Čtenáři ŽIVĚ: Vladan Crha a jeho první odpovědi na vaše dotazy

Diskuze čtenářů k článku

mata  |  03. 07. 2003 00:26  | 

ale co se dalo cekat nevim proc sem to vubec cetl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Palmexman  |  03. 07. 2003 00:36  | 

A co jsi čekal? Kdyby řekl, co si myslí, dostal by padáka - i když se v první odpovědi snaží tvrdit opak...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  03. 07. 2003 00:48  | 

A nebo ty Telekomunisticky zvasty uz mele tak dlouho, ze jim sam skalopevne veri.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
poky  |  03. 07. 2003 10:20  | 

Na hloupý otázky hloupý odpovědi ( lepší než sem čekal)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cOpY  |  03. 07. 2003 03:16  | 

 Trochu jsem čekal, že mě tyto odpovědi a vlastně i otázky opravdu pobaví a? A stalo se!

Myslím, že odpovídal velmi dobře, a být jeho zaměstnavatel vcelku bych ho pochválil. Jakožto zákazník? :) telecomu :) ho pochválit nemůžu. Zastává totiž názor a filozofii firmy, která mě donutila k tomu (ať už svou posměšnou ISDN reklamní kampaní nebo cenovou politikou vůči zákazníkům či zájmem o mě jako o nefiremního zákazníka), abych opustil nabídku jejich datových a omezil využívání i hlasových služeb a přeorientoval se byť na jejich "bratra" Eurotel. Zatím se cítím o mnoho spokojenější s GPRS než u českého telekomu s Dial-UPem :). Možná je to tím, že bydlím na malém městě , kde se (podle skoupých informací, které české telecom dává ohledně ADSL) nové rychlejší a cenově dostupnější technologie jen tak nedočkám. To je větší šance, že se přestěhuji, tak jak k tomu byl donucen i pan tiskový mluvčí?  Ještě před pár roky bych si netroufnul tvrdit, že za pomoci mobilního telefonu, bude výhodnější připojení než po pevné lince, ale je to tak. Je mi moc líto, že žiju v zemi, v České republice, kde není možný jiný přistup k internetu, než přes státní podnik za hroznou :) cenu :). Mezi námi i 1050,- za internet není málo i když je v tom i WAP :). Ale opravdu bych rád věděl, kdo za to může?

Vcelku musim si zvyknout nebo jít jinam jiná šance neni. Přeci se kuli tomu neupalim nebo nebudu manifestovat na václavák. Jsem normální a nepotřebuju velké zisky, stačí mi přístup k informacím a klidný život. Ještě, že teď budem v té EUvropské unii teď to bude všechno mnohem lepší , ne e? Pořád z nás bude každej chytrák dřít prachy a klidu si neužiju? no já se z toho picnu . No alespoň mě uklidňuje, že kdybychom tam nebyli, bylo by to prý ještě všechno mnohem horší? Jde to vůbec? ANO, jde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vláďa  |  03. 07. 2003 12:21  | 

Úkolem tiskovýho mluvčího je mluvit, ale nic neříct. O tom zpívali už kdysi dávno Palu Simon a Art Garfunkel a vyneslo je to na 1. místo americkýho žebříčku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor  |  03. 07. 2003 01:06  | 

Nema cenu napadat Telecom. Ten se chova jen jak je mu dovoleno a je pochopitelne, ze brani svuj zisk a maximalizuje ho pro sve akcionare. To si dokonce myslim, ze je NAPROSTO spravne! Nechtel bych akcie firmy, ktera by se nestarala o zisk a byla "socialni" firmou.
Za soucasnou blbou situaci na trhu telekomunikaci muze jednoznacne vlada (a vlady predchozi) + poslanci (a poslanci predchozi). Je-li nejaka sance z nasi strany to zmenit, tak tlakem na poslance a vladu! Kdo nadava Ceskemu Telecomu, breci na nespravnem hrobe!
A popravde: kdo jste kdy byl navstivit v teto veci sveho poslance, ci senatora pri jejich verejnych dnech? Udelejte skupinky, party a chodte pravidelne presvedcovat zakonodarce. Jsou to take jenom lidi a uveri tomu co je jim mnohokrat opakovano. A v minulych letech jim casto opakoval "svoji" pravdu jen Telecom. Nezbrblejte nekde v diskuzi, nebudte pasivni, nebudte pesimiste. Pravda nezvitezi sama od sebe. Pravde se vzdy musi pomoci. LOBUJTE ZA SVOJI PRAVDU!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rafan  |  03. 07. 2003 01:35  | 

No má to logiku,Telekom obyčejný člověk a to ani skupina byť sebevětší k ničemu nedokope proto že dělá jen to co mu zákon dovoluje.A zákon je zaklínadlo za které se schová vždy,hraje podle pravidel.Tak že tlačit se má na ty co ta pravidla dělají!Otázka zní jestli ti co ta pravidla dělají je vůbec změnit chtějí?Podívejme se trochu na problém z jiného úhlu.Stát chce telekom prodat(tedy svůj podíl)a má zájem za něj dostat co nejvíc.A kdy za něj dostane nejvíc? Když to bude firma která musí tvrdě bojovat o místo na trhu nebo firma která díky legislativě je téměř neprůstřelná?No a máme odpověď na otázku jestli ti co ta pravidla mohou změnit je budou chtít zněnit.To co jsem zde uvedl zní velmi depresivně nic méně je fakt že dle mého stát v rámci svého zisku předložil účet opět nám občanům a to skrytě ale za to bezostyšně. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Lábus  |  03. 07. 2003 06:29  | 

Lobovat?  Proboha  u koho? V parlamentu u poslanců?  Vlády? Nebo na telekomunikační úřadě? Dovolte abych se zasmál. Pokud si pamatuji debatu v televizi mezi zástupci poskytovatelů alternativního připojení a státní správy, tak státní orgán zastoupený paní Lajčířovou (omlouvám se za případné zkomolení jména) vystupoval takovým spůsobem, že nebylo možné si nevšimnout, že uvedená paní je na výplatní listině Českého Telecomu. Rvala se za Telecom jako lev. Tenkrát se diskutovalo o přenositelnosti čísla. Nám proťáčkům bylo namlouváno, že českému telekomu chybí zařízení které by přenositelnost čísla umožnilo. Bohužel mohu se stoprocentní jistotou prohlásit, že uvedené zařízení bylo již dávno v provozu.vložit smajlík 10 Pro upřesnění, v této budově sídlila kdysi i televize Nova. Místo pro umístění tohoto zařízení nebylo asi vybráno náhodně. Známé české přísloví říká "Pod svícnem je největší tma." Odkud vše vím nemohu prozradit. Znamenalo by to pro naprosto nevinné zamětnance Č.T. okamžitý padák. Vzpomínáte na příslib ministra Mlynáře o levném internetu do každé rodiny?  A co udělá vláda? Právý opak. Zdráží internet o 17% díky úpravě daní. Samo sebou oni to dělájí hrozně neradi, ale musí nutí je Evropská únie. Lobovat u těch, které jsme si zvolili, aby nás zastupovali nemá smysl. Do voleb je daleko a oni nutně potřebují zalepit díry v rozpočtu. A až se volby přiblíží oni nám zase nalžou spoustu krásných lží a mi všichni je zase poběžíme zvolit.   Jediná reálná možnost jak ovlinit chování Českého Telecomu je zrušit telefonní linku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  07. 07. 2003 16:26  | 

Mate pravdu, ale ma to jeden hacek - akcionarem je stat a zadny akcionar se nebude snazit o zmenseni zisku firmy, jejiz akcie ma. V tomto smeru jsou navstevy poslancu zbytecne!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Level  |  03. 07. 2003 05:16  | 

Zitra mi prijdou zapojit mikrovlnu, konecne SVOBODAAAA :))) Jedu v tom napul s kamosem, takze cenove se muze jit CTc zahrabat. Uvidim jak to pofici, kdyz no problemo tak jdu hned odhlasovat pevnou, stejne jsem ji mel jenom kvuli dialupu. Kdo mate aspon trochu moznost, nebudte lini, domluvte se s lidma ve vasem okoli, najdete si jiny druh pripojeni a vyprdnete se uz na Velkeho Zluteho Demona..... zbrblat a nadavat na netu v diskuzich vam nepomuze. Jedine takhle se da CTc nekam dotlacit, i kdyz pro mne osobne uz ta firma neexistuje. Az se jednoho krasneho dne jeji vedeni probudi, zjisti ze je ve stejne situaci v jake se dnes nachazeji hudebni vydavatele, kteri sveho casu ohrnovali tak dlouho nos nad mp3, az jim diky vymennym sitim uplne ujel vlak. Jen tak dal Telekome, ser porad lidem na hlavu, jednou na to dojedes. Staci aby se objevila jedna jedina prevratnejsi novinka v oblasti pripojeni k netu (napr. neco jako ta kachna o wifi s dlouhym dosahem jak tu o ni pred casem psali) ktera bude dostatecne levna aby mela potencial se rychle rozsirit a behem jednoho roku to muzete panove v CTc zabalit, protoze neznam zadnou jinou fimru v CR ktera by mela tak negativni image a kterou by lide vic nenavideli. To vrazdeni vrcholneho managementu naprosto presne vystihuje situaci, jaka tady ted panuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marty  |  03. 07. 2003 05:54  | 

Správně, bezdrát! Já to udělal už vloni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GliderMan  |  03. 07. 2003 06:52  | 

Tak, tak. Minulý týden jsme odhlásili telefon. Od pondělí už totiž jsem na bezdrátu. Připojení ekvivalentní k ADSL 192/64 za 300,- měsíčně. No neberte to. Včera mě přišel od ČTc dopis potvrzující odhlášení (1 měsíc výpovědní lhůta ). V posledním odstavci se mě ještě snaží přesvědčit ať si to rozmyslím, že si váží svých zákazníků .

Sbohem telekome, nebude se mi stýskat.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Václav  |  03. 07. 2003 08:32  | 

Doufám, že se také dočkám. Za měsíc bezdrát a pak odhlásit Telecom. Nemá to chybu. Už teď se těším jak malý kluk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav N.  |  03. 07. 2003 06:55  | 

Skutečně jedinou účinnou možností, jak donutit Český telecomonopol brát ohled na zákazníky, je přestat využívat jeho služby, jakmile to situace alespoň trochu umožní. On sice nezkrachuje, ale nakonec to stejně poškodí jeho akcionáře a ti budou muset KONEČNĚ vedení firmy donutit ke změnám vstřícným k zákazníkům.
Kdo chce kam, pomozme mu tam...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Baracudda  |  03. 07. 2003 08:49  | 

"S dosavadním tempem růstu nejsme spokojeni. Cíl do konce roku 2003 je výrazně ambicióznější a odpovídat tomu budou i připravované nové modely této služby."

Vypada to, ze Vas spousta lidi vzala za slovo (teda ne ze by perstala vyuzivat sluzby, ale vyuzivat je ani nezacala) a dle slov pana Crhy je poptavka po ADSL mensi, nez se cekalo. To by snad mohl byt jediny impulz, kteremu bude ochotno vedeni Telecomu rozumet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo  |  03. 07. 2003 10:54  | 

On sice nezkrachuje, ale nakonec to stejně poškodí jeho akcionáře a ti budou muset KONEČNĚ vedení firmy donutit ke změnám vstřícným k zákazníkům.

Jo, zaplatíme to my, daňoví poplatníci. Největším akcionářem je stát.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas Tintera  |  07. 07. 2003 19:15  | 

Pro vedeni Telekomu je cilem nizka prosperita!!!
Bude privatizace a nekomu jde zrejme o to ziskal velmi levne posledni mili ("ast mile").

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JirkaH  |  03. 07. 2003 07:37  | 

Velice rád bych zrušil pevnou linku Telecomu, ale po neblahých zkušenostech s touto firmou jsem to udělal už před 10 lety...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Prenda  |  03. 07. 2003 13:27  | 

Cau,mohu vedet,na kolik Vas to vyjde?Nebo mi prosim porad nejake stranky,kde je popsano a nabizeno alernativni pripojeni k pripojeni CTc.Diky za radu!Udelam to samy,co vy->nejlepsi reseni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada  |  03. 07. 2003 14:05  | 

Ty jsi ale naivka. Myslíš, že zisky Telecomu dělají domácnosti a náctiletí surfaři. Pokud si myslíš, že je levnější volání z mobilu, tak klidně přejdi ke konkurecni, ale u internetu se stejně úplně bez sítí Telecomu neobejdeš. Pro firemní zákazníky má zase Telecom takové podmínky, že mu nikdo nemůže konkurovat a všechny státní firmy a úřady mají jaksi připojení k Telecomu povinné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sova Miloslav  |  03. 07. 2003 07:12  | 

Právě jsem se vrátil z práce (6 dní na Šumavě v horách bez možnosti internetového připojení) a zaujala mě odpověď na otázku ohledně penetrace ADSL přípojek u nás a ve světě.
 Pane Crho – čtenáři sice odpovídáte pravdivě ohledně počtu přípojek (je mi jasné kde jste čerpal informace ovšem, dopouštíte se velké chyby ( rád bych tomu věřil, že ne záměrné). Estonsko sice opravdu má něco kolem 35 tisíc přípojek, ale také má nesrovnatelně menší počet obyvatel než ČR. Zatímco Estonsko má zhruba 1 423 000 obyvatel tak ČR 10 264 212!!! Takže v penetraci ADSL přípojek je Estonsko skutečně dávané za vzor nejen kandidátským zemím,ale také některým státům EU. Jen pro ilustraci – abychom dosáhli úrovně penetrace ADSL podobnou jako má dnes Estonsko museli by jsme mít zhruba 200-250 tisíc ADSL připojení! A co se týká srovnání s vyspělými státy EU – o tom snad ani nemluvte. Jen namátkou – Německo v dnešních dnech atakuje hranici 4 milionů přípojek, Francie už by podle mých informací měla mít víc než 2 miliony, Anglie s 30 tisíci nových přípojek týdně atakuje hranici 1 milionu. Abych byl maximálně korektní uvedu třeba Portugalsko (10 066 253) , které má téměř stejný počet obyvatel jako ČR a za poslední rok zde stoupl počet přípojek ADSL z 2500 na 76 800 a to patří Portugalsko k jedním z nejméně ekonomicky vyspělých států EU!!!
 
V jednom ze svých článků jsem veřejnosti představil soubor několika grafů – jakýsi TOP25 států s nejvyšší penetrací ADSL na světě. Vzhledem k tomu, že mám teď před sebou hned několik po sobě následujících studií společnosti Point-Topic monitorující už zhruba 160 světových operátorů v 80 zemích, dovolím si tvrdit, že ČR by neobsadila v tomto pomyslném žebříčku ani 40-50 místo.  Takže opět jste dokázal v čem je síla tiskového odboru ČTc – i nepříznivou informaci podat veřejnosti tak, aby byla přijatá jako příznivá. Koho zajímají aktuální čísla snad nepohrdne tímto odkazem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
asdasdas  |  03. 07. 2003 07:55  | 

nebylo by ucinejsi jit na vladu? copak si myslite ze slovni prestrelky v novinach neco vyresi? vim ze delate dost, ale proste kdyz se vyda zakon tak si muze vedeni breptat o akcionarich co chce. delejte efektivnejc. telekom vam nikdy neuhne pokud mu to nenaridi shora.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maboj  |  03. 07. 2003 10:14  | 

Vyborny prispevok.
Este by som pridal Belgicko, kde sa zriaduje niekolko tisic pripojek denne - ukazka dravosti, kde sa na to hrabe Cesky Telecom.

Inac ja som si objednal uz pred vyse pol rokom linku ISDN s telefonom. Manazerka na telefone z CTc mi naslubovala linku do jedneho mesiaca (polovica januara 2003). V moralnej spolocnosti plati ustna dohoda (napriklad u Arabov). Ja tom mam vsak aj na papieri. Dodnes vsak tu linku nemam. Technik mi oznamil, ze v mojej lokalite sa neda zriadit ani obycajny telefon. Smutne na tom je to, ze nie som sam a ironia je aj v tom, ze podobne su na tom aj zamestnanci CTc v mojej lokalite. Neviem, ako ma chce CTc odskodnit za jednostranne porusenie zmluvy. Ak je to ZOO a CTc je plne opic z rovnikovej Afriky, je mi to jedno, len som dufal, ze tam robia moralni ludia s nadpriemernym IQ. Velmi som sa sklamal. Som velmi zvedavy na reakciu CTc.

Pan Crha, tych Vasich 136 sa mi nezda, inac by ste nechceli mat nic spolocne so spolocnostou, ktora porusuje zmluvy. Asi by Vam to doslo a tou Vasou prezentovanou moralkou by ste si museli vpalit gulku do hlavy, nie sa ist zosmiesnovat na verejnost a predo mnou s tymi kydami, co som tu cital. Dakujem Vam za pozornost. A nadalej placte, ze Vam ubudaju zakaznici. Budem sa Vam aj Vam podobnym rehotat do ksichtu. Ja uz si totiz instalujem Wi-fi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Morava  |  03. 07. 2003 07:26  | 

Vazeni,

nviem preco sa stazujete. Keby ste boli na Slovensku tak potom by ste uz co mali vykonat aby sa to zlepsilo? Skuste si obcas precitat aj www.zive.sk, a ptom by ste kukali coho su slovenski posranci a darmozraci na cele s prezidentom komunistom dokazat.

FUJ VSETKYM POLITIKOM!!!!!!!!!!!!!

JaMo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kombajn  |  03. 07. 2003 07:26  | 

Uprimne myslel jsem si ze p. Crha je jen kus vola, ale těma odpovědma mě přesvědčil, že rozhodně ne. Odpovídal velice bystře a občas i vtipně :) Nicméně to že jádro jeho práce spočívá v mlžení je prostě fakt...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anastrakeopicus  |  03. 07. 2003 10:45  | 

Pan crha je irelevantni reseni vasich problemu, jenom drzi tu zpravnou danou "stopu" on je jen neco jako blue screen of... ktery vam bude vzdy tvrdit ze chyba je na vasi strane. Tj. s mluvcim se neda o necem vazne mluvit natozpak neco resit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  03. 07. 2003 07:48  | 

Děkuji za jasnou odpověď, ze které jsem se dozvěděl (řečeno trochu jinými slovy) že prioritou ČT je vytvářet zisk a dělat radost akcionářum a účastníci - pardon zákazníci, jsou jen obtížný hmyz bez kterého to (bohužel) nejde. Mají ostatní také takový dojem ????????????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
asdasdas  |  03. 07. 2003 07:58  | 

takhle by se mela chovat kazda firma.
zakaznik je jen prostredek uspokojeni akcionaru. v situaci jaky je telekom bych nejednal jinak.
TODLE JE CHYBA VLADY, TELEKOM JE ZDRAVA A DOBRE MANAGOVANA FIRMA, protoze oni vedi ze jim pozdeji nekdo kridla ustrihne a staci pak masivni reklama natahat zakazniky zpet.
vzpomente si na ceskou pojistovnu - vsichni po liberalizaci rvali jak nikdy vic, a vysledek? par reklamnich kecu a nesvepravni cechacci se zase hrnou zpatky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  03. 07. 2003 09:38  | 

To ze lidi zdimaji dokud to jde je kazdymu jasny, ale specialne v tomhle pripade se spolehat na to, ze az je k tomu vlada nebo konkurence dotlaci a oni budou muset snizit ceny na normalni uroven beznou vsude jinde v Evrope, je liche. Po zkusenostech jake s nima lide maji (neuveritelna pomalost, nekompetentnost techniku, studene xichty na reklamacich, neochota na tel. supportu a vubec "skvely" image teto firmy) si myslim ze pretahnout se zpatky na jejich stranu, byt by byli o neco levnejsi nez konkurence se necha jenom lama. Nenavist k teto firme je v lidech tak hluboce zazrana, ze ji nespravi ani deset reklam s chichotajicimi se prsatymi blondynkami (hihihiiiii, oni jeste nemaji ADSL, heheeee....)

Kdyz jsem si pred pul rokem objednaval mikrovlnu od jiste nejmenovane spolecnosti (radeji nebudu uvadet jeji jmeno aby me tu nekdo nenarknul ze jsem jejich dealer :), prisli jejich technici na minutu presne v case kdy jsem si instalaci objednal, behem dvou hodin bylo vse v pohode zprovozneno a jeste mi i kdyz to vubec nemaji v popisu prace (!!) ochotne poradili a pomohli s nastavenim sitoveho routeru s WinRoute. Dokazete si neco takoveho predstavit v pripade, ze byste si tu sluzbu objednavali u CTc? ) Ja teda po zkusenostech s nima ani v nejbujnejsich snech.

V tom co tu psal pan Crha ze primarnim cilem CTc je uspokojovat akcionare a generovat co nejvyssi zisk je hluboka pravda. Jasne z toho vyplyva fakt ze obycejni zakaznici jsou u nich az na druhem miste. Vyjimku mozna tvori velke firmy a korporace, ktere za mesic protelefonuji stovky tisic. Jediny zpusob jak proti tomu bojovat je ze tu prestanete brblat jak stare babky anebo apelovat u vlady (ti maji zajem prodat CTc za co nejvic, proc by jim ten zisk meli snizovat?) a budete aktivne sami hledat jine alternativni zpusoby pripojeni u konkurence a tak zisky CTc snizovat. Jina cesta neni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anastrakeopicus  |  03. 07. 2003 10:52  | 

Mozna je to jen muj dojem nicmene se mi zda ze zvoleni poslanci a vlada v mnoha ohledech nezastavaji zajmy svych obcanu spis nekoho jineho. Konkretnosti si doplnte..... (v zahranici jsou preci take lide, po mas potopa, "stát získá", ...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vítězslav Novák  |  03. 07. 2003 10:23  | 

No konečně vám zapálilo.
Pravda, Karlu Marxovi zapálilo už před takovými 150 lety, ale od něj to asi okoukané memáte, tak blahopřeji.

Přesně tak to je. U každé firmy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomasgn  |  03. 07. 2003 18:12  | 

a to je spatne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vítězslav Novák  |  03. 07. 2003 19:55  | 

Karel Marx nabídl i řešení...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
andre  |  03. 07. 2003 08:01  | 

Si prečtete jak to je na Slovensku, chudaci, tam ani nemají liberalizovanej trh a ADSL? Jenom prohorním tisíc vyvolencú!

Vďaka za neschválenie novely Telekomunikačného zákona!

ADSL horúčka sa možno premení na studenú sprchu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PiPe  |  03. 07. 2003 08:34  | 

Sice Telecom takyu nemam rad, ale todle je strasny. Gde se v tom rozhovoru podela aspon naka slusnost?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hlad  |  03. 07. 2003 09:56  | 

Myslíš slušnost ze strany tazatelů nebo ze strany pana Crhy? Pkud ze strany tazatelů tak odpovím: Slušnost se poděla tam, kde už dávno sídlí slušnost Telekomu v jednání s námi. Čili je v ... Neboli: jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá. Zákon akce a reakce.
 Tak dlouho se účastník okrádá, až si linku odtrhne.

No prostě když mě někdo vesele veřejně okrádá, tak mu ještě nepoěkuju, né?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
macek  |  03. 07. 2003 10:16  | 

přesně díky těmto názorům byl únor 1948 hračkou pro dav....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fotr  |  03. 07. 2003 11:45  | 

Vladane?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Drak  |  04. 07. 2003 00:26  | 

Po těch dlouhých rokách čekání na slušné připojení už většina uživatelů slušnost opustila a při vyslovení slova Telecom se každému z nich otvírá nůž v kapse.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tibor  |  03. 07. 2003 09:09  | 

Nezdal sa vam ten autor trochu drzi? Teda aj keby bol telecom neviem aka firma, tak predsa nemusime skoncit v tom istom bahne ako oni. Tie otazky boli strasne neslusne, a tie keci o samovrazde...
Za to ten hovorca odpovedal naozaj brilantne a nikoho neurazil a bol aj trochu vtipny. Jemu patri naozaj pochvala (napriek tomu, ze zastava tak hlupu firmu)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kombajn  |  03. 07. 2003 09:49  | 

neptal se autor, ale lidi z internetu.. ctete poradne !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hlad  |  03. 07. 2003 09:15  | 

Na můj příspěvek o tom, že by ty zloděje z Telecomu měli už konečně někde zavřít do cel, jsem nedostal dobrou odpověď, jen to, že se tam Crhovi nezdálo slovíčko "VYPOLSTROVANÉ". Já zkušenosti s vězením nemám, ale myslím, že i vypolstrované cely existují pro zvlášť nebezpečná individua, která by chtěla ublížit třeba i sama sobě. SLOVÍČKAŘENÍ jde Telecomu OPRAVDU DOBŘE, to je FAKT další věc, co ovládáte perfektně (hned po zlodějině).
V jedné odpovědi jste tu psal, že prý odpovídáte pravdivě, tak proč jste mi neodpověděl? Je to snad proto, že jste to ještě neřekl na burze, nebo co??
Já bych to nevydržel bejt něčím tiskovým mluvčím, vědět, jak to doopravdy je a přitom říkat kecy, co to zamlžují. Já mám svědomí.. To by bylo pod mou úroveň, takhle lhát...ale kdoví, třeba kdybych viděl Vaši vejplatní listinu, tak by se mi svědomí trochu otupilo a šel bych to dělat taky.

Crho, hoď se rybám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jatiodpovim  |  03. 07. 2003 09:56  | 

No ty si kus vola. Co ti měl asi na tvůj stupidní dotaz odpovědět? Je mluvčím českýho telecomu, musí hájit jeho zájmy. Proto mu ale nemušíš nadávat do tunelářů. Myslím že bys tu vypolstrovanou celu fakt měl zkusit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
macek  |  03. 07. 2003 10:19  | 

možná měl pocit, že jeho samotného považuješ za tuneláře, tak to ještě docela slušně uhrál

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vítězslav Novák  |  03. 07. 2003 10:27  | 

No, víš, správná odpověď na tvůj stupidní a negramotný dotaz by byla "Táhni v řiť!".
Jenže pan Crha má kinderštůbe, tak tě jenom slušně a vtipně setřel. Možná tak vtipně, že to nedokážeš vychutnat, ale jsou i tací, kteří ano.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fotr  |  03. 07. 2003 11:51  | 

už dlouho jsem se tak nezasmál, pane Novák

nechtěl bych strávit, třeba jen několik hodin, v cele s někým, kdo si to dokáže vychutnat

mějte hezký den

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
D.G  |  03. 07. 2003 09:27  | 

Pane Dudo, chtěl bych Vám jen říci,že toto co jste předvedl je rozhovor pátnáctiletého puberťáka s velkými osobními problémy. Být šéfredaktorem živě tak bych velmi pouvažoval o Vašem setrvání v týmu redaktorů. Vaše otázky nejenže byly o ničem,ale kde se ztratila novninářská etika? A kdyby jen ta etika, ale veškerá slušnost a úcta?  Pokud hodláte bojovat s Telecomem takovýmto způsobem, nedivte se že nic nezískáte...

Jiřík

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  03. 07. 2003 09:31  | 

svatá prostoto...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ostravak  |  03. 07. 2003 09:40  | 

Tady ma nekdo IQ houpaciho kone....   Otazky nedaval pan Duda, ale ruzni uzivatele internetu. Sve vylevy o pubertacich smerujte spise na jednotlive zadavatele otazek nez na cloveka, ktery rozhovor organizoval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
D.G  |  03. 07. 2003 10:49  | 

Ano článek jsem celý nečetl,ani jsem ho nedočetl, jelikož jsem byl zhnusen.Dle mého je tedy aspoň pan Duda zveřejnil. Pokud tedy jsou toto nejlepší otázky uživatelů internetu tak potom potěš pámbůh. Pokud vybral pan Duda tyto otázký jako užitné,tak bych posoudil jeho místo.Každopádně o inteligenci je velmi mizivá. a pokud jde o Vaše výlevy není co dodat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jetset  |  03. 07. 2003 13:15  | 

Dovoluji si spekulovat, ale myslim ze otazky byly p.Crhovy dodany vsechny (tedy vse co zde bylo na nej smerovano od minuleho tydne) a on si vybral prave ty na ktere chtel odpovedet. Jestlize je tomu tak, pak je jasne proc si vybral prave ty ktere si vybral. Jde o to zesmesnit internetovou komunitu, ze se nedokaze poradne zeptat. Bohuzel tech otazek se nashromazdilo velke mnozstvi a ty co jsou vybrane jsou malym zlomkem. Z toho jen asi dve smyslupne. Mimo to jsem zde ale nasel jasnou odpoved jak to bude z CT dal. Zakaznici nas nezajimaji, zajimaji nas akcionari, ale tusim ze ve stejne odpovedi nebo kousek pod ni take rekl ze je to rovnice. Tedy spokojeny zakaznik=spokojeny akcionar. V tom pripade tato rovnice u telecomu neplati. Neznam jedineho spokojeneho zakaznika telecomu. A jak vime zakaznici CT nepribyvaji, ale naopak a jak spravne podotknul tak zpet se zakaznici ziskavaji velmi tezko. Jeste to bez toho netu nejakou dobu vydrzim (staci ten v praci). Uvidime pristi rok. Jeste by me zajimalo kam se podelo u mnoha spolecnosti  rceni "Nas zakaznik ,nas pan". Jinak odpovedi byly vcelku predvidatelne a typy otazek co mi CT nabidne kdyz mam tedka bezdrat za 700 jsou jasne predvidatelne. Co by mohl nabidnout, nic. Coz taky rekl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
D.G  |  03. 07. 2003 14:28  | 

Taky je to jedna z možností,ale nezaniká ani jeden fakt jenž jsem napsal. Pokud mu šlo o to zesměšnit komunity tak jsme mu velmi pomohli.  Ale ohledně té rovnice, je jasné že každá firma je nakloněná spíše k akcionářům a zákazník je jen platící podsubjekt,což se o uživatelích internetu dá říci. Proč si každý myslí že on je někdo a velké firmy se k němu musí chovat uctivě a lezt mu s prominutím do zadnice. Malé firmy musí,ale pokud je firma zaběhnutá,má své trvalé zdroje tak zákazníci navíc a ještě na nové technologii jsou proděleční,pokud mají zůstat ceny normální. Pokud jde o řešení problému třeba s ADSL tak hlavní chyba je v manegmentu,ale to jak jistě víte je ta nejméně dotknutelná skupina lidí. Jelikož v tomto oboru pracuji a velmi se tomu věnuji vím o tom dost a pár lidí na tisíce přípojek je špatně navržený pracovní plán. A kdo za to může?

Jirik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas Tintera  |  07. 07. 2003 19:34  | 

Dik za rozumny nazor v mori zaslepeneho rozcileni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  03. 07. 2003 09:44  | 

Jiriku, pokud neumis cist tak nelez na internet. Precti si jeste jednou podnadpis clanku, zejmena posledni vetu (Čtěte první část odpovědí mluvčího Českého Telecomu na dotazy Čtenářů ŽIVĚ!) Ty otazky Crhovi nekladl Duda ale ctenari Zive, vis?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VERNY  |  03. 07. 2003 09:48  | 

Jdi se vycpat.... ! Tohle me zajimalo taky.. ikdyz neodpovedel nic.. tak alespon se clovek dozvedel jak jedna CTc se zakazniky (povysene a dela jako by ty zakazniky vubec nepotreboval... TY NA TO DOJEDES TELEKOME! a brzo!). vubec me odpoved nikterak neuspokojiola a to jsem zakaznik CTc, ale uz dlouho taky nebudu a to jsem ti cpal mesicne 5000 na dial-upu ale ted i ADSL zrusim a poridim si bezdrat nevim proc jsem to neudelal hned...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NightCrowler  |  03. 07. 2003 10:00  | 

Ano, odpovědi jsou možná vtipné, ale nejsou zcela jistě pravdivé. Telecom, jako každý monopolní koncern, zachází se svými zákazníky, jako s hadrem na podlahu. Nic proti mluvčímu, ale nikoho příhodnějšího s tak vyhýbavým pohledem si ani Telecom zvolit nemohl. Vulgární dotazy jsou jen vyjádřením bezmoci jeho zklamaných zákazníků. A tohle jsem zažil já. Píšu o tom v poradně, ale vlastně to patří sem...

Tak jsem se včera zase vytočil, jako nikdy. Kdysi bývalo dobrým zvykem mít možnost si na poště půjčit telefonní seznam jiných měst. Potřeboval jsem Prahu a tak jsem se vydal (v tom hicu) na poštu ve centru našeho krajského města. Tam mě s úsměvem řekli, že telefonní seznamy už dlouho nevedou a odkázali mě na Telekom. Tak jsem se sebral a jedu (v tom hicu) přes půl města do budovy Telekomu. Ptám se, jestli by mě nepůjčily telefonní seznam a nějaká zmalovaná čůza mě (bez úsměvu) řekla, že prý už do nových telefonních seznamů neinvestovali a staré už nemají a že mě tudíž nemůže nic půjčit. Dobrý, co?
BTW, ten search engine, který nabízí Telekom na svých internetových stránkách je výkonný asi tak jako funkce hledání ve Windows...

Až tady bude opravdu konkurenční prostředí i na poli poskytovatelů "pevných" telefonních linek a ne tento socialistickokomunistickýrádobytržní paskvil, který existuje za vydatného přispění naší "zákonodárců", bude i Telecom vstřícnější ke svým zákazníkům (zbudou-li mu ještě nějací).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  03. 07. 2003 10:25  | 

Nezbudou  Pokud se objevi nova levna technologie umoznujici pristup k netu odkudkoliv (zajimalo by mne treba vyuziti BTS stanic mobilnich operatoru nebo wifi s vetsim dosahem) rychlosti alespon 256/128 za rozumne penize, je CTc v haji. To jak se k lidem chovali/chovaji jim zapomene jen malokdo. V soucasne dobe kdy vyvoj technologii leti dopredu neuveritelnym tempem staci jeden takovy objev a Telekomu do 1 roku nezbyde vubec nikdo.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin G.  |  03. 07. 2003 17:12  | 

Zkus 1180 - Informace o telefonnich cislech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NightCrowler  |  04. 07. 2003 11:04  | 

Potřebuju k tomu i adresu. To mě na informacích neřeknou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Datel  |  03. 07. 2003 10:18  | 

Navzdory vžité mylné představě musí tiskový mluvčí informovat pravdivě, a to o názorech a stanoviscích firmy...

To je ale roztomile zduvodneni toho, ze pan Crha proste pravdu rikat nemuze ))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anastrakeopicus  |  03. 07. 2003 11:04  | 

Ano ... o nazorech - ty nas nezajimaji (zname) ! O faktech ovsem NE ! LOL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David Dvorak  |  03. 07. 2003 10:36  | 

Nevi nekdo jak to vypada s tim ohlasovanym zrychlenim (zpomalenim) ADSL.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anastrakeopicus  |  03. 07. 2003 11:11  | 

Ano vime, objednavame bezdrat u lokalnich firem s ceskym vlastnikem a skladame se na pomnik "posledni net surfar CT" (apropo telecome dej na sve stranky formular online vypovedi nejak ti tam schazi )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GliderMan  |  03. 07. 2003 11:31  | 

Jo, ten formulář bych využil (a určitě spousta dalších ), ale už jsem to stejně odhlásil osobně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
admix  |  03. 07. 2003 11:08  | 

Necetl jsem diskusi, prectu si ji v klidu vecer, ale muzu k tomu rict jen to, ze nerekl absolutne NIC Jsou to naprosto bezduche odpovedi, proste jsme se nic nedozvedeli. Takze radim zive.cz: serte na toho vola, stejne vam nic nerekne (Nic proti vam, pane Crha )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Votapek  |  03. 07. 2003 12:03  | 

Jiz 11ty den mi nefunguje moje pripojka ADSL. Po 6tem telefonatu na IOL hotlinku jsem to vzdal, nikdo mi nemuze a nechce pomoci. Po tretim slibu, ze me technik kontaktuje tyz den (samozrejme ani jednou se tak nestalo) jsem se rozhodl ze odstoupim od smlouvy a prestanu davat teto "firme" dalsi sance. Jakykoliv projev dobre vule by me mozna jeste pred 2 dny uchlacholil, ale na muj dotaz zda bude aspon reklamace teto situace vyrizena automaticky, mi bylo sdeleno ze samozrejme ne.

Zajimalo by me kdo ma podobny problem jako ja.

Proste jeden jediny zakaznik CTc nikdy nezajimal a nikdy zajimat nebude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NightCrowler  |  03. 07. 2003 12:09  | 

To jsem zvědav, co na to pan mluvčí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sonic  |  03. 07. 2003 12:40  | 

ADSL ti jeste minimalne dnes fungovat nebude, neb CTc to ma vyhnile. Vsechny ostatni kdo vyuzivaji sluzeb CTc & ADSL uprimne lituji. Vim o cem mluvim - je to system uplne k nicemu (ne tedy ADSL, ale ADSL v podani CTc). Poridte si cokoliv jineho. Sonic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Licho  |  03. 07. 2003 13:34  | 

Mam podobne zkusenosti - dlouhodoby vypadek ADSL, hotlinka slibovala volani technika tyz den, pak tuz hodinu po nekolik urgencich, nakonec jsem je musel obechcat a nahlasit klasickou poruchu linky, technik nameril z ustredny nezvykle hodnoty (kvuli splitteru o kterem pulka zamestnancu CT nevi co v nem je a jak se chova kdyz je na lince) a tak mi sem poslali technika osobne. Ten nakonec zjistil ze nezvykle hodnoty jsou tu kvuli "te rozdvojovaci krabicce" a jinak vse funguje, ale primo pres nej jsem sem konecne dostal jedineho cloveka ktery je schopny s tim ADSL neco delat - sam technik mu zavolal at se u me druhy den rano stavi, tak byl problem po 4 dnech vyresen - chyba byla v chybe manualu (o ktere technik vedel a jen se smal ze to vcera opravoval dalsimu cloveku co naletel jejich manualu), podle ktereho kdyz se nainstaloval ADSL modem (potreboval jsem ho nainstalovat znovu na novy pocitac) tak to proste nefungovalo 

Jojo, CTc rulez, jeste ze mam smlouvu jen na 3 mesice... (nevsimli si co mi podepisujou, CTc proste necte smlouvy...).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ha  |  03. 07. 2003 12:23  | 

Jaký máte pocit z vysvětlování těch nesmyslných aktivit Telecomu? Musíte mít opravdu dobrý žaludek. A pokud tomu opravdu věříte, velmi bych vás litoval.


(!) Nevysvětluji nesmyslné aktivity, nemá to smysl. A pokud jde o chyby, za ty se dá pouze omluvit a napravit je.

jasne Vladan to vi...nema to smysl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kaspery  |  03. 07. 2003 12:34  | 

Trochu mi to pripomina nasi politickou sferu, tam taky vsichni dobre vedi ze nikoho jinyho volit nemuzem (respektivne jen mensi zlo). 

Jinak beru tento clanek jenom jako pokus o sarkasmus a vydani tohoto clanku jako zkratovite jednani redakce.

Ps: Velice se divim ze pan Crha vubec na takoveto otazky odpovidal. CTc se vubec nedivim jak jedna se zakazniky kdyz vidi jejich uroven projevu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Helcar  |  03. 07. 2003 13:07  | 

To je naprosta pravda. Nelibi se mi sice politika CT a uz nejsem jeho zakaznik, ale tento clanek ma opravdu hodne nizkou uroven. Nechapu jak mohla redakce ZIVE neco takoveho vubec uverejnit. A musim rici ze pan Crha svou ulohu zvlad velmi dobre. Ono na dotazy lze odpovidat a my muzeme potom s temito prohlasenimi polemizovat a vyuzit pritom treba cisla z mnohych statistik. Ale urazkami niceho nikdy nedosahnete. Osobně si myslim ze svuj tlak byste meli zamerit nekam jinam. Telecom se chova naprosto logicky a nic jineho bych od nej necekal. Jen se snazi jako kazda firma maximalizovat sve zisky a minimalizovat vydaje. Spise byste meli tlacit na  antimonopolni urad a vladu,  ktera by mela chovani tohoto monpolu, jeste ktomu v jjijim vlastnictvi, regulovat a ma k tomu take sve prostredky. A aby uz konecne doslo k uplne liberalizaci trhu.  Nabizi se ale otazka. Nejvetsim akcionarem CT je stat.. a stat z nej ma take velke zisky. A je to nadruhe strane stat kdo by ho mel regulovat a zabranit aby zneuzival sveho monopolniho postaveni. Ale tim by sam sebe obral o penize. Takze byt vami zamyslim se kdo vas tady vlastne okrada....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vítězslav Novák  |  03. 07. 2003 13:50  | 

A proč neuveřejňovat?

Dala redakce Živě možnost ptát se? Dala.
Ptali se naši spoluobčané? No, ptali. Negramotně, sprostě, s hrubkami, nesmyslně...
Připadá vám to divné? No, takoví lidé prostě jsou. Kdysi na vojně mě to zaskočilo, teď už ani náhodou. Kdyby nic jiného, tohle poznání za ten rok stálo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jik  |  03. 07. 2003 14:58  | 

Ti lidé se ptali většinou velmi dobře. Někdy sprostě, někdy s hrubkami, ale nepochybuji, že zcela upřímně sdělovali, co je trápí. Dočkali se, jak se dalo čekat, uhlazených, nicneříkajících odpovědí (snad přece jen něco říkajících, ale pouze o osobnosti pana Crhy), samozřejmě bez hrubek a sprostých výrazů. Nu, pokud vám nevadí lži a polopravdy, čtěte si dál jen PR články Českého Telecomu. Nemusíte se obávat "sprostého výraziva prostého lidu", uhlazeného stylu bez hrubek se vám dostane vrchovatou měrou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vítězslav Novák  |  03. 07. 2003 19:53  | 

Všechny otázky, které měly smysl, se daly položit slušně. Některé, pravda, by po vyloučení sprostot zcela zmizely.
Úroveň projevu včetně chyb říká velmi mnoho o inteligenci a vzdělání tázajícího se.

Ale, jak jsem již podotkl, od vojny mě ta úroveň nepřekvapuje. Snad mě trochu potěšilo, jak je ten náš internet demokratický a jak široké vrstvy k němu taky mají přístup.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sova Miloslav  |  03. 07. 2003 21:15  | 

Snad by jsme si mohli počkat na druhé kolo otázek nemyslíte? Doufám, že jste se také na něco zeptal - sleduji vás již delší čas v diskuzích na Lupě

Já na rozdíl od vás tu úroveň otázek chápu - lidi se prostě zlobí a zlobí už se hodně dlouho, cítí se bezmocní. Jinak mnoho lidí  zřejmě psalo dotaz v rychlosti, zatímco tiskový mluvčí měl na vytvoření odpovědi jestli se nemýlím celých 5 dnů, možná také na odpovědích pracoval celý kolektiv tiskového oddělení Proto bych tomu kontrastu mezi úrovní otázek a odpovědí nepřikládal takovou důležitost - počkejme si na druhé kolo.

Jinak soudit někoho pouze podle formy jakou položí otázku se mi zdá trochu povrchní (a nic na tom nemění ani použité vulgarismy).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vítězslav Novák  |  04. 07. 2003 09:41  | 

Nezeptal. Vím, že na to, na co bych se rád zeptal, se stejně odpověď dovím až ji ČTc uvolní. Nemám potřebu nadávat, protože chápu, že ČTc se chová tak podle zájmů svých akcionářů, které zdaleka nemusí být v souladu se zájmy zákazníků. To je obchod.

Nikdo nemusel psát dotaz v rychlosti. Předpokládám, že za nikým nestál dráb s rákoskou "Tak už to pošli, jedu mladej, jedu!". Každý, kdo píše na net, by si měl uvědomit, že vstupuje do veřejného prostoru a podle toho se chovat.

Úroveň dotazů rovněž chápu. Odpovídá úrovni tazatelů. Kdo je sprosťák na netu, je sprosťák i v životě. Kdo neumí zformulovat větu, moc inteligence nepobral. Takových lidí je spousta, co se dá dělat. Kdysi mě to zaskočilo, vojna mě z toho vyléčila.

p.s. spisovně je "bychom"; "bysme" je nespisovné, leč přípustné v hovoru a tam, kde psaní hovor nahrazuje; "by jsme" je nesmysl, byť ho používal i náš bývalý president.
Stejně "bych/bysem/by jsem" apod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vítězslav Novák  |  04. 07. 2003 09:44  | 

p.p.s. - předpokládal jsem, že když má článek 2 části, kliknutím přejdu na část označenou "2.část" a tam jsou jiní otázky a odpovědi než v části označené "1.část", mám k disposici obě části...
Přehlédl jsem něco?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sova Miloslav  |  04. 07. 2003 10:47  | 

Jak bych vám to vysvětlil aby jste to pochopil, vypadá to, že jste pevně přesvědčen o své pravdě a moc prostoru k diskuzi neponecháváte.
 
1). Upozorňovat někoho na chyby v diskuzi není zrovna v souladu s pravidly slušnosti.
 
2). „ Kdo neumí zformulovat větu, moc inteligence nepobral „ – v tomto ohledu bych se chtěl uživatelů zastat – je mnoho opravdu chytrých lidí kteří neumějí zformulovat větu ale před jejich znalostmi se dodnes skláním. To, že dokážete takto paušálně odsoudit někoho podle špatně naformulovaného dotazu (občas proloženého hrubým výrazem) – svědčí alespoň podle mého názoru o vaší povrchnosti.
 
3).A že nikdo nemusel psát dotaz v rychlosti? Co myslíte jak píšu teď odpověď pro vás? V rychlosti! A proč se neodpojím, nenapíšu si to v klidu a znovu se nepřipojím? No právě proto, že naši přátelé s ČTc pořád neustoupili od prvních 10 drahých minut – takže by mě to opětovné připojení stálo mnohem víc, než když si příspěvek napíšu on-line.
 
4). ČTc s oblibou argumentuje, že se chová podle zájmu akcionářů, ale dokáže tady někdo říct jestli je současný postoj skutečně v zájmu akcionářů??? Dokáže někdo zodpovědně vypočítat jestli by nebylo vhodnější zlevnit, získat nové zákazníky, případně si alespoň udržet ty co už dlouho přemýšlejí o odchodu ke konkurenci? Hospodářské výsledky za tento rok nám dají jasnou odpověď – zatím víme jedno firma Český Telecom nemá mezi svými zákazníky zrovna nejlepší pověst – a to rozhodně není v zájmu akcionářů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vítězslav Novák  |  04. 07. 2003 17:11  | 

Náš svět je textový, informace si předáváme hlavně ve formě textů, na netu obzvláště. Takže neschopnost formulovat je podstatnou vadou.

Ta vaše chyba mě štve, protože 1) jich jinak moc neděláte, takže tahle ční jak bolavý zub a 2) vyskytuje se strašně moc, takže se bojím, že se stane normou. Proto jsem to taky napsal až v p.s.-ku a snažil se zmírnit poukazem na pana exprezidenta, který se kdysi jazykem živil.

Co je v zájmu akcionářů, nechť si rozhodnou akcionáři. Já jím nejsem. Vy ano?

No, původně jsem odpovídal na poznámku, že ty příšerné otázky snad ani neměly být publikovány, protože (a teď si nevzpomínám, jak to bylo formulováno) urážejí nebo ponižují nebo diskreditují internetovou komunitu.
Proč cenzurovat? Ať víme, kdo ji tvoří. Zdaleka ne jen vzdělaní a vychovaní a slušní a inteligentní lidé. Průřez společnosti. Žádná elita. Proč si lhát do kapsy?
Což znamená, že internet je u nás velmi demokratické médium.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anastrakeopicus  |  04. 07. 2003 13:07  | 

Jenomže forma jazyka se mění což tě asi šokuje, můžeš s tím nesouhlasit můžeš kopat a škrábat ale to je tak všechno co s tím můžeš dělat. PANE BRUSIČI

Ps: Mám radši poctivého upřímného sprosťáka který neumí pravopis než slušného prolhaného pokrytce trénovaného v křivárnách, se vzděláním které tak akorát použije proti vám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vítězslav Novák  |  04. 07. 2003 17:00  | 

Nešokuje.
Jen si z té formy udělám úsudek.
A moje zkušenost říká, že ten, kdo hlavně nadává a v jehož projevu aby člověk slušné slovo (s výjimkou předložek a spojek) v poledne s lucernou hledal, taky nejde daleko pro facku.

Takových "zemitých, ale měkkosrdcatých" moc není. Ostatně, každý by měl počítat s tím, že s ním bude zacházeno jak si zaslouží. Zejména tak, jak se chová.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anastrakeopicus  |  04. 07. 2003 20:16  | 

Je vidět že tě ještě "slušňák" nepodvedl nebo jsi sám takový, usuzovat z něčího neslušného projevu ihned fyzickou agresi může jenom hlupec, znám spoustu lidí co mluví "neslušně" a přitom mají charakter a dá se na ně spolehnout jsou kamarádští, nesobečtí znám také hodně "slušňáků" jako ty, kteří mají náležitosti jako vzdělání, vypilovanou etiketu umí psát i mluvit na "úrovni" zato se jim nedá věřit chytračí kde se dá házejí špínu na druhé atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dnow  |  03. 07. 2003 14:23  | 

Pane Crha, k čemu je linka na hlášení poruch, když se na ni nedá dovolat (buď hlásí technickou poruchu, nebo hraje do ucha hudba do úplného zblbnutí)? To je ta proklamovaná kvalita služeb, když hlášení poruch je tak zahlcené a nebo je samo v poruše?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kema  |  03. 07. 2003 15:44  | 

Blablablabla.Vsichni tihle lidi od PR umi akorat zvanit nesmysly.Poslal bych je kopat vykopy na kabely.Tam by se snima nikdo nebavil za ty prachy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pouzivam_dial_up  |  03. 07. 2003 19:23  | 

ať de celej telecom do pr****

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroslav Ptáček  |  03. 07. 2003 20:41  | 

To vam vsem, co tu chvalite p. Crhu jak kultivovane a vtipne odpovida na divne polozene otazky ruznych individui, to vam nedoslo, ze ty otazky si z mnoha a mnoha vybiral sam p. Crha? Z mnoha nesmyslnych a mnoha smysluplnych dotazu si vybral zrovna ty, na kterych se mohl ukazat zrovna tak, jak sam chce, aby ve vasich ocich vypadal? Jako inteligent, ktery ma silene namahavou praci ve slusne, trzne vystupujici firme, kterou musi pred verejnosti obhajovat proti bande dementnich kriklounu, kteri jsou k placi?
Kdyby radsi vybral ty dotazy, co naprosto zdrcujicim zpusobem poukazuji na zneuzivani dominantniho (a v mnoha ohledech i monopolniho) postaveni na trhu! Ale to nikdy neudela, protoze na ne nemuze odpovedet aniz by lhal, ci riskoval vyhazov.

Jeste k tomu tematu, ze se CTc chova trzne a snazi se mit co nejvetsi zisk. To je snad nejvetsi omyl. Z ceho je vyssi zisk? Z 10 000 zakazniku, na kterych v prumeru utrzim 1 000 Kc/zakaznik cisteho zisku (to je jen priklad), nebo za 1 000 000 lidi, na kterych utrzim v prumeru 500 Kc/zakaznik cisteho zisku? Podle prvniho modelu se chova CTc a jejich manageri se ve sve nebetycne hlouposti nadsene placaji po ramenou, jak jsou dobri. Ekonomove jsou to k placi, ale zvanilove a kouzelnici s cisly prvotridni. Kazdeho, kdo rozhoduje o jejich postech zatim dokazali presvedcit, ze je lepsi utrzit mene a mit spatne jmeno u zakazniku (casto vyustujici v opravnenou nenavist), nez utrzit vice a byt oblibenou spolecnosti, jak tomu i par mesicu bylo po zavedeni tarifu Internet99 (teda kdyby si to z velke casti nepokazili tim, ze k tomu byli de-facto donuceni tlakem AO, vlady a verejnosi). Ja jsem se snad 100 zarekl, ze nebudu na tu podivnou spolecnost na internetovych forech reagovat, ale kdyz na to se fakt neda nereagovat. CTc je v mnoha smerech svetove unikatni. Ale nejvetsi podivini jsou ti, co jejich management drzi na jejich postech. Ti snad neziji v CR, mozna ani ne v Evrope a je pravdepodobne, ze neziji ani na teto planete, slunecni soustave ci galaxii. Jinak by si museli vsimnout, ze to vedou do zahuby. A nejhorsi na tom je, ze jakozto akcionari (stat jsme my - danovi poplatnici), to odneseme 2x. Jednou tim, ze stat nedostane tolik na dividendach, pripadne nebudeme mit modernejsi linky z reivestovaneho zisku, a podruhe tim, ze pri pripadnem prodeji stat (my) utrzi podstatne mensi castku, protoze v dobe prodeje to bude neatraktivni spolecnost se zlomkem zakazniku, ktere mel v prubehu let 1995-2001 a i ti co jim zbudou budou velmi nespokojeni s poskytovanyma sluzbama. CTc muze byt vdecnym tematem diplomovych praci jak na ekonomickych, tak na lekarskych (u psychyatru) fakultach VS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavel  |  03. 07. 2003 22:26  | 

nedocetl jsem vas prispevek az do konce (nerad ctu dlouhne neclenene odstavce, jeste navic bez diakritiky), ale hned na zacatku vychazite ze spatnych cisel.
CTc nema 10tis zakazniku a kdyby za stejnou sluzbu trzil "pouhych" 500,- jak uvadite, neverim, ze by se pocet zakazniku zestonasobil (nebo je ten milion - alespon priblizne - realne cislo vychazejici z nejakeho vyzkumu?).
Navic, jak uz nekdo psal v prispevku vyse, CTc nema nejvetsi zisky z onech x desitek tisic domacnosti, ale z velkych podniku a firem, takze mu na nejakych par desitkach tisic dalsich zakazniku (z hlediska zisku - a jde o neco jineho?) zrejme nezalezi.
Take je, IMO, vyhodnejsi opravovat a starat se (servis, podpora,..) o onech 10tis zakazniku nez o nekolikanasobne vetsi pocet lidi (pokud za to ovsem nedostanete radne zaplaceno, a to se nikomu, jak je videt, platit nechce). Nehlede na to, ze cim vic ruznych hejblatek a masinek mate, resp. CTc (to plyne ze vyssiho poctu zakazniku), tim je vyssi absolutni pocet nefunkcnich zarizeni, takze z celkoveho pohledu se muze zdat, ze "porad neco nefunguje" [ale to uz je moje spekulace.... hm, stejne jako vsecho, co jsem napsal :) ]

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavel  |  03. 07. 2003 22:32  | 

jinak, co se tyka odpovedi pana Crhy.... myslim, ze na vetsinu otazek znal ctenar odpoved uz v prubehu cteni dane otazky. Cekate od tiskoveho mluvciho (kterekoliv firmy) neco jineho? (Zvlast, kdyz jsou jeji zakaznici nepratelsky naladeni, jako je to v pripade CTc).
Libily se mi ale ty vice ci mene vtipne odpovedi u neketrych vulgarnich otazek - ne kvuli obsahu odpovedi, ale prave kvuli eleganci, s jakou se da takova odpoved odbyt (odbit?... je tu nejaky korektor??) ... s jakou se da na takovou otazku odpovedet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroslav Ptáček  |  04. 07. 2003 00:25  | 

To, ze jste necetl do konce jde videt. Naprosto jasne jsem u tech cisel napsal, ze je to priklad. Priklad pro demonstraci myslenky.
To co pisete take neni zalozeno na realnem podkladu. Myslim tim uvahu o tom, ze starat se o malo pripojek je se vyplati spise, nez starat se o hodne pripojek.
Hodne pripojek znamena to, ze se naklady na spravu jedne drasticky snizi. Predstav si (opet priklad), ze technik dnes obiha zakazniky v ruznych castech prahy a dohromady ma na starosti dejme tomu (opet priklad) 100 zakazniku. Kdyby mel CTc mnohonasobek zakazniku, tak ten technik ma na starosti jen relativne male uzemi a pak se muze starat klidne i o 200 zakazniku (opet priklad). To jest 1/2 nakladu na personal.

Kdyz se na to podivas z globalniho hlediska, tak vic potencialnich zakazniku znamena i vic lidi pouzivajicich internet. To vytvori nova pracovni mista - jak techniku CTc, tak ruznych lidi, kteri diky masivnimu rozsireni internetu (mnohonasobek poptavky po ruznych internetovych sluzbach) zalozi firmu, ktera podnika na internetu, nebo lidi, kteri jsou v takove firme zamestnani.

Tak pocitejte se mnou.
<br>1)</br> vic zakazniku = vyssi zisk spolecnosti castecne vlastnene statem = vic penez ve statni rozpoctu (dividendy).
<br>2)</br> vic zakazniku = vyssi pocet zamestnancu CTc a diky rozvoji internetovych sluzeb s tim spojenych = vyssi pocet zamestnancu v danem oboru podnikani = nizssi nezamestnanost = nizsi vydaje na socialni sluzby statu.
<br>3)</br> vetsi rozsireni internetu v CR = vyssi vzdelanost (casem) = vyssi zivotni uroven.

A ted trochu jine pocty.
<br>1)</br> Vyssi investice do rozvoje sluzeb = nizssi kratkodoby zisk = horsi hospodarske vysledky, za ktere zodpovida nekolik "manageru" CTC = nizssi 1/4 letni premie = rvouci manzelka = zaludecni vredy = zasadni odmitani levneho internetu.
<br>2)<br> Vic zakazniku = vic "hejblatek" = vic poruch a stiznosti zakazniku = hodne prace pro nektere "managery" = konec dobre placeneho nicnedelani v pohodlnych kreslech.

Vim, ze jsem to napsal trochu zkratkovite, ale to proto, abych byl pokud mozno nazorny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shuker  |  03. 07. 2003 22:27  | 

tak a mate to vy vylizanci! prechazim na bezdrat !!!
hahahahahahahahahahahahahahaha
ha

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavel  |  03. 07. 2003 22:33  | 

ve 22:30??
:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DoKa  |  03. 07. 2003 22:59  | 

Když jsem u Telecomu žádal o zřízení ADSL tak mi bylo jednoduše řečeno, že na mé pevné lince zřídit nejde a do cca 5ti let ani zřídit nepůjde. To je pěknej bordel, když nabízejí něco, co nefunguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
drean  |  03. 07. 2003 22:59  | 

zdravím všechny čtenáře a zvláště pana Crhu , je to opravdu vcácná věc ,když je někdo ochoten odepisovat na mnohdy velmi "štiplavé" dotazy čtenářů .Já jsem byl 2 roky uživatel ISDNek , nastalo několik problémů ,které mě stály docela hodně peněz

1) první bouřka která přišla (už byly zapojeny ISDNky) doslova spálila na uhel firemní ústřednu v hodnotě 40 000 kč. Musel jsem samozdrejme koupit novou , protože bez ustredny (telefonu) firma nemohla fungovat. Zkoušel jsem tuto skutečnost u ČTc reklamovat , ale marně.Týden po tom co byla nainstalovnaná nová ústředna opět přišla bouřka a opět zasáhla cíl - novou ústřednu , to jsem byl již rozčílen na tolik že jsem  několikrát za sebou volal přímo servisáka.Nakonec to dopadlo tak , že chyba byla uznána a nahradili mi novou ustrednu za novou a navic zapojili přepě´tovou ochranu , od té doby je vše kolem ustredny OK. Bohužel tato skutečnost mě stála 40 000kč , což si myslím že je docela dost.

2)nemluvím o tom že ještě mezi tím asi 3X vyhořeli samotné ISDNky , ale ty byly bezplatně nahrazeny za nové ,po dvouletém užívání ISDNek - 1X ISDN stoji mesicne pokud se nemýlím 500kč + samozdrejme to co se prosurfuje. Takže mi domu chodili pekne tučné ůčty - 5 000 - 7 000kč , naštěstí se umoudřila dalo by se říci dceřiná společnost Eurotel , která má podle mého nazoru mnohem ,mnohem lépe zvládnutou marketingovou stránku než český telecom.eváhal jsem a službu jsem si objednal , nejenom že jsem nemusel žebrat a několikrát za sebou volat na infolinku abych popohnal "líného" technika, zašel jsem do prodejny Eurotelu , během 1/2 hodiny jsem uzavřel smlouvu , a ještě týž den jsem vesele surfoval na internetu za 1050 kč/měsíc.Je to sice pomalejší , ale ne o mnoho a cena této služby to podle mého názoru bohatě vynahradí.Když se jenom průměrný člověk zamyslí a řekne si že musí zaplatit 500 kč paušál aby vůbec mohl službu ISDN používat a + ještě poplatky za internet , kdy se  pořát díváte na hodiny jestli už je levný provoz.Počty jsou velice jednoduché - zbývá 550kč na to aby se EDN vyplatilo -> 550/15kč=17 hodin a to ještě přilepšuji.Myslím že každému musí dojít že EDN je vyhodnejsi pokud aspon cas od casu chodi na chat atd..... a to jeste pocitam s levnym pasmem - od 19:00-7:00.

Tímto bych chtěl velmi poděkovat celému Eurotelu , který výborně odhadl situaci na trhu a konečně umožnil další možnost rozšíření internetu. Zatím mne překvapuje že je o tuto službu menší zájem , ale myslím že se to brzy zlepší.

Pro ty kteří se rozhodují - jednoznačně z vlastní zkušenosti  mohu říci že jsem s EDN velmi spokojen.

-měl jsem sice problém s nastavením sdílení připojení v místní síti , ale dá se to vyřešit přes PROXY servr , ale myslim ze to uz vetsina vi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
who  |  03. 07. 2003 23:37  | 

stejne je to zbytecny; proste jednoduse to je tak ze telekomunisti brani rozvoji internetu u nas; nuti nam mrtvou technologii isdn at uz sou duvody jakykoli; crha stejne odpovida jako skoleny manazer; takze je to zbytecny;

adsl by melo byt za hubicku; a uz davno; to ze neni; je jasny; takze co resit? pproste sou to parchanti; a je to peknej pruser;

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Daniel Šípek  |  04. 07. 2003 08:08  | 

Zbytečně tu pláčete a vyléváte si zlost.Vlado nemůže za to jaký je ČTc. Jediný způsob jak pohnout s telekomem jsou právníci a soudy. Jedině s právníkem vlevo ,s ČTU vpravo a soudním rozhodnutím v zádech lze něčeho dosáhnout.

Klidně se taky můžete zúčastnit soutěže "napište Vladovi". Jeho email je snadno dostupný. Ale nikam to nevede. Můžete mít sebelepší a neprůstřelný argument. Ať už je to nedodržování písemných smluv nebo diskriminace zákazníků ženského pohlaví nebo třeba jen nerespektování rozhodnotí ČTU,stejně to bude mít podobu "mentálního juda". A nutno smeknout: Vlado je v tom zatraceně dobrý. Myslím si že si svůj plat rozhodně zaslouží a být prezident beru ho jako mluvčího z fleku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
deathsign  |  04. 07. 2003 08:34  | 

Z tohoto rozhovoru mam opravdu zvlastni pocit. Jako kdyby jeden z ucastniku rozhovoru byl naprosty idiot (toto slovo autor v clanku sam pouziva). A pan Crha to neni... Jeho odpovedi byly na mnohem vetsi urovni, nez otazky. Myslim, ze pokud se chce neco vyresit, melo by se pouzivat argumentu, nikoli afektovanych urazek. Samozrejme, ze nejsem na 100% spokojen se sluzbami CTc, ale pro pripojeni na Inet to pro me zustala nejlevnejsi varianta. Nebydlim v panelaku, takze bezdratove pripojeni by me vyslo nekolikrat draz, nez pres modem. Krom toho, kdyz jsem se zkousel pripojovat pres TMobile na Inet, tak to bylo tak nestabilni a pomale, ze jsem to behem tydne vzdal... Spojeni pres CTc funguje spolehlive (za 4 mesice mi ani jednou nespadlo spojeni) a ten pausal, ktery platim je jenom zlomek toho, co provolam treba pres mobil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Václav Zoufalý  |  04. 07. 2003 18:20  | 

Pan Crha mne přesvědčil o tom že je všeho schopný chvostoskok. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor

Aktuální číslo časopisu Computer

Velký test Wi-Fi mesh

Nejlepší hodinky pro všechny aktivity

Důležité aplikace na cesty

Jak streamovat video na Twitch