Hlásím že Windows 7 jsou stabilní. Windows 10 jsou pro dobrodruhy a sebevrahy 😀
Mně ta aktualizace rovnou háže BSOD. 😝
Samozřejmě že ten kdo má NB nebo PC na prolézání českého webowého prostoru od aktualne.cz po zive.cz semtam koukne na video na streamu nebo YT atd. tak ten problém nezaznamená. Kdo však má na malé síti (nedejbože na velké síti) sdílené tiskárny , úložiště, přístupy a práva pro různé uživatele atd... tak ten kdyby měl woodo panenku a chlupy z těch programátorů tak jí zpřeláme všechny končetiny , a propíchá ji rozžhavenýma špendlíkama. Kletby letící do toho Redmontonu bohužel nepřeletí velkou louži jinak už by všem těm pomateným zlepšovatelům rakovina jejich těla soužila. Verze 1809 je opravdu katastrofa. Proč sakra ve verzi W10pro dochází k chybám pro XBOX a msmessenger ad...(tohle naštěstí odinstalujete pohodlně ccleanerem) . Bez jakéhokoliv upozornění vynechali některé síťové protokoly které tam donedávna automaticky byly takže služby které jsou na nich závislé přestanou fungovat a nic vás nevaruje a můžete začít řešit. Když se k tomu po týdnu propracujete tak jste o 2 roky starší . Ve větší firmě mohou jít ztráty do miliónů v menší jsou ztráty menší ale bolet mohou víc. A odpověď MS ? Děláme to pro koncové uživatele aby si mohli zdárně přehrát film. Ve firmě máte správce sítě a ten si s tím poradí a jestli ne tak tam nemá co dělat. To je jako by na olympiádě ve finále sprinterovi Boltovi na 80 metrech hodili klacek pod nohy a po pádu by mu řekli jsi přece "profesionál" s tím si musíš poradit ňoumo máš zvedat víc nohy.
Počkej, místní letka adorantů desítek ti to dá sežrat. Za chvilku to začnou nadávat do pohlavních údů a dalších nevybíravých nadávek se také neštítí.
V domácí síti jsem nic takového nezaznamenal (4 počítače, sdílená tiskárna, scanner, xbox a pár dalších zařízení). Pokud nepočítám ten vypnutý duplex na tiskárně, jak jsem psal výše. Tj. běžný uživatel. Ale ještě zopakuji, že jsem se možná nějakým chybám vyhnul nepoužíváním defaultních user adresářů a podobných věcí.V pracovní síti (cca 70 fyzických počítačů, nějaký citrix apod.) se tuším řešily nějaké problémy u počítačů, které se upgradovaly ze sedmiček, tam problémy byly a dokonce se některé musely řešit smazáním a čistou instalací. Ale jinak také žádná krize. Na druhou stranu naši admini asi také neinstalují všechny patche hned první den.
Názor byl 1× upraven, naposled 3. 1. 2019 01:52
Bůh Bohů Blahoslavený vás při vašem zrození pravděpodobně políbil a tím vám zajistil spokojený život velebte ho po zbytek vašich dnů.. AA !!! Ostatně zdá se že tato vlna problémů se v další pětiletce podle plánu vyhne až všichni přejdou na nějakou výběrovým řízením zvítězivší verzi Linuxu.Tři prsteny pro krále elfů pod nebemSedm vládcům trpaslíků v síních z kameneDevět lidem: každý je k smrti odsouzenJeden pro Temného pána, jenž dlí na trůněv zemi Mordor, kde se snoubí šero se šerem. Jeden prsten vládne všem, Jeden jim všem kážeJeden všechny přivede, do temnoty svážev zemi Mordor, kde se snoubí šero se šerem.
V Microsoftu před časem prohlašovali, že desítky budou poslední operační systém. Je čím dál jasnější, jak to mysleli. Nejdřív zrušili mobilní, za chvíli desktopový a na servery taky časem dojde 🙂
Kurnik, bude se problém FLACu týkat i přehrávání ve Foobaru2000 přes wasapi ?
Foobar přes wasapi funguje s FLAC bez problémů - právě vyzkoušeno.
Hmm, podle toho, co se tady, poněkud afektovaně, píše, by minimálně všem lidem s desítkama už dávno měl vybouchnout počítač, vyhořet byt, přistěhovat se kocour a umřít tchýně. Nebo naopak.Já používám desítky od začátku (pro práci ipro zábavu) na několika počítačích / NTB a zatím jsem se se žádným poaktualizačním problémem nesetkal. Ano, nepoužívám výchozí adresáře windows (dokumenty apod.), nepoužívám nijak zvláštní HW, zálohuji každý den na dvě geograficky oddělená úložiště (datová paranoia) a hudbu přehrávám WinAmpem / Foobarem. Ale stejně bych čekal, že při frekvenci článků typu "Microsoft je špatný, áááno", bych se s nějakým průšvihem už potkat měl.
Názor byl 1× upraven, naposled 2. 1. 2019 19:17
Ty seš debil. To, že zrovna ty máš kliku neznamená, že jiní nejsou ve sračkách !
Opravdu inteligentní odpověď, děkuji Vám za ni. Nad názory obsahujícími slova jako debil a sračky se zajisté hluboce zamyslím.
Možná bude lepší zamyslet se nad sebou samým... 😉
Jako nad tím, že napíši, že nemám problém s aktualizacema a proto jsem debil?
U nás ve firmě máme v AD přes 5 tisíc PC/Notebooků, a to jak s W7, tak i s W10. Co se týče podpory, dovolím si tvrdit, že úroveň našich EUS správců a adminů je bez přehánění vysoce odborná a profesionální. W10 mají hlavně lidé s novějšími počítači, a pak ti .. kteří si W10 nechají na stávající HW přeinstalovat dodatečně. K tomuto kroku ... k migraci z W7 na W10 se před časem odhodlala i část mých kolegů v kanceláři, takže praktickou uživatelsknou zkušenost s provozováním W10 v náročném korporátním prostředí mám "z první ruky".A řeknu vám, někdy i několikrát do měsíce děkuji Bohu, že jsem k přechodu na W10 nepřipojil. Proti mým kolegům s W10 je mé soužití s W7 daleko větší nuda a pravdou je, že na mne neklade žádné nové výzvy! B-] Jednoduše nemusím opakovaně řešit nejrůznější situace, kdy se přes noc z fungujících počítačů stanou polofunkční mrzáci vyžadující zásah Admina. 😁
To jsem teda nikdy nezazil, ale obdivuji nase adminy, ze na mem pc nikdy zadny hry ve startu nevyskocili, ja na to nervy nemam, ale nikdo me za to neplati.
Na tom není nic k nepochopení desítky si tak nějak žijí svým vlastním životem. Nikdo neví co ten systém vlastně dělá a podle toho co má MS za problémy při aktualizacích to vypadá že to neví ani sám Microsoft. Patříš k té části uživatelů u kterých je všechno bez potíží.
A jsem za to vděčen :). I když, teď jsem si vzpomněl, že po jedné aktualizaci se u tiskáren vypnul duplex a musel se znovu zapnout :).Nicméně, o testování software něco vím a proto jsem k MS trochu tolerantnější. Jednak je otázka, kolika procent lidí se ty problémy skutečně týkají a když si vezmu možné kombinace různého HW, způsobu instalace OS (upgrade, čistá instalace, instalace ze záloh apod.), jazykové mutace, soužití s antiviry atd. tak bych tedy nechtěl být v MS odpovědný za testy. Navíc chyby v sw byly, jsou a budou.Co mne ale štve naprosto, tak to je nemožnost vypnout aktualizace (a ani ve verzi Pro to není úplně bezpečné) / respektive přepnout je na ruční instalace a jak bylo zmíněno výše tak bloatware a samovolné přeinstalovávání driverů. Za to bych je nakopal do pozadí.
A sver takovemu systemu trebas rizeni masin v automotive a prijdes i o trenky...
No, tak na to snad slouží drobet jiné systémy, ne?
Máte pravdu, a je docela zajímavé, že tímto OS je dnes stále ještě nejčastěji nějaká "embeded" verze Windows XP .. a zahlédl jsem dokonce i OS/2 😉
Nebo NT, ty se donedávna (a možná ještě stále) používají třeba v bankomatech :).Ale na řízení čehokoliv kritického s přesným časováním musí být použit RTOS, tam nemůžete dát ani widle, ani linux ani nic podobného.
tady nejde jen o presne casovani, tady jde o to, ze na milionech pocitacu bezi systemy traceability pripadne rizeni dotycneho stanoviste. a tyhle systemy musi byt administratorsky presne ovladatelne. predstava toho, ze behem prace dojde k restartu a aktualizaci byt jen na jednom pocitaci, kdy se zastaveni vyroby v minutach pocita na statisicove a nekdy i milionove castky, je proste nesmysl. obhajoba w10, kdyz potom sam navrhnes winnt, mi prijde krapet schizofrenni. bez urazky.
Taky nám jedou v práci obráběcí mašiny a montáže na Windows XP/7 a některé starší na nějakém Windows CE nebo co to je podle bootovací obrazovky (je to černobílý na dotykové obrazovce od Semantic ) 😀 .
Jo přesně tohle rozhraní http://i60.tinypic.com/4t1yef.jpg .
Moc hezké :)
Aha, me spis prijde chyba, ze:1. nefunguji s tim normalni ovladace, treba nvidia ovladace pro 1809 nemaji nvidia-smi, to je docela vec, co se nikde nepise, zasadni2. po nainstlovani tuna bloatware: odkazy na netflix do store a nejakou hru, spousta ruznych her co se chteji stahovatA teda ty nvidia ovladce pro 1809, nazyvane dch, nejsou ani normalne stahnout, je nekde na redditu odkaz.Toto asi nepisou na zahranicnich webech, tak jste to nemeli odkud prelozit :(atd.
Názor byl 1× upraven, naposled 2. 1. 2019 19:11
A co ta aktualizace měla přinést že rozbila půlku systému 😀 ?Kde jsou časy Windows 95, 98, 2000 , ... kdy se člověk těšil na nové verze systému?Windows 10 jsou velkým krokem zpět, ostatně tohle video mluví za vše https://youtu.be/o2m_PjJRds4 😃 .
😀😀😀 kašpaři. Čekal snad někdo, že to bude bez problémů??https://youtu.be/rpHKJVBko10
Milý Microsofte ... jedna nejmenovaná, ale docela významná firma, od které se občas i ty sám rád inspiruješ, v posledních letech občas vydává novou verzi svého OS, kde prakticky nepřidává žádné nové funkce a vlastnosti, dokonce občas i některé, co se nepoužívají, či jsou nějak problematické odstraní. Místo toho se soustředí především na hromadné odstranění nahlášených zjištěných nedostatků a chyb, provede revizi všech kódů, optimalizuje a zjednodušuje vše, co se dá, což se obvykle výrazně projeví např. i na velikosti instalovaného nového OS na disku, na celkové rychlosti systému, spolehlibosti a bezproblémovém provozu ...A pak, že to nejde ... 😉
Chyba kvul-li niz uzivatel musi hackovat vlastni PC neni nijak zasadni?
Dalsi problem se zvukem mimo Flacu jest nemoznost propusteni DTS streamu skrz optiku a HDMI... DD jede bez problemu ovsem DTS ne... Paradoxne prekodovani DDL nebo DTSconnect jede bez problemu...
Vzhledem k tomu, že počítač používám prakticky výhradně k práci jsem nezaznamenal žádné chyby uvedené v článku. Možná se chyby týkají jen některých jazykových mutací nebo verzí, možná je problém v nastavení HW. Na svém PC jsem po instalaci W10 ani jednou neviděl BSD. Tak nevím, možná by autor jakožto odborník na OS mohl upřesnit jak, dle jeho názoru, mohlo k chybám dojít. Popis nápravy účtu mi rovněž připadá poněkud nepřesný.
Nápodobne. Čistá inštalácia W10 Pro fičí OK.
To je tedy divné, že po instalaci Windows 10 nevidíš BSD....😀
Tak proto se mi rozsypal Windows na malém PC, který mám připojený k televizi. Tam jsem totiž měl aktivovaný jen ten účet správce a jiný jsem tam neměl. (Ten poloadminí co si vytvoří Windows po instalaci a Hosta jsem kvůli nepotřebě promazal).
Ono by stačilo zpomalit aktualizace na max 1 verzi ročně. Takhle sotva donutím přejít rodinu na novou verzi a už tlačí další, neštěstí
Zpomalit by mohli. Obzvlast kdyz ty aktualizace zcela postradaji jakykoli smysluplny obsah. Novinek byva jen par a v podstate bez vyjimek jde o naproste pitomosti.
To by bolo najlepšie a ktovie či aj kvôli tomu poondenému Edge sa nerozhodli to updatovať 2-krát ročne. Len ten by inak ostával rok zastaralý, ale teraz keď už zmení jadro a bude bežne dostupný, tak už im nič nebráni to updatovať raz do roka. Žiadny April a Fail update, ale 2019, atď. Ale aj tam by som neočakával bezproblémové prechody 😐
No tak vidíte - před pár dny tady byly snad 2 oslavné články na Windows 10 a přitom vidíte, že prostě používat rozumně nejdou, i kdyby se člověk snažil sebevíc a měl nervů a času nadbytek.Už se hrozím co přinese další povinná aktualizace - že by se snad váš počítač proměnil v útočnou helikoptéru? 🙂 Nu což, u Mrkvošrotu bych se asi už ani tomuhle nedivil.
LoL, tak takhle to dál nepůjde, už mi to skoro připadá, jako fake news. Windows si updatuji po každé aktualizaci, ale nikdy by se mi nestalo, že by se mi stalo něco špatného. Ovšemže aktualizace zpomalují bootování systému, ale nikdy se mi nestalo nic takového.Pokud se někomu dějí takové věci, tak to nejspíš bude kompem.
BTW: Když máte crack, tak se nedivte.
Ano, počítač může za to, že se smaže účet správce a přestane fungovat FLAC. 😀
Používam najnovšie Win10, admin konto je tam, kde má byť, flac ide prehrať úplne bez problémov vo všetkých prehrávačoch, vrátane WMP......to mám pc z roku 2009 :-O
"Windows si updatuji po každé aktualizaci" update = aktualizace 😀 Mám tu dva stejné NTB oba s Win10 1809 na jednom všechno jede v pořádku na druhém je to samej problém a už po několikáté se ukázala BSOD což jen potvruzuje to co o desítkách říkám už od začatu tedy že co instalace to unikát. A nedej bože pokud po Win10 chci nějaké složitější nastavení... Nejméně problemů dělají když je všechno nastaveno by default ale ani to není pravidlo. Neříkám že je to špatnej OS ale španej je hlavně systém aktualizací a jejich nedostatečné testování v MS...
Dva notebooky stejné podle názvu, nemusejí být stejné HW... každopádně s nedostatečným testováním souhlasím.
HW je identický včetně RAM a disků systém byl instalován ze stejného ISO obrazu... Ale to není poprvé co jsem se s tímhle setkal desítky se prostě pokaždé chovají trochu jinak. Zatím jsem to vždycky nějak "skousnul" ale v poslední době se začínají objevovat chyby jako samovalná změna jasu, hlasitosti zvuku, ovládací prvky se ukazují jinde než mají (notifikační centrum), doj*be se nastavení sítě a síťovejch disků a to i po obyčejné kumulativní aktualizaci což mě přinutilo začít hledat alternativu v podobě linuxu.
Hodně štěstí s jiným OS 🙂
A opravdu bootuje nebo to je ten hybridni boot ci jak se to jmenuje? Vypinal jsi ho explicitne nebo to mas stale v defaultu?
No a taky po posledních aktualizacích si systém sám a zcela náhodně přenastavuje úroveň hlasitosti na 65% taky jaksi zapoměl některá pravidla firewallu 3-[
Stejně jako zapomíná defaultní programy, odinstalovává zvukové karty a jejich správce. 😀
Holt čerstvá plíseň se opravdu povedla. Díky MS bude pomocí nucených aktualizací zažraná všude.
Snad to po podzimu dají do pořádku,když je to podzimní aktualizace.😀
Čo sa to deje stým OS ??? Ako vždy robili chyby (veď každý robí) ale toto už je moc. Tak sa focusli na čierny dizajn až si nevšimli že rozmr*ali systém? :-/ už sa začínam báť aj ja tých aktualizácii 😃
Tak, jestli MS, lidi takhle nepřinutí, zálohovat Windows, tak potom už nic.
😀
😀😀😀Smradi mají dnes ještě ve škole volno, takže očekávám brzký vodopád příspěvků o tom, jak oni žádný problém nemají a jak jsou desítky super. Ne nejsou, každý týden nám MS předkládá řadu důkazů, že jsou poslední Windows nepoužitelný nedodělek.Nebo znáš někoho se zdravým rozumem, kdo desítky používá na seriózní práci dobrovolně?B-]
Názor byl 2× upraven, naposled 2. 1. 2019 11:57
Pouzivam desitky na seriozni praci dobrovolne, momentalne ve verzi 1803
Aj ja ich používam.....a kupodivu bez problémov 😉
A jakou praci na nich provadis?
Vyvoj software.
takze pokud se ti po nove "aktualizaci" prepisi nastavene hodnoty otviranych souboru, smazou data (a to i kdyz zalohujes, je neprijemne), zmeni nastaveni ovladacu pri pripojene programovane zarizeni nebo trebas pro crosskompiler, nebo zmizi nejaka soucast, anebo..... kdyz zakaznik bude zrovna potrebovat nejakou upravu a bude na to spech a tobe masina nastartuje s nevypnutelnou uplnou aktualizaci, tak ti to proste vubec nevadi?
Pokud se mi po aktualizaci smazou data, stahnu data z repozitare a pokracuji dal. Nastaveni ovladacu me netrapi, mam pripojenou mys, klavesnici, sluchatka, Sentinel klic....anebo...anebo...nestala se mi ani jedina vec z tech hypotetickych uvah, co jste uvedl. Nastesti mam pro kazdou z nich bud ja nebo mi kolegove postup, jak tyto situace vyresit.
a na kolik si cenis cas, kdy budes obnovovat data z repozitare (v tvem silne specifickem zpusobu pouzivani pocitace) pripadne dodelani toho, co se nestihlo zalohovat? pripadne, na kolik si cenis cas uz jen toho, ze koukas na aktualizujici se pocitac? ja to videl na vlastni oci a bylo to nekolik hodin, kdy se s pocitacem pracovat nedalo.
Data z repozitaru stahuji vzdy, kdy se prepinam mezi projekty (to stahuji pouze posledni zmeny). Veskere rozpracovane changesety ukladam opet vzdy do repozitare. Od doby, kdy jsem nastoupil jsem aktualizoval pocitac jedenkrat a stacilo si zajit do kantyny na caj a zpet.A uz vubec netusim., kam svymi hypotetickymi scenari smerujete.
no... ja myslim, ze kdyz netusis, ani potom, co jsem rozepsal realne priklady, tak te to nemusi trapit. jen to muze v pripade aktualniho problemu zamrzet tveho zamestnavatele, ktery to ma se zakaznikem obvykle osetreno smluvne vcetne penale.
Realne priklady? Tak ve vasi hlave. Nebojte se, muj zamestnavatel ma dobre nastavene postupy pro pripad krizovych scenaru.
da se na to aplikovat porekadlo z uplne jineho ranku: syty hladovemu neveri. preber si to jak chces. nemam potrebu si pomerovat pipiky.
Da se take pouzit "Stesti preje pripravenym".
Pocuvaj Kokotakus.Pouzivam desiatky dobrovolne a dokonca som si domov kupil krabicovku. A nikto o mojom zdravom rozume nepochybuje (ak nepocitam kadejakych slabomyselnych kokotakusov).😝
Co se tyce toho zdraveho rozumu - uz jenom to detinske komoleni cizi prezdivky svedci o opaku.B-]
To nie je komolenie mena, to si tu o tebe vela ludi mysli - len nemaju odvahu to napisat.😉Ale keby si sem pisal menej svojich hysterickych vyplachov a viac by si premyslal, mozno by ta tu aj niekto bral vazne.😁
Pokud ja bych mel byt kokotakus, tak ty tady opakovane prokazujes, ze jsi kokot kompletne cely. I timto prispevkem.A s takovejma ja rozhodne nehodlam ztracet cas. Takze pa...
Ja s tvojimi vyplachmi hodlam stracat cas aj v buducnosti, ak dostanem chut (co nemusi byt casto).Nazdar.
Mohli by, prosím, ti, co dali Katikakusovi plus, napsat proč a s čím souhlasí, kdyz Katikakus někomu píše, že je kokot? Nemyslím to nijak zle, ani nikoho nechci dehonestovat, jen mě zajima, zda si zase katikakus všechno tady palcuje sám, nebo s ním někdo opravdu souhlasí.
S kokotakusem tu nikdo nesouhlasí, on je jen takový, jaký vidíš...
Názor byl 1× upraven, naposled 2. 1. 2019 18:26
Další uhrovitý puberťák, co má potřebu komolit cizí jména a kompenzuje tak svoji intelektuální insuficienci? Kájo, jistě máš na víc.
Kokotakusi, ja ti nekomolim prezdivku, pouze nazyvam veci pravymi jmeny.Podivej se, na vetsinu lidi, zde pusobis jako kus kokota, no tak jsem te nazval tak, jak te lide vnimaji.Nedoslo mi, ze to ten tvuj pidimozecek nepobere, sorry.
Máš pochvalu za pozorné čtení mýchi cizích příspěvků Kájo. Jenom je pro příště zkus nevykrádat takto okatě, a třeba vytvořit něco vlastní hlavou. To ale bude zřejmě problém, viď?
Já si myslím, že to je docela vtipná reakce na "kus kokota"...
Já si nezačal. Já tady nikomu nezačal nadávat do kokotů jako první. Trošku soudnosti pro příště, OK? Nebo od něj je to pro tebe v pořádku a vadí ti pouze to, že se bráním?
Já si nezačal, to on..wow. Ty ses začal chovat jako idiot dávno před tím, než ti někdo -hloupě- začal komolit nick.
Jako idiot tu dlouhodobě vystupuješ ty, chlapče.
Já o tvém zdravém rozumu doopravdy pochybuju...😀
K jake praci je pouzivas?
A taky problémy s myší Razer ve hrách pokud používáte zvětšené zobrazení rozhraní na 1440p monitoru.:-/ Zatím to řeším tak že hru přepnu do okna a pak znovu fullscreen, to pomáhá.
Co sa zvacsovania rozhrania tyka vo Windowse 😃 toho som sa vzdal uz pred rokom. Ten system sice dovoli zvacsit na 125% ale 😃 90% aplikacii to znici GUI, v hrach to rozbije rozlisenie atp. Windows toto vobec nema spravene. Najlepsie je ze systemove ikony su rozmazane :/ wtf...
Užívám 125% a tohoto problému jsem si nevšiml, které systémové ikony jsou rozmazané?
na 2K monitore sa mi rozmazu vsetky systemove ikony vedla hodin. Absolutne ziadna ostrost :/Este upresnim pouzivam dva monitory jeden FullHD druhy 2K s konfiguraciou roztiahnutej plochy na dva monitory vedla seba (main 2k, slave FullHD)
Názor byl 1× upraven, naposled 2. 1. 2019 13:27
Zajímavé, na desktopu mám taky hlavní displej 2k ( napojený na Nvidii, 125%), vedlejsi fullHD napojený na grafice v CPU a ikonky mam na hlavním v pohodě (maximálně Steam je takový ne-dobrý ale ten měl donedávna i GUI máznuté, Valve na optimalizaci kašlalo ). I na notebooku, kde mám malý a fullHD displej, jsou ikonky v pohodě.
Rád vymením 😃 tiež mám známeho čo to tak má a má to v pohode :-/
Jak je sakra možný, že takhle velká firma, tvoří takové srance?
A k tomu jak je mozny, ze takovehle srance tvori firma, ktera pred Desitkami dokazala vyrobit dve verze stejneho operacniho systemu, ktere byly prakticky rock stable (minimalne v porovnani s timhle sh*tem)?
To víte, ony si ty šmírovací programy žádají svoje. Nic není zadarmo...
Protože na rozdíl od desítek, tak u 7 a 8.1 nedělali co půl roku aktualizace ve stylu kompletní přeinstalace systému. Tohle nemůže prostě nikdy fungovat. 😀Co funguje, do toho se nehrabe, jenomže oni se vydali právě tou špatnou cestou 😃
Velká firma - velké srance.Dfens to má i teoreticky zpracované...😀
Protože v Indii je každý inženýr a všemu rozumí 😀 pak to takhle dopadá (kdo se někdy dovolal na Indickej MS support ví o čem mluvím)
Protože rozpustili team testerů a používají k tomu uživatele.Zdar Max
Propustili tester, co ziskali nakupem Nokie. Ty co meli predtim si nechali.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.