Digitalizaci neutečeme: Sedm externích digitálních tunerů v testu

Diskuze čtenářů k článku

06. 07. 2008 12:16

Koupila jsem si produkt Pinnacle PCTV Hybrid Pro Stick a nejde zvuk. Celá instalace proběhla v pohodě, ale při sledování obrazu mohu poslouchat jen šumění. Nevěděl by prosím někdo co s tím??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J325475  |  11. 04. 2007 08:56

Nevíte, zda se z USB či PCI DVB-T tunerů dá pod WinXP nahrávat
nějakým neklikacím programem
a) přímo PES
b) vybraný TS

Děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Keff  |  10. 04. 2007 23:30

Titulek mě nalákal: Jupí, konečně nějaký schopný redaktor odzkouší aktuální nabídku TV karet, i na Vistě která má úplně nové grafické jádro (=velká prověrka ovladačů)...
No, zase jsem nasrán - kecy o tom s čím je karta kompatibilní jsou opsané z obalu, proboha, jak náročné by bylo vzít si 3 pc s Vistou, XP a nějakým linuxem a kompatibilitu odzkoušet (jestli kompatibilita s vistou znamená 'funguje' nebo 'jo, zobrazí jeden frame/s na 2GHz Core Duo a přitom nestihne spadnout')...
Od živě se to dá čekat, koneckonců je zadarmo (což není špatně ale samozřejmě to má své implikace na kvalitu obsahu), ale aspoň placený papírový časopis by měl od svých redaktorů chtít odvést nějakou práci... :((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RomanL, RomanL  |  11. 04. 2007 08:47

Náročné by bylo hlavně to, že s dodávaným softem k TV kartám byste si 10x roze*ral pc na sra*ky, a za to takový test nestojí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Q  |  11. 04. 2007 09:01

No a? Snad mají PC a k němu instalační image disku s potřebnými testovacími systémy.
Z image to je za chvilku, jen se kopíruje z disku na disk.
Jinak jsou to lamy a amatéři...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Keff  |  11. 04. 2007 11:43

Presne tak, s Ghostem si muzou udelat externi pevny disk ktery po nabootovani sam prepise disk cistou instalaci win, a po 15ti minutach muzou jit recenzovat dalsi kartu.
Asi uz to neni bezne, ale me v praci za flakani neplati.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Keff  |  11. 04. 2007 11:48

"za to takový test nestojí" - LOL, takže aby se redaktoři nepřepracovali tak ty karty radši nechají v krabicích... a za rok bude recenzí akorát galerie scanů obalů?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
QuarkCZ, QuarkCZ  |  10. 04. 2007 22:01

Tak nevím,
ale pro mě nejdůležitějším parametrem u digitální televize je obraz. A budete se divit, ale ani u digitálních tonerů to není samozřejmost. Vyzkoušel jsem 4 tunery (interní), než jsem narazil na Technisat, kterej jako jedinej fungoval správně. Aver, Pinacle, ani (už nevím kterej) neměl správnej obraz. Buď málo FPS nebo sem tam čtverečky (se stejnou anténou nemá Technisat problém) - nebo se to občas zaseklo - prostě to dobre nefungovalo. Takže jakej má význam dáv největší procento v hodnocení (30%+20%) SW?? A příjem jenom 10%?

Opravdu úžasná rada...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blekota  |  10. 04. 2007 20:37

Mohl by mi nekdo rict, proc se v obchodech nenabizi zadna poradna udelatka pro DVB-C?
Myslim tim TV karty s CI dekoderem, HDD DVB-C rekordery, apd.

Nase kabelovka si po letech zarputileho mlceni znicehonic zamanula digitalizaci. A prechod planuji celkem bleskurychly. A myslim, ze neni jedina! Nabizi k novym "digitalnim" tarifum takovou nicneumejici stolni DVB-C sracku, kterou bych si ja v zivote nekoupil - hlavne ze to ma CI modul. Vsechno chtej kodovat, zm*...

Asi se jim na to vykvajznu a zase "vyzenu" na strechu anteny. DVB-T is free!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sartori  |  10. 04. 2007 20:54

I na dvb-c se takovy veci najdou, zkus treba technisat. Ale pozor na parovani stb-karta

Podle IP tusim odkud vitr vane Pozadavek na scramblovani z casti vychazi od majitelu obsahu (nedaji ti souhlas k sireni kanalu dokud nedolozis jak chces jejich obsah chranit pred zneuzitim), z casti je to nutnost, jinak totiz na DVB-C nabidky neudelas. Ta "sracka" set-top box je zacatek, pocita se s dalsima znackama a chytrejsima krabickama, ale nema smysl se ted zamerit na krabice se SD, kdyz nam HD klepe na dvere. Ruku na srdce, ty by sis ted koupil dvoutunerovy set-top box s hdd za 12000 Kc? Jinak pozor, natvrdo vypnute bude pouze HBO kvuli uvolneni pasma, zbytek analogu pojede dal.

Mas pravdu, DVB-T je zdarma, otazka je kdy vubec bude a jestli se chces pripravit o obsah, ktery v DVB-T nebude (HBO, Viasaty, ...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
halalik  |  11. 04. 2007 09:23

Od DVB-C jsem si sliboval hlavne bezeztratove ripovani ruznych historickych/naucnych/prirodovednych dokumentu s ceskym komentarem a jejich vzajemne sdileni v existujici zajmove komunite. Coz je problem, kdyz tyhle obycejne progs budou v digitalni podobe kodovane taktez.
O HBO, Viasat a podobne sracky nemam zajem a myslim, ze nejsem zdaleka sam. Kdo ma cas koukat na tyhle veci, nema zas na ne penize, a naopak. Ja osobne nemam cas koukat na Bckovy blbosti, ktery ostatne, pokud nejakou mermomoci chci videt, pujcim za peniz v DVD pujcovne. Zajimave naucne dokumenty tam ale nepujcuji, nebo jen vyjimecne.
Divam se pouze na CT1, CT2, Prima, trochu NOVA (ale to je ted desny konzum, chce se mi obcas blit), pak Discovery, Spectrum, AXN, Animal Planet. Zbytem me nezajima.

Takze pro me ma smysl pouze PCI reseni DVB-C do komplu, vcetne toho CI modulu, kdyz uz musi byt.
Podle posledni vety usuzuji, ze jsi navazan na naseho kabelove providera, takze ti prozradim, co uz asi vite/s: digitalizace ve vasem podani bude fiasko - pokud vim, zatim vasi abonenti (vcetne me) v drtive vetsine takticky vyckavaji a do digitalizace se nehrnou. Dost za to muze i ta cena, ktera defacto znamena +50% zdrazeni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sartori  |  11. 04. 2007 22:16

No jo, jenze bezstratovy ripovani poradu do komplu je prvni vec, na kterou se te zeptaji majitele obsahu, jak mas osetrenou. A pokud nemas, nedostanes obsah. Takze s PCI kartou a CI modulem opatrne.

Co se tyce abonentu, obchodnici nejaky plan maji, jak se ho dari plnit absolutne netusim. A jestli vyckavat nebo ne, tot otazka. Vim (a neprozradim) co je v planu do konce roku, pokud do te doby ozelis HBO, ...
Mimochodem, Viasaty nejsou spatne, misty slapou na paty Discovery a National Geographicu.


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blekota  |  12. 04. 2007 19:17

Jestli myslis video-on-demand, tak z toho jsem taky uplne hotovy...

Dle tvych reci mi ty starosti "majitelu obsahu" pripadaji az paranoidni. Aby se to neobratilo proti nim. Nejsem zadny kramarecnik, co prodava palena DVD po poutich. Zkratka me bavi si obcas neco jen tak pro zabavu ripnout. Masove to delat neminim a ani nechci, protoze na to nemam cas. Zkratka si to obcas zkusim hlavne pro ten opojnej hi-tech pocit, ze zvladnu neco vic nez blbej soused odvedle s ovladacem v ruce a osuntelym videem pod televizi.
Ale jak vidim, tak s DVB-C si moc nepohraji a to me zkratka stve.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sartori  |  13. 04. 2007 10:18

Nemam na mysli VOD, staci i klasicke kanaly. V analogu to majitelum prav az tak nevadilo, diky degradaci signalu. V digitale je zachovana kvalita "od zacatku na konec" a to je problem. Nerikam ze je tenhle stav spravny a ze vydrzi naveky (osobne doufam ze ne), proste s tim ted musime zit.

Rovnou reakce na tvuj dalsi prispevek:
To zdrazeni je vynucene vetsim poctem kanalu a vyssimi naroky na technologii. Doufam ze to nebude tak spatne jak pises

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blekota  |  13. 04. 2007 21:18

Jo, jeste jedna vec - co kdyby tak ze stranek uz zmizel Steve Irwin? Uz to bude pomalu mesic pase. Jinak nevim, kdo ma u vas na starost internetove stranky (stary i ty novy), jejich doplnovani aktualnimi informacemi a tak, ale potreboval by nakopat do riti. Evidentne to ma na haku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sartori  |  14. 04. 2007 11:14

Pripomenu mu to

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blekota  |  12. 04. 2007 22:20

Kazdopadne ti preji mnoho stesti, budes ho ty a tvoji kolegove potrebovat. Protoze tenhle a pristi rok pro vas tedy nebude prochazka ruzovym sadem. Onu digitalizaci jste nejspis pochopili i jako moznost sahnout lidem hloubeji do penezenek, a na to jsou lide alergicti. Sam jsem zvedav, jak se to s vama na prelomu a zacatku roku pristiho vyvrbi, az vam provozni cash-flow pujde do riti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sartori  |  10. 04. 2007 19:26

Ta podpora linuxu je vycucana z prstu (opsana z manualu) nebo jste to realne zkouseli? pokud ne, "test" je docela na houby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav Stroupežnický  |  10. 04. 2007 18:53

Dobrý den,
mohl by někdo zkušený doporučit usb dvb-t v ceně do 3000Kč, aby to fungovalo na pomalém notebooku? Mám subnotebook s centrinem 1200MHz a vypadá to, že budu mít asi smůlu, skoro vše co jsem viděl chce pro zobrazování tv stroje které trhají asfalt

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomixon  |  10. 04. 2007 13:59

U toho Geniusu píšete v tabulce, že EPG - zobrazení - všechny znaky OK.
Při pohledu na přiložený screen vidím, že to není pravda.
Takže, jestli se tenhle test dá brát vážně, to tedy pochybuju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
autor  |  14. 04. 2007 13:09

A ja zas pochybuji o tom, ze jste se na prilozeny screen podival poradne. To byste pak zjistil, ze cestina u EPG informaci je skutecne bez chyby. Chyby, ktere tam vidite, ma na svedomi samotny program a s prijimanym EPG nemaji nic spolecneho. A to je v hodnoceni samozrejme uvedeno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kyselina sírová  |  10. 04. 2007 10:32

Digitální TV je největší sračka moderní technologie. Statický resp. málo dynamický obraz je OK, ale dynamické sportovní záběry, to je jiná soda. Kostičky, kostičky, kostičky... Na to si nikdy nezvyknu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kyselina sírová  |  10. 04. 2007 10:39

Bohužel, na ČT již ani analogové vysílání není analogové, ale převedené digitální vysílání. Spousta nekvality a kostiček...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Q  |  10. 04. 2007 10:44

Nádherně je to vidět na záznamech nebo přenosech závodů formulí, onehdá jsem měl pocit, že je to jako z nějakého simulátoru, jako ze hry. :)
Fakt hrůza. :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fatman, fatman  |  10. 04. 2007 11:28

No třeba zrovna ČT4 je via UPC hrůza a utrpení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kyselina sírová  |  10. 04. 2007 11:57

Chtělo by to reklamovat, reklamovat a reklamovat, protože jinak budou dodavatalé signálu na kvalitu zvysoka kašlat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nnobuddy  |  10. 04. 2007 10:23

http://technet.idnes.cz/neblaha-tajemstvi-digitalni-televize-co-vam-o-ni-zapomneli-ri ct-psk-/digitv.asp?c=A060524_173209_digitv_vse

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ph  |  10. 04. 2007 10:19

Místo té hovadiny o kterých se tady píše se budu na digitální TV dívat přez satelit. I když na něm naše televize asi nebudou, neděje se nic. Stejně nemají co dávat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kyselina sírová  |  10. 04. 2007 10:30

Hmm, nevím, nevím, nevím... Všechny solidní programy na Sat TV jsou kódovány. Já mám na svém satelitním tuneru naladěno ~4.000 (asi čtyři tisíce) programů, ale dívám se pouze na tři. Ostatní jsou kódované (platit ovšem nehodlám), případně jsou to reklamní sračky s nízkým bit-ratem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ph  |  10. 04. 2007 11:11

V Polsku si koupíš kartu za našich 1000 kaček na rok. To jde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kyselina sírová  |  10. 04. 2007 12:00

1) Na jaké programy?
2) Jedná se o originální karty?
3) Obávám se, že tyto karty by neměly být v ČR používány, protože se může jednat o porušení autorského zákona. Bohužel, satelitní vysílání a naše zákonodarství jaksi nehrají na stejnou notu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ph  |  10. 04. 2007 12:15

Na autorské právo z vysoka se*ru, protože to je nemorální právo. Autor dostává za jedno dílo zaplaceno ne pouze jednou, ale prakticky neustále. Toto platí rovněž pro jeho potomky a to po dobu téměř 100 let od úmrtí autora. Vám v práci někdo platí za stejných nebo podobných podmínek? Myslím si že ne. Prostě odvedete práci, za tu dostanete jednou zaplaceno a šmitec. Proč by to nemělo stejně platit u umělců, většinou spíše pseudoumělců?

Osobně jsem tu kartu neviděl, ale co jsem slyšel, tak by měla být originální a snad na nějakých 300 až 500 programů. Podrobnosti bych mohl zjistit až večer.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Q  |  10. 04. 2007 13:11

Mám na to stejný názor, tato skupina "lidí" je zbytečně protěžovaná.
A to nemluvě o vyderačích z OSA, která vybírá nehorázné poplatky za prázdná média a zařízení. :(

Platím poskytovateli technologie, za to že ten signál dostanu do domu. Autorská práva jsou vyřešena promítáním v kinech, nebo DVD půjčovnami. To co leze ze satelitů nebo z TV už by s tímto nemělo mít nic společného, je to veřejná produkce.
Když se to autorovi nelíbí, ať si to zamkne do trezoru a může onanovat nad svým geniálním dílem, které nikdo neuvidí. Vždyť to "umění" dělají pro lidi ne? To jsou paradoxy. ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x  |  10. 04. 2007 15:04

Az nato , ze cast filmu - hlavne serialu se toci jen pro TV a tudiz si je pak televize od sebe vzajemne kupuji. Pokud by to ostatni TV meli mit zdarma tak by nataceni serialu jako ZTRACENI (LOST) by v podstate nebylo z finnancnich duvodu mozne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Q  |  10. 04. 2007 15:33

Však televize do toho zhusta mastí reklamu, z toho se to financuje, jinak by to pro ně nemělo smysl.
REKLAMA, REKLAMA, je samý KLAM... :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kyselina sírová  |  10. 04. 2007 13:12

Počkám do večera... předem děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ph  |  11. 04. 2007 10:33

Tak to legální karty údajně jsou. Tvrdí to můj švagr i pár mých známých. Asi by to chtělo osobní návštěvu Polska, aby se člověk nemusel spoléhat na to "jedna paní povídala".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x  |  10. 04. 2007 15:01

Protoze se s tim pocita v cene za jedno uvedeni - tedy ze po uvedeni v kine jeste dostanou neco na DVD a pak za uvedeni v TV a podle toho stanovuji cenu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x  |  10. 04. 2007 15:11

"za stejných nebo podobných podmínek"
Treba architektum za projekt domku - cena za projekt domku z katalogu je vzdy, ikdyz tech domku bylo postaveno tisice...

A nebo je to v podstate pronajem - plati se za kazde pouziti veci a tudiz, kdyz ji nepotrebuje, tak ji nepouziva a tudiz za nemusi platit - cena je stanovena podle odhadoveneho poctu pouziti - je to pro uzivatele casto i vyhodnejsi - nemusi mit predem penize na nakup - a plati jen za kazde pouziti - odpovidaji mesni castku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RomanL, RomanL  |  11. 04. 2007 08:39

Fajn, tak já nechci platit za ČT a ČR. Jak to mám udělat, když chci sledovat jenom Novu a Primu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Q  |  10. 04. 2007 10:34

Asi to tak dopadne, to co na nás chystají, bude v mnoha případech horší než analog dneska, přecpaný pásmo, našlapaný až na doraz. Kostičkovaný obraz není vyjímkou a to jedou v testovacím režimu.
Na začátku jsme si myslel, ladí to dobrá, ale nyní si říkám, ladí to, aby tam toho nacpali co nejvíc. Tudy tedy ne. Kdy tam bude taková drobnost jako DD5.1 nebo DTS zvuk? Nemusí být FullHD, ale zvukem filmy velmi degradují. :(
Takže zbývá digi satelit. Holt si to své pozemní vysílání můžou narvat do špic, pitomci. Za vším hledej sasranýho politika. :( Blbý je, že za ten shit musíme platit poplatky. Raději si koupím kartu do satelitního přijímače, než tohle. ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kyselina sírová  |  10. 04. 2007 10:36

Na Sat TV je DD5.1 nebo DTS zvuk? A FullHD? Na jaké stanici, prosím?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Q  |  10. 04. 2007 10:42

Na satelitech je DD zvuk, třeba německé stanice, HDTV se musí platit, není na free kanálech. :)

A psal jsem FullHD není potřeba, ne že tam je, jde mi o zvuk. Koukněte do titulků filmů, DD tam je, ale neprojde tím sítem. Ořezaný pásmo, pouští nám jen stereo, stejně jako UPC kabelovka. :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kyselina sírová  |  10. 04. 2007 11:01

Mám dojem, že v HD bylo pouze poslední MS ve fotbale a bylo to testovací vysílání na Premiere. Od té doby jsem nic jiného nezaregistroval. Asi to bude stajné, jako v USA. Tam sice jedou HDTV, ale ai tak tisícinu vysílacího času.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Q  |  10. 04. 2007 11:21



Jo je toho málo, viděl jsem reklamu na HD Discovery kanál - to bylo jiný kafe, než naše TV.

Kde jen se berou na torrentech ty HDTV ripy, když se tak málo vysílá? Že by to tam pouštěli samy televize?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kamil  |  10. 04. 2007 08:49

Trochu mi v článku chybělo porovnání mezi externími a interními (testované nedávno) tunery.
Vyplatí se koupit externí tuner i ke stolnímu pc nebo je kvalitou jinde?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  10. 04. 2007 06:58

Měl jsem doma asi půl roku interní TV TUNER PINNACLE 3010. Něco tak strašného už nikdy nechci. Neuvěřitelně pomalá práce softu. Neustálé zatuhávání softu a následně celého PC. A nejhorší je, že soft a jeho zatuhávání je nešvar téměř všech výrobců, takže tohle už nikdy. A pro ty pisálky z časopisu Computer. Vaše články jsou pro lamery a píšete je přesně tak, aby se vlk nažral a koza zůstala celá. Neuvěřitelný alibismus Vašich článků. Chápu, že peníze od inzerentů jsou potřeba, ale co je moc to je moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-  |  10. 04. 2007 08:08

Pro Pinnacle je třeba používat normální výkonné PC a ne sračky to je známá věc
U dual tuneru se sw mpeg2 enkodérem je to nutnost obecně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  10. 04. 2007 12:07

Jinak pro trapné šťouraly, používal jsem to na této sestavě. Nforce 590 SLI AM2, AMD X2 4200 EE, GK 1900 XT, 2GB RAM, HDD SEAGATE 320GB 16MB SATA2. Prostě ty TV tunery obecně stojí na okraji zájmu výrobců a jediné co může těm tunerům pomoci jsou dvě věci
1. jiný soft než přiložený !!! což je padlé na hlavu
2. nebo sponzorovat takové časopisy jako je Computer a potom je z toho hned supr mašinka.
Problém TV tunerů a jejich softu je, že to není věc modelu ale věc dlouhodobá a neustále se opakující, takže ať si to strčí někam. Nedokážou to vychytat na XP natož na Vistě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Q  |  10. 04. 2007 13:08

Souhlasím, že TV tunery jsou mírně řečeno "divné".
Windows Vista, tam bych to ani nezkoušel. Nejsou pro to ovladače, i přesto, že se někteří výrobci chlubí že je mají. Ano mají, ale nepoužitelné. A není to jen problém TV karet, obecně HW. Potřeba vyčkat, nebo se na celou Vistu zvysoka (to je nejlepší)...

Takže dneska stále a jen WinXP. O Vistě nemá cenu se bavit. :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  10. 04. 2007 13:32

vsichni plivete na vistu a pritom to z vas vetsina nevidela ani z rychliku. mam winfast dtv usb dongle (btw. kde je v testu?) a ve vistach me jede lip nez v xp, akorat po dobu pouzivani dodavaneho programu se vypina aero. jinak zadny problem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Q  |  10. 04. 2007 13:39

Akorát se vypíná Aero...

Plivat můžu, poněvadž jsme byl zapojený v beta testování, mám doma dvě DVD od MS - beta2 a RC1 včetně klíčů pro 10 stanic.
Takže můžu odpovědně plivat. Na HW co mám a na kterém jsem to testoval, to moc nefungovalo.

A nyní plná verze není lepší, zkoušel jsem Vista Ultimate. Zkrátka je to špatný. :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Keff  |  10. 04. 2007 23:21

Zkus hotovou vistu jeste jednou, i v RC1 toho jeste hoodne chybi a hw kompatibilita je tam mnohem horsi...
A az budes priste testovat betu, nekritizuj ji za funkce u kterych je uvedene 'nejsou dodelane, je to beta' :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Q  |  11. 04. 2007 08:56

Umíš číst?
Píšu v poslední větě co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zzamysleny, zzamysleny  |  14. 04. 2007 13:40

prosim Te , co to tlachas? videl jsi nekdy vubec windows (vista) s nejakym tunnerem? jenom je treba kupovat overene znacky a ne sragory za par supu .. napr. interni karty od hauppauge funguji naprosto excelentne , a to i s ovladacem ktery je primo soucasti instalacek vist...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RDI  |  10. 04. 2007 21:24

Jo, pro Pinnacle je potřeba použít pořádný soft a ne ty sračky co jsou dodány na instalačním CD. Pak to jede i na podprůměrným PC. Není nad to bít se do prsou jak mám výkonný stroj a používat soft pro lamy potřebující k instalaci minimálně půl giga na disku, 25-50% systémových prostředků mainstream HW. Sám používám Pinnacle s DVB viewerem, který zabere 10MB na disku a vše šlape svižně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kyselina sírová  |  10. 04. 2007 23:21

Jak se to má ale "lama" dozvědět? Všichni jste tady super-odborníci, ale poradit nedokázal nikdo. Mám rád takový frajery...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 06. 2007 22:47

Je to děs obecně. Taky máme tuto kartu. Na C2D... tak ať mi nikdo neříká, že je to šunkomašina. Verzi softu máme MediaCenter 4.23 z přiloženého CD. Všude jinde je jen 4.11. A stejně to neběhá jak má.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
duch  |  10. 04. 2007 08:43

No ja som si na zaklade hem tejto recenzie kupil Pinnacle PCTV hybrid pro USB stick. Na Ntb s 1,73 Pentium M a 1 Gram a Vista/Hlista. Stiahol som si ovladac od Pinnacle a takmer hned blbol okno s videom nemam v okne aplikacie, to je cierne aj vo full screene a je to pomale. Windows Vista Media Center je sice funkcny ale nejak mi neprirastol k srdcu... A tak som si stiahol DVB Dream a ide to svizne, prepina to v sekunde a je to parada.... Jedina nevyhoda tejto vecicky je ze zatial nie je korektny ovladac pre Linux, ehm... Ani som nevedel ze v Blave je celkom dobry DVB-T signal....experimentalny....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Q  |  10. 04. 2007 09:01

Co to meleš, tenhle tunner je jeden z nejlepších, ale na 386 ti to nepojede, to je fakt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trigger  |  10. 04. 2007 10:28

mám podobnou zkušenost s jejich analogovou kartou, jejich soft byl neskutečně pomalý snad ve všem, velmi náročný na výkon PC, a to i s docela výkonným strojem. Rád jsem se vrátil k winfast od leadteku. pinnacle mě docela zklamal, od profíků z oblasti videa/audia bych čekal víc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Q  |  10. 04. 2007 10:39

Definuj -> docela výkonný stroj <- ???

Profíci dělají karty pro profíky. PC koupené v hypermarketu na to nestačí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kyselina sírová  |  10. 04. 2007 10:42

Pinnacle a profíci? Nedávno jsem si koupil jejich Studio 10. Na P4 1.5 GHz, 768 MB RAM je to super-pomalé. Rychlost by mi až tak nevadila, ale ta příšerná "kvalita" obrazu, to je úděs...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Q  |  10. 04. 2007 10:46

P4 nedávno? Na video jedině Core řada procesorů a minimálně 2GB RAM. Rychlý disky.
Takový ruchadlo... :)

Stříhám na něm HD video z kamery - Pinnacle verze 10.7. Kvalita odpovídá zdroji signálu. Máte kameru za 500 000 Kč? A studiový vybavení?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kyselina sírová  |  10. 04. 2007 11:05

Nemám kameru za 500.000, ale pokud je obraz ze Studia asi tak na 10% kvality originálu, tak mi to přijde dost málo. Naposled jsem asi před měsícem potřeboval rychle něco natočit z PC monitoru a ani po převodu na HD to nebylo použitelné. Od té doby jsem Studio nepoužil a asi jej úplně odinstaluji. Budu hledat něco jiného...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kyselina sírová  |  10. 04. 2007 11:07

Sry, nebylo to po převodu na HD, ale při nejvyšším možném rozlišení ve Studiu 10. Taky mám 10.7...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Q  |  10. 04. 2007 11:17

A jaký typ souboru/kodek?
DivX mi přijde OK, ale je potřeba si ho koupit, aby se v něm dalo nastavit potřebné. Těch pár korun mě nezabilo. A mám klid.
Nebo je možné použít WMV formát, sice export je velmi časově náročný, ale výsledek je více než dobrý. Samozřejmě, že jakákoliv komprese origál lehce "poškodí". Dále je potřeba si uvědomit, že takové HD video je obrovské, bitrate nad 8000 Kbit/s je poměrně náročný na HW. Jen tak někdo takové video bez ztráty kytičky nepřehraje, zvláště na Tesco ruchadlech. :)
Na HD video je u nás brzy. :( Bohužel to co nám tlačí v obchodech, je buďto příšerně drahý, nebo to nejsou HD zařízení. HD Ready jsou na nic - viz. TV.

Ještě dotaz, co máte za grafickou kartu?
Mě se osvědčila Ati X1900 s 512MB RAM. Zkoušel jsem NVIDIA a moc mě to nepřesvědčilo... Asi mají špatně navrhnuté ovladače. Ati u mě zatím vede.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kyselina sírová  |  10. 04. 2007 11:54

1) Jak říkám, mně se v tomto momentě nejedná o rychlost, ale o kvalitu obrazu. Nepamatuji si, jaký kodek jsem použil. Jednalo se o převod do AVI. Momentálně se mi nechce zjišťovat, co jsem tehdy zkoušel.
2) WMV nebudu nikdy používat.
3) Moje grafická karta je z doby ledové (NVIDIA GeForce2 MX 100/200). Primárně mi mělo Studio 10 sloužit pouze pro sestříhání videa z kamery Canon MVX350 a vypálení na DVD, takže kvalita grafické karty zde nemá moc valný význam. Poté, co jsem zjistil, že kvalita obrazu ze Studia 10 je mizerná, zanechal jsem veškerých pokusů, až na onen poslední s natáčením obrazu z PC monitoru. Tím jsem se Studiem 10 skončil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  10. 04. 2007 05:55

Koupil jsem si vítěze testu "Aver Media hybrid PCI", mám jen analog(zatím) a dlouho budumít jen naši kabelovku. PC si nové hned nekoupím, a televizi naladím jen ČT 1, ČT 2,Nova, jinak o zvuku si nechám zdát a učím se odezírat. VARUJI před koupí, něčeho co mě nebude asi nikdy sloužit.
Jirka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Q  |  10. 04. 2007 09:00

Ty jsi ale génius, hodný gigantů produkující naše moderní školství. ;)
Co takhle si nastavit normu? Aver media se musí nastavit na Slovenské území (je fakt, že programátoři jsou taky blbci, protože pro česko to nefunguje) a pak se dají nastavit TV normy, alespoň na externí zařízení to funguje a zvuk jak víno.

Fakt miluji tyhle výkřiky do tmy lidí, co si nepřečtou ani Start Up papír.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal  |  10. 04. 2007 22:41

Jakou mate zkusenost se stahovanim videa?
video mi jde stahovat jen z www.YouTube.com http://jaknatoo.blogspot.com/2007/04/youtube-download-upload.html

ale nevim jak na to u CT ??? nemate nekdo odzkouseny dobry tip ?
Diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor