DIDO for SuperStar: skrytá síla internetu v akci

Diskuze čtenářů k článku

Diwiak  |  01. 09. 2004 10:14

trocha starsi prispevok, podla mna az take hrozne to zas nebolo

btw tie z vrhcu nefunguju..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hary hary  |  17. 05. 2004 20:55

Na tuto stránku jsem se dostal omylem, ale po přečtení některých příspěvku jsem rád že náš národ nevymře a já můžu spokojeně do důchodu. Puberťáků je dost a tak na mne "doufám" bude někdo pracovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel klozar  |  19. 04. 2004 08:26

 Konečně se objevilo něco jiného než neustálá jednotvárná a neproniknutelná bariéra umělců, kteří snad mezi sebe nikoho nepustí a po mnoha plastických operacích vypadají i v 70 letech jako padesátnice a já je pamatuji od r. 1968 a jsou tam stále jako galerie mumií a ve snaze uslyšet něco jiného přepínám rozhlasové stanice, ale jsou všude a stále. Až najednou Anička se svým zpěvorecem proťala naškrobené klišé a já jsem odložil všechny hudební nahrávky a přehrávám si remixy, které jsem získal od svého 18 letého syna, který byl z Aničky také evidentně nadšen. Tvůrcům mnohokráte děkuji. Doufám, že je tady konečně konec různých plastických Vondráčkových, Pilarových a dalších mumiových naleštěno-šperkovaných umělkyň a budou nahrazeny něčím novým mladým neopotřebovaným a hlavně originálním a nebude mi předkládáno na nejmenované rozhlasové stanici, že hrají pouze hity a tak 5 x za dopoledna slyším - Páni a paní vím jak se ruší žal - a je mi z toho smutno. Změna je život - stálost je nuda. Aničko DIDO-toho naplno a nedej se odradit zkostnatělými názory poroty, která zase vyprodukuje nějakou můmii typu Vondráčková nebo Gott. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karbon  |  06. 04. 2004 16:26

Zuzka do finále patří! Podpořte ji!

http://www.mojelogo.cz/zuzka-superstar.html

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JÁJA  |  31. 03. 2004 14:58

 JE TO PĚKNÁ KRÁVA, KDYŽ NEUMÍ ZPÍVAT TAK At tam neleze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
choze  |  31. 03. 2004 14:31

Podle mě není ani tak důležité co Anička předvedla případně nepředvedla jako kam až se jí to podaří dotáhnout, ať už ji nahoru dostala studentská recese, pubertální revolta, spiknutí lidí z Novy nebo typicky české posměváčkovství a pošklebování se druhým.  Bez diskuse je už teď skutečnou superstar a to aniž by se vlastní soutěže vůbec zúčastnila, což je velmi zajímavý paradox. Pokud je stejně chytrá jako sebevědomá, stane se superstar déle než jen na pár týdnů, pokud ne, má aspoň o čem vyprávět dětem.  Dnes kdy zpívají především lidé, kteří to neumějí a vydělávají na tom solidní prachy, bych jí prosazení upřímně přál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
K5  |  31. 03. 2004 20:45

prý už je na billboardech... jestli to není fake, tak nakonec přece jen "slízne" i trochu té smetany (komu by se nehodilo 40kKč, že?)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Danuška  |  30. 03. 2004 20:37

Je to prostě naprosto normální holčina která neumí zpívat tak nevim proč jsou z ní všichni tak vyjevený!!  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aja  |  25. 03. 2004 10:00

Lidi to přeci nemůžete brát vážně. Jestli se chcete rozčilovat, tak sledujte parlament. Tam to má váhu, ale todle je přeci legrace.

Smysl této soutěže je čistgě komerční, tak proč nepodpořit Aničku a dát nasrozuměnou showbusinesu, že na ně zvysoka ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J.  |  23. 03. 2004 12:24

Když jsem slyšela Anču, jak  suveréně začala povídat a ještě si myslela, že to za něco stojí, nevěřila jsem vlastním očím ani uším. Její projev na netu, že to bylo všechno jen tak, schválně a snad si nemyslíme, že to myslela vážně, byl dost trapnej. Přece jenom trochu soudnosti by jí nemělo chybět. Její "výkon" byl SMĚŠNEJ a STRAŠNEJ !!!!!!!!!!!!!!                              Je blbá!

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jana  |  29. 03. 2004 15:56

souhlas, souhlas, absolutní souhlas!ta holka je geniální, donutila mě k dlouhý a složitý úvaze: myslela to vážně, nebo je to tak skvělá herečka a recesistka? Bejt režisér, tak jí hnedka obsadím do nějaký komedie...nebo spíš tragédie, to by mohla použít svůj širokej hlasovej rozsah a všichni by radši dobrovolně ukončili svoji pomíjivou existenci..kam se hrabe Hamlet. Ale taky jí trochu závidím, taky bych chtěla takový sebevědomí! Jak vůbec může někdo myslet vážně, když jí nabízejí honoráře a tvrdí, že zpívat UMÍ????? Četli jste rozhovor, kde řekla, že porota hudbě nerozumí? sice se v tom pohybujou hezkou řádku let, ale na ní, bohyni, prostě nemají. Je fakt ubohá!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Joakim Karlsson  |  21. 03. 2004 19:23


Dajdou je KRÁVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! To její do nebe sahající sebevědomí je něco hroznýho, vždyť tam vůbec nic nepředvedla!!! Ty, kteří to s ní myslí vážně, nechápu.



Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chytkova Pavla  |  20. 03. 2004 23:59

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Daniel Načev  |  19. 03. 2004 20:17

Anicko nauc se zpivat to je katastrofa tahni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
yeah  |  18. 03. 2004 14:27




supeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Darwin MathaFakka  |  18. 03. 2004 17:57

DIDO je pitcha! a vy zamindrakovani brejlouni ji to zerete! jste materfakeři!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cat  |  16. 03. 2004 01:10

Když už je ten článek o síle internetu, dovoluji si přidat další stránky:

http://samer.wz.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dido lover  |  16. 03. 2004 00:01
rus  |  15. 03. 2004 19:39

Dajdou nam vsem kurevsky vytrela zrak, proste nema chybu, skoda jen ze to myslela vazne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  15. 03. 2004 09:46

ANIČKO, AJ LAV JŮŮ! FAKT!!!

ANIČKA RULEZZZ!

postamble();

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anička  |  14. 03. 2004 10:46

ANIČKA JE SUPERSTAR!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anička  |  14. 03. 2004 10:44

Anička je naše SuperStar!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wanessa  |  12. 11. 2004 09:39

jo je nfwnvcahnmjz bnvrbced vhjzdsw cyawmh jhwewd cvdz uzdsbv bvfedzi mklde bjff rign nčíváčtnb určtuifgr rtíáčufg fivjurfí vbdu te dfckj hfig dzhrdzl kdjkrlnffkdjfdjgd vvfdjtf vcgjrdtpg fnm vtgrdojkg vhifdjhgpknb vcgjkrd)pog dptgojbn vhordzkprgnpftgfpgv pdro kzk o kddpzkp zprkzprofpdo  ozkdr pkgfpok poog pokgpfok gpogpfogffc  podfgpcgfdto p okf jojgoif

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wanessa  |  12. 11. 2004 09:39

jo je nfwnvcahnmjz bnvrbced vhjzdsw cyawmh jhwewd cvdz uzdsbv bvfedzi mklde bjff rign nčíváčtnb určtuifgr rtíáčufg fivjurfí vbdu te dfckj hfig dzhrdzl kdjkrlnffkdjfdjgd vvfdjtf vcgjrdtpg fnm vtgrdojkg vhifdjhgpknb vcgjkrd)pog dptgojbn vhordzkprgnpftgfpgv pdro kzk o kddpzkp zprkzprofpdo  ozkdr pkgfpok poog pokgpfok gpogpfogffc  podfgpcgfdto p okf jojgoif

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wanessa  |  12. 11. 2004 09:40

jo je nfwnvcahnmjz bnvrbced vhjzdsw cyawmh jhwewd cvdz uzdsbv bvfedzi mklde bjff rign nčíváčtnb určtuifgr rtíáčufg fivjurfí vbdu te dfckj hfig dzhrdzl kdjkrlnffkdjfdjgd vvfdjtf vcgjrdtpg fnm vtgrdojkg vhifdjhgpknb vcgjkrd)pog dptgojbn vhordzkprgnpftgfpgv pdro kzk o kddpzkp zprkzprofpdo  ozkdr pkgfpok poog pokgpfok gpogpfogffc  podfgpcgfdto p okf jojgoif

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wanessa  |  12. 11. 2004 09:40

jo je nfwnvcahnmjz bnvrbced vhjzdsw cyawmh jhwewd cvdz uzdsbv bvfedzi mklde bjff rign nčíváčtnb určtuifgr rtíáčufg fivjurfí vbdu te dfckj hfig dzhrdzl kdjkrlnffkdjfdjgd vvfdjtf vcgjrdtpg fnm vtgrdojkg vhifdjhgpknb vcgjkrd)pog dptgojbn vhordzkprgnpftgfpgv pdro kzk o kddpzkp zprkzprofpdo  ozkdr pkgfpok poog pokgpfok gpogpfogffc  podfgpcgfdto p okf jojgoif

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wanessa  |  12. 11. 2004 09:40

jo je nfwnvcahnmjz bnvrbced vhjzdsw cyawmh jhwewd cvdz uzdsbv bvfedzi mklde bjff rign nčíváčtnb určtuifgr rtíáčufg fivjurfí vbdu te dfckj hfig dzhrdzl kdjkrlnffkdjfdjgd vvfdjtf vcgjrdtpg fnm vtgrdojkg vhifdjhgpknb vcgjkrd)pog dptgojbn vhordzkprgnpftgfpgv pdro kzk o kddpzkp zprkzprofpdo  ozkdr pkgfpok poog pokgpfok gpogpfogffc  podfgpcgfdto p okf jojgoif

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wanessa  |  12. 11. 2004 09:40

jo je nfwnvcahnmjz bnvrbced vhjzdsw cyawmh jhwewd cvdz uzdsbv bvfedzi mklde bjff rign nčíváčtnb určtuifgr rtíáčufg fivjurfí vbdu te dfckj hfig dzhrdzl kdjkrlnffkdjfdjgd vvfdjtf vcgjrdtpg fnm vtgrdojkg vhifdjhgpknb vcgjkrd)pog dptgojbn vhordzkprgnpftgfpgv pdro kzk o kddpzkp zprkzprofpdo  ozkdr pkgfpok poog pokgpfok gpogpfogffc  podfgpcgfdto p okf jojgoif

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
andrea  |  12. 03. 2004 13:03

S článkem se dá souhlasit, i když ne ve všem. Musíme brát v úvahu to, že člověk, který je něčím "nenormálním" vyhraněn vůči okolí, něco vzbuzuje - pokud je to krásné, tak závist apod., pokud ne, tak většinou soucit (popřípadě škodolibý humor).

Svým "neuměním" a vysokým názorem na sebe DIDO upoutala... Otázkou zůstává, zda by z ní superstar nakonec nebyla. Koneckonců naše hudební scéna toho "snesla" už hodně, a s trochou pomoci ve studiu.... Vždyť zpívá celá Nova... A když může Mareš, tak proč by nemohl někdo jiný se silnou oporou "v zádech"

Takže DIDO - hodně štěstí !!!!!!!!!!

P.S. Vizážista upravý design, ve studiu to správně "namíchají", a živě už stejně skoro nikdo nezpívá, tak se to "vsákne"

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paya  |  12. 03. 2004 23:18

Proč v tom pořád vidíte nějakou škodolibost ?? Mě se líbí a přeju jí úspěch, proto ji fanfím, ne kvůli nějaké vypočítavosti, ale prostě protože ač zpívat ještě neumí, má všechno ostatní víc než hvězdné a myslím že si to zaslouží, ty hlasy. Jenom prostě nedostávala odmalička ty soukromé hodiny zpěvu co někteří jiní, ale to se naučí hned, když bude mít prach

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eva Blažejová  |  13. 03. 2004 09:52

Souhlasím s Payou, má to být Česko hledá Superstar a ne Hejma a spol. hledá Superstar.

Anna alias Dido je prostě hvězda, četla jsem, že si byla někde ve studiu pro honorář, (který jí ale nedali),

napadla fotografa, který ji chtěl fotografovat. Tak se chovají opravdové hvězdy (viz Madonna, té by taky mohli zkusit něco nezaplatit). Co se týká zpěvu, hvězd, které zpívají falešně a mají hlas spíš nepříjemný je celá řada , my starší pamatujeme třeba Boba Dylana.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom Konecny  |  11. 03. 2004 22:00

Uz jste byli na http://www.dajdou.cz ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blekot80  |  11. 03. 2004 14:19
dajdou.parime.cz  |  10. 03. 2004 09:45

lidicky... pojdte udelat jedny stranky poradne... celkem me stve, ze je to roztristene po netu a kdyz nekdo neco hleda, tak musi projit stopadesat zdroju...

mam server s neomezenym trafficem, takze lidi muzou stahovat do aleluja a nikdo ten web neblokne!!!

ozvete se a udelame megadajdouportal!

http://www.dajdou.parime.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XxX  |  08. 03. 2004 14:15

VOTE FOR DAJDOU!!!

http://www.kissdelta.cz/kissparada/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hedosek  |  07. 03. 2004 22:58

doufam ze bude i na www.freefoto.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lothar  |  07. 03. 2004 14:44

Jó Anča zpívala (recitovala) fakt hrozně. Ale mezi náma - je teď slavnější než ti co postoupili do dalších kol. O její slávě si mohou zdát i opravdové hvězdy. Taková manie co se teď kolem ní zvedla ji rozhodně pro její další život nemůže uškodit. Já ji fakt fandím. V té soutěži bylo hodně průměrných zpěváků, kteří byli tak průměrni, že je televize ani neodvysílala. Ona byla nadprůměrně špatná až to vyvolalo východoevropskou mánii. Vždyť se o ní mluví i na Slovensku a polsku. A to se v showbyznysu taky cení. Co by za to teď asi dala třeba Zuzka Norisová, Bohuš Matuš, Richard Krajčo, Ledecký, Ondřej Hejma atd. A škaredá není. S trochou make-upu lze z ní udělat pohlednou dívku, o nic horší než Ilona Czáková. Takže vyzývám všechny stejně průměrné Čech jako jsem já a Anče: Poďme a vynesme jednoho z nás až na samý vrchol. Natruc všem rádobyumělcům.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CSA  |  07. 03. 2004 14:16

Myslim ze v mladoboleslavskem Kauflandu bude ted docela narvano ... az tam pojedu, taky si tam pujdu koupit alespon suchy rohlik a u kasy se hlasite zasmeju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vdf  |  06. 03. 2004 10:33

Debile, Idiote, Mentále, IIIIIIIIIIInternet je s velkým IIIIIIIIII

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DOC.Kotiza  |  06. 03. 2004 10:44

a jeste ten rozdil několika tříd ???? co to je ???? Asi jste myslel řádů, ale to něják nesedí, protožš je tam rozdíl jen jednoho řádu ! Ale nesnášim, když docela významný internetový portál uvede takový zmetek za ucelem vetsi navstevnosti !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel varel  |  04. 03. 2004 20:28

POTVRZENO!!!!!

Anička je fakt z Mladé Boleslavi.......dělá v Kauflandu! Teď jsem se z důvěryhodných zdrojů (fotřík:o) dověděl, že u nás v bytě dokonce byla jednou na návštěvě! Její příjmení začíná na G. , ale dál už ho radši uvádět nebudu....prý u nich doma teď pořád otravujou novináři, tak nechci, aby tam zvonil ještě její fanklub!:o)

TAKŽE VIVA BOLESLAVSKÁ DIDO!!!!:o) 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek Pavlas  |  04. 03. 2004 15:36

Zapomel jste se zaptat na zcela zasadni otazku: PROC SE LIDE SNAZI HLASOVANI ZMANIPULOVAT? Neni to zejmena proto, ze implicitne povazuji podobne souteze za predem zmanipulovane ze strany organizatora, ktery ve vetsine pripadu opravdu jedna dle prani sponzoru? Neni to z duvodu, aby si toto sve opravnene podezreni potvrdili? U Bohunky si to overili- Fikacek tehdy tusim vyuzil/pridal klauzuji ze z finale muze vykopnout koho chce. (nevim presne jak to dopadlo, kazdopadne proste Bohunka hlasovani vyhrala, ale cenu nedostala).

Nova na to ale sla mnohem chytreji nez amater Fikacek. Tim ze predem pripravila "sandbox" jmenem Hvezdna Pechota (kam na tak pitomy nazvy jenom chodi?), zajistila si ze podobne partyzanske akce nebudou narusovat oficialni saskarnu- tj ze pujde o dve oddelene souteze.

Hlupaci z magea na to skocili, a citi se jako velci rebelove, pritom N@ve jenom lezou do chomoutu, dostali se presne tam kde je chteli mit: kuriozita, presne vhodna do nekonfliktniho vecerniho poradu prezdivaneho nehoda-zajimavost-zviratko-sport.

Za symptomaticke lze povazovat uz fakt, ze hlavni cenu, tj skutecnou Superstar, budou volit zcela nepruhledne, bez jakekoliv ucasti verejnosti. Pseudocenu viteze Hvezdne pechoty pak muze dostat kdokoliv, a bude to naprosto bezpecne hlasovani, protoze vybirat jde stejne jenom z 14 predem vybranych ubozaku...

Takze nejake reci o "originalite", nebo "nezavislem hlasovani", pripadne "sile komunity" jsou dosti mimo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  03. 03. 2004 11:51

Anicka DIDO rueleeeeez!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xavon  |  02. 03. 2004 14:49

Ano, jako člen mageo komunity přiznávám, že ihned, jakmile bylo možné hlasovat v Hvězdné pěchotě, jsem odeslal Aničce několik hlasů a spolu s ostatními ji propagujeme, kde se dá. Osobně chci, aby vyhrála, už proto, že i když neumí zpívat a angličtinu viděla z jídelního vozu rychlíku, nechybí jí sebevědomí a charisma, stejně jako před lety Bohumile Kulichové

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LP  |  02. 03. 2004 14:16

Každopádně jsou blbý že jí vyhodili. Já bejt řiditelem BMG tak se jí čapnu a vydělám s ní miliony. Annička by do toho tutově šla, protože je přesvědčená že zpívat umí. Takhle by nazpívala osm deset hitů a měl bych vystaráno. Představte si kolik lidí by to bylo ochotných koupit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jo  |  01. 03. 2004 18:22

Taky se na ni tesim.



Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
L alias J  |  01. 03. 2004 15:40

Anicka je super kocka, vyjimala by se jako napriklad moderatorka vecernich zprav na Nove. Zdrave sebevedomi a sarm. Proste Nove za takoveto Dajda rilly fenk ju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x  |  01. 03. 2004 13:16

Je hezke, ze berete 112 645 hlasu vazne, ale nemohl to nahlasovat nejakej skript, ktery bezel prez noc? Informace o hlasovani si autor sranek udrzoval v cookies, coz asi neni nejspolehlivejsi prostredek k identifikaci hlasuciho. Napsat si skrip ktery da 100 000 zabere 15 minut Mumuland byl mnohem lepsi (
24.2. 2004 byla Dido druha, druhy den rano - 25.2. uz mela vic nez 100 000 halsu. Skoda, ze tohle muze brat nekdo vazne ((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZooM  |  01. 03. 2004 14:08

bylo to v cookies ale zaroveň to maj vázaný asi i na IP prtože mě se z mé IP povedlo přidat jen 30hlasů (mazal jsem cookies) tak nevim teď si ce mužu hlasovat ale už nepřibejvaj hlasy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x  |  05. 03. 2004 16:33

Mozna uz je to vazane na IP ale nebylo (, proste prez jednu noc si nejaky srandista pusti skript a cely narod je uzasly z toho, jak 100 000 lidi hlasovalo na internetu pro anicku (

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
y  |  01. 03. 2004 14:32

8-O Rikas skript :)? Hmm, ze by technologie postoupila uz dal nez k derovacim stitkum :)? :( tak ja jdu zase par let spat (cti aspon souvisejici nazory - viz klikani/hlasovani pro DIDO a mazani cookies)

... a vubec Ja tu holku vazne zeru, jen to nemuzu poslouchat, nevydrzim to :) ... urcite by se uchytila minimalne v nejakem "ceskem muzikalu" po boku "hvezd" :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jimmy  |  01. 03. 2004 16:01

zajimavy, ze ten skript od skupiny CZERT je vystaveny jako pozadi jedne "fanouskovske" stranky....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Killer  |  01. 03. 2004 10:11

Pripada mi,ze snad nikdo neni tak nesoudnej,aby si sel udelat takovouhle ostudu do TV.Klidne bych veril i variante,ze ji za tuhle traparnu NOVA  zaplatila,aby si zvedla sledovanost a aby se o tom mluvulo-myslim,ze se ji to docela podarilo.Holt nova zna tenhle ubo*ej ceskej narudek a vi jak na nem vydelat.Smutne!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan Kubíček  |  01. 03. 2004 01:41

Přeji všem krásný den,

chtěl bych tu jen napsat, že jsem si nikdy v životě nekoupil originální CD, ale od této holky bych si klidně koupil, a to myslím vážně. Je svá, je super, neumí zpívat, ale přece je pro mě superstar...a doufám, že ji na Nově ještě uvidím...)))....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  01. 03. 2004 09:20

jeji CD je k mani dokonce se i v sobotu krtilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BigUns  |  01. 03. 2004 10:34

Ty jo, to psaní bez čárků a háček  je skvělý. Asi 3 sekundy jsem přemýšlel, jaxe může CD KRTIT a ono se jenom křtilo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
daneczek  |  01. 03. 2004 00:01

Drahy Otakare, sundej cerne bryle.... nejsme zli a sve idoly milujeme uprimne, bez posmechu. Vzpominana Bohunka Kulichova dostala nase sympatie pro svoji odvahu a jako protest proti unifikovane a umelohmotne prezentaci vsech miss, proti medii podsouvane predstave jak ma vypadat "krasna zenska". Zcela vazne a bez ironie.

Nerikam ze je to tak vzdy, ono zdrave jadro na serveru mageo objevilo a zpopularizovalo i jine hvezdy, z nichz predevsim Fanda Bilek a duchovni mistr Tatrawadarsi byli uctivani z vetsi casti ironicky.... to ovsem neni pripad Bohunky a ani ted nove superstar Anny recene Dido. To s prominutim pozna i blbej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dj.Kopito  |  29. 02. 2004 16:37

Aničko Dajdová zpýváš krásně. Lidi sou blbý a porota uš tuplem. Třeba ten hejma ti nešahá ani po kotníky. Kdyš sem tě poprví uslišel, zamiloval sem se do tebe. Držím ti plalce.

I LOWE YOU !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dj.Kopyto...  |  01. 03. 2004 16:46

Strasně przníš český jazyk... víc než dido angličtinu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aHoj  |  29. 02. 2004 14:26

she really 'mis-sed d bus'!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JA  |  29. 02. 2004 13:07


Pane Shone, doslo k OMYLu. Lide hlasuji pro toho, kdo se jim jevil
jako absolutni pako.
Ona totiz nezpivala, ale (dost) hloupe recitovala anglictinou, kterou
jsme mluvili my programatori v osmdesatych letech.
A jeste si mysli, ze svet prichazi o velkou sanci a ze porota udelala chybu.

Ostatne tam bylo vic lidi odtrzenych od reality.


 



Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JA  |  29. 02. 2004 13:14

(Zive.cz se mi chovalo divne, tak jsem spichnul v editoru dalsi prispevek)

Pane Shone, tady spis doslo k politovanihodnemu OMYLu.
- Lide totiz pochopili hlasovani jinak. Puvodni zamer asi
byl, aby lide hlasovali pro nekoho, kdo by mohl byt objev
a nedopatrenim prisel o sanci.
- Misto toho hlasuji, kdo z nich je absolutni pako.

Myslim, ze Anicka zvitezi v tom druhem smyslu:
   Zpivat (asi-neslyseli jsme ji) neumi, anglicky taky ne,
recitovat taky ne a repovat taky ne.
   Zato si mysli, ze porota je vypatlana a ze svet
pripravila o nejvetsi objev vsech dob.

Ostatne tam bylo vic lidi odtrzenych od reality.




Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Guma  |  29. 02. 2004 00:54

To si vážně nikdo nepřečetl, že je to hitparáda těch co neuspěli?
postamble();

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrD  |  29. 02. 2004 02:56

Ale jo, přečetli, jenomže vítěz Hvezdné pěchoty bude u vyhlášení absolutního vítěze v TV taky. Takže smysl to určitě máááááááá!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CC  |  29. 02. 2004 10:41

A ty jsi vážně nepochopil o co jde?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepi  |  28. 02. 2004 20:55

O Rudovi Kovandovi jsem slyšel, ale bohužel už jsem ho nezažil (nejsem takový pamětník). Není o něm něco na netu? Fotky, nahrávky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  29. 02. 2004 14:27

Jestli chceš vědět něco o Kovandovi, tak doporučuju knížku Štatl, Velká kniha Hantecu nebo Velká kniha lochecu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tajnej  |  01. 03. 2004 12:18

Miroslav Donutil často vypráví, jak Slavíka 1975 málem vyhrál Rudy Kovanda ze skupiny Los Brňos. Není to úplný výmysl, ale do pravdy taky něco chybí. Známý silák Franta Kocourek opravdu vymyslel akci, při níž měli lidé posílat hlasy Kovandovi. Ten už v roce 1974 vyšplhal na 34. místo a dostal se tedy na oficiální seznam pro rok další. Patřil mu kód 021, mezi Kornem a Laufrem. Hlasy chodily z Brna po stovkách, ale podle tehdejších členů redakce by stačily jen na třinácté místo. Ale i to bylo smazáno, Kovanda totiž neměl přehrávky před komisí. 

http://servis.idnes.cz/clanek.asp?c=A031204_102642_hudba_jup

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
davidoff  |  28. 02. 2004 20:10

přepněte a přestaňte se zbývat sračkami

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  28. 02. 2004 17:56

Jen tak dál, doufám, že Anička alias DIDO bude SuperStar. Aspoň se zase jednou ukáže, že soutěže typu Zlatý Slavík, SuperStar, Miss kdovíčeho apod. jsou pouze šaškárny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomasgna  |  28. 02. 2004 21:50

a tohle snad saskarna neni?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
navsteva  |  28. 02. 2004 17:09

Je hezké, že jsou lidé, kteří si ještě pamatují na "Kovandu"
Ať žije Kovanda!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta  |  28. 02. 2004 17:13

Tak tak, ať žije Kovanda a jeho hity, třeba Blues o Socialistickém svazu mládeže

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  28. 02. 2004 16:14

Tady je videt, co s lidma udelaji penize. Zajimalo by mne, za kolik by se na podiu pomazali vlastnima h****a a tancovali tam. Mam ale dojem, ze kdyby se za tohle platilo, tak se tady neda dejchat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rumpal  |  28. 02. 2004 17:13

mam dojem ze za pomazani by nekteri jeste platily  bylo by to tzv. svate pomazani

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CC  |  28. 02. 2004 19:05

Kolik asi myslíš, je jich dost co ti za 500,- roztáhnou nohy....  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kutal  |  28. 02. 2004 19:47

Hele CC,udej měnu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
votrelec  |  28. 02. 2004 16:14

tak to dajte hlas aj tejto super smazke!!! http://www.zion.sk/smazky/show.php?id=291

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hugo  |  28. 02. 2004 15:56

Mam obavy, aby jí tato akce nezpůsobila psychické problémy. I když jesli se chtěla stát superstar, tak má jistě silnou psychičku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta  |  28. 02. 2004 17:20

... a nebo je totální magor !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  28. 02. 2004 15:24

 ... no jak vidno sebevědomí naší mládeži skutečně nechybí ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
awatam  |  28. 02. 2004 15:23

Vas sajkledži rozbor je opravdu vycerpavajici na padrt!Zvlaste tvrzeni o "septande a fame na internetu".To je vopravdu odbornej rozbor sajkledží chovani paranu na netu.Pokud jste chceli,chlapci z VU, reklamu,tak jste to vodflakl.Vono se tady jedna spiž vo "trucpodnik" a prirozene,fylogeneticky a ontogeneticky ziskane tendence k oportunistickemu chovani adolescentu a nekterych opozdenych jedincu i v postadolescentnim veku.Zkratka takova "nase mala revoluce" proti tem starochum. Klinick sajkledži PhDr.Ř.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Freddy  |  28. 02. 2004 13:21

Proč hledáme nějakou superstar, když už ji máme: http://shu.riesenia.sk/DO-RE-MI.asf

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:)  |  28. 02. 2004 14:05

Stary ale dobry, co ty kudrnaci ?:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anicka_Balounova  |  28. 02. 2004 14:20

JÁ JSEM PROSÍM IND.

A VY JSTE TAKOVÁ PŘITĚLE, TAK AKORÁT, JAK TO MÁME RÁDI.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Volonen_Smarkanto  |  28. 02. 2004 14:43

Tak to je fakt konec.

Jinak by me zajimalo,kde se da podivat na jakekoli video ze Superstar?Na te jejich oficialni strance je jich jen par a k tomu pohych par vterin.

P.S.Dido nema chybu a ten remix taky.Jsem zvedavy,jestli ji v Tv jeste nekdy uvidime...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tim kutil taylor  |  28. 02. 2004 15:42

http://www.volny.cz/nebiros/

http://www.volny.cz/nebiros2/

http://www.volny.cz/nebiros3/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  28. 02. 2004 12:53

Myslite, ze pres 1 noc hlasuje 80 000 lidi pro Dido a pak se to zastavi na 100 000? Doneslo se mi, ze mezi sebou zavodi koleje (CVUT a VUT), kdo nasbira vice hlasu. Myslim si ze chlapci z CVUT si udelali skriptik na hlasovani (staci smazat cookies a muzete hlasovat znova). 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MRP  |  29. 02. 2004 00:18

Ja sem z VUTu - taky uz sem o tom slysel:))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kerinek  |  28. 02. 2004 12:47

Ať si ma proboha každej svůj názor. Komusi se to libi ale inak je to hovadina. Celej pořad. I když něco do sebe ma. A vo tý anketě by se taky dalo poměrně dost diskutovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
paulie  |  28. 02. 2004 12:24

Porad nesleduju, takze jsem ji primo v akci nevidel, ale z toho mala, co jsem videl zpetne, bych rekl, ze ta holka muze byt ve skutecnosti mazana jak mazanec a mit neskutecny smysl pro humor - v tom pripade smekam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Osky  |  02. 04. 2004 21:23

JJ, je fakt sqelá. Porotá se má stydět! Anička je nejlepší! Její kluk musí bejt nejštastnější

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  28. 02. 2004 11:54

Chtel bych si spustit video na www.superstar.cz ale format wmv mi na mem Windows Media Player nefunguje. Jak to? Kde sehnat případný Kodek.

 

Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
visitor  |  28. 02. 2004 11:42

Pro toho kdo to jeste nepochopil, tak za temi zavratnymi cisly v hlasovani na strankach Novy nejsou davy lidi, ale spatne zabezpeceni ankety a par hlasovacich skriptiku...

viz:
http://czert.sh.cvut.cz/shstar/?mod=support

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonymous  |  28. 02. 2004 22:38

to jo, jenze by ses i tak divil, kolik lidi ji k tomu dopomohlo, par to rozhodne nebylo :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gorth  |  28. 02. 2004 10:31

Star Wars Kid rulez, kam se hrabe Dido ...

http://jedimaster.net/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  28. 02. 2004 11:00

Neni špatnej, ale na DIDO nemá ani náhodou ... z toho jeho projevu je poznat co zpívá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cc  |  28. 02. 2004 12:43

Kdepak, to je proti DIDO slabej čajíček.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DeaDruiD  |  28. 02. 2004 18:17

jen bacha, zrovna tento borik to vazne nekam dotahl: http://tomi.nomi.cz/scratch/superstar/William02.wmv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  28. 02. 2004 10:30

Sem zaslechl, ze pracuje v Mlady Boleslavi u kasy v Kauflandu.

Tak nepojedem ji pozdravit a treba nam i "zazpiva".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
007  |  28. 02. 2004 15:57

u 6-tky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonymous  |  28. 02. 2004 22:36

No jasne, to je to samy jako to jeji telefonni cislo, co se objevilo na netu, co?
A kazdej tam taky musel zavolat :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zelva  |  28. 02. 2004 20:23

ta republika je tak malá

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wanessa  |  12. 11. 2004 09:32

cus co delas a budes si psat a mas mobil das mi cislo noje je 605835698

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sar  |  28. 02. 2004 10:19

Myslíte že si alespoň s odstupem uvědomila, že to byl trapas?
Doufám že půjde trochu do sebe. Jak hluboko až musím klesnout.

Rozhodnutí poroty bylo opravdu špatné. Něco v sobě má.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frajtrovič Kokotenko  |  29. 02. 2004 20:02

Má. Hovno...



Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Punkrocker  |  13. 03. 2004 08:28

DO SEBE???

Ta ted musi chodit kanalama. Si vem, ze kdyz des po ulici, tak se ti kazdy smeje!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nik  |  28. 02. 2004 10:03

Je to absolutně super, už dlouho jsem neslyšel tokovýhle unikátní výstup, hned to stahuju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Barbar  |  28. 02. 2004 09:15

Skvělá zpěvačka, musím mít všechny její písničky!!!!!!!!!! LOL )))))) Zamlouvám si 50 lístků v předprodeji na koncert s názvem "Czech DIDO FOREVER!!!" )))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eržik Demeter  |  28. 02. 2004 07:33

Nechápu vůbec tyto soutěže, ale svědčí to o kvalitě naší hnusné pop-music. Stačí mít trošku peněz, vyhrát soutěž a hned je z tebe hvězda Takže budou dál vznikat umělé hvězdy, kteří jsou jenom komerční splácanosti, aby z lidí vytáhli co nejvíce peněz Viz. Maxa, Vondráčková, MIsha, a podobný český ždímačky... Strčit pop do škatule a rošlapat, tak jako já a dát se na kulturu repu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta  |  28. 02. 2004 07:44

A co úroveň konzumentů popu ? Ty "hvězdy" budou hvězdy jen potud, pokud si je lidi budou kupovat a přinášet zisk vydavatelstvím, jinak po nich neštěkne ani pes. A na oplátku rep třeba já vůbec nemusím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
franta  |  28. 02. 2004 08:46

presne tak .... at uz vyhraje soutez kdokoliv, vyda desku u BMG nebo u koho ... no a zalezi jen na lidech, zda si to koupi .... koupit to muze jen i*iot ... takze zalezi predevsim na _vkusu_ kupujicich, ja to nekoupim i kdyby vyhral novej karel gott

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  28. 02. 2004 09:11

Nejvetsi PiC* je ale ta nula ze zlutyho psa...ten debil co neumi zpivat chce machrovat v bedne, no to si snad dela pr*el...hejmo, ty kok*te!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
satori  |  28. 02. 2004 17:04

až jednou budeš pracovat jako zahraniční zpravodaj bbc a plynně čínsky (nebo hejma umí japonsky?), tak dej vědět, ty kreténe. zatim drž hubu, protože si očividně podle svýho vyjadřování nedokázal dostudovat ani střední...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chemik  |  28. 02. 2004 18:39

A, pan se chce zastavat toho komunistickyho udavace Hejmy, jo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jj  |  28. 02. 2004 21:02

souhlas Hejma(a spol.) se tam choval jako hňup a kvuli tomu že umí jazyky si na prdel nesednui, i člověk s x vysokejma se může někdy chovat jako netaktní hovado..., ty lidi tam vůbec nemuseli takhle stírat, každej pochopitelě nemá extra talent, ale zpívá si třeba rád, )ikdyž ty co tam byli a neuspěli si už asi nezazpívaj ani v koupelně), no ale je fakt že to jejich blbost že tam lezou navíc ikdyž uspějí co z nich potom bude? - to co si z nich udělá ten druhej týpek z poroty co je bude vydávat,stejně budou muset zpívat to co jim strčí firma ,vlastní názor si nebudou moc dovolit - to se do šoubyznysu nehodí budou muset zpívat to co teď frčí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JA  |  29. 02. 2004 13:25

Nahodou, me se Hejma libi.
A mam pocit, ze se chovali DOST jemne na to,
co se jim podbizelo jako absolutni spicka.

Kdyz si predstavis, ze ti tam takhle kdaka petisty clovek
bez smyslu pro realitu a jeste se divi a ze te ceka jeste
nekolik stovek dalsich, tak bys je poslal nekam, ne ?




Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pablo.GS  |  29. 02. 2004 15:33




Podívej se občas na RTL2, nebo Pro7, kde probíhaly a probíhají podobné konkursy na sólové zpěváky a kapely. Pokud nejsi jazykový impotent, tak zjistíš, že požadavky na úroveň zpěvu, tance a dalších věcí okolo jsou mnohem vyšší, no a o stírání bys asi ztratil iluze. Tam se po nových adeptech pěkně huláká, nadává se jim - (oprávněně), pokud nejsou schopni pochopit o co jde, nebo pokud to s přípravou podceňují. Výsledkem jsou takoví, jako No Angels, BroSis, Owerground, nebo PreLuders. A určitě jsou v rámci popu špičky v Evropě Záležitost kolem komerce je pak standardní postup každého vydavatele - je to přece Showbusiness a o to jde až v 1. řadě!!!!!!!!!!! No a co se Hejmy týče - dělá přesně to, co se po něm chce a dělá to dobře. Samozřejmě, že můžeš mít jiný názor, ale ten jeho ti přece nikdo nevnucoval, že? A taky se divím, že sleduješ tu "přiblblou Novu", když se pasuješ na intelektuála. Stejně jako i někteří vystupující bys měl mít více soudnosti, pak by k takovým trapasům nedocházelo.


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ext  |  29. 02. 2004 15:35

Ses blbej nebo jo? Vedeni jeste po babicce co? Porotci jsou naschval rozdeleny na "hodny" a "zly". Je to tak ve vsech verzich tohoto poradu v ruznych zemich. Tem lidem, ktery maji z tohoto poradu tak akorat srandu bude nejspis vyhovovat ten "zlej" a sentimentalnim -nactkam nebo duchodkynim zase ten "hodnej". Je to tak udelany kvuli zvysovani sledovanosti. Porotci pak hraji pridelenou roli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Antonín Mička  |  28. 02. 2004 11:08

A nebo rocku, punku, hard, heavy, black... metalu ci treba jazzu... To jsou taky dobre smery.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
K5  |  28. 02. 2004 13:19

Nech bejt, mě je celý hodební byznys úplně ukradený a nebýt SHSTAR tak jsem si ho ani nepřipomněl

Ať si každý utrácí SVÉ peníze za co che, když je blbej, nic ho neochrání, nářky tím méně. Horší je, když o MÝCH penězích rozhodují druzí a já s tím nemohu nic dělat (např. daně, poplatky za TV, rádio, výpalné pro OSA...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin h.  |  05. 03. 2004 17:40

eržiku, respect pro tebe za kvalitně zvládnutej hiphopovej postoj vůči komerci...máš to fakt dobře nadrčený,tu frázi..jen prosimtě až budeš někdy zas veřejně projevovat svou nezavislost a pohrdání mainstreamem....vyčleň ztoho mishu...za1.je slovenka a halvně za2. zpívá božsky! poslechni si její hlas,takoej nemá ani Bílá zmutovaná s Vondráčkovou.. btw. na Evropě2 ji taky asi nezaslechneš...

peace,
He.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anicka_Balounova  |  28. 02. 2004 04:31

TRAVESTY RIPPED.AVI  RULEZZZZ

DIDO SE MUZE JIT ZAHRABAT.
TENHLE BOREC JE TŘÍDA VŠECH TŘÍD, JE OSINOU V ZADKU VŠECH HETERO A JÁ HO MILUJI. JE TAK SLADKEJ JAK BOMBÓN OD MAMINKY.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan1  |  02. 03. 2004 12:40

kde se to .avi da stahnout?

CHCI HO!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xcvd  |  28. 02. 2004 03:04

Ta DIDO je to fakt děsná pitcha a pitchou zůstane, trapná a blbá až to mlátí dveřma, rozmazlenej fracek, kterýmu patří 3x denně naliskat mokrým hadrem přes hubu.

Schválně se podívejte, jak absolutně nevnímá, co se jí porota snažila sdělit - ona se to prý učila....

http://www.volny.cz/nebiros3/3469.avi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tazatel  |  28. 02. 2004 03:51

http://www.volny.cz/nebiros3/3469.avi no sak prave .. A co ? Lidi maji ruzne nazory :) Proc zrovna tohle ne ? Dyt je to jedna z mnoha :) Taky názor .. :) Sem se na to videjko dival a pravda takhle sebevedomy bych asi nebyl :) Ale jinak dobre :)))))) hehe )) ) ) Kazdy sme nejaky :))) ))   A jinak taky nechapu co tohle na zive dela .. viz nekdo predemnou ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cc  |  28. 02. 2004 10:04

Tohle může napsat jen někdo, kdo je na tom duševně stejně jako ona.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
evik  |  28. 02. 2004 02:47

Otíku, Otíku...

Sociologický intermezzo k Živě jde, nic proti Gustovi, i politika, a kvalitní recese na síti i mimo ni určitě, ale tahat i sem všudypřítomnou šimpanzí nováckou pseudokulturu ...a zrovna takovou ftákovinu ...copak už vyschly studny lepších témat pro počítačový redaktory?

To se ptá těch devět sociologů z deseti. A nechtějí být skeptičtí...

Slovy klasika - Well f*ck me running..!
postamble();

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sweetux  |  28. 02. 2004 04:05

Nevim nevim, DIDO je jen exemplarni pripad vyuziti/zneuziti moznosti Internetu. Zatim vsichni mame pocit, ze Internet je nezavisly a ze jej nelze jednodusse a jednoznacne ovladnout pro cile uzke skupiny lidi.
Nicmene, mozna uz slysime tony hudby, podle ktere budeme nevedomne tancovat.
Nedavny pripa v USA, kdy kandidat do voleb 2004 ziskal ohromnou financni podporu tim, ze pouzil Internet jako dulezite medium komunikace s potencialnim volici, jen soustredi zraky politiku na dalsi mozne zpusoby. Doposud se Internetem moc nezabyvali; jako tema to bylo dobre, ale využiti k osobnimu prospechu se prokazalo teprve ted.

Pamatuje si nekdo z vas jak vypadal Internet v roce 1994? Jaky byl pomer komerce a "akademie"? No a kdyz to clovek srovna s dneskem, tak jen nevericne krouti hlavou. Jsem zvedavy za jak dlouho budeme kroutit hlavami nad tim, nakolik je Internet zahlceny politikou, mocenskymi spory a zajmy lidi/skupin, ktere si mohou financne dovolit investovat do toho moralniho marastu, protoze ze zkusenosti vedi, ze se jim to vyplati a praxe jim to mimo Internet dnes a denne potvrzuje.

Internet uz davno neni cisty. Pravda, nebyl ani v dobe, kdy ho meli k dispozici prevazne akademici. Nicmene pak se jej chytla verejnost a obchodnici. Nyni prichazeji politici, budte ve strehu!
Howg.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
k3  |  28. 02. 2004 09:11

to vypada skoro jako by jsi chtel rict ze kdyz jsme ji udelali stranky, par remixu a siri se to po siti, ze jsme nejake hnusne zkorumpovane prasata ?

v tomhle pripade to byl pouze napad proc ji neudelat fanclub po tom co nani uzjidela spousta lidi.. na a takhle to dopadlo.

jen pro info. z toho webu bylo stazenu 47GB (hodnota je z dnesniho rana 8:47 ze kdy mam zatim posledni statistiku) a to je hodnota od stredy nekdy vecer.

samozrejmne moznosti zneuziti Internetu tu jsou. stejne jako moznosti zneuzivani jinych prostredku jako televize, radia, noviny...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal  |  28. 02. 2004 10:49

Ano, skutečně to vypadá jako by to byla jen další kampaň Novy, jak zvýšit sledovanost jejich mizerného pořadu. Pokud to není přímo její aktivita, pak je za to určitě hodně vděčná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rumpal  |  28. 02. 2004 16:58

nahodou, po dlouhe dobe hrani si na pozlatko trocha reality neuskodi  (zpev), zato ten gulage okolo je dost klise

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
evik  |  28. 02. 2004 16:59


Co mě mrzí, je, že se takhle nechává zahnojit i Živě.cz, který snad bylo zaměřený na jinou problematiku, než je imbecilně-konzumní zábava na Nově (a jiných stanicích), teleshoppingy, předvolební stranický mítinky a jiný s*ačky. Pochybuju, že jen fakt, že ke svýmu účelu tj. reklamě používají internet, jedno z médií, je natolik důležitej, aby byl prezentovanej zrovna na tomhle portálu. Zatím se zdá, že dosahují svýho cíle - totiž publicity. Teď už i tady.

Ať si DIDO i přiblblý soutěže existujou, však bude "nepříliš náročná" zábava mít v určitým procentu populace vždycky vděčný publikum.

Živě.cz má ale na víc, než je komentování soutěží Novy.  Oto Schöne, kolik ti dala Nova bokem za prezentaci tohohle shitu....???
postamble();

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
neuu  |  28. 02. 2004 18:09

cy we, je to hruza, kdyz cloveku chybi smysl pro humor...
(a nezapomnel sis stahnout dneska novy ceník? paměti sly dolu!!!)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr andrs  |  28. 02. 2004 13:05

to neni zadna manipulace, ona je proste uzasna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  15. 03. 2004 09:49

sorry, ale tohle je blbost. Aniccina kampan je hnana recesi - nikdo tomu neveri, ale klikaji vsichni. jenze u vazne minenych a dulezitych veci by to takhle samozrejme nefungovalo. lidi zas tak hloupi nejsou.

postamble();

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Spooky  |  28. 02. 2004 02:12

Kde najdu ten remix s tím jejím hlasem???..

Nikde jsem to tam nenašel.... pokud na to máte odkaz..tak sem s ním

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  28. 02. 2004 02:28

Vzdyt odkaz mas v clanku... ale napisu ti to znova http://czert.sh.cvut.cz/shstar/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
admix  |  28. 02. 2004 01:32

vyjimecne se musim pridat k diskusi a zkritizovat tenhle clanek, protoze IMHO nema na zive.cz co delat .. mozna na ihned.cz nebo mfdnes.cz ale ne na IT zpravodajskem serveru .. a navic jeste takova picovina

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  28. 02. 2004 01:42

Ja jen doufam, ze jsi ji dal hlas

Dnes jsem se pripojoval na DC++ a CzechChannel Pro ma v nazvu " I dhrank tu mac tunajt"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aa  |  28. 02. 2004 01:45

neber drogy, neber drogy a neber drogy

ses magor, at je Zive jakekoliv a placa kupu hovadin, je i lidske a zabavne, zalez na svuj comp a hraj si na ITaka

PS. ta holka je na netu, ma fanklub na netu, hlasuje se po netu a jeji video z vystoupeni beha po netu, Zive to dela dobre, kompentuje i to co se deje na netu, ale to zdrogovanej magor compama uz asi nechape, jdi si cist zdrojaky linuxu nebo dneska klidne uz i woken, bude ti lip

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
quas  |  28. 02. 2004 01:49

Tu iDnes bych prekousl ale ihned uz ne Sice je sobota a vikendove odlehceni, ale tohle bych bral maximalne jako novinku ne jako nejvetsi clanek dne! Jinak rekl bych ze DiDo je hodne sebevedoma holka. S takovymihle schopnostmi bych nesel ani na barovou karokoe show, natoz ze sebe delat vola v televizi. No i kdyz vlastne ja zpivam dost podobne, pri trose pile to snad dotahnu na Leose Marese.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  28. 02. 2004 02:39

nahodou, dobry clanek,  jsem to nevidel v tv a ted uz to stahuju :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xc  |  28. 02. 2004 00:36

Otakare, otakare ty jsi ale kus ....ola

Copak jsi nepoznal ze jde o zrejmy hack?

Stacilo udelat chytrou aplikaci a nez to looseri z novy zazaplatovali tak uz ta borka mela 40tisic

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trupka  |  28. 02. 2004 00:43

hehe, sam sem ji naklikal cca 100 hlasu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonymous  |  28. 02. 2004 01:19

Jenom? ja mam na konte par tisic :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trupka  |  28. 02. 2004 02:18

mozna proto, ze jsem nepouzil zadny skript,ale pouze ukazovacek prave ruky 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonymous  |  28. 02. 2004 22:20

Vsak ja taky, dal jsem automaticke a okamzite mazani cookies a kdyz jsem nemel co delat, tak jsem klikal, a takhle to jde porad :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta  |  28. 02. 2004 08:19

A vovovovovovovo tom to je. Čím větší úlet a dement, tím větší šance, že bude mít víc hlasů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cc  |  28. 02. 2004 09:59

Hel když mohli uspět takoví Lunetici, Black milk, Holki... Tak má DIDO šanci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Erik  |  28. 02. 2004 16:29

Punk's not Dead!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta  |  28. 02. 2004 17:09

Black Milk aspoň umí zpívat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CC  |  28. 02. 2004 19:06

No nevím.. nebejt tatínků ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta  |  29. 02. 2004 15:02

Tatínek sem, tatínek tam, každý se snaží využít možností a kontaktů, a to v jakýkoliv profesi, nejen v kumštu, akorát, že vu kumštu je hodně vidět a potomci byli vždycky víc kritizováni než jejich rodiče, zpívat a frázovat umí celkem obstojně, což se o DIDO říct nedá  a její "naučená" angličtina mi připomíná učitelky ruštiny, přeškolené po 89 na angličtinu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vita  |  28. 02. 2004 10:02

Ja bych klidne taky pridal hlas ale nejak zjistuju ze stranky novy jsou, podobne jako program novy, zamerene predevsim na vetsinove uzivatele - takze opera hlasovat nemuze. Podobne ani adresa zacinajici mms:// neni zrejme opere tak uplne znama.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tsunami  |  28. 02. 2004 10:53

mozilla+mplayer to zvlada bez problemu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonymous  |  28. 02. 2004 22:21

Hlasuju z opery a mam naklikano neco kolem 1000 :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Shadowman  |  28. 02. 2004 00:20

I love miss DIDO

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
F. Mardil  |  28. 02. 2004 00:18

Jsem tady dobře??? Takovou bulvární kravinu bych tady nečekal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Shadowman  |  28. 02. 2004 00:21

ty suchare, vubec si to nepochopil ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ienik  |  28. 02. 2004 12:46

jsi tu spravne, zive == bulvar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  28. 02. 2004 00:16

a nejvic toho chodi z Brna...

Navrhoval bych nasledne usporadat akci Tekuty kaprik a vyhlasit slecnu neoficialni vitezkou cele ankety.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta  |  28. 02. 2004 07:33

Souhlas.
Pro nepamětníky stačí vzpomenout akci Kovanda Zlatým slavíkem v sedmdesátých letech, kdy se jím Kovanda skutečně stal podle počtu hlasů, výsledek pak byl v Mladém světě zrušen díky jednomu zakomplexovanému rádoby umělci a Zlatýho slavíka pak dostal, jako obvykle, zasloužilý Kája. Tato akce je prakticky totéž v bleděmodrém, jen s tím rozdílem že "zpěvačce" nebyla zatím indikována duševní nemoc, a Kovanda byl lepší interpret, alespoň podle mého názoru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondřej Mirtes  |  28. 02. 2004 08:36

Ať žijou rudý komanda, ať žijou rudý komanda!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  28. 02. 2004 11:06

Kovanda byl lepší interpret, alespoň podle mého názoru.

Nepochybně! Sud kulatý, rys tu pije, tu je kára, ten tu ryje, ou jeee....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukaz  |  01. 03. 2004 11:12

Vcera sem si koupil dzus oujeee
postamble();

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steel Shadow  |  08. 03. 2004 15:19

DLE MEHO NAZORU JE RUDY KOVANDA ALIAZ TOMÁŠ KOVANDA PEKNEJ UCHYL A PABLB TOT VSE

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tajnej  |  01. 03. 2004 12:13

Miroslav Donutil často vypráví, jak Slavíka 1975 málem vyhrál Rudy Kovanda ze skupiny Los Brňos. Není to úplný výmysl, ale do pravdy taky něco chybí. Známý silák Franta Kocourek opravdu vymyslel akci, při níž měli lidé posílat hlasy Kovandovi. Ten už v roce 1974 vyšplhal na 34. místo a dostal se tedy na oficiální seznam pro rok další. Patřil mu kód 021, mezi Kornem a Laufrem. Hlasy chodily z Brna po stovkách, ale podle tehdejších členů redakce by stačily jen na třinácté místo. Ale i to bylo smazáno, Kovanda totiž neměl přehrávky před komisí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta  |  01. 03. 2004 17:12

1. přehrávky nebyly podmínka nutná

2. Donutila neberu vážně, větší část z jeho historek je vymyšlená a nebo překroucená

3. kdo má pravdu a jestli skutečně získal Kovanda víc hlasů než Gott už dneska, po 30 letech, nikdo ani nevyvrátí a ani nedokáže 

4. a jen na okraj správně má být  Rudi  Kovanda a ne Rudy  Kovanda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mir@  |  13. 03. 2004 22:34

Pro Frantu!


  1. Ty kryple! Je to Rudy Kovanda!!! Žádný Rudi, ty skundyxichte! Si přečti literaturu, když si to nepamatuješ!

  2. Donutil je taky borec. Je zajímavý, že se ve všech historkách shodne se svými kolegy.

  3. Rudy měl fakt víc hlasů. To je známo.

Buď vzpomínej, nebo nemel.

S pozdravem pro všechny Rudyho fandy Mir@.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LisaANN  |  08. 03. 2004 15:27

Ahoj lidi vy znate Tomase ? uz dlouho na nej schánim kontakt. Jestli jo at mi prosim napise na LisaAnn@atlas.cz

Diky J.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dajdou.parime.cz  |  10. 03. 2004 09:47

lidicky... pojdte udelat jedny stranky poradne... celkem me stve, ze je to roztristene po netu a kdyz nekdo neco hleda, tak musi projit stopadesat zdroju...

mam server s neomezenym trafficem, takze lidi muzou stahovat do aleluja a nikdo ten web neblokne!!!

ozvete se a udelame megadajdouportal!

http://www.dajdou.parime.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor