Digital Divide – digitální propast

Diskuze čtenářů k článku

Martin  |  27. 03. 2003 00:11

Autor je zjevne zavisly na Internetu a uz se bez nej ani nevy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nesch  |  26. 03. 2003 23:26

Pravopis neumím, ale ten článek je dost zajímavý na to abych si ho přečet i kdyby měl 50 chib!!.
Teď k tématu. Je škoda že právě válka v Iraku připoutala, všechny kteří mají internet. Mnoho z nich určitě ani neví jak ho používat, kromě občasného poslání vtipného obrazku přátelům.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lister  |  26. 03. 2003 14:12

bud sem pripojenej doma nebo v praci nebo pres pda/mobil nebo pres notebook/mobil kdekoliv a kdykoliv, totalni a absolutni zavislost na informacich, no je fakt, ze me to zivi, ale bez intetu by byl zivot a zarizovani spousty veci o dooost slozitejsi bych rek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sdfsd  |  26. 03. 2003 14:46

chlape az vystrizlivis tak zjistis ze na netu jsou stejne samy pikacoviny nebo pcoviny a tak to nema smysl cist. odlet na tri mesice na kanary, tam se venuj potapeni a baleni krasnych mladych holek a pochopis o cem je zivot.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ditys  |  26. 03. 2003 15:19

Kanárské ostrovy a potápění? Je tam jen pustina. A většina turistek
budou britské důchodkyně, ovšem sportovně založené. Spíš
bych volil Havaj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Heinz Guderian  |  26. 03. 2003 10:15

Nemůžu být členem symfonického orchestru, protože nemám absolutně žádný hudební sluch! Taková diskriminace!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Žobér  |  26. 03. 2003 10:57

JO! Přesně!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MozziM  |  26. 03. 2003 11:11

Tak zacni hrat na tympany - tam hudebni sluch neni potreba...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bob  |  26. 03. 2003 11:35

Neporovnávejte hrušky s jabkama. Možnosti nejsou totéž co schopnosti. První musíte mít možnost abyste mohl projevit schopnost. Schopný můžete být jak chcete, pokud nemáte možnost, jsou Vám schopnosti víte na co ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JirkaL  |  26. 03. 2003 06:20

Informace byly aktuálnější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mira  |  26. 03. 2003 06:53

Zdravim,

clanky se nepisou proto, aby mohli lide v diskusich poplacat autora za to, ze napsal clanek bez chyb. V tom je asi rozdil mezi nami - ja clanek ctu, abych se neco dozvedel, vy jej ctete, abyste mohl najit chyby a pote je "verejne odhalit" v diskusi  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jermen  |  26. 03. 2003 08:00

I ja jej ctu proto, abych se neco dozvedel, ale cekal bych, ze pokud se nekdo zivi (i) psanim, tak bude umet pravopis . Myslim, ze i/y patri k zakladnimu vzdelani, i kdyz to tak bohuzel mnohdy nevypada... Ovsem i mistr tesar se nekdy "utne" .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  26. 03. 2003 09:00

Neschopnost autora vládnout mateřským jazykem vyvolává pochybnosti, zda zvládne zpracování informací z jiných oborů.

V neposlední řadě je za svou tvorbu placen...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sova Miloslav  |  26. 03. 2003 11:00

 
No hezky jste mě rozebrali. Co říci na svojí obranu? Snad jen to, že jsem nikdy nenavštěvoval českou školu, konkrétně tento článek mi kontrolovali dva lidi nezávisle na sobě ( dokonce studentka českého jazyka) a jak je vidět opravdu se někdy stane, že na něco koukáte desetkrát a přesto vám to uteče.
K tomu placení za články by se snad měl vyjádřit někdo jiný – ale ačkoliv mi to možná nebudete věřit – za žádný článek jsem si nikdy a od nikoho nevzal peníze. Abych byl k redakci Živě.cz spravedlivý, hned po prvním článku mi volali ohledně placení a já jsem to odmítnul, jelikož se to podle mého názoru neslučuje s tím abych na jedné straně bojoval za dostupnější Internet a na straně druhé za to bral peníze. (i když účty za připojení jsou poslední dobou strašné a korunka by se hodila).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miloslav Ponkrác  |  26. 03. 2003 11:12

Já si osobně myslím, že základy češtiny by se měly dodržovat stejně jako standardy W3C. Pane Sova, Vám to nemám za zlé. Mě ta chyba s byli také praštila do očí, a pokud redakce Živě nechává takové chyby bez povšimnutí, tak to cosi o její neprofesionalitě vypovídá. Co mě dvojnásob mrzí, že redakce Živě se nerouzhoupala ani k tomu, aby chybu již opravila, ale visí tam dosud.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bob  |  26. 03. 2003 11:31

když už tak brojíte za češtinu miloslav(e), taxe říká "pane sovo"...určitě znáte ze zš - oslovujeme,voláme :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
klak  |  26. 03. 2003 16:37

pripustne je oboje, pane Bob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Myself  |  27. 03. 2003 01:39

neni .. kodifikace hovori zcela jasne .. mimochodem cestina je spoutnana mnozstvim velmi stupidnich pravidel, doufam, ze se doziji nejakeho zjednoduseni ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bedrich  |  27. 03. 2003 11:48

...jako treba informace byli ze ?  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  27. 03. 2003 17:11

Doufám, že tomu bude naopak. Nelogických pravidel moc nemáme, nejzajímavější a nejméně přehlednou oblast češtiny (přechodníky) již skoro nepotkáte. Co chcete ještě zjednodušovat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  26. 03. 2003 17:05

Reagoval jsem na Jermenův příspěvek, jen pro přesnost. Článek měl myšlenku a jedno zapomenuté Y ho nemohlo shodit.

Držím Vám palce, aby Vám Vaše nadšení a zásoby peněz na jídlo a nájem vydržely co nejdéle. :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh  |  26. 03. 2003 10:29

krindy-pindy

pravopis k psani patri (pokud to z toho slova neni dost jasne) ... kdyz nekdo neumi cesky, neda se nic delat - mel by to po sobe nechat kontrolovat ... o nic prece nejde (ja zase neumim zpivat :o) ... je kravina tvrdit, ze ten, kdo na chybu upozorni, ve skutecnosti chyby hleda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CZ  |  26. 03. 2003 11:58

Ale ne, na chyby je potřeba upozornit, navíc takhle stručně je to podle mě zcela OK. Na druhou stranu není potřeba navážet se do autora jako že "nezvládá český jazyk" - tohle bylo evidetně přehlédnutí a to se prostě stává. Něco jiného je, když autor neumí ani sestavit srozumitelnou větu

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda Lukym  |  26. 03. 2003 15:39

No prave tim, ze na chybu upozornuje ve verejne diskusi se do autora navazi. Ma jemu nebo redakci poslat mejla!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš  |  26. 03. 2003 04:35

Tak co jsem to chtěl vlastně říct kromě toho, že jsem zase první Aha, už vím, takže téma si vybral autor docela pěkné a rozhodně zajímavé - je vidět , že se snaží odpoutat od jeho oblíbeného ADSL a Dial-upu, ale na můj vkus to vzal dost povrchně - zas je to ale docela srozumitelné Odpustím mu to když na toto téma napíše jěště něco, ale poprosil bych trochu víc do hloubky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka B.  |  26. 03. 2003 07:01

Toto tema se v tomto periodiku musi vzit "jen" povrchne, nebot je to vcelku rozsahla uvaha na nekolik temat dohromady. Hlavne je zahodno, aby se na vyuzivani internetu jako periodika zacalo vedomne pohlizet podobne, jak psal autor v clanku . Proto mu patri podekovani (nejen) za tento clanek ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor