Czech Computer (czc.cz) představuje nové logo

Czech Computer po sedmi letech mění logo. Důvodem není nespokojenost s logem stávajícím, či jeho „opotřebení“, ale potřeba více zviditelnit stále využívanější zkrácený název czc.cz.

Hlavním motivem redesignovaného loga je právě doména czc.cz v červené barvě, ke které je pro připomenutí, nebo pro nezapomenutí, přidáno původní logo CZECH COMPUTER v bledě modré bublině a ve zmenšené podobě.

Ke změně loga se jeden z největších internetových obchodů s výpočetní technikou a elektronikou rozhodl kvůli rozšíření skladby nabízeného zboží. První roky fungování se specializoval na výpočetní techniku a počítačové komponenty a jméno domény czechcomputer.cz tedy plně odpovídalo nabízenému zboží. V průběhu let došlo
k rozšíření prodávaného sortimentu o elektroniku, fotoaparáty, GPSky, hry či herní zařízení. Navíc podle interních průzkumů již více než 90% zákazníků využívá pro přístup do webového shopu doménu czc.cz, namísto původní, přeci jen trochu delší a komplikovanější, ve které se při zadávání mohly častěji dělat chyby. Autorem redesignovaného loga je jeden ze zaměstnanců společnosti CZECH COMPUTER.

 

CZC.jpg

 

Na podporu známosti nového loga připravil CZECH COMPUTER originální reklamní kampaň, která je realizována na billboardech, citylightech, v časopisech, rádiu a internetu. Kampaň proběhne jako dvoustupňová. V rámci zahajovací části je na vizuálech vidět tajemná zahalená figurka, ze které jsou kromě tvaru postavičky ve stínu vidět jen dvě modré oči. Podle tvaru figurky ve stínu zatím není zcela patrné, o koho, či co se bude ve finále jednat. V rámci druhého stupně kampaně bude figurka odhalena, což bude pro některé možná spojeno s velkým překvapením. I když již nyní můžeme prozradit, že „onen dotyčný“ bude docela vtipně souviset jak se jménem, tak s některými minulými a možná i budoucími aktivitami společnosti a budou vysvětleny určité souvislosti. Dominantou vizuálu je nové logo czc.cz a slogan: …radost z vybírání, radost z nákupu.

Autorem kreativní části kampaně je studio Art And Animation v čele s úspěšným výtvarníkem J. Tománkem. Reklamní kampaň realizuje agentura Amden, která kromě CZECH COMPUTER pracuje například pro HP či Samsung.

Další článek: Toshiba představila nejvýkonnější notebook Qosmio X300–15G

Témata článku: , , , , , , , , , ,