, používal jsem určitou dobu a neměl nejmenší problémy s EPSON Stylus PRO XL. Samozřejmě, že tato je poněkud dražší, ale úplně v pohodě jsem na ní dělal i soutisky. Má perfektní a přesné zakládání a podávání papíru. Snad až teprve pomocí lupy se dalo někdy poznat určité nepatrné posunutí obrazu při jednotlivých průchodech tiskárnou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RadimT  |  23. 07. 2001 10:02

Ja mam taky s tiskarnami Epson dobre zkusenosti a to primo s Epson 640 (starsi verze). Co se mi nejvice libi je, ze k tehle tiskarne mam moznost sehnat neoriginalni cartdridge s naplni (neco kolem 200 Kc cerna a 400 Kc barevna). Jsem trosku zklamany z Epson580, protoze pouziva mensi naplne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luboš Louženský  |  23. 07. 2001 06:46

V 93 nebo 94 jsem koupil Epson LQ100 pro nízké provozní náklady a možnost tisknout na různé materiály. Na tisk podkladů pro pracovní použití bohatě stačí a dětem na jejich referáty do školy také.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Spacer  |  22. 07. 2001 14:30

Mam HP 930C na domace pouzitie. Som absolutne spokojny. Tlac obrazkov je velmi pekna.

Naozaj by si mal kazdy zvazit ako casto a co bude tlacit. Z atramentovych tlaciarni doverujem iba HP.

Svagrovi som pred dvoma rokmi kupil HP710C. (nema problema)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  22. 07. 2001 01:15

Já jsem vyzkoušel Canon BJ200, HP DeskJet840, Minolta PagePro 1100, HP LaserJet 1100 a nakonec jsem skončil u Canon MultiPass L60.

Se všemi jsem byl vcelku spokojený - až na tu Minoltu, která netiskla korektně unicode (tj. W97 - 2000) a tím se stala nepoužitelnou. Nejhorší je mít slušnou tiskárnu a výrobce, který není schopen dodat kvalitní ovladače.

Poslední rok mám Canon L60 - je to v jednom laserovka, fax, skener, kopírka. Není to velké a funguje to jako hodinky, rychlý a kvalitní tisk. Pokud potřebujete opravdu vyřešit tisk i komunikaci (a nepotřebujete barvu), je to ideální řešení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JP  |  23. 07. 2001 17:18

Na unicode je na instalačním CD pro WORD úprava registru, stačí udělat dvojklik na příslušný soubor (teď si nepamatuju, jak se přesně jmenuje) a pak je i Word bez problémů. Nesmí se však přejmenovat tiskárna v ovládacích panelech, pak to nefunguje (nebo se musí příslušně modifikovat zmíněný soubor)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Drop  |  24. 07. 2001 07:26

Co W2k funguje i v tomto prostredi? Mel jsem s MultiPassem ty nejhorsi zazitky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hans.k  |  21. 07. 2001 22:41

Opravdu se vyplatí náhradní inkousty, já je používám do HP a CANON a bez problému tisk o 1/3 levnější

třeba tady : http://www.artron.cz/computers.htm

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hans.k  |  21. 07. 2001 22:41

Opravdu se vyplatí náhradní inkousty, já je používám do HP a CANON a bez problému tisk o 1/3 levnější

třeba tady : http://www.artron.cz/computers.htm

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paja  |  21. 07. 2001 21:59

Mam 24 jehlickovou Citizenku ( barevnou - asi 6 barev) - byla zadara - no nekup to!!! CHtel bych ale HP 930/959c nebo Canon S450 nebo Epson 680.Dulezite jsou vymenitelne zasobniky inkoustu - ktere HP bohuzel nema.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek Strapina  |  22. 07. 2001 00:11

Jdi do canonu a www.arbo.cz maj velky vyber eco cartridgi do vsech tiskaren jen tak pro info

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paja  |  21. 07. 2001 21:54

Mam 24 jehlickovou barevnou ( asi 6 barev ) tiskarnu - mam ji protoze byla (i s papirem) zdarma.Radsi bych ale videl nejakou HP 930/959c Canon S450 nebo Epson 680.Nejlepsi by byla tak 959c s vymenitelnejma zasobnikama.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dalibor  |  21. 07. 2001 21:25

Mal som HP DJ 600, Teraz DJ 710 a v praci mam DJ 970CXi. Domaca tlaciaren je ok, tlac CB v rezime economy je velmi kvalitna a setrna. Celkovo ma ale HP strasne ceny spotrebakov. Hlavne ta pracovna 970-tke je nenormalny zrut.

Moja dalsia tlaciaren ale uz nikdy nebude HP. Mam s nimi zle skusenosti. Maju otrasny pristup. Ked sme pred dvoma rokmi kupili HP DJ 970CXi (vtedy stala este okolo 20 litrov) trvalo 3/4 roka, kym sa nam podarilo zohnat plnokapacitny (asi 42ml) kartidz. Tlac bol priserne draha. V praci robime na MACoch a fungujuce ovladace boli k dispozicii az po par mesaicoch. Tlaciaren bola dodana bez USB kabla ale s akymsi MAC USB kitom (USB->LPT) ktory sme nepotrebovali a tlaciaren cez neho absolutne nefungovala. Pred mesiacom sme zakupili do firmy aj HP LJ 1200. Ten isty problem. Nefungujuce ovladace. Rozbiehaval som to 4 dni. Dalej mam pocit ze je tam zle skonstruovany podavac papiera. Nalepkovy papier mi vtahuje krivo. Ani jeden mail na emailovy support so ziadostou o pomoc a vyriesenie prblemov na nevratil s odpovedou.

Asi moja dalsia tlaciaern bude Canon, kvoli ovela mensej spotrebe a cene spotrebaku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  21. 07. 2001 19:04

Nejlepší je koupit si stejnou tiskárnu jako máme v práci   .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fidzi  |  23. 07. 2001 11:23

...asi by som tazko dal za domacu tlaciaren cca 100tis. Sk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TMZVK  |  21. 07. 2001 18:41

Mám doma Apollo P-1200 a je to SHIT - tiskne pomalu a hnusně. Doporučuju se takovym zmetkum vyhnout - ja ji dostal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Letošník  |  21. 07. 2001 15:17

Mam kamarada co opravuje tiskarny v jednom z nejvetsich nasich servisu. Kdyz si vzpomenu na jeho slova tak u Canonu pry casto odchazi hlavy, na OKI se skoro nedaji sehnat dily, na druhou stranu na HP se da bez problemu sehnat snad i ten nejmensi sroubecek. I kvalita tisku je co se tyce inkoustovek nejlepsi asi u HP. Rikal toho vic, ale uz si ted nevzpomenu. Zkusim mu napsat, aby tady taky neco prispel.

Co se me tyce, tak ja mam uplne novy Xerox XJ8C za 1200,-  (puvodni cena asi 8000) a jsem vysmatej . 1200x1200 dpi, ale fotky z Olympusu C820-L tisknu ve velikosti asi 12x9cm na 300dpi a je to podle velmi dobre. Cernobily text jako z laseru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brano  |  21. 07. 2001 14:53

Nan HP DeskJet 710C a za tie necele 2 roky co ju mam som do nej vrazil tolko, ze som mohol mal bombovu laserovku.

Tlacim na nej jako blazon, obidve naplne menim cca raz za pol roka (ciernu aj castejsie). Je to dobra masina ale aj draha tlac.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda  |  22. 07. 2001 10:38

S tim, ze je HP nesmirne drahy, plne souhlasim. Zvlast, kdyz nekdo, jako napr. ja, pri barevnem tisku pouziva hlavne jednu barvu (ja cervenou). Pak vyjde napln silene draze. Proto, kdybych mel kupovat tiskarnu ted, dal bych rozhodne prednost tiskarne, ktera ma oddelene inkousty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DHTML  |  23. 07. 2001 13:57

pokud tisknes "jako blazon" tak to chtelo laserovku...

Pokud to je mene nez si predstavuju tak treba HP DeskJet 2000C (oddelene zasobniky a mesicni zatizeni asi 10.000 stran/mesic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dick  |  21. 07. 2001 14:47

Na těch pár stránek, co si jednou za čas vytisknu, mi bohatě stačí stará Canonka BJC - 250.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nlc  |  21. 07. 2001 14:44

Fandim HP ale shodou okolnosti mam doma LEXMARK Z 42. Netiskne spatne, pismo je ostre a ma docela vysoke rozliseni ale na fotky to neni a s HP za tutez cenu se to neda srovnat. Ale jinak jsem s ni velmi spokojeny = zadne problemy. Jen je trochu hlucnejsi kdyz natahuje papir.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dalibor Šafář  |  21. 07. 2001 14:24

LaserJet 1100

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kamil  |  22. 07. 2001 21:21

Vo firme máme dva kusy HP LJ 1100 a na oboch sa ihneď po záručnej dobe pokazil podávač papiera. Oprava 2x5000,-Sk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DHTML  |  23. 07. 2001 13:52

Tak na tuhle chybu byla nachylna jedna jejich serie a ta se opravovala i po zaruce ZDARMA. Jinak dily pro tuto opravu jsou za 540 Kc a prace za 750 Kc - tedy alespon u nas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Vávře  |  21. 07. 2001 13:33

Mám zkušenosti s cca stovkami tiskáren (prodejce)

Tak co se týče laserovek, HP je super. Rozumné provozní náklady a dobré tiskárny. Já osobně používám MINOLTu. Jsem spokojen. Má levnější tisk (snadné doplňování toneru), ale horší konstrukci než HP. Pokud beru cenu/výkon, vítězí MINOLTA.

U inkoustovek je to horší. Tisk HP je neskutečně drahý. Doporučuji CANON ve všech jeho produktových řadách. Je ovšem nutné si vybrat tiskárnu "na míru". Pokud si koupíte model, který není pro Vaše potřeby navržen, budete nespokojeni, to ale u všech značek.

Co se týče reklamací a servisu, HP je super, CANON horší, MINOLTA bez problémů.

Moc mi nevyhovovaly OKIny. To ale závisí na názoru.

M

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HP  |  21. 07. 2001 13:06

V září to bude třetí rok co mám doma Canon 4300 a nemůžu si stěžovat- jediné co od ní očekávám je občasné vytištění úlohy do školy popř. nějaký ten dopis a to zatím zvládne (i když je trošku pomalejší). 
Kdybych kupoval dneska novou tiskárnu, tak by to byl buďto některý canon se samostatnýmy barevnýmy cartridgemy nebo již zmiňovaná 930-ka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rado  |  21. 07. 2001 12:04

Doma mam uz asi 10 rokov Epson LX 400, stary ihlickovy srotik. Pasku som tam este nemenil, lebo vzdy, ked to uz nechce tlacit, nalejem tam tus, a ficim dalej . Tlaciaren s lacnejsou prevadzkou nenajdete . Inak mam dobre skusenosti s HP laserovkami.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondrej  |  23. 07. 2001 15:59


ano, taky mam 24jehlickovou Epsonku. Koupil jsem ji od znameho pred pul rokem. Netisknu prilis mnoho, ba naopak.. neco vytisknu v praci a doma jen to nejnutnejsi. Jako programator tisknu vyhradne zdrojaky, kousky manualu a nejake clanky (i ze zive :o). Pasku jsem zatim nemenil, je vsak dostupna - i cenove (120 Kc).

Ja jsem spokojen.. v budoucnu budu volit s nejvetsi pravdepodobnosti laserovou.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
joiner  |  21. 07. 2001 11:19

Ja  mam   DeskJet  840 C    od  Packardu.  Velice  dobra   a  neni  draha   3 700 Kč .
Pekne  tiskne .

Joiner

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miklik  |  21. 07. 2001 12:52

Taky bych doporučil HP DJ840, je o dost lepší než HP DJ640. 640 je pro lidi s dobrýma nervama.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek Strapina  |  21. 07. 2001 10:38

HURRA LASER A KTEROU POSTU BYCH MEL VYBRAT NEJDRIV

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek Strapina  |  21. 07. 2001 10:27

mam HP uz pres rok a jsem spokojen az na tu barevnou cartridge, ale vickrat bych do HP nesel mozna s cim prijdou na podzim uvidim,  zatim mam vybrany canon S450 nebo snad S600 tato rada je velice zajimava uz tim sestibarevnym tiskem a naklady na obnovu jsou podstatne levnejsi nez u HP, vertemi za rok jsem spotreboval asi 15 naplni tisknu hodne casto, ale musi  uznat ze kvalitu maji HP dobrou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Wagner  |  21. 07. 2001 09:21

Na tisk fotek a tak podobně jsem tu měl HP 840, ale postačí i levnější modely HP nebo Appolo. Jen ta cena cartridgí! Takže tady bych možná i váhal a počítal.

Před tím jsem měl od roku 1996 Olivetti JP360, byla tenkrát velmi levná, měla levný provoz (černý inkoust stál neuvěřitelných 70 Kč, hlava stačila na 3-5 náplní) a tiskla jakž takž, ale pomalu. Novější JP190 mám ještě jako "zálohu". Fotky ale tisknu na firemní barevné laserovce.

Jinak mám ještě Apple LaserWriter Select a letité HP deskWriter C, HP 510 a Apple ImageWriter II. Alespoň jedna laserovka je k nezaplacení :)

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V.K.  |  21. 07. 2001 09:06

Momentalne mame doma Canon BJC-2000 a tiskne celkem pekne. Pokud bych si ale porizoval tiskarnu dneska (a mel dostatek zdroju ), tak jedine plnokrevny (byt cernobily) laser - pravdepodobne Minoltu PagePro 1100 (ne 1100 L), Xerox DocuPrint P8ex, nebo LEDku Oki 8pPlus (ne 8wLite).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xg  |  21. 07. 2001 10:41

jj, laser vede.

Nejprve jsem mel HP DJ 400 a to bylo docela dobry, ale nebylo to ono.. cuckovala papir, barevna napln dosla po 200 strankach a cernobila po 800. strance, inkoust nebyl nejlevnejsi.
Pak jsem v nejake slepe chvilce vyhral laserovku (Panasonic) a uz ji mam 4 roky. Jen jednou jsem doplnoval toner (orig od Panasonicu za 590 na 2000 stranek), takze provoz skoro nic nestoji.  Jednou s ni byli trochu potize (spinila papir), ale to spise mou vinou, ponevadz jsem ji nechal docela slusne lapat prach. V znackovem servisu byli mili a opravili ji zadarmo do tretiho dne (byla v zaruce), coz po mych skusenostech s reklamacemi u HP.......

Takze kdo nepotrebuje nutne tiskat barevne a ani moc grafiky (tahle ma jen 300dpi, takze obrazky nic moc), je pro nej jasnou volbou levnejsi laser (ale ne Windowsackou!!!!!!)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Prodejce  |  21. 07. 2001 10:50

jedine laser a to minoltu Minoltu! nejlepsi pomer cena/vykon

a klidne verzi L (light - windows), usetrite 2-4 tisice a pro lidi s woknama to staci.... Taky to tiskne! A to je hlavni!

HP nebrat, jsou to shity!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JP  |  21. 07. 2001 12:02

Souhlasíms Minoltou 1100L, navíc má záruku 3roky (podmíněnou používáním originálního spotřebního materiálu, kdy se lepí hologramy z tonerů do záručního listu), ale náklady na tisk lze i zmenšit zakoupením vetšího toneru (6000 A4/5% pokrytí). Součástí tiskárny je toner na 3000 A4. Po skončení záruky je možno použít toner pro EPSON EPL5700/5800, který je pouze na 6000 A4 (variantu na 3000 A4 EPSON nedodává), kde stačí uříznout pouze 1 výstupek a již bez problémů pasuje do Minolty (případně odstranit protivýstupek v tiskárně). Je možné i amatérské doplnění toneru použitím toneru pro kopírku Minolta Di250/Di350, který stojí cca 2200,- Kč a je pro zníněnou kopírku určen na cca 22000 kopií A4. V tom případě bych dopuručil kupovat cartridge Minolta na 3000 A4, jednou až dvakrát doplnit a koupit zase nový originál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RaStr  |  23. 07. 2001 14:04

S Minoltou nemuzu souhlasit. Krome naproste nefukcnosti nekterych zakladnich vlastnosti, jako je unicode nebo tisk z DOS okna, ktere jsou zpusobeny predevsim totalne nepovedenym sw k L (windows) verzim a absence funkcniho driveru pro W2K, jsem narazil na opakujici se problemy s kvalitou samotneho tisku. na muj vkus az prilis casto se na opt. valci tvori nanos toneru, ktery zpusobuje vynechana mista na papiru. Stalo se mi to opakovane na starsi i uplne nove a od te doby jsem na Minolty zanevrel. Nevim, jak si stoji ty nejlevnejsi laserovky od HP dnes, ale sveho casu byla 5L nebi 6L totalni bomba, co se tyce ceny za porizeni i pozdejsich nakladu na provoz. Dneska je trendem vyrobcu dotovat samotnou cenu tiskarny a ztraty z prodeje tiskaren kompenzovat prodejem orig. spotrebaku. nadherne je to videt u inkoustovek HP, kde cena jde pod vyrobni naklady, zato inkoust stoji skoro tolik, co tiskarna a vydrzi par stovek stran. Recyklace je ted uz "diky" vybaveni kartridzi cipem temer nemozne. Inkoust bych tedy doporucil pouze, pokud chcete tiskonout jen zridka, nebo trvate na vystupu v barve. Jinak jsou idealni laserovky, osobne mam ty nejlepsi zkusenosti s serii 4000 od HP (tj. 4050,4100,atd.). V zadnem pripade nedoporucuju kupovat barevou laserovku (tedy alespon ne od HP), krome vysoke ceny za samotnou tiskarnu, jsou priserne i naklady na tisk, samotny tisk je velmi pomaly a kvalita je ve srovnani s velmi dobrou inkoustovkou (neco jako BJ2200 od HP, rozhodne ne nejaky Apollo, ktery jste koupili nekde v Zelenine, nebo kde vsude se to uz prodava),  takrka stejna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miklik  |  21. 07. 2001 12:47

Doporučil bych KYOCERU 1750, tiskne hodně levně (0,08Kč/A4). Jsem s ní nadmíru spokojen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  22. 07. 2001 01:00

Na Minoltu PagePro 1100 pozor! Musel jsem ji vyměnit, nebyla schopná tisknout unicode ani z Wordu 97 nebo 2000 a nebyli schopní udělat ovladač.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  22. 07. 2001 21:09

Nerad bych Vás mystifikoval (je to už dlouho co jsem s tímto typem měl co do činění), nicméně tento problém jsem řešil. Postup byl:   stáhnutí souboru pro úpravu registru z webu minolty, odinstalování ovladače, úprava registru a následná instalace ovladače. Snad si to pamatuju............

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raduz  |  21. 07. 2001 08:29

Jedině HP, ať laserovou nebo inkoustovou, to už si člověk musí rozhodnout sám, co na tom bude tisknout..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ioni  |  21. 07. 2001 04:29

Takze HP je jednoznacnou jednickou v tomto segmente trhu s najlepsou reputaciou.

Zacal som od HP690C modelu a teraz som pysnym vlastnikom HP1220C pre vysokokvalitnu farebnu tlac a vlastnikom HP4100 pre vysokorychlostnu a kvalitnu cierno-bielu tlac.

Takze ak tlacim iba obycajny text vo velkom mnozstve, tak LJ4100 je jednoznacne rychlejsia, ekonomickejsia a lepsie prisposobena na tieto podmienky.

Ale ak chcem urobit prezentacny plagat pre firmu, a este k tomu farebnu, tak mi nic ine neostava, iba pouzit DJ1220 a vytlacit v best kvalite na glossy papier, ... , to si budete mysliet, ze je to ako zo sna.

Ale tieto tlaciarne su vacsinou pre podnikove a kancelarske vyuzitie. Na doma by som odporucal extremne lacnu DJ640 alebo potom viac profesionalnu, za dost rozumnu cenu, a to DJ980. Tato tlaci ako sen za vyborny pomer cena/vykon, ...

a dalsou tlaciarnou na zvazenie by bola DJ930, tie sa dnes predavaju az za smiesne ceny.

Dalej tlaciarne od konkurencie ako Canon, Epson ci OKI su dobre, ale nemaju take meno ako HP. Su sice lacnejsie s pomerne rovnakou kvalitou tlace a rychlostou, ale predsa len to nie je ono, ... a hlavne skoro vsetky tlaciarne pouzivaju rovnake naplne licencovane od HP, ... vid Lexmark, Apollo, ci ine nezanckove tlaciarne, ktore kupite do 2000 Sk, ale potom sa necudujte, ze Vam to za 5 mesiaov prestane sluzit, ...

                                                               <- ioni ->

 http://www.durina.sk

ioni@centrum.sk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek Strapina  |  21. 07. 2001 10:36

jen doplneni CANON pouziva jiny inkoust, ma jinou technologii tisku, tak aby se nekdo nesplet nekoupil levnou tiskarnu a pouzival tam lepsi inkoust a myslele si kdovi co, HPeckovy se da pouzivat kdekoliv - neznacito nahodou ze nejsou az tak vyjimecne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ioni  |  21. 07. 2001 14:05

nie, prave naopak. Kazdy to pouziva, pretoze to je najrozsirenejsie, a ked pride nova firma na trh, tak si radsej licencuje napln od HP ako by si mala navrhovat novu, vlastnu technologiu, pretoze to je dostupnejsie a tiez lacnejsie, ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ioni  |  22. 07. 2001 21:18

ved prave to iste som povedal aj ja v dalsej casti mojho pisomneho nazoru, ktory bol reakciou na nazor ineho z citatelov zive.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yellow  |  23. 07. 2001 21:21

Je pro doplneni. Vlastni technlogie na inkoust vlastni Canon, Epson, HP, Lexmark a Fuji/Xerox, ostatni znacky jsou jen licence od techto firem. BTW, vsechny 'enginy' laserovych tiskaren pro HP vyrabi Canon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 08. 2012 14:31

Zdravím, já už tři roky mám tuhle tiskárnu: http://www.cpsys.cz/canon-pixma-mp495-(a4-5/9... ... jsem s ní velmi spokojen, tiskne nadmíru rychle a kvalitně. Cenově taky dobrá, opravdu všem "amatérům" pro domácí použití mohu doporučit!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor