Cyberpunk 2077 nebude při uvedení podporovat ray tracing na grafikách AMD Radeon RX 6000 ani na konzolích

Názory k článku

orgasmic  |  24. 11. 2020 11:28  |  Microsoft Windows 7 Chrome 86.0.4240.198

To bude zase hejtu na Tydýtworld na tuto hru

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2020 11:34 | Microsoft Windows 10 Chrome 87.0.4280.66

Njn, tak hlavně že majitelé AMD GPU ušetřili. A takhle je to u AMD se vším.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Shal  |  24. 11. 2020 12:00  |  Microsoft Windows 10 Chrome 86.0.4240.198

Cyberpunk bude podporovat DLSS. Jsem dost zvědavý na nárůst výkonu a následné srovnání s AMD. Případně Nvidia s RT a DLSS a AMD bez ničeho. Kdo bude lepší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
VeiroNn AhatraXx  |  24. 11. 2020 12:32  |  Microsoft Windows 10 Chrome 87.0.4280.66

Samozřejmě, že jde ze strany Nvidie o zakoupenou exkluzivitu na podporu prodejů nových grafik, peníze jsou až na prvním místě a v CD Projektu to vědí a ochotně na to kývli, když jim to zaplatí nemalou část nákladů na vývoj hry jako takové.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
panrt  |  24. 11. 2020 13:21  |  Android AppleMAC-Safari 5.0

To že nebude hned neznamená že po update nebude, a Vulkán už jede jako Direct XR takže je jen otázkou času.Jak uvedl na Twitteru komunitní manažer společnosti Marcin Momot, CD Projekt RED momentálně úzce spolupracuje s AMD, aby ray tracing na jeho kartách byl v Cyberpunku 2077 dostupný alespoň po vydání. Už teď ale s jistotou ví, že ho nestihnou implementovat do 10. prosince, které je snad už definitivním datem příchodu očekávaného kyberpunkového RPG nejen na PC, ale i na Xbox One a Series X/S, PlayStation 4 a 5 a Google Stadia

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Nigfire  |  24. 11. 2020 13:45  |  Macintosh OS X Firefox 83.0

Nj, ta hra se primárně vyvíjela pro PC a dnes už minulou generaci konzolí (alespoň datum releasu před posouváním tomu napovídalo). Mno a v té době rpostě RT byl dostupný jen na Nvidii. Kdyby ten titul byl primárně vyvjíjený pro konzole nové generace tak by RT byl dostupný hned ze startu jak na nich tak na kartách od AMD.... Nendělal bych z toho žádnou velkou tragédii, než se nové konzole stihnou etablovat na trhu, tak už v CP podpora RT pro AMD čipy bude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
zogoth  |  24. 11. 2020 15:26  |  Android AppleMAC-Safari 5.0

Tak cdprojekt šel vždy nvidii na ruku. Vzpomeňme na zaklínače.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
umiyaki.cz  |  24. 11. 2020 17:04  |  Microsoft Windows 10 Chrome 86.0.4240.198

Pokud bude Cyberpunk 2077 alespoň tak dobrý jako The Witcher 3, je mi úplně jedno jestli má CD Projekt prachy od NVIDIA nebo ne. Je to jejich hra, jejich rozhodnutí, jejich obchodní model.
Můžeme být rádi, že se alespoň nějaká firma snaží dělat hry co mají myšlenku, nebojí se jít za hranu dnešního seznamu 'povinností' a hlavně jdou hrát a ne sterilní, požadavky doby nalinkovaný odpad typu Marvel's Spider-Man: Miles Morales.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2020 11:27 | Android Chrome 86.0

To nám jako hráčům fakt chybělo.. aby se jeste ve hrách při Raytracingu rozlisovali jakou mas kartu.. tak tohle uz me fakt stve.. výrobci si honí klády nad tím kdo bude mít kde raytracing a zase to odesereme my.. člověk si koupi grafiku za 25 papíru a pak ještě bude řešit ze tahle hra to podporuje jen u konkurence? Běžte se bodnout..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor