Rád bych zde uvedel naše ( podotýkám že špatné) zkušenosti s touto službou, jsme připojeni bezdrátem, naše rychlost ( tam i ven) neklesá pod 360 kb/s takže teoreticky spňujeme všechyn podmínky, tak jsme i službu objednali. Zapojení samoinstalačním balíčkem nefunguje, zaplatili jjsme tedy instaláci na místě, pak služba běžela půl dne, následovali výpadky hovorů, chybná spojení, neexistující čísla. Technická podpora reguje tak po 1-2 dnech, a to přístupem, který jsme naposled zažili u Telecomu před 6 lety při zřizování ISDN. Dovolat se k někomu konkrétnímu netrvá nikdy méně jak 4 minuty, a řešení nikde, arogance značná. Službu jsme odhlásil, celkově nás vyšlo levné telefonování něco přes 6 tisíc korun, asi tak za 50 uskutečěných hovorů
Mam od Telenoru pripojku 4MBit/s a platim za ni 1.190 Kc.... a na tom samem drate mam telefon (jak jinak, ze?) a na nem alternativce za 0.90 Kc volani ve spicce.V cem je ta IP telefonie vyhodnejsi, krom toho, ze se mi to bude sekat a cas od casu to nepujde ?????Jezis, to sou rady porady.
Proč by se Vám, pane kolego, na lince 4 Mb/s od Telenoru měla IP telefonie sekat, či čas od času nejít? Sekání je myslím vyloučené, pokud si nenajdete nějakého exotického providera s Gatewayí v Indočíně. A že by to čas od času nešlo také závisí na operátorovi. Já používám z tuzemských služeb hlavně SoftPHONE s HW adaptérem Sipura SPA 2000 (Pan Peterka ji v článku poněkud pošpinil, respektive napadl. Ale dejme tomu, že měl slabou chvilku, nebo tu službu nezná a jen o ní slyšel třeba od někoho z COL....) na výrazně pomalejší lince než máte vy (CATV, chello easy) a problémy nemám. Jinak důvody proč používat VoIP jsou různé, nejčastěji cena, způsob tarifikace, ale i potřeba další linky či linek (není problém na jednom Cu páru a kvalitní xDSL protlačit třeba třicet hovorů), či vůbec nějaké linky (s Internetem po kabelovce či WiFi můžete zrušit "telekomí" dráty), případně třeba doplňkové služby, které klasický telefon zatím nenabízí a pod.
Hmmm... tak poporade: sekat nebo echa ci kovovy zvuk.. neni nic neobvykleho. Testoval jsem Fayn a spokojenost nebyla maximalni a ja potrebuji aby mi zakaznici volali v poradku, mam na tom postaveny bysnys.Protlacit na jednom drate 30 hovoru se mi libi, ale kdo to nabizi. Fayn treba nabizi jen jeden hovor na jednom cisle. Ja potrebuji serii. Kdo to tedy dela ???Voip na WiFi.. tak tomu opravdu moc neverim. Jestli se bojim pevneho dratu, tak WiFi je uz uplne mimo mne. Snad pro domaci pouziti, ale ve firme ???
v dnesni dobe uz tohle asi nehrozi, seka se spise skype, ale cesti voip s volanim za 35 haleru mimo spicku s tarifikaci po sekundach, zatim bez problemu a na DSL jsou take chytre krabicky co umeji mnoho veci: http://obchod.eurocomputer.cz/Fritz-Box-Fon/
Vim zatim o Fayn a Softphone. S Contactelem je to na levacku. Je tu jeste nejaky hrac ktery poskytne hlasovou sluzbu na cizi infrastrukture ?
Proc je to s Contactelem na levacku?
Czech On Line, jen jak to slyším je mě špatně !POZOR na ně jsou to podvodníci, komunika ce s nimi je v případě jakýchkoliv problémů možná pouze prostřednictvím Advokátní kanceláře.FUJ ! FUJ ! FUJ !
Opravdu konstruktivni kritika - nemuzes byt konkretnejsi?
http://skype.nexxen.cz
Já si myslím, že státní aparát by měl mít kontrolu nad službami typu VoIP. Omlouvám se, pokud to tak zazní, nechci, aby mi někdo do úst dával věty typu, že jsem nepřítelem telefonování přes internet. To ne, ba naopak, stát by měl mít takové nástroje cukru a biče na takovými službami. Cukrem se myslí, že by stát měl mít možnost dávat lidem s nízkými příjmy daňové úlevy při nákupu počítače a aplikace VoIP. Bičem mám na mysli, že by tato služba měla být regulována a každý kdo by tuto technologii používal by měl být zaregistrován. V době mezinárodního terorismu je to zapotřebí jako sůl nad zlato. Teroristé, mafiáni a organizovaní zločinci právě aby unikli ze spáru státního aparátu a ozbrojených složek jako je třeba policie nebo armáda, používají čím dále rozšířenější anonymní produkty telekomunikačních providerů. Jako je používání anonymních předplacených karet, nebo anonymní telefonování přes internet.------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------- ----------Co se týče nabídky telefonování přes internet, nečekávejte, že by telekomunikační operátoři a provideři nabízeli tuto komoditu všem. Například u Telecomu jsem si naprosto jistý, vlastně teď hovořím o Telefonice, která by nabízela pro své zákazníky telefonování přes internet, určitě to bude nabízet na principu portálu StarZone. Takže ti surfaři, kteří používají své ADSL, GPRS a dial-up u konkurence jako je třeba eurotel, contactel, tiscali, tele2 a další by brzy zaplakali, pokud by nemohli využívat služeb Telecomu. Já si totiž myslím, že kdyby Telecom přišel se svoji nabídkou telefonování přes internet, určitě by je primárně nabízel svým domácím zákazníkům služeb internet online a internet express. Například já, který používá ADSL u jiného providera bych měl smůlu. A proto si myslím, že je to škoda, aby operátor nabízel tuto službu jen svým vlastním zákazníkům. U alternativních operátorů mám to podezření, že oni budou chtít tuto službu především nabídnout svým privátním klientům a domácnosti se mohou opět lidově " klouzat ".Nečekejte na žádné zázraky.
Jezis, dalsi debil.Rika ti vubec neco slovo sifrovani? To, co prosazujes je cista buzerace normalnich lidi.
Jsi upad..... kdyz bude chtit Ali Hassan poslat svym sebevrahum zpravu ze maj toho a toho v tolik a tolik hodin odpalit ve Washingtonu kufrikovou atomovku, myslis ze to bude delat pres nejaky telefon? Metod jak sifrovat komunikaci je jiz dnes nespocet, zalezi jenom na chytrosti jak si dany komunikacni kanal vymyslis. Muzes treba na nejakou freehostingovou sajtu ktera se bude tvarit jako galerie chovatele francouzskych buldocku nahravat kazdy den fotky, z nichz jenom v jedne bude pomoci na miru delaneho programu bitove zasifrovana informace, navic treba v hodne obskurnim jazyku nebo nareci.Nebo je mozne cast informace zasifrovat jenom do jednoho obrazku, zbyvajici casti mohou byt podobnym zpusobem ulozene na dalsich serverech a smysluplny text z nich vznikne pouze pokud se vsechny potrebne casti zkombinuji dohromady, jmeno obrazku ve kterem je informace ulozena se muze kazdy den podle urciteho klice menit atd. Pokud je clovek chytry da se vymyslet absolutne neprustrelny komunikacni kanal, kdo chce zpusob jak bez nebezpeci odhaleni predavat informace si vzdycky najde. Kontrolou vlady nad VoIP nezmenis vubec nic.
To je ale kravina. Doposud by žádná IP telefonie neexistovala. Koukněte na Telecom a jejich VELKORYSÍ 2G limit.
Ze vy vsichni tomu provokaterovi lijete vodu na mlyn Nechapete ze se nekde kralovsky bavi jak jste ho vzali vazne?
Připada mi to, jako by COL objevil ameriku. ha-vel a spousta dalsich firem nabizi voip jak beznou sluzbu pro kazdeho, kdo ma doma alespon 256 kbps, a to bud ve forme voip telefonu, voip brany (pouzije se klasicky telefon) nebo primo adsl modemu s intergrovanym voip zarizenim. Zakaznik dostane klasicke telefonni cislo a bez mesicniho pausalu muze volat. Mysim ze clanek je obycejna reklama na neco, co uz davno funguje....
Taky mi to připadá jako z komára velbloud a to ještě s křížkem po funuse.
Já čekám, že Czech On Line za chvíli Ameriku teprve objeví. Jen malá technická narážka, voip se dá použít i se slabším připojením, stačí i dial-up, ale tam už bych se asi zastavil u ceny :)
Tady jsou také možnosti telefonu,ale záleží snad na typu připojení.BP
Nevypadá to špatně, ale na těch jejich stránkách jsem nikde nenašel kompletní ceník volání. Jinak vázat to na konkrétního poskytovatele linky, ADSL, ... nepovažuji za moc korektní, každý by nejlíp chtěl všechno, na všechno úvazek na 1 - 2 roky a nikdo nic negarantuje. Lepší je "light" přístup typu Skype, který si zprovozním třeba i při cestách v zahraničí za pár sekund z jakéhokoli počítače s jakýmkoli (rozumným) připojením. Jediný co mu schází, je příchozí číslo v ČR. Samozřejmě kdyby nabídl kdokoli v ČR ekvivalent s cenami jako COL a příchozím číslem a bez vazby na přípojení, rád na něj přejdu. Ještě jedna poznámka: zaplatit si pomocí karty kredit do Skypu je mnohem jednodušší než jakékoli placení (převodem, složenkou) v ČR.
Ale Skype není v rámci ČR zase tak výhodná služba. Maximálně pro volání Skype-Skype, jinak mi to přijde dost o ničem, hlavně při volání na mobilní telefony (6,242/min vč. DPH)
skype po vstupu do eu je draha zalezistost
80 hal na pevnou je pro Vás hodně???
Ano, vzhledem ke kvalitě linky a k tomu že se dá i s telecomem někdy volat levněji je to hodně.
Skype nemůže za to že máte nekvalitní linku.
To neni linkou, skype orezava sum a slabe zvuky kvuli setreni linky a zni to velice neprirozene. Ja mam UPC 2Mbit a kvalita pres Skype je stejne mizerna.
Ja na 1MBit tento problem nepozoruji.
Nezapomínejte na ten paušál, který každý měsíc platíte. Se SkypeOut platíte jen to, co skutečně provoláte.Já jsem pevnou linku kompletně zrušil, internet mám vzduchem, tedy SkypeOut byla nejlepší volba. 0,80 Kč za minutu a žádné další náklady navíc. Na mobil volám levně z mobilu. Telecom je levnější (nepočítáme-li "rozpouštění" paušálu do ceny jednotlivých hovorů) pouze mimo špičku a jen u určitých tarifů. To mě prakticky netrápí, protože mimo špičku se odehrávají stejně jen "rodinné" hovory, které řešíme normálním Skype a tedy zcela zdarma, nezávisle na čase.
Na mobil se většinou vyplatí volat z mobilu, v tom bych problém neviděl. Já používám Skype na volání na pevnou a pak hlavně všude do zahraničí (0,55 Kč/min). Proto jsem se chtěl mrknout do ceníku jak se COL pochlapil.
Myslím, že to je otázka týdnů, kdy služba nebude vázána ne poskytovatele internetu. Je to o tom zda kvalita hovoru bude nebo nebude garantovaná. Dokud je garantovaná kvalita hovoru a tím i služby, nedá se službu spustit na nekvalitní internetové přípojce.
...at konecne telecom padne...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.