Pokud chtějí být specialistou v IT, měli by v prvé řadě přestat lhát v newsletterech a reklamě obecně. V tomto směru se chovají stejně jako snad všichni konkurenti včetně elektro supermarketů. Tvrdit o notebooku za 10tis. že je to univerzální pracovní nástroj, který si poradí s libovolnou prací v terénu může jen lhář nebo IT negramota. Kolik odborníků by doporučilo plastový šmejd na pravidelný převoz a práci v terénu a použití na CAD, když to má Nkový Pentium a integrovanou grafiku? Nebo teď se dívám na eshop a IdeaPad za 6299kč s AMD E1-6010, 2GB RAM a Radeonem R2 doporučují na hraní her. Tohle bych čekal od Elektroworldu ale ne IT specialisty.Co mě ale štve nejvíc je prakticky neexistence skladu v Brně. Druhý největší město v ČR a mají tu skladem jen tři WiFi routery a to jeden Tenda a dva TP-Linky. V úterý jsem potřeboval okamžitě koupit jeden kvůli podezření na mrtvej domácí router a skončil jsem u TS Bohemia. A to se TS snažím bojkotovat za to, že zničili nejlepší obchod s výpočetní technikou v Brně. Alfa comp.
Ano alfacomp byl super... Bohužel byl.
Njn, dřív to prodávali IT specialisti IT specialistům...ale teď to prodává markeťák mase nagramotů. Takže se nediv, že tam hází tyhle kecy, jelikož masa na to slyší....sakra člověk má občas chuť udělat nějakou genocidu...
Ano, některé technologie by se masám opravdu neměly dostat do rukou.3-[
S CZC jsem spokojen ale jejich zákaznická online podpora je tristní..nezřídka čekám na odpověď o stavu produktu třeba i týden, běžně jsou to 3 dny a více.. je zajímavé, že Alza je toho schopná třeba v neděli v 6 večer do hodiny odepsat..
Když jsme u toho gejkování, mě třeba notně nevyhovuje nový design stránek kde po levé straně už nejsou všechny kategorie. To horní menu s podkategoriemi mi vůbec nesedí, v tom se taky opičí po Alze úplně zbytečně.A ano jsem původem z Příbrami a taky jsem si jezdil vyzvedávat zboží do Rožmitálu 🙂
Naopak bych privital poradnou geekovskou sekci s IoT, home automation, hexacopterama a dalsima srandickama na dlouhe zimni veceryDocela dobra hracka je RPI add-on board od www.unipi.technology
To se obávám že by se jim nevyplatilo. Za Geeka se v současné době totiž očividně považuje ten, co si koupí notebook, mobil, tablet a televizi.Hexakoptéry budiž (ale na ty jsou spíš specializovaný shopy), ale takovou bižuterii jako RPI, Arduino a podobný by si koupilo 0,01% zákazníků...a ještě z těch 0,01% si to 70% raději objedná přímo z ebaye za třetinu ceny...
Nakupuju téměř výhradně na CZC , především z toho důvodu, že jinde to neseženu levněji (když připočtu doručení/vyzvednutí). Naposled mě nalákala akce na Alze na levné klávesnice, inu šel jsem a šup do košíku bezdrátovou klávesnici, něco mi řeklo, mrkni na CZC. Tak jsem šel, aby měla dušička pokoj. No, na CZC byla klávesnice o 120,- Kč levněji (bez akce). Tedy jsem u Alza zrušil objednávku. S CZC jsem opravdu spokojen a kudy chodím tudy jim dělám reklamu, protože si jí zaslouží, samozřejmě je třeba přiznat, že můj pozitivní ohlas má na svědomí i pobočka Praha-Háje, nikdy nečekám nijak dlouho, vždy jsou příjemní a rádi i poradí.
Ano, "slevy" na Alze jsou proslavenou taskarici.V CZC se prijemne nakupuje nejen na Hajich, ale i v Pribrami.
Alza není nejlevnější, možná v něčem. Třeba jednou jsem kupoval barvu do tiskárny a v Alze byla o něco dražší než v Mironetu. V Alze to ale bylo ještě navíc bez daně. Ale běžnější elektroniku (třeba CPU nebo MB) mívají možná i o něco levnější a větší sortiment a větší šanci, že to bude skladem.
To by museli zamestnavat kvalifikovane pracovniky a ne ty, ktere vyhodi z alzy.
Názor byl 1× upraven, naposled 19. 2. 2015 13:45
V Alze platí víc, takže ty přestupy vypadají opačně 🙂
Poprvé jsem nakupoval na internetu ve 14 v roce 2004 a právě z Czech Computeru CD vypalovačku za 1 400, Alzasoft byl tou dobou dražší a měl nepřehledný kategorie. Teď nakupuju, SWS, Alza, Softcom, edsystem - Protože máme možnost nákupu na fakturu se splatností.
Konverze na standardní byznys model a následný prodej.
Už nějaký čas CZC moc nemusím. Kdysi jsem ho měl rád, ale v poseldních pár letech mě zklamaly, když ponechám stranou to, že pod diskuzí se člověk musí registrovat/přihlašovat a nutnost nákupu každý rok, aby nesmazali bonusové body (které jsou ale stejně k ničemu), tak zásadní zklamání jsem zažil tři:Doba dodání byla naprosto smyšlená a několikrát se měnila, než jim zboží skutečně přišlo.Ceny už nejsou tak nízké, jak bývaly, a o cenu jde v první řadě.Nepříjemná reklamační politika (kvůli vadnému USB kabelu v nabíječce k mobilu chtějí vrátit i telefon s tím, že hrozí výměna a s tím spojená ztráta všech dat)."Staré" czc je pro mě mrtvé, jestli se chtějí profilovat jako moderní Alza, budiž jim přáno, ale Alza tu už je. Také moc často nevídám odpovědi zaměstnanců CZC v diskuzích pod produkty, přitom tamhle přidaná informační hodnota byla pro ně naprosto klíčová.
Názor byl 1× upraven, naposled 19. 2. 2015 11:54
Dobře popsáno.Nezvládnutá logistika, dodání zboží skladem do Brna obvykle třetí den po objednání, ač slibují druhý den, a to mnohdy ještě těsně před zavíračkou, takže dva dny později, vysoké ceny,vrácení zboží odmítají, ač je několikrát úspěšně reklamováno (naštěstí aspoň tak), možná jsem na něco zapomněl.Není to špatné, ale systém očividně nefunguje, jak by to mělo být a mezi těmi dražšími prodejci jsou myslím i lepší (ano, třeba ten jejich hlavní konkurent).
Taky mám CZC rád, ale také pozoruji zhoršení. Dříve na dotazy odpovídali více a přesněji. Teď už málo. Přitom proto jsem u nich začal nakupovat, že jsem se mohl na výrobek poptat skoro jako na prodejně.
Obchod nadále považuji za nejlepší a nejvíce tomu pomáhají zákazníci svými zkušenostmi. Nelíbí se mi ale, když obchod ví, že něco často nefunguje a prodává to dál. Obchod, který se nezbavuje nekvalitního zboží je obchod, který necílí na spokojenost zákazníků, jen na prodej. Chválím, že jsem vždy nakoupil ke své spokojenosti nakonec, 14 denní lhůta funguje dobře. Já mám za ty léta z jejich eshopu pocit, že CZC začal šetřit na zaměstnancích. Spousta chybiček v nabídce. Když už vám náhodou někdo odpoví na dotaz (evidentně nejsou lidi) či opraví chybu, tak odpověď stojí za málo. CZC ustal v rozvoji s motem, zákaznici, jsme tu s vámi, ale obecně chválím, že si drží svoji slušnou kvalitu.
Jo, jo, veci jako zdroje LC Power, Evolve,.. u nichz jeste urad nestihl zakazat prodej by proste v nabidce slusneho obchodu nemely byt, respektive by na jejich vlastnosti mel slusny obchod upozornovat. A oni si misto toho obcas vyfabuluji nejakou tu neexistujici certifikaci apod.
Kdysi jsem tam nakupoval, pak mi párkrát přišlo nové zboží lajdácky zabalené s chlupy cizího člověka a byl konec. Jako nové zboží zasílali vratky a pěkně jeté. Je to tak 3 roky zpátky. Třeba už to je lepší. :-/
Pokud budeme moct vracet zbozi do 14 dnu, pak to tak bude. Sam jsem parkrat neco vracel a prede mnou to docela dukladne cistil, ikdyz jsem to vracel perfektne cistly a bez otisku. Chybu udelal ten prodavac, kterej to prijimal od predchoziho zakaznika. Delaj to tak vsechny obchody, i amazon.de.
No na alze třeba píšou rozbaleno, zánovní atd. a daj mini slevu. Kupec se najde a ví do čeho jde.
Tak hlavne at si vyskoli obchodniky, diky necinosti jednoho z nich, jsem nakonec nakoupil jinde. A sice blbych 45tisic, ale take kseft.
Mne by nevadilo, kebyze sa rozsiria na Slovensko ... okrem Sharku, ktory nestoji za moc, neviem o ziadnom poriadnom specializovanom obchode na pocitace ... :/
No, kdyz Fico vyrukuje s dotacema, tak CZC (nebo SKC?) prijde velmi rychle 😀 Ale neni to chyba CZC jako spis systemu. Jak se tak rika "Blby kdo dava, blbejsi kdo nebere".
Nic proti tomu, jenom doufám, že s vaničkou nevylijou i dítě.CZC mám rád, utratil jsem tam stovky tisíc korun (i firemní vybavení).Někdy se stává, že firma zapomene na to, co stojí za jejím úspěchem.V tomto případě to je komunita.Věřím, že nezapomenou na IT fanoušky a IT kutily...Držím palce...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.