Dell již podporuje Linux oficiálně a celosvětově

Diskuze čtenářů k článku

Marek Kobera  |  20. 04. 2001 19:10

I kdyz se nebudu vyjadrovat tak ostre jako oni dva panove shora, musim uznat, ze hotline jakozto reseni konkretnich problemu je velice mlhava vyhoda. Za nemaly poplatek se tam stezi neco dovite, jak jsem si mel moznost precist v pripade Microsoftu na Zive anebo v pripade Sunu v Nemecku, kde se plati 3.63 DM za minutu. Co je dulezitejsi, je ze "normalni" uzivatel je takove zvire, ktere nic nevi, pokud mu to nekdo nerekne a je velmi liny neco s necim delat, pokud to nefunguje a ma to tendenci sverit tzv. odbornikum, kteri toho nevedi o mnoho vice, pokud se s tim onim problemem uz nesetkali a kteri jsou za to navic placeni. Proto je pozitivni, ze Dell bude davat Linux uz predinstalovany (pokud tomu dobre rozumim) a lide se dozvedi, ze je to dobry (rozhodne lepsi nez sileny Novell) a v poslednich verzich snad i bezpecny system (rozhodne bezpecnejsi nez Windows) na vlastni kuzi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_  |  20. 04. 2001 19:10

Je videt, ze dementni autor clanku jeste nikdy nevolal na hotline RH. Prameni tady jen jeho cira neznalost veci a myty, kterymi nas M$ oblazuje kazdej tejden. A uz vubec nemluvim o hotline Micro$~1. (viz. zkusenosti na Alt-F4)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karlik  |  20. 04. 2001 19:10

Proto taky máš nakupovat u prodejců, kteří si při Tvém problému mohou "koule" ušoupat, aby Ti pomohli. Zdaleka ne všichni jsou takovi, uznavam. Je treba hledat. Jestli patris k tem, kteří se honí po velkoobchodech, aby ušetřili každou korunu, dobře Ti tak d:o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor