Mminer
7. 2. 2012 • 10:44

Pokud chce Dell ve velké míře uspět na českém trhu, musel by změnit cenovou politiku, protože z lidí dělá blbce. Ceníkové ceny jsou nadsazené, aby pak mohli obchodníci dávat "slevy". A i po slevách jsme úplně jinde než třeba ceny v UK

Naby
7. 2. 2012 • 9:00

Trochu vyssi cena za nejake sluzby na vic neni ten nejvetsi problem. V mem pripade si myslim, ze konkurence ma stejnou kvalitu (HP, Asus, Lenovo - rozhodne nemluvim o suntu typu Acer), dohnali uz i vetsinu sluzeb a cena je porad priznivejsi. Krom toho Dell nema na vyber notebook s grafickym vykonem, takze hraci (asi ani ti obcasni) k nemu proste neprejdou.

Miroslav Havlíček
Miroslav Havlíček
7. 2. 2012 • 7:19

Pokud je evropský průměr 74 % a český 64 %, pak rozdíl není 10 %. Buď je to cca. 14 % nebo 10 procentních bodů. 😉
Jinak se obávám, že Dellu u nás příliš pšenka nepokvete. Běžný český zákazník je příliš orientovaný na cenu a v té Dell ostatním i díky svým nadstandardním službám konkurovat nemůže.

Whill
7. 2. 2012 • 4:17

"Dell útočí na český trh a chce..." - ja toho chci .. 😀

Určitě si přečtěte

Články odjinud