Oracle Czech nebude na letošním Invexu vystavovat formou vlastního stánku, v Brně uspořádá pouze několik společenských akcí pro své zákazníky.
Oracle Czech nebude na letošním Invexu vystavovat formou vlastního stánku, v Brně uspořádá pouze několik společenských akcí pro své zákazníky. Oracle považuje za vhodnější typ prezentace svých produktů a služeb jednotlivé akce, zaměřené do hloubky na konkrétní problematiku, s možností přímé komunikace se zákazníky. Hodlá proto v klidu a reprezentativním způsobem předvést své novinky.
Oracle Open World je modelem
Základním modelem pro nový způsob prezentování své firmy bude pro Oracle Czech každoroční akce Oracle Open World, která se opět koná v Kalifornii, tentokrát v San Franciscu, a sice 8.-12. listopadu. Následná akce Oracle Czech Open World se bud konat 19.-20.listopadu v Praze v Břevnovském klášteře.
Oracle bude se bude nadále prezentovat i formou humanitárních akcí, například poskytne finanční prostředky pro Fond ohrožených dětí, Jedličkův ústav apod. Mezi další sponzorské akce Oracle bude patřit akce Manažer roku. V rámci Invexu Oracle pořádá humanitární akci, na které se mohou podílet i zákazníci této firmy. Z každé objednávky, podané do Oracle Czech v době konání Invexu a jeden týden po jeho skončení (tj. od 5.10. do 18.10) bude 5 % z celkové hodnoty objednávky zasláno na podporu Jedličkova ústavu.
Mezi další marketingové aktivity Oracle Czech má patřit český web www.oracle.cz, zasílání tiskových zpráv, školení novinářů a certifikace partnerů.
Co se týče referencí, už na začátku tohoto finančního roku se může Oracle Czech pochlubit úspěšným nasazením databáze Oracle 8 včetně produktu Oracle Special Data Option na Českém úřadu zaměměřičském a katastrálním.
Celkové příjmy firmy Oracle ve finančním roce 1997 vzrostly o 26 % na 7,1 miliardy dolarů, u nás pak o 31 % na více než 500 milionů Kč.