Další várka cebitových lahůdek

Diskuze čtenářů k článku

Nikolas  |  21. 03. 2004 19:00

Nějak se mi zdá, že u tohoto obrázku: http://www.zive.cz/files/obrazky/2004/3/cebit/IMGP1218.JPG dotyčný strká prst zkrz display. Že by hologramová technologie??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trashman  |  21. 03. 2004 19:41

Opravdu zajímavý obrázek. Vypadá to na dodatečnou úpravu toho co na monitoru bylo původně, někdo tam umístil nový obrázek a nevšiml si, že tím překryje prst uživatele.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Egon  |  21. 03. 2004 21:16

Ne. Je to focene bez blesku pomalym casem, takze prst je v pohybu (viz. leva ruka, ta je taky maznuta).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Egon  |  21. 03. 2004 21:18

Tak jeste trochu jinak. Je to dlouhym (ne pomalym ) casem s bleskem, samozrejme (poradne jsem si to prohlidnul teprve po napsani prispevku).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trashman  |  21. 03. 2004 21:28

Tak to rozhodně není foceno dlouhým časem, fotografováním se zabývám, takže o tom vím své. Zkus si ten obrázek zvětšit a zjistíš, že na ploše bylo původně jiné okno, zbytek je vidět nad tím co tam je teď, je tam vidět z toho okna horní lišta. Je to sprostá montáž již hotového snímku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CZ  |  22. 03. 2004 09:31

Ale houby, takových obrázků mám hafo z Invexu. Stačí night režim - neboli delší čas a nakonec doblesk. Účel je, aby bylo vidět, co je na monitorech a zároveň nebylo okolí temné. Nevýhoda je, že když se někdo hýbe, udělá to přesně tenhle efekt - jako že někdo prochází něčím svítivým :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mono  |  22. 03. 2004 11:14

Rozhodne je to zahada.
Ked to rozoberieme:
"Teoria prstu v pohybe"
Ak by sa prst hybal, bol by rozmazany cely, resp. cim viac ku koncu rozmazanejsi.

"Teoria pridaneho obrazku"
Dalo by sa to mozno hodit na nu, ale upravovatel obrazku by musel nastavit isty stupen priehladnosti u "vlepovaneho" screenu. Dalej by musel poriadne nastavit a upravit vlepovane okno tak aby bolo rovnobezne s okrajmi obrazovky.

V kazdom pripade sa prikladam viac k teorii cislo dva.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CZ  |  22. 03. 2004 12:06

No nevím, proč by se s tím vlastně někdo vlepoval :)

BTW: Fakt věřím tomu svýmu postupu. Nejde o to, že se použije jenom delší čas (ostatně i ten prst je rozmazaný). Důležitý je slow-flash, který bleskne až na konci do otevřené závěrky. Tím pádem se do té doby poměrně temné předměty osvětlí a zobrazí se ostřeji. Normálně se to používá, pokud chcete fotit blízké předměty v noci - chcete mít temné pozadí (dlouhá závěrky) a dobře vykreslené popředí (blesk na konci). Ale jak říkám, nesmí se to hýbat. Mám takhle krásnou fotku, kdy je slečna na obrázku poměrně ostrá, nicméně má průhlednou hlavu a je skrz ni vidět pouliční osvětlení :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mono  |  22. 03. 2004 12:26

Takze ak tomu dobre rozumiem, mohlôo to byt nasledovne:

Aparat exponuje (bez blesku) a prst je niekde mimo okna. Okno (to na obrazovke) je nasnimane a vtedy sa prst pohne smerom do oblasti okna, blesk blysne a uzavierka sa uzavrie.

Cip vo fotaku to vyhodnoti tak ako to vidno na obrazku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  21. 03. 2004 11:32

Pokiaľ má byť taká doska základom multimediálnej stanice, tak v prípade nerozšíriteľnosti im tam chýba port FireWire. Bezdrôtové technológie by prišli tiež vhod, ale tie sa dajú pridať cez USB rozhranie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  21. 03. 2004 13:00

karta ma "mini-pci" slot tedy rozsiritelna castecne je

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Kalista  |  21. 03. 2004 10:55

Kdepak se Intel inspiroval?

http://www.mujmac.cz/art/hw/tatra_mac_eng.html?tisk=on

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alda  |  21. 03. 2004 00:31

Už je to celkem dlouho co tu byl zajímavý článek. Poslední týden se to tu zaplňuje jen na oko.



Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  21. 03. 2004 21:41

Tak neco prevratneho a zajimaveho napiste, kdyz jste tak chytry! Ta moznost tady je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor