DirectX 12 DXR a Nvidia RTX: realistická grafika jako z filmů se konečně více prosadí i u her

Názory k článku

dolph1888  |  20. 03. 2018 11:25  |  Microsoft Windows 10 Firefox 59.0

Jsem pro, a pokud pronikne i do VR, vč. živých postav, jsem 3x pro. Pak přijde čas, kdy si tuto technologii, zamiluji i já. Protože pak mi vydělá neskutečné peníze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
rejca  |  20. 03. 2018 11:38  |  Microsoft Windows 10 Chrome 64.0.3282.186

A kdo o to stojí? Hry by měli být na hraní, ne na kopírování reality...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
20. 03. 2018 12:13 | Microsoft Windows 7 Firefox 59.0

Ono problém je že různé screen-space aproximační osvětlovací metody jsou už dneska na takové úrovni že ve většině scén dotáhnou stejné kvality jako popisovaná Globalní iluminace (ať už ray-tracing nebo radiozita), při zásadně menší výpočetní náročnosti. Ok tu prostorově rozblurovanou reflekci s bez GI asi neuděláte ale to je fakt detail který z vaší hry bestseller neudělá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tehomas  |  20. 03. 2018 12:16  |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 64.0.3282.186

Tyhle rendery statických scén jsou fajn. Ale pokud se vylepší grafika bez toho, aby se adekvátně zlepšily i animace, tak to bude pro hráče nepříjemnější, než když jsou panáci kapku stylizovaní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
20. 03. 2018 14:10 | Microsoft Windows 10 Chrome 65.0.3325.162

no tak si par let pockame a uvidime

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
magicxxl  |  21. 03. 2018 14:04  |  Linux Chrome 64.0.3282.186

pokud vam nevadi 10fps pri 720p, tak si zahrajete. hohuzel zatim je to jen merketingovy vymysl bez realne aplikace, v nasledujicich letech se pouziti nepredpoklada

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jxjl  |  22. 03. 2018 07:12  |  Microsoft Windows 7 Firefox 52.0

Hm, tak bych řekl, že tu zase jen někdo marketingově žvatlá. Trasované ambient occlusion je zcela nefyzikální přístup který se ve filmech právě pro svou nefyzikálnost a duchařinu samozřejmě už nepoužívá. Jako je pravdou, že je to krok kupředu, nicméně tvrdit, že se dostáváme na úroveň filmů je nesmysl. Toto je spíše takový ray tracing assisted scanline rendering.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor
Aktuální číslo časopisu Computer

Test 6 odolných telefonů a 22 powerbank

Srovnání technologií QLED a OLED

Měřte své sportovní výkony

Sady pro chytrou domácnost