Den D: Projekt Myntry si poradí s úložištěm Rapidshare

Diskuze čtenářů k článku

24. 02. 2010 00:02

Hm. Tak kucí nepřekvapili. Spíš na mě zapůsobili ještě negativněji, než jsem čekal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 23:05

Tieto sluzby su uplny srot - je to porusovanie podmienok rapidshare, a kazda jedna takato sluzba bude rapidom urcite zatrhnuta. Je to zarabanie na wareze, porusovanie podmienok a cielova skupina 15-18 rokov mladych warezakov. Nech radsej idu chalani studovat vysoku skolu a zamestnat sa a ne vymyslat taketo chujoviny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 02. 2010 15:11

a ty si studoval v bradavicih ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 23:00

Zajímavé bylo sledovat růst návštěv z pohledu správce serveru (http://www.aspone.cz)...

Ke konci pořadu bylo vytížení serveru 1%, ale návštěv bylo několik desítek až stovek za vteřinu.

Admin

z ASPone.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 22:52

problem takovychhle radoby realityshow je v tom ze nelze vzit seriozni projekty, pro plebs by to bylo totiz totalne nezajimave, zatimco banda exotu s podprumernymi nebo exotickymi napady patricne zvedne sledovanost. a pokud o tom nekdo zacne psat tak chte nechte spada do bulvaru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 02. 2010 22:45

škoda, nedostali ani korunu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 22:53

Tak jasný, že na tak kontroverzní kšeft nic nedají, maj bobky. Každopádně bych doporučil zažalovat pana Bartoše pro pomluvu, protože je nazval piráty plus něco hanlivýho k tomu. Pokud mají kluci ten název regnutý jako obchodní značku, úspěch zaručen

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 02. 2010 20:29

PAka - Každej normální člověk si zaplatí rapid na rok ani ne za 2000.- , + dostaneš 12000 free points = další měsíc zdarma.. + když uploadneš cca deset nějakej porno videí, rozhodíš po warezech,tak za rok ti to našetří bodů na cca 2 měsíce premium. za cca 2000 máš pak na rok a čtvrt stahování bez potíží :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 22:54

každej normální člověk zná spoustu jiných cest jak se dostat k tomu co potřebuje, mnohdy dokonce křišťálově čistých! Já mám teda pro dva tisíce lepší využití, než je dávat Rapidu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 20:23

Služba www.stahujzasms.cz Vám umožno cokoliv, a je možné stahovat jak pomocí webových stránek tak i klienta, takže vymysleli něco co už bylo vymyšleno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 20:21

Ti dva mladí kluci se asi moc neorientují ve stahování. Podobných služeb, kdy si přes sms zaplatíte směšně malý kredit za vysokou cenu, je v ČR dost. Ve srovnání s Rapidem jsou to zloději. U Rapida si zaplatíte 180 korun za měsíc a za den můžete stáhnout až 50 giga, pokud máte dost rychlej net. To znamená za 6 korun 50 giga a to nemá ve světě obdoby. Tady Rapid jasně vítězí nad všemi, kteří si hrabou do kapsy a využívaj lidský blbosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 21:25

Rapid mám zaplacenej ale limit na den mám 5Gb?! Kde jste vzal těch 50Gb denně?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 02. 2010 21:39

OD dvou v noci do deseti dopoledne máš stahování jen za 10% kreditu. čili stáhneš 50GB, odečte se 5

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 19:29

Například SMS.SHARESHOP.COM umožňuje totéž ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 17:22

hrubeee ... znam takovych sluzeb asi 5 ... znam i adminy techto sluzeb ...

a chlapci, ktery delaj toto zrejme maj talet na programovani, ale nevi na 100% o tezkostech, ktery RS zpusobuje takovymto uzivatelum (blokovani uctu, IP adres)

- neni to nic novyho, uz toho tu je jak hub po desti

- 400k vklad jsou vyhozeny penize

- ukradnou si mozna naky podil, ale budou mit co delat, aby to udrzeli v provozu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 13:55

Vždyť už podobný služby existujou. Stahuj za SMS a pod.

http://www.stahujzasms.cz/...

http://www.stahovanizasms.cz/...

http://rapidzasms.cz/cz/uvod.html...

a možná další.

Takže asi nepřichází s ničim novým.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 15:16

nebo http://www.megarapid.eu/... kde mě každý den přibývá 100 kreditů což ani zdaleka nespotřebuju takže z rapidu stahuju zadara plnou rychlostí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 13:15

Myslim is ze nedostanou ani korunu, pac rapid by jim to dlouho si neschvaloval (urcite by uz po mesici zacli zjistovat, co se deje) a pak by jim sluzbu zatrhli, v nejhorsim pripade kdyby citili velkou konkurenci, tak by treba za par let udelali take platbu za GB (rapidshare) a co by pak kluci delali? Pokud by nemeli naslapnuty i jiny sluzby, tak by skoncili a v lepsim pripade bez dluhu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 12:57

Neodhadoval bych úspěch, protože úspěch může být jen v něčem co zde ještě není a jak bylo napsáno existují už dávno webové služby, které nabízejí to samé a ne zrovna s velkým úspěchem. Jsem rád za to, že jsem ten pořad nikdy neviděl. Po "super vyhledávači", který hodnotí "jiné objekty" je to jen další provar.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 12:37

Osobně jim nedávám šanci na úspěch. Služby tohoto typu již existují a jsou zavedené. Tato "nová" služba nepřináší žádnou přidanou hodnotu oproti konkurenci. Např. StahujZaSMS.cz mají také svého klienta pro stahování. Vidím v tom pouze "zoufalý pokus" o zviditelneni. Na nasem trhu pro ne jiz misto rozhodne neni. Uprimne porad Den D neni pro uspesne projekty. Pokud ma nekdo milionovy napad neukazuje ho vsem okolo... a peclive si vybira sam partnery, se kterymi by chtel zahajit spolupraci. Berte to pouze jako subjektivni nazor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 10:38

Myslím, že primárním účelem je ukázat adresu na službu v poměrně sledovaném pořadu. Prachy na to stejně nedostanou, protože vše kolem rapidsharu, díky mediální publicitě, zavání pirátstvím a nikdo z investorů do takovéto oblasti veřejně nepůjde. S tím ti kluci počítají. Bohužel z hlediska obchodu je tato služba tak závislá na benevolenci rapidsharu, že může být dnes funkční a zítra ne. Proto je investice do ní vysoce riziková a řekl bych v našich podmínkách nevratná. Ale jak jsem psal, nejde o investici, ale o reklamu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 10:34

Já si k podobným účelům předplácím právě již zmiňované Ulož.to, které nabízí možnost nepřímého stahování z rapidshare. Pravda je to sice trochu náladový, ale zatím to fungovalo vždycky spolehlivě a nejpozději do pár hodin byly soubory staženy z rapidu na ulož.to a od tama už rychle jako premium. (I když ty rychlosti jim na ulož.to teda dost skáčou, s tím by mohli něco konečně udělat, ale za ty prachy to ujde).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 10:28

"...Tomio Okamura se bez okolků přiznal, že netuší, oč se vlastně v praxi jedná..."

Kouknu tak jednou za 3 týdny - Tomio Okamura vždy řekne, že tomu nerozumí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 02. 2010 09:36

Který investor by proboha postavil svuj business na zneužívání jiné služby. Prachsprostý přeprodej trafficu.

Já v tom nic zajímavého nevidím.

Btw Trošku podobný projekt vzniká i na stránkách http://rapidshot.cz/... - zatím ale není plně schopný provozu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 10:14

Asi tak. Nikdo nebude investovat do businessu, ve kterém se používá cizí služba, která může kdykoliv přístup zrušit a tím umře i služba na ni navázaná. Navíc je to na hranici legality a už zítra můžu jít třeba já na policii podat trestní oznámení a když bude polistista jen trošku šikovný, tak jim to až do soudu všechno zabaví.

Kdo viděl starší díly Dne D, ten si ví, že investoři nikdy neinvestují jen do marketingu. A jsou na to alergičtí!

Ale myslím si, že kluci si to uvědomují a Den D berou jen jako levnou reklamu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 09:17

Dotaz: proc nepouzivat jdownloader.org ? Rozpozna capchu a umoznuje z RS stahovat zadarmo ... A nechci odpovedi typu mam 10mbit a rs mi to omezuje na nejakej 1mbit nebo min :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 02. 2010 09:40

A jaké odpovědi čekáš? :D

- omezuje rychlost

- nemohu (co já vím) stahovat více souborů najednou

- rychlost své linky opravdu nevyužiji

- tím pádem nehrozí, že bych přišel večer domů a rozhodl se podívat za 15 minut na film který si stáhnu během přípravy večeře.

- a našlo by se víc důvodů

(samozřejmě jsem se bavil od free stahování, u premium účtu seč tohle všechno maže)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 10:12

A hlavně přes free nejde stáhnout všechno. Některé soubory jsou jen pro placené účty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 18:59

A u některých hodně stahovaných souborů to taky Free nedovolí, proste to napíše že je teď o soubor velký zájem a vy máte bez premium smůlu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 13:22

cekal jsem spis odpoved typu p. Hrusky :) a dekuji mu za ni ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 08:46

Nápad je to sice dobrý, ale přišel docela pozdě.

Dneska už je na trhu tolik takových služeb, (různých úložišť atd) že přeprodávání objemu dat bych využil kdybych chtěl možná stáhnout něco za těch 9kč.To je částka která je nepatrná,ale poslání a přijetí téhle částky přes nějakou službu premium sms nebo různé online platby je myslím neefekivní.

Pokud jsem to dobře pochopil, tak kluci by měli vlastní server který by to stahoval z rapidu a dále přeposílal k uživateli.Tím by obešli kontrolu IP adres na rapidu.Chtěl bych vidět jejich účty za připojení tohoto serveru aby se konektivitou vyrovnali rapidsharu.

A nakonec pokud by někdo přes ten jejich server stahnul třeba pár mp3 kterou jsou chráněné autorským právem a tak bych řekl že už by to nebylo až tak legální.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 02. 2010 08:22

Netusi nekdo, kam zmizel pan Hejl se svym Hledacem? Uteklo 14 dni a je uplne mrtvo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 21:08

Počkej do zítřka http://www.geek.mzf.cz/archiv/geek-1x03... (bude záznam)... Jen nvm, jestli se to nebude brát jako reklama

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 08:21

Aneb jak parazitovat na parazitovi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 08:03

Také jsem byl celkem překvapen, že dlouhodobí propagátoři a znalci RS tady na Živě v článku nezmínili relevantní konkurenční služby - tedy rapidzasms, megarapid apod. Srovnávání cen s Ulož.to, nebo Share-rapid (někteří možná pamatují, že ten se vyvinul z obdobné služby "sdílených účtů na RS" s názve Rapidspool) je podle mě úplně zbytečné a matoucí.

A ty kucí určitě o těch službách ví, takže uvidíme, zda budou prosazovat svůj projekt přes jeho hlavní odlišnou vlastnost vůči těmto webům (bude to aspoň portable?), anebo jejich existenci jaksi zamlčí a budou tvrdit, jak je myšlenka novátorská a výhodná pro občasné stahovače oproti klasickému PA.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 10:55

Jasně, Rapidspool si ještě pamatuji.

Dle mě kluci nemají šanci na úspěch, už jen proto, že nenabízejí dostatečně velký cenový rozdíl od služby rapidzasms.cz kde už mám skoro 2 roky účet. Je sice pravda, že se služba hodí pro občasné stahovače, ale není stejně lepší, když si občasný stahovač stáhne Jdownloader nebo freeRapid Downloader? a po dobu co denně stráví na FB si na pozadí stáhne co potřebuje?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 07:15

Nejsem velkým stahovačem z Rapidu, ale vždy jsem si zdarma (po uplynutí limitu) stáhl vše, co jsem potřeboval. Pokud je tedy tento projekt určen pro občasné stahovače, tak pak nevím, proč bych měl vůbec za něco platit? Když je to občas, tak si chvilku počkám. Nebo tam jsou nějaké soubory ke kterým se nedostanu, když někomu něco nezaplatím?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 07:34

Nejde o to ze se tam nedostanes ale o to ze stahujes pomalou rychlosti,nehlede na to ze v posledni dobe jako free hodne krat pise na serveru ze nejsou volni sloty.Zazila jsem to, kdyz mne vyprsel ucet a nez jsem ho znova prodlouzila tak na toto jsem narazila.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 07:45

navyse, stahovat nieco co ma 30 suborov cez free download je praca na niekolko dni :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 06:45

Základní myšlenka IMHO není špatná, ale vrazit do toho 400 kKč mi připadá jako nesmysl. Buď ten program bude dobrý a o popularitu se postarají servery, které o tom rády napíšou, už jen proto, aby měly téma pro zajímavá článek, jako teď živě.

Aby ten program měl úspěch i mezi nezasvěcenými, tak by bylo potřeba šířit i osvětu o pozadí warezu a udělat tohle komerčně, to je je hraní si s ohněm v muničním skladku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 03:11

Pochybuju, ze pujdou investori do projektu na hranici legalnosti, coz je uz RS sam o sobe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 01:48

Nevim jak jsou na tom ostatni, ale....tak si parkrat nekoupim v baru Colu a hotovo. Mam mesic klid a nemusim se o nic starat, takze me osobne prijde takova sluzba naprosto zbytecna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 01:44

Take me ta sluzba prijde zvlastni protoze pokud ty data potecou opravdu pres ne tak oni je jakoby budou sdilet a to neni u nas zrovna legalni sdilet autorsky chraneny obsah ne? A pokud ty data nepotecou pres ne ale bude to nejak vyresene pres sdileni uctu rapidsharu tak si myslim ze muze RS zacit tyto ucty blokovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 18:57

To že to je služba pro sdílení autorský chráněného obsahu sis právě vycucal z prstu, a tvůj prst nemůže sloužit jako důkaz. ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 01:43

nechci klukům kazit radost, ale tenhle nápad už je čechách dávno realizovaný, dokonce několikrát a za stejně sprostý peníz, s příhodnějšímy názvy (stahovanizasms, rapidzasms...), a již dlouhou dobu zajeté. no snad jim těch 400 klacků nedali.....klukům ušatejm. rapid používám, měsíční účet vždy kupuji od aktivních uploaderů na fórech, co sbírají premium body, cca za 50Kč. pro porovnání: přes kluky dostanete za 50kč tak 6GB, a přes měsíční účet takto zakoupený můžete za měsíc natahat 150GB pokud stahujete přes den. pokud stahujete v noci, a máte např. UPC 10Mbit, tak za ten měsíc bez problému stáhnete 600GB (pro neznalé - v noci se odečítá jen 10% limitu). takže za pajdu máte na výběr buď 6 GB nebo 600 GB. jak smutné

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 02. 2010 00:28

Já teda nevím, ale nějakou dobu používám službu www.rapidzasms.cz, kde se právě předplácí objem dat a ne časové období na rapidshare.com. V čem je ta služba o níž je článek jiná/nová?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 02. 2010 01:03

Tato služba byla první, na co jsem si vzpomněl. Asi před třemi lety jsem ji chvíli používal, ale pak byla celkem nestabilní (stahování se přerušilo, muselo se začít odznova za další kredit) a už jsem se tam nevrátil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 02:35

Rapidzasms občasne používam už cca 2 roky a prerušenie sťahovania som zažil len jediný raz. Občas má služba „výpadok“, kedy sťahovanie nie je možné vôbec spustiť, ale pochybujem, že Myntry bude schopné zabezpečiť stopercentnú dostupnosť, aspoň nie hneď po spustení.

Medzi dvomi službami vidím jediný rozdiel – klienta u Myntry. A ak by som si mal vybrať medzi webovým rozhraním a inštaláciou desktopového klienta, zvolím webové rapidzasms.

Myntry má šancu uspieť, najmä s dobrým marketingom, ale autori zrejme pozabudli na analýzu konkurencie, ktorá by mala byť jednou z prvých fáz vytvárania projektu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
0x
23. 02. 2010 09:43

RapidzaSMS pouzivam uz nejakej ten mesic, mam tam dobito asi 400GB. Zpocatku jsem byl nastvanej, ze meli strasne casto vypadky (nekolikrat do tydne), ale nyni uz je to OK. Skoda, ze nejde stahovat vic jak 3 soubory naráz. Rychlost taky není uplne maximalni, ale jinak muzu rict, ze jsem spokojenej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 02. 2010 08:03

cituji z rapidzasms "Služba je ve fázi testování, tzn. služby nejsou garantovány se 100% funkčností"

Uz i MS pochopil, ze pokud je neco urceno k testovani, pak to ma byt zdarma.

a další "Platby pomocí SMS jsou nevratné, uživatel při registraci dostane 50MB na vyzkoušení funkčnosti služby" jak nevratné? neposkytují záruku 2 roky? to asi neni úplně korektní

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 13:38

Třeba proto, že spousta lidí nemá veřejnou IP a za 1 IP sedí díky NATu třeba 50 lidí. Jak začne stahovat jeden, tak ostatní mají smůlu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 00:13

Docela mě už štve, jak Rapidshare vydělává na autorských dílech filmařů a muzikantů. Smutnější je, že si spousta lidí myslí, že, když si platí Rapidshare, tak je všechno legální. Jenže ono není. Stahování děl, které nebyli nikdy v distribuci v ČR je nelegální. Což je poměrně dost filmů, seriálů atd., které v čechách půjdou třeba až za 3 -4 roky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 00:27

Vzhledem k počtu a především praktikám různých svazů na ochranu autorských práv, popř. díky výpalnému, dost klesá počet lidí, které by něco takového byť jen morálně mrzelo. Nějak se z toho stal boj "kdo koho víc obere".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 02. 2010 00:31

rapidshare by si pokojne mohol zalozit vlastnu organizaciu pre autorov a umelcov a vyplacat im tantiemy.

stale by to bolo viac, ako im platia vydavatelstva.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 01:05

No právě. Já ty všechny OSA, BSA a jinou havět taky nemám rád, ale uznejte, že byste taky byli naštvaní, kdyby vám soused přes noc očesal jabloň s odůvodněním, že cena 300 Kč/kg, kterou jste za ty jablka požadoval, byla přemrštěná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 02. 2010 01:08

Ale chybí tam tohle: a kdyby soused předtim musel zaplatit Tobě za to, že si postavil sklep (kam by ty jablka mohl třeba dát)

Ještě jeden tip pro autory programu: mohli by se domluvit s nějakým rapidshare-hledačem a instalace toho programu by nainstalovala do IE a FF tenhle hledač jako výchozí, případně k tomu ještě pár toolbarů...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 02. 2010 04:57

LOL, super odpověď :).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 02. 2010 00:37

Když mám na výběr koupit buď jedno hudební CD, nebo si stáhnout 100 filmů, copak asi vyhraje? Bohužel. Pokud by existovala možnost jak legálně kupovat DivX/mkv filmy bez drm a za rozumnou cenu, neváhal bych.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 07:24

prekvapivo vela ludi si mysli ze zaplatenim pristupu na internet ISP si kupuje cely obsah internetu a moze si legalne stahovat co chce :) a je im to nevysvetlitelne. holt, akoze to bolo s tym einsteinom a hlupostou? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 02. 2010 07:30

A na to jste přišel jak? Pro svoji osobní potřebu si mohu stáhnout - kromě software - naprosto cokoliv, ať už to neběželo v ČR, nebo v ČSSR nebo třeba v Antarktidě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 02. 2010 03:00

Naprosto cokoliv ne. Zakon rika, ze zverejnene dilo. Ovsem uz nerika, kde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 02. 2010 14:19

... a nehovori asi ani akym sposobom to malo byt zverejnene. Ocakava snad zakon, ze kazdy stahovac bude zistovat kde ako v ktorom roku nejaka organizacia dane dielo "zverejnila"? Za verejne sa asi povazuje aj "dostupne sirokej verejenosti", takze ciste teoreticky, co je na RS, je verejne :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 02. 2010 07:56

sice je to špatné ale za tento stav si do jisté míry mohou hudební a filmoví vydavatelé sami

vždyť jak dlouho už lidé používají mp3 formát a v ČR stále není žádný použitelný obchod pro nákup hudby v digitální podobě a podobně je to také u filmů, kde možná něco je ale je to omezené na WMP, takže člověk aby si mohl pustit legálně film si musí ukrást operační systém xD

radši budu koukat nelegálně na dobré věci (třeba anime) než koukat legálně na blbosti... když v TV dávají dobrý film až 10 minut před půlnocí a anime dají tak jednu za rok a co když nějaký výborný seriál v ČR nikdy nepůjde?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 09:16

ale tak to neni problem rapidshare, rapidshare ti jen da uloziste a co tam ulozi lidi to je nezajima (pripadne muzes nahlasit ze ten link je v rozporu se zakonema a dokonce si plati lidi, kteri takovy obsah hledaji a mazou) ale rapidshare vydelava jen na tom jak to lidi pouzivaj :)

Jinak v CR je stazeni zatim jeste legalni, takze pokud si to ten clovicek stahne z rs a nepali to dal, je to pro jeho vlastni potrebu a proste je to legalni, alespon pokud se CZ legislativa nezmenila nejak zavratne. Jooo v pripade SW je situace jina, mluvim pouze o knihach/filmech/serialech....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 09:22

Z druhe strany, snad to zmeni zpusob chapani autorskych prav. Dneska to neni umeni ale pravnicky job a - jde o to jak nejlepe zmanipulovat zakazniky a vysat z nich maximum penez. Libilo by se mi, kdyby hudba i starsi filmy byly zdarma a autorum platili ti, kdo na tom maji zisk. Zivy koncert nicim nenahradis a i nejdrazsi film v historii si na sebe dokaze vydelat behem par mesicu. Snad se to jednou zjednodusi, najde se knosenzus a clovek nebude za vola...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 09:31

"Stahování děl, které nebyli nikdy v distribuci v ČR je nelegální. Což je poměrně dost filmů, seriálů atd., které v čechách půjdou třeba až za 3 -4 roky..."

linuxáku, nelži!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 15:44

To je sice možné, ale většina děl v ČR vůbec distribuovaná není. A od čeho je internet než od toho, aby tuto kapitalistickou cenzuru odstranil, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 09:44

Chyba je skor na strane nahravacich spolocnosti a studii kedze doteraz tu nemame ziadnu legalnu sluzbu typu netflix atd.. kde sa mozem dostat k filmom hudbe atd.. legalnou cestou zijeme v 21storoci a ja nemienim objednavat a vyckavat dokim si mozem pozret nejaky film alebo vypocujem nejaku tu hudbu to ze su totalne zabedneny a prichadzaju a neuveritelne peniaze je ich problem oni si maju najst cestu k zakaznikovy nie naopak

http://www.netflix.com/... tak ci tak uz platim za to peniaze a kludne si priplatim nejaku tu korunu navyse aby som si mohol pozret co chcem legalne a hlavne pohodlne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 02. 2010 10:35

Od dob co musim platit zlodejskym spolkum za to, ze si koupim dvd, cd, flasku, ci blbe sdcko, calovat nehore sumy v kine, aby pak troska s hrebejkem za muj prispevek mohl tocit sracky, tak si z nejakeho stahovani filmu a hudby nejake moralni hemzy nedelam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 11:03

A můžete to nějak podložit objektivním právem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 12:25

Nemůže, protože lže.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 18:53

Tak za to můžou ti, kvůli kterým ten seriál budu moct legálně vidět až za 3 roky, což se mi samozřejmě nelíbí, hlavně když k tomu seriálu pak nakonec přidají český dabing.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 19:03

mozes si kupit na amazone dvd bez dabingu :) keby si ty vedel kolko veci co ja na zapade my tu nemame a co teraz? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 02. 2010 22:04

ony ty různé mafie nahrávacích společností nejsou o nic lepší než ty na které ukazuješ prstem

http://www.lupa.cz/zpravicky/afact-se-nechce... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 00:12

napadlo me presne totez

zajimal by me princip teto sluzby, pokud budou delat jakousi branu mezi rapidshare a uzivatelem, tak vlastne vuci rapidsharu by melo byt vse OK. Ty soubory vlastne jakoby sdili dal. (data tecou z RS k nim a od nich k uzivateli)

Pokud ale jen zajisti prihlaseni k nejakemu zrovna volnemu uctu (data pak tecou primo z RS k uzivateli), dochazi ke sdileni uctu a tim imho pravidla rapidshare porusi. (na coz rapidshare musi pri stridani velkeho poctu IP prijit i sam)

Navic to cele na RS vlastne parazituje, takze pokud se to nebude RS libit, zastavi to at to pracuje jak chce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 00:05

Docela by me zajimalo, jak to ma Rapidshare osefovano v podminkach s prenositelnosti premiovych uctu. Tam by totiz mohl byt problem. Pokud si kluci mysli, ze si koupi par uctu pro stvoky uzivatelu, tak mohou byt lehce zaskoceni realitou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 02. 2010 00:25

ale oni tie ucty nebudu kupovat pre uzivatelov, ale pre samych seba.

ak data potecu z rapidshare cez nich az k userovi, tak by nemal byt ziaden problem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 07:19

takyto priekupnici s kreditom rapidu za sms tu uz presda su, v porovnatelnymi cenami, takze ziadna nova myslienka. zbytocny projekt

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 02. 2010 07:58

je možné že to bude aplikováno jiným způsobem než si myslíte

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 08:04

reakcia aj na povodnu aj zatial aktualnu odpoved: precital som si to znova. zaplatim sms, dostanem prideleny predplateny objem dat a ten si miniem kedy budem potrebovat. presne tak ako je to uz u existujucich sluzieb. teba v com je to vase inovativne, ine a lepsie?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 09:08

- že je to platba SMS nejpoužívanější služby s nejširší nabídkou. Když jsem si totiž zatím platil služby jako je Ulož to, většinou jsem tam nesehnal to co jsem potřeboval nebo to trvalo moc dlouho.

- ale jestli s tím chtějí prorazit, museli by by to pojmout globálně (více států) a více služeb (kdyby třeba ošéfovali v ČR všechny tyhle servery + přidali RS, tak by to bylo zajímavé).

- no a s ohledem na objem dat je to spíše pro stahovače písniček a seriálů, na HD filmy to nebude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 19:53

Tady nekdo nepochopil, ze takove sluzby pro rapidshare existuji v CR jiz dlouho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 12:19

Nejde to, včera jsem se tím zabýval a v podmínkách mají takovou větičku, která něco podobného zakazuje (podle mého názoru).

viz 4.IV)3) ... RapidShare reserves the right to disable memberships which are used directly or indirectly by several persons or which have been resold in a businesslike manner without the consent of RapidShare. ...

Podle mě to tedy nelze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 12:25

to se dalo tušit a předpokládám, že to aspoň 2 z těch investorů připomenou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 12:37

Rapidshare nič nezakazuje, len píše, že to nesmieš urobiť bez súhlasu RapidShare. Či im RapidShare súhlas dal alebo nedal nevieme. Ak dal, tak je všetko ok.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 12:47

ano, pravda, není to přímo zakázáno, ale pokud to nemají povoleno, tak jim ty účty můžou zrušit, což má vlastně "skoro ten samej efekt"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor