DirectX 12 DXR a Nvidia RTX: realistická grafika jako z filmů se konečně více prosadí i u her

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 30

Názory k článku

avatar
14. 04. 2019 17:55

Video z článku: https://www.youtube.com/watchAha tak nic. Nezobrazí se vám, protože zive.cz blokuje odkazy v diskuzi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 03. 2018 07:12

Hm, tak bych řekl, že tu zase jen někdo marketingově žvatlá. Trasované ambient occlusion je zcela nefyzikální přístup který se ve filmech právě pro svou nefyzikálnost a duchařinu samozřejmě už nepoužívá. Jako je pravdou, že je to krok kupředu, nicméně tvrdit, že se dostáváme na úroveň filmů je nesmysl. Toto je spíše takový ray tracing assisted scanline rendering.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 03. 2018 14:04

pokud vam nevadi 10fps pri 720p, tak si zahrajete. hohuzel zatim je to jen merketingovy vymysl bez realne aplikace, v nasledujicich letech se pouziti nepredpoklada

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 03. 2018 14:10

no tak si par let pockame a uvidime

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 03. 2018 12:16

Tyhle rendery statických scén jsou fajn. Ale pokud se vylepší grafika bez toho, aby se adekvátně zlepšily i animace, tak to bude pro hráče nepříjemnější, než když jsou panáci kapku stylizovaní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
20. 03. 2018 12:13

Ono problém je že různé screen-space aproximační osvětlovací metody jsou už dneska na takové úrovni že ve většině scén dotáhnou stejné kvality jako popisovaná Globalní iluminace (ať už ray-tracing nebo radiozita), při zásadně menší výpočetní náročnosti. Ok tu prostorově rozblurovanou reflekci s bez GI asi neuděláte ale to je fakt detail který z vaší hry bestseller neudělá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 03. 2018 11:38

A kdo o to stojí? Hry by měli být na hraní, ne na kopírování reality...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
20. 03. 2018 11:25

Jsem pro, a pokud pronikne i do VR, vč. živých postav, jsem 3x pro. Pak přijde čas, kdy si tuto technologii, zamiluji i já. Protože pak mi vydělá neskutečné peníze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor