Dell čelí žalobě - klamání zákazníků není jen český sport

Diskuze čtenářů k článku

Ladislav N.  |  25. 02. 2005 02:37  | 

přenesl své zkušenosti do ČESKÉHO TELECOMU !

RYCHLÝ A NEOMEZENÝ INTERNET EXPRES, ŽE SE Z TOHO POSADÍTE NA ZADEK!

A pak se divíme, odkud se ta klamavá reklama bere...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  25. 02. 2005 07:42  | 

Jo když už jsme u toho jede ted vůbec CDMA?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mosquito, mosquito  |  25. 02. 2005 20:16  | 

ale jaksi zapomnel dodat ze zatimco VY SEDITE NA ZADKU ostatni SERFUJI

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kebik, Kebik  |  25. 02. 2005 08:16  | 

Když jsou lidi blbý tak už nic nepomůže. Viz. kauza Carefur. Takové stádo blbých ovcí. Jen proto aby měli rohlík o 10 haléřů levnější ze sebe dělají blbečky. Stydím se za tento národ Ale k článku. Když člověk počítačům nerozumí tak se má poradit s odbornějším kamarádem při výběru počítače. Já zase prosazuju větu: Co si neudělám sám, to není moje. A proto si myslím že je daleko lepší, LEVNĚJŠÍ a hlavně spolehlivější si složit počítač sám, a nebo když to neumím, tak raději požádat zkušeného kamaráda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  25. 02. 2005 08:28  | 

to mas pravdu, ale...
co zminovana zdravotni sestra ? urcite si sama nic neda dohromady a treba nebo chytreho kamarada..
tak je to se vsim. ty treba umis vyhodne koupit pocitac nebo komponenty a das si to dohromady. ale kdybys mel kupovat treba auto , nebo barak nebo cokoliv jinyho, uz bys byl vicemene odkazan sam na sebe nebo na informace na netu. takze by te treba autobazar napalil, ale s prodejcem pocitacu bys zase vybehl ty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honcka  |  25. 02. 2005 08:54  | 

Uz vidim jak si skladas notebook a u Dellu si vetsina lidi kupuje pocitace kvuli onsite servisu do 24h

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Hegenbart  |  25. 02. 2005 21:40  | 

Chichichi, aby ses nedivil. Ještě lepší je mít kamaráda, který ten HW nejen bastlí, ale i navrhuje :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš  |  25. 02. 2005 10:18  | 

No, myslím, že v úvodu svého příspěvku používáte poněkud silná slova. Co je divného na tom snažit se pořídit zboží za co nejnižší cenu? Byť by mělo jít o zmiňovaných 10 hal. u rohlíku? Nehledě na to, že v tom "výprodeji století" nešlo o rohlíky, ale o věci, u nichž se úspora někdy pohybovala i v řádech tisíců. Bránit se podrazu (např. jiná cena ceduli na regálu a jiná na účtence) je normální a racionální jednání. A jestli myslíte, že jinde se něco takového neděje, jste na omylu. Možná dokonce platí, že čím bohatší národ, tím víc šílí z každého výprodeje a zlevnění. A kamarádi taky nemusí být všelékem. Například jako laik asi nedokážu poznat toho, kdo umí, od toho, kdo si myslí, že umí. Já osobně navíc nemám kamaráda, který by mi garantoval servis same business day on-site po dobu několika let. Atd., atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirka  |  25. 02. 2005 08:26  | 

Nakupujeme od DELLu hodne (ne az tak dobrovolne), ale nektere veci musim potvrdit. Nevim, jestli to delaji zamerne a nebo tam maji takovy bordel, ale uz se stalo, ze prisly masiny v jine konfiguraci, nez bylo objednano, ovsem s nezmenenou cenou. Nastesti to vzdy po telefonatu napravili a chybejici veci dodali.

Taky si vzpominam na situaci, kdyz jsme kdysi davno kupovali jeden server. Vsichni jiz prodavali servery s SDRAM, pouze DELL mel v odpovidajici rade jeste EDO. Kdyz jsme rekli, ze chceme server s SDRAM, tak to proste jen prepsali v nabidce a po dodani tam byly stejne EDO. Sef to ale tehdy nechtel resit, tak se to tak nechalo. Ja bych jim to omlatil o hlavu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
od konkurence  |  25. 02. 2005 11:00  | 

jelikoz jsem od konkurence , tak nebudu dell kritizovat, to co delaji delaji dobre
kazdopadne zakaznici by si meli pravidelne kontrolovat, kolik dell uctuje za dopravu zbozi, protoze jim to tvori podstatnou cast zisku
u zakazniku , kteri to kontroluji, ma cena za dopravu normalni hodnotu nebo je zdarma, ale ceny zbozi uz nejsou najednou tak agresivni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DellTechnik  |  25. 02. 2005 16:20  | 

Caute, ja som dell technik pre korporacie GOLD SUPPORT - co je nieco ako specialny servis pre zakaznikov - pre cele nemecko, rakusko a svajciarsko... pracujem v Dell asi 2 roky a uz som si co to preskakal. Ja som si kupil notebook Dell, Latitude D800 a som brutal spokojny. To ze vznikaju problemy je uplne prirodzene. V nemecku mame asi 1,7 miliona fungujucich systemov a z toho iba velmi velmi male promile dostane technicky problem alebo sa tam nieco poserie. Jednoducho, vsade sa robia prusery, zistil som ze Toshiba, Acer a podobni maju omnoho vacsie problemy ako dell, ale kedze DELL je viac medializovana firma je zaujimavejsie sirit taketo spravy... je to traposina a neverte takym spravam. Amicky zakaznici su "iny" a preto podavaju zaloby za blbosti... Ked Dell nieco pokazi napr. pri objednavke, hned je chyba napravena. A tak to je definitivne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Boryš Bohata  |  25. 02. 2005 20:08  | 

Jdi do prdele ty hňupe !!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
touchwood, touchwood  |  26. 02. 2005 15:08  | 

boryšu, ty jsi ale kus vola.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DellTechnik  |  25. 02. 2005 14:58  | 

Caute,

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DellTechnik  |  25. 02. 2005 14:58  | 

Caute, ja

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DellTechnik  |  25. 02. 2005 14:58  | 

Caute, ja som

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DellTechnik  |  25. 02. 2005 14:58  | 

Caute, ja som Dell

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Boryš Bohata  |  25. 02. 2005 20:09  | 

Ty jseš prDELL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Redmarx  |  25. 02. 2005 09:49  | 

Od Dellu bereme a jeste se nestalo, ze by nesedelo to co bylo na fakture. A pokud to nekomu nesedi, tak at to reklamuje.

Naopak se nam stalo, ze nam Dell nabidl pracovni stanice s GeForce ale my chteli Radeony. V Dellu rekli, ze to neni problem a skutecne na fakture byli misto tech GeForce Radeony, ale kdyz pocitace prisly, tak v pocitacich byli Quadra a vedle pocitacu byli v krabicce Radeony.

Super jednani.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS  |  27. 02. 2005 11:21  | 

Ano presne, take se mi stalo neco podobneho. My bereme od DELLu hodne a jsem naprosto spokojeny - nikdy zadny problem. Ten prispevek od DELL technika:)) byl ok.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Billy  |  25. 02. 2005 10:10  | 

Pane Schone,
nevim, ale je preci vec obchodu, jeslti delaji vyprodeje, a neskutecna chamtivost a blbost ceskych lidi, ze jsou schopny cekat dny a noci kvuli televizi za pet stovek. Vyprodeje jsou naprosto legitimni zalezitost a vsude v letacich je upozornovano, ze zbozi je dostupne az do vyprodani zasob. To, ze jsou to jen dva kusy, je preci vec podniku.
Byl jsem si koupit oblek pote, co mi jedna firma poslala domu katalog. Bylo v nem uvedeno, ze tento oblek je dostupny do vyprodani zasob za specialni cenu. Prisel jsem do obchodu a bylo mi sdeleno, ze uz tento oblek nemaji. Myslite, ze jsem rval do televize, je to podvod stoleti a tahani lidi za nos? Nikoliv. Proste jsem s tim pocital. Tak, jak s tim pocita kazdy normalni clovek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Otakar_Schon, Otakar_Schon  |  25. 02. 2005 10:27  | 

vyprodeje jsou legitimni zalezitost, ale museji byt provadeny v souladu se zakony. V ceskem pripade doslo podle zjisteni kontrolnich uradu k pochybeni, za ktere maji retezce platit pokuty. Co se tyka toho vanocniho vyprodeje, tak tam se stala zajimava vec - inzerovany produkt na nekterych pobockach nebyl vubec, ne jen do vyprodani zasob jednoho ci dvou kusu, ale vubec. Klamava reklama se tomu myslim rika. JInak je hezke vase uvazovani o ceskyhc blbcich, ale vyprodeje jsou celosvetovym fenomenem, v britanii letos museli zavrit ikeu, protoze se tam lidi malem uslapali.
No a v pripade Dellu je to samozrejme jeste slozitejsi. Treba ty uvery se zmenami urokovych sazeb nebo skrytymi poplatky - na to u nas dojely stavebni sporitelny, pokud si spravne vybavuji spory, tkere proti nim byly vedeny a nasledne legislativni zmeny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MG  |  25. 02. 2005 11:15  | 

Ovšem pokud dělá někdo výprodej a inzeruje přes letáky super ceny do vyprodání zásob, tak nějaký čas trvá než se udělá leták, než se vytiskne,než proběhne distribuce atd. Mezitím může výrobek z letáku vyprodat a má pak všechny letáky spálit? Lidi jsou blbci, když na toto slyší, stejně jako s kampeličkama s 30% úroky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MORGAN  |  25. 02. 2005 12:32  | 

Ale pokud lidi lakas na celostrankovou reklamu na megazlevnene zbozi, ktere na pobocce vubec neni, tak je to klamava reklama. Stejne, jako byla klamava reklama "neomezeny vysokorychlostni Internet" ... Taky to stahli

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pedro  |  25. 02. 2005 12:42  | 

Ich problem, pokial robia vypredaj, maju si na zaciatok akcie odlozit aspon jeden kus. Inak maju letaky spalit a mna ako spotrebitela do toho hovno, ako si zvladaju organizovat akcie. Navyse tie letaky im aj tak zaplatime, takze je to jedno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jméno a Příjmení  |  26. 02. 2005 11:30  | 

(neviem či zastupujete predávajúcich, ale)

pokiaľ som vedúci strediska, tak viem odhadnúť koľko asi letákov budem potrebovať kým sa minie ponúkaný tovar - a rátam s tým, že neskôr klamem (= riskujem pokutu)
akcie (skoro) vždy sú plánované na konkrétny deň (a čas do vytlačenia letáku nehrá rolu)
ručím za to, čo predávam - a nesmiem klamať
ak sa minie akciový tovar, považujem za slušné oznámiť to (napr. stiahnem z obchodu vývesky, cenovky s nižšími cenami a pod = robota na 15 minút); zaujímavé, že o skončení akcie sa jeden nikdy NEDOZVIE , o začiatku každý!
Osobne sa vyhýbam akciovému tovaru (bojím sa), to však neznamená že predajcovia môžu KLAMAŤ!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dejv  |  25. 02. 2005 12:47  | 

Zakoupil jsem od DELLu notebook. Dodatecne jsem chtel jeste brasnu.

Napsal jsem email do DELLu, ze bych rad brasnu, ale pokud se mi nebude zamlouvat tak zda-li ji mohu vratit.
Odpoved byla takova, ze ano, ale pri vraceni mi strhnout 30% z ceny te brasny jako poplatek za vraceni.
Ta brasna stala necelych 5 tis.
Jsem rad, ze jsem ten notebook prodal  a uz jsou firmou nechci mit nic spolecneho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
touchwood, touchwood  |  26. 02. 2005 15:07  | 

trošku si vymýšlíme, že? Při jakémkoliv nákupu přes internet máš právo do 14 dní vrátit zboží.
 
Dell dělá chyby v dodávkách, to ho nechci nějak obhajovat, ale výrobky má s IBM nejlepší, a servis má zcela bezkonkurenčně nejlepší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bajda  |  27. 02. 2005 22:27  | 

No a proc jsi se nedohodl na predvedeni brasny?
Ty si bezne objednas cokoliv od kohokoliv a pak to bez udani duvodu vratis? A pokud to je objednavka pres internet, tak mas pravo to vratit, jak to pise nekdo nize, ne? Tak co resis?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
baraka  |  25. 02. 2005 13:10  | 

OT: nevite nahodou, jak vypovedet smlouvu mobilniho operatora na 2 roky? da se vypovedet z duvodu nespokojenosti se sluzbou podle nejakeho zakona?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tark  |  25. 02. 2005 21:48  | 

Je to zajimavy. V červnu 04 jsem kupoval DELL Latitude D505 za cenu cca 38 tis. bez DPH... P-M 1500, 512 RAM, 40GB HDD... Na fakture je to samy co v notebooku. V notebooku je to samy co bylo inzerovano.

S DELLEM JSEM VELICE SPOKOJENY!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dj  |  25. 02. 2005 22:40  | 

Kdo v USA byl, vi, ceho jsou amici dosahnou, jenom kvuli penezum. Kazdy by si mel nejdrive cist ty male veticky pod clankem u objednavky. Nejsou skoro videt, ale obsahuji nejdulezitejsi veci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor

Aktuální číslo časopisu Computer

Velký test fotolabů

Oklamali jsme rozpoznání obličeje

13 tipů pro rychlejší Wi-Fi

Test NVMe SSD 500 GB