U tech anket je otazkou, zda boti, kteri priznavaji, ze jsou boti a nevydavaji se za lidi budou mit k anketam stejny pristup, jako domneli lide.
Druha vec je bublinizace socialnich siti a vypovidaci hodnota anket na nich. Ty ankety, ktere se snazi o neco jako pruzkum verejneho mineni moc vypovidaci hodnotu nemaji vcelku bez ohledu na to, zda hlasuji nahodni kolemjdouci, boti nebo overeni uzivatele, pripadne overeni boti. Pak jsou samozrejme ankety, ktere treba i nejaky smysl mohou mit, protoze se treba ptate followeru, zda se mate vice zajimat o A, B, C, ale tam je zas otazka, zda existuje nejaka vetsi motivace poslat boty ovlivnit vysledek. Celkove si myslim, ze cely tlak na placene ucty je "jen" snaha vydelat penize, coz je samozrejme zcela legitimni a vlastne se trochu divim, proc je tak tezke to priznat. Vzdyt i vetsine uzivatelu musi byt jasne, ze socialni sit nemuze dlouhodobe fungovat, pokud prodelava a pokud neroste a neprinasi tedy aspon nadeji na zisky v budoucnu.