I kdyz se nebudu vyjadrovat tak ostre jako oni dva panove shora, musim uznat, ze hotline jakozto reseni konkretnich problemu je velice mlhava vyhoda. Za nemaly poplatek se tam stezi neco dovite, jak jsem si mel moznost precist v pripade Microsoftu na Zive anebo v pripade Sunu v Nemecku, kde se plati 3.63 DM za minutu. Co je dulezitejsi, je ze "normalni" uzivatel je takove zvire, ktere nic nevi, pokud mu to nekdo nerekne a je velmi liny neco s necim delat, pokud to nefunguje a ma to tendenci sverit tzv. odbornikum, kteri toho nevedi o mnoho vice, pokud se s tim onim problemem uz nesetkali a kteri jsou za to navic placeni. Proto je pozitivni, ze Dell bude davat Linux uz predinstalovany (pokud tomu dobre rozumim) a lide se dozvedi, ze je to dobry (rozhodne lepsi nez sileny Novell) a v poslednich verzich snad i bezpecny system (rozhodne bezpecnejsi nez Windows) na vlastni kuzi.